|
klavysjka: Дякую від душі! НАсправді, нехай ГОсподь вислухає й допоможе! ( 17.04.2026)
klavysjka: Щиро дякую Вам! Хочеться вистояти. Але дивлячись на все, молиш Бога, щоб не зламатись... ( 17.04.2026)
ivanpetryshyn: Ото ж бо. Дбайте про ваше здоров’я, а Пегас, може, до вас сам прилетить, чи якась Муза. Медитуйте і намедитуєте спокій та повагу до усіх. ІІП ( 16.04.2026)
ruhlyvy: Здоров'я, пане Петришин, важлива річ! Включаючи і ПСИХІЧНЕ!:tongue: ( 16.04.2026)
ivanpetryshyn: Ну, ображати іншого- це, мабуть, ваша сильна сторона. До речі, я вашої оцінки не просив. Чи дуже сильні ваші творіння, я ще не дивився, але, мабуть, через ваше порушення етикету спілкування, і не дивитимусь: негречні творити шедеврів не будуть, а, так собі, пропагандистські вигуки "на злобу дня". У мене немає бажання домінувати, мені прикро, що ви вважаєте це за домінування. У вас є певні проблеми із спілкуванням зі мною чи й з іншими? Якимись надто крикливими лементами є ваші коментарі. Усі знають: накидатися на когось- це дуже терапевтично. Мабуть, це для вас- терапія, втікання від особистих проблем. Успіхів вам, швидкого соціального та морального одужання! Нехоже так поводитися. Не читайте моїх віршів, будь ласка, бо це вас нервує чи- денервує, як кажуть в Західній Україні. Бажаю здоров’я! ІІП ( 16.04.2026)
ruhlyvy: Отож, Бог таки допоможе! А Вам має ще капітально допомогти пан Гонта, бо всяк інший Адмін на його місці давно закрив би Вашу сторінку за Ваш ХРОНІЧНИЙ флуд, і бажання домінувати Вашими слабенькими текстиками над усіма іншими авторами! ( 16.04.2026)
ivanpetryshyn: Наскільки мені зрозуміло, ми розмовляли про їжу. Ви пам’ятаєте Шевченка? "У кожного- своя правда..." Ви з їжі вибирали лайно. Готувати самі не хотіли? Погана їжа, яку вам пропонують, до мене жодного стосунку не має. Вам не слід, не знаючи людини, навішувати на неї ярлики нещирості і нечесності. Я не заперечую, що можуть пропонувати вам і лайно замість їжі, але так роблять в усіх закутках світу. У вас- вибір: ви можете собі їсти, що вам заманеться. Раз ви так довго в Америці, то у вас був час щось змінити на краще. Те, що ви називаєте теревенями- це лише моя думка. А ви в Америці довго, то ж знаєте, що кожен має право на свою думку. Ви можете з нею не погоджуватися, але не маєте права ображати іншу людину. І ніхто не мусить погоджуватися з вашою думкою також. Залишайтеся при ній. У мене враження, що у вас щось не зовсім гаразд, і вам увірвався терпець. Але це- не мої проблеми. Моліться, займайтеся спорто чи руханкою, як тут кажуть деякі українці: намагайтеся бути щасливим, дбайте про ваше здоров’я моральне, фізичне і психічне. Бог вам допоможе. ІІП ( 15.04.2026)
ruhlyvy: Пане Іване, Ви, вибачаюся, вдалися до відвертої ДЕМАГОГІЇ! Вам - про Київ, а Ви - про бузину! :-) Стосовно ж того, щоби втекти з Америки, то ми з жінкою вже майже пенсіонери і 32 роки життя поклали на США - запізно щось кардинально міняти! Але пишеться ПРАВДА не для того, щоби очорнити щось, а тому, що рожеві окуляри та бажання називати ГІМНО - ЦЯЦЕЮ, є ознакою НЕЧЕСНОЇ та НЕЩИРОЇ людини. Схоже, що Ви є саме такою людиною! Все! Дуже властиві Вам теревені закінчили, бо Вам - туди, а мені - в зовсім іншому напрямку! :-) ( 15.04.2026)
ivanpetryshyn: Про що суперечка? Я не хочу цитувати вами сказаного. Перечитайте його самі. Що таке домінуюча їжа? Це та їжа, яку ви переважно споживаєте через ваше право вибору чи через необхідність, чи- через примху. Вас ніхто не заставляє щось їсти чи не їсти: ви- господар свого життя. Америка- країна вільна: ви вільні у виборах. Так, гарна їжа коштує грошей, якщо її для вас хтось готує: тут за кожну працю платять, але ви можете, якщо хочете, готувати самі; якщо не можете, можете навчитися. Назвіть, будь ласка, страви гарної для вас їжі. Що це такий за обід за $100? На ці гроші може добряче попоїсти 5 чоловік. Назвіть, будь ласка, те меню на $100 доларів. Цікаво.
Що таке погляд еміґранта? Це- порівняння того, що вам подобається їсти з тим, що подобається їсти американцям? Яким є ваш погляд на те саме і на інше? Усі люди хочуть бачити світ гарним: людина створена для творення краси і гармонії. І, Америку, і Україну, і усі інші краї- теж. Еталони краси, однак, у всіх народів- різні. Вони виховуються з дитинства, і переконати когось, що вишиванка- не краща від індійського одягу- не можливо. У всіх є щось красиве і буденне. Що таке АМЕРИКА РЕАЛьНА для вас особисто? Ніхто НЕ змушує вас проживати вимушено в Америці. Ви можете поїхати до іншого краю, де вам буде подобатися. В Америці, як і в інших країнах- не усе довершене, але американці прагнуть бути кращими і тягнуться до досконалішого. Шукати негaтиви- справа проста: і те не так, і се не так, а ви спробуйте просто подякувати Богу і людям, за те, що ви- живі, щось маєте, що є природа, що є суспільство, навіть, якщо воно вас не сприймає чи не приймає, що можна чогось навчитися, що можна бачити інших людей вашими ж очима... Та- дивлячись зі злом, негативно, ви ж притягуєте негатив дo самoгo себе, і ще й захворюєте. Навчіться бути задоволеним простими речами, яких, іноді, у пустелях та у країнах, де йдуть війни, просто немає. Любіть себе та інших.
З повагою. ІІП ( 15.04.2026)
ruhlyvy: Я ніде не сказав, що в Америці є суто мерзений фаст-фуд і нічого іншого! Я сказав, те, що сказав: фаст-фуд є ДОМІНУЮЧОЮ їжею для ПЕРЕВАЖНОЇ БІЛЬШОСТІ американців! ДОМІНУЮЧОЮ! ПОВСЯКДЕННОЮ! А гарна їжа коштує чималих грошей. Американці, в їхній більшості, не взмозі платити за обід 100 баксів, тому і платять по 10-15 доларів. А це - не їжа, а саме СМІТТЯ!
Пане Іване, Ви народилися в США, так? Схоже на те. Бо погляд патріота Америки і погляд емігранта - дуже різні погляди! Ви хочете бачити Америку гарною, а я - РЕАЛЬНОЮ! Для мене Америка - країна ВИМУШЕНОГО ПРОЖИВАННЯ, а для Вас, судячи з усього - РІДНА БАТЬКІВЩИНА. Так? Тому ми з Вами не можемо порозумітися і чи навряд колись порозуміємося!
( 15.04.2026)
ruhlyvy: Я ніде не сказав, що в Америці є суто мерзений фаст-фуд і нічого іншого! Я сказав, те, що сказав: фаст-фуд є ДОМІНУЮЧОЮ їжею для ПЕРЕВАЖНОЇ БІЛЬШОСТІ американців! ДОМІНУЮЧОЮ! ПОВСЯКДЕННОЮ! А гарна їжа коштує чималих грошей. Американці, в їхній більшості, не взмозі платити за обід 100 баксів, тому і платять по 10-15 доларів. А це - не їжа, а саме СМІТТЯ! Пане Іване, Ви народилися в США, так? Схоже на те. Бо погляд патріота Америки і погляд емігранта - дуже різні погляди! Ви хочете бачити Америку гарною, а я - РЕАЛЬНОЮ! Для мене Америка - країна ВИМУШЕНОГО ПРОЖИВАННЯ, а для Вас, судячи з усього - РІДНА БАТЬКІВЩИНА. Так? Тому ми з Вами не можемо порозумітися і чи навряд колись порозуміємося! ( 15.04.2026)
ivanpetryshyn: Ibid: І, все ж: треба б все таки говорити те, що є. Я нічого не перебільшую: усе це- не моє, як ви кажете, ОСОБИСТЕ бачення Америки, а- досвід з життя. Так, лікар-терапевт, за вашим проханням чи через необхідність, може дати направлення до спеціалістів. А, хто ще, як не ваш лікар (провайдер), має давати вам направлення до спеціалістів?
Мені соромно за вас, що ви дозволєєте собі вживати неврегульовану лексику. Це- показник культури. Що особистого є у добрій та здоровій їжі, яку можна придбати, якщо захотіти? Я ж вам не прозабігалівки писав, а про Хоул Фудз, Мар’яно, національні ресторанчики, які пропонують страви домашнього приготування. В Америці є все- добре і погане, їжа швидкісного приготування і чудові страви. Якщо ви шукаєте лайно, то його й знайдете, якщо якісне харчування, то знайдете його теж, як і в кожній країні. Зрештою, а що вам не дозволяє купити органічних продуктів і стати самому шеф-кухарем? Готуйте самі- смачно, правильно, здоро`во.
Не будьте занадто негативними: добре і якісно приготована їжа є і в Америці, і деінде.
Іван Петришин ( 15.04.2026)
ivanpetryshyn: І, все ж: треба б все таки говорити те, що є. Я нічого не перебільшую: усе це- не моє, як ви кажете, ОСОБИСТЕ бачення Америки, а- досвід з життя. Так, лікар-терапевт, за вашим проханням чи через необхідність, може дати направлення до спеціалістів. А, хто ще, як не ваш лікар (провайдер), має давати вам направлення до спеціалістів?
Мені соромно за вас, що ви дозволЯєте собі вживати неврегульовану лексику. Це- показник культури. Що особистого є у добрій та здоровій їжі, яку можна придбати, якщо захотіти? Я ж вам не прозабігалівки писав, а про Хоул Фудз, Мар’яно, національні ресторанчики, які пропонують страви домашнього приготування. В Америці є все- добре і погане, їжа швидкісного приготування і чудові страви. Якщо ви шукаєте лайно, то його й знайдете, якщо якісне харчування, то знайдете його теж, як і в кожній країні. Зрештою, а що вам не дозволяє купити органічних продуктів і стати самому шеф-кухарем? Готуйте самі- смачно, правильно, здоро`во.
Не будьте занадто негативними: добре і якісно приготована їжа є і в Америці, і деінде.
Іван Петришин ( 15.04.2026)
ruhlyvy: Пане Іване, Ви страшенно усе перебільшуєте! Але те Ваше ОСОБИСТЕ бачення Америки, яку Ви, як я зрозумів, так само страшенно, любите!
Ось Ви стверджуєте: "Кожен лікар готовий дати направлення до спеціалістів, які можуть вам також допомогти."
Тільки лікар-терапевт (сімейний) має право направляти його пацієнта до лікаря-фахівця. ТІЛЬКИ!
Стосовно ж того, що Ви познаходили у купі вонючого гімна, яким є ВЕСЬ американський ринок фаст-фуду, щось там, більш-менш, добре, то те, знову ж таки, Ваше ОСОБИСТЕ бачення. Для мене геть усе, що є в утих забігайлівках - ГІМНО! Різзниця, лише в тім, що є гімно СТРАШЕННО вонюче, а є - вонюче не настільки вбивче! ;) ( 14.04.2026)
ruhlyvy: Пане Іване, Ви страшенно усе перебільшуєте! Але те Ваше ОСОБИСТЕ бачення Америки, яку Ви, як я зрозумів, так само страшенно, любите!
Ось Ви стверджуєте: "Кожен лікар готовий дати направлення до спеціалістів, які можуть вам також допомогти."
Тільки лікар-терапевт (сімейний) має право направляти його пацієнта до лікаря-фахівця. ТІЛЬКИ!
Стосовно ж того, що Ви познаходили у купі вонючого гімна, яким є ВЕСЬ американський ринок фаст-фуду, щось там, більш-менш, добре, то те, знову ж таки, Ваше ОСОБИСТЕ бачення. Для мене геть усе, що є в утих забігайлівках - ГІМНО! Різзниця, лише в тім, що є гімно СТРАШЕННО вонюче, а є - вонюче не настільки вбивче! ;) ( 14.04.2026)
ivanpetryshyn: Ой, не усі в Америці їдять "сміття"!
Це- неправда. Лікарі завжди дають поради і з дієти, і з лікування, і зі здорового способу життя. Зараз, кожна клініка має свій інтернет портал, і, якщо вам важливе ваше здоров’я, то ви там знайдете усе, що треба робити, щоб покращити своє здоров’я. Кожен лікар готовий дати направлення до спеціалістів, які можуть вам також допомогти. У гуртожитках є постійні групи підтримки, так звані, "веркшопи", зустрічі, збори зацікавлених, виїзні групи медиків.
Так, часу немає: доларів задарма не платять, але у вас є завше вибір: ви можете зацікавитися не МекДональдсом (який найдоступніший), а _ Сабвеєм, де є вибір і багато овочів. Ще краще- "Хоул-Фудз", крамниця здорової їжі- усе орґанічне! У них є гарячі, холодні та салатні буфети. Ви за $4.99 можете купити собі маленьку чашку супу або другого з м’ясним. Якщо мало, за $11.99 за фунт, можете собі придбати цілий таріль всього, що вам до вподоби.
Є багато овочевих страв, салатів- усього, що вам тільки заманеться. Питання - у вашій культурі харчування.
У "Хоуй Фудзі" чи в "Мар’яно" ви можете почастуватися здоровою їжею. Є й ціла низка всесвітніх ресторанчиків, де за ті ж $12 ви можете замовити хороші для вашого здоров’я страви.
З власного досвіду. Іван Петришин ( 14.04.2026)
virchi: Воістину Воскрес Христос! Дякую за публікацію! ( 13.04.2026)
virchi: Дякую за розуміння! Завжди раді бачити вас на сайті!!! ( 13.04.2026)
ivanpetryshyn: Тепер, я певне, вже дотримався реґламенту. Типер, певні, юш-ім ся риґляменту дутримав. Мислім, да се прітрімав на ваші реґлямент днеса.
З повагою, ІІП ( 13.04.2026)
ivanpetryshyn: Вибачте: так хочеться поділитися перлами світової літератури! Вибачайти, так ся хце пуділити клийнодами сьвітувої літиратури! молім, да се не зліте: імами да желім предложіті діамантіте за светова пісемност! Більше не буду. ( 13.04.2026)
leskiv: Дякую за розуміння. ( 11.04.2026)
leskiv: Щиро дякую, що розумієте важливість цієї теми і залишили свій коментар. ( 11.04.2026)
virchi: Ви знову торкнулися теми, яка є однією з найскладніших у людських стосунках - любові без взаємності, але без гіркоти, а з глибокою повагою до почуття як такого. ( 08.04.2026)
virchi: Ви підняли тему, яка є однією з найгостріших у нашому суспільстві - бідність людей похилого віку. Ваша поезія б'є точно в ціль, викликаючи глибоке співчуття та обурення несправедливістю. ( 08.04.2026)
virchi: Прохання не для себе, а для кожної родини, для кожного воїна, для дітей. Це поезія, що надихає і нехай ці прохання будуть почуті Господом! ( 08.04.2026)
virchi: Ми можемо бути сильними, активними, успішними, але в той самий час зберігати в собі тихий куточок, де живе пам'ять і нездійснене бажання. ( 08.04.2026)
virchi: Сильний вірш, що звучить як гімн стійкості та незламності українського духу. Фінальна обіцянка «чисту всю правду розкажем усім» - про відповідальність перед історією та майбутніми поколіннями. Це про те, що наша жертва не була марною. ( 08.04.2026)
virchi: Так, цей вірш, на моє переконання, про те, що іноді найвища допомога - це не заважати людині йти її власним, нехай і важким, шляхом. ( 08.04.2026)
virchi: Ви ніби зібрали весь біль від війни, бюрократії та розчарувань і переплавили його на чисту волю. Поезія людини, яка не просто виживає, а бере на себе відповідальність за свій шлях. ( 08.04.2026)
leskiv: Погоджуюся з паном Василем. Пишіть.  ( 05.04.2026)
leskiv: Не можна мовчати, коли з суспільством щось недобре коїться.  ( 05.04.2026)
leskiv: Надіюся на здійснення цієї фантазії. ( 05.04.2026)
leskiv: Саме так. Дякую. ( 05.04.2026)
Ludmilka:  дякую! Так, Ви праві! І це чудовий спосіб жити своє життя! ( 04.04.2026)
virchi: У житті, де слова часто стають інструментами маніпуляцій чи бюрократії, така позиція «каравану» — це спосіб зберегти себе.  ( 04.04.2026)
virchi: Ворог намагався знищити не лише зброєю, а й холодом, роблячи життя цивільного населення нестерпним. Але вірш не залишає читача у безвиході. Ключовий злам відбувається у рядках: «Тільки київ'яни не скорились! Ні!». Це маніфест сили духу. У фіналі вірша - це прекрасна, світла візія майбутнього ( 04.04.2026)
virchi: Ви дивовижно передаєте контраст: зовнішній світ - «непевний, злий, несамовитий», але всередині вашого мікрокосмосу панує тиша. ( 04.04.2026)
virchi: Цей вірш звучить як потужний емоційний вибух, як праведний гнів, накопичений через довге споглядання несправедливості. Це вже не розгубленість чи тиха печаль, це прямий виклик і пророцтво відплати. ( 04.04.2026)
virchi: На фоні соціальних потрясінь вірш звучить як тихий маніфест любові, що є єдиним справжнім порятунком у «буремно-навіжені» часи. ( 04.04.2026)
virchi: Мені здалося, що головне у творі - зберегти «маленький уламок світла», яке у потрібний момент може стати сонцем для усіх ( 04.04.2026)
virchi: Іноді єдиний доступний спосіб протистояти хаосу, особливо які вирують у думках - триматися за звичні, прості речі...  ( 04.04.2026)
virchi: Дуже проникливий і сильний вірш. Ви взяли такий, здавалося б, класичний поетичний образ, як «колір очей коханої людини», і перетворили його на потужну метафору глибокої емоційної травми. ( 04.04.2026)
virchi: Ці вірші - соціальна філософія. Ви препаруєте байдужість і страх, які допомагають виживати, але водночас руйнують душу. Ви ставите дзеркало перед суспільством, яке звикло до «статистичних фактів» смерті. ( 04.04.2026)
virchi: Вірш - про стійкість, як важко бути «на перетині», бачити несправедливість, відчувати холод, але все одно вірити, що «світло сходить над дахами». ( 04.04.2026)
virchi: Вірш має дуже спокійний, але невблаганний ритм. Читач ніби сам іде тим «безжальним шляхом», про який ви пишете. ( 04.04.2026)
virchi: Ні, ці вірші не невдалі. Якщо рядок «живе крізь час», значить, він уже переміг буденність. ( 04.04.2026)
virchi: Пишете про те, про що багато хто воліє мовчати. Дякую за відверту й актуальну поезію. Вона змушує зупинитися і справді замислитися: де ми зараз і куди йдемо? ( 04.04.2026)
virchi: Та ні. Ось перегляньте: Тиждень з 23 по 29 березня - 10 публікацій: 1. Фаєтон. Фаетон. 2. По сірій дорозі 3. Житіє Йоґа єсть.Житя- то Йога. 4. Януш А. Зайдиль, «Вихіт Зь Тіні». Вихід З Тіні. 5. якось так сором’язливо 6. жадний 7. Быв учитель 8. Антоніо Табаккі Італійська Література (цитати) 9. Антоніо Табаккі Італійська Література (цитати) 10. Є ( 01.04.2026)
|