Петрук
♂
| Date: Пт, 06.03.2009, 17:59 | Message # 16 |
| Додано (06.03.2009, 17:53) ---------------------------------------------
Додано (06.03.2009, 17:58) ---------------------------------------------
Quote (OlK) Дякую Володимирові Сновиді! І пробую, з подачі адміна, пояснити перші три рядки (вони ж - перші три стовпчики) мурабби про остмодернізм. Отже, вірш проголошує, що в літературу й суспільне життя приходить остмодернізм - модернізм зі східним (близькосхідним, мусульманським, кримським підгрунтям). Це наслідок активного втручання у Велику Історію близькосхідних народів ("різко віє ост"). Цей новітній східний модернізм не є постмодернізмом, не є іронічним неосимволізмом ("без нео"), а є таки просто символізмом класичного гатунку . Ромео - як ми знаємо, закоханий юнак, що кохає представницю династії, з якою вічно воюють його родичі - тут уособлює юний Новий Близькосхідний Світ, який і кохає-тягнеться до Європейської цивілізації, і мусить її ненавидіти. Тут же зауважується, що йдеться не про войовничо-терористичну частину Близького Сходу, а про, так би мовити, мирну ("без пострілів") Далі вказується ще одна описова риса новітнього близькосхідного модернізму - глибинна схожість з алегоричним символізмом, популярним в Європі епоху бароко (коли всілякі чесноти та інші абстракті якості алегорізувалися у вигляді жінок, античних богів тощо - у "бачних картинах"). Очевидно, що після цього три останні рядочки (три останні стовпчики) мурабби про новітній близькосхідний символізм вже зрозумілі й без пояснень. З повагою й подякою читачам, Олег Кочевих Усіх віршів не читав, але так думаю що до кодного треба пояснення. Не всі такі грамотні і для пересічного громадянина це важка лірика. Так?Додано (06.03.2009, 17:58) ---------------------------------------------
Quote (OlK) Дякую Володимирові Сновиді! І пробую, з подачі адміна, пояснити перші три рядки (вони ж - перші три стовпчики) мурабби про остмодернізм. Отже, вірш проголошує, що в літературу й суспільне життя приходить остмодернізм - модернізм зі східним (близькосхідним, мусульманським, кримським підгрунтям). Це наслідок активного втручання у Велику Історію близькосхідних народів ("різко віє ост"). Цей новітній східний модернізм не є постмодернізмом, не є іронічним неосимволізмом ("без нео"), а є таки просто символізмом класичного гатунку . Ромео - як ми знаємо, закоханий юнак, що кохає представницю династії, з якою вічно воюють його родичі - тут уособлює юний Новий Близькосхідний Світ, який і кохає-тягнеться до Європейської цивілізації, і мусить її ненавидіти. Тут же зауважується, що йдеться не про войовничо-терористичну частину Близького Сходу, а про, так би мовити, мирну ("без пострілів") Далі вказується ще одна описова риса новітнього близькосхідного модернізму - глибинна схожість з алегоричним символізмом, популярним в Європі епоху бароко (коли всілякі чесноти та інші абстракті якості алегорізувалися у вигляді жінок, античних богів тощо - у "бачних картинах"). Очевидно, що після цього три останні рядочки (три останні стовпчики) мурабби про новітній близькосхідний символізм вже зрозумілі й без пояснень. З повагою й подякою читачам, Олег Кочевих Усіх віршів не читав, але так думаю що до кодного треба пояснення. Не всі такі грамотні і для пересічного громадянина це важка лірика. Так?Додано (06.03.2009, 17:59) --------------------------------------------- вибачаюсь за подвійні відповіді ))))))))
|
|
|
|
Debr46
♀
| Date: Пн, 19.04.2021, 08:17 | Message # 17 |
| ОЧЕНЬ ХОРОШО,ОТЛИЧНО
|
|
|
|
Fantastic4
♂
| Date: Ср, 07.09.2022, 21:45 | Message # 18 |
| !
|
|
|
|
Onamic
♂
| Date: Сб, 14.01.2023, 09:36 | Message # 19 |
| Привіт!
|
|
|
|