SITE LOGO
Нд, 19.04.2026, 10:35
Меню сайта
Наш опрос
Чи потрібен цей модуль
Всего ответов: 356
Главная » Комментарии пользователя [ruhlyvy]

Найдено комментариев: 1603
Показано комментариев: 1-30
Страницы: 1 2 3 ... 53 54 »

avatar
0
1603 ruhlyvy • 10:48, 16.04.2026 [Лінк на твір]
Здоров'я, пане Петришин, важлива річ! Включаючи і ПСИХІЧНЕ!:tongue:
avatar
0
1602 ruhlyvy • 00:39, 16.04.2026 [Лінк на твір]
Отож, Бог таки допоможе! А Вам має ще капітально допомогти пан Гонта, бо всяк інший Адмін на його місці давно закрив би Вашу сторінку за Ваш ХРОНІЧНИЙ флуд, і бажання домінувати Вашими слабенькими текстиками над усіма іншими авторами! 
avatar
0
1601 ruhlyvy • 11:01, 15.04.2026 [Лінк на твір]
Пане Іване, Ви, вибачаюся, вдалися до відвертої ДЕМАГОГІЇ! Вам - про Київ, а Ви - про бузину! :-) Стосовно ж того, щоби втекти з Америки, то ми з жінкою вже майже пенсіонери і 32 роки життя поклали на США - запізно щось кардинально міняти! Але пишеться ПРАВДА не для того, щоби очорнити щось, а тому, що рожеві окуляри та бажання називати ГІМНО - ЦЯЦЕЮ, є ознакою НЕЧЕСНОЇ та НЕЩИРОЇ людини. Схоже, що Ви є саме такою людиною! Все! Дуже властиві Вам теревені закінчили, бо Вам - туди, а мені - в зовсім іншому напрямку! :-)
avatar
0
1600 ruhlyvy • 02:49, 15.04.2026 [Лінк на твір]
Я ніде не сказав, що в Америці є суто мерзений фаст-фуд і нічого іншого! Я
сказав, те, що сказав: фаст-фуд є ДОМІНУЮЧОЮ їжею для ПЕРЕВАЖНОЇ
БІЛЬШОСТІ американців! ДОМІНУЮЧОЮ! ПОВСЯКДЕННОЮ! А гарна їжа коштує
чималих грошей. Американці, в їхній більшості, не взмозі платити за обід
100 баксів, тому і платять по 10-15 доларів. А це - не їжа, а саме
СМІТТЯ!

Пане Іване, Ви народилися в США, так? Схоже на те. Бо погляд патріота Америки і погляд емігранта - дуже різні погляди! Ви
хочете бачити Америку гарною, а я - РЕАЛЬНОЮ! Для мене Америка - країна
ВИМУШЕНОГО ПРОЖИВАННЯ, а для Вас, судячи з усього - РІДНА БАТЬКІВЩИНА.
Так? Тому ми з Вами не можемо порозумітися і чи навряд колись
порозуміємося!



avatar
0
1599 ruhlyvy • 02:46, 15.04.2026 [Лінк на твір]
Я ніде не сказав, що в Америці є суто мерзений фаст-фуд і нічого іншого! Я сказав, те, що сказав: фаст-фуд є ДОМІНУЮЧОЮ їжею для ПЕРЕВАЖНОЇ БІЛЬШОСТІ американців! ДОМІНУЮЧОЮ! ПОВСЯКДЕННОЮ! А гарна їжа коштує чималих грошей. Американці, в їхній більшості, не взмозі платити за обід 100 баксів, тому і платять по 10-15 доларів. А це - не їжа, а саме СМІТТЯ! 
 
Пане Іване, Ви народилися в США, так? Схоже на те. Бо погляд патріота Америки і погляд емігранта - дуже різні погляди! Ви хочете бачити Америку гарною, а я - РЕАЛЬНОЮ! Для мене Америка - країна ВИМУШЕНОГО ПРОЖИВАННЯ, а для Вас, судячи з усього - РІДНА БАТЬКІВЩИНА. Так? Тому ми з Вами не можемо порозумітися і чи навряд колись порозуміємося!
 
avatar
0
1598 ruhlyvy • 10:55, 14.04.2026 [Лінк на твір]
Пане Іване, Ви страшенно усе перебільшуєте! Але те Ваше ОСОБИСТЕ бачення
Америки, яку Ви, як я зрозумів, так само страшенно, любите!

Ось Ви стверджуєте: "Кожен лікар готовий дати направлення до спеціалістів, які можуть вам також допомогти."

Тільки лікар-терапевт (сімейний) має право направляти його пацієнта до лікаря-фахівця. ТІЛЬКИ!

Стосовно ж того, що Ви познаходили у купі вонючого гімна, яким є ВЕСЬ
американський ринок фаст-фуду, щось там, більш-менш, добре, то те, знову
ж таки, Ваше ОСОБИСТЕ бачення. Для мене геть усе, що є в утих
забігайлівках - ГІМНО! Різзниця, лише в тім, що є гімно СТРАШЕННО
вонюче, а є - вонюче не настільки вбивче!  ;)
avatar
0
1597 ruhlyvy • 10:51, 14.04.2026 [Лінк на твір]
Пане Іване, Ви страшенно усе перебільшуєте! Але те Ваше ОСОБИСТЕ бачення Америки, яку Ви, як я зрозумів, так само страшенно, любите!

Ось Ви стверджуєте: "Кожен лікар готовий дати направлення до спеціалістів, які можуть вам також допомогти."

Тільки лікар-терапевт (сімейний) має право направляти його пацієнта до лікаря-фахівця. ТІЛЬКИ!

Стосовно ж того, що Ви познаходили у купі вонючого гімна, яким є ВЕСЬ американський ринок фаст-фуду, щось там, більш-менш, добре, то те, знову ж таки, Ваше ОСОБИСТЕ бачення. Для мене геть усе, що є в утих забігайлівках - ГІМНО! Різзниця, лише в тім, що є гімно СТРАШЕННО вонюче, а є - вонюче не настільки вбивче!  ;)
avatar
1
1596 ruhlyvy • 22:52, 31.12.2025 [Лінк на твір]
Чудовий вірш-тост! Будьмо, пані Королева!  hlophlops
avatar
0
1595 ruhlyvy • 01:30, 14.07.2025 [Лінк на твір]
Щиро прошу, пане Василю! 
avatar
1
1594 ruhlyvy • 14:36, 13.07.2025 [Лінк на твір]
Величезна подяка визначному українському діячу культури - панові Сергію Жадану за можливість послухати 95-річну українську літераторку пані Ліну Костенко! Постать пані Ліни є КОЛОСАЛЬНОЮ, як в українській культурі так і в громадському житті! Пройдуть десятиліття і це відео, без сумніву, із захватом будуть дивитися наші нащадки! 
avatar
0
1593 ruhlyvy • 01:56, 07.07.2025 [Лінк на твір]
Вельми оковирно!  :hands: 
avatar
0
1592 ruhlyvy • 00:09, 11.02.2025 [Лінк на твір]
Щиро радий, пані Людмила! :respect: 
avatar
0
1591 ruhlyvy • 13:50, 26.01.2025 [Лінк на твір]
Пане Жасміне, як зрозумів, головна думка Вашого допису: "Усе складно і усе заплутано!" :-) Ну, то це не нове. Але, що робити, як ми живемо на такій планеті, де "ТАК" легко переходить у "НІ", а біле за мить стає чорним. ;-)
Повертаючись до кінострічки "Довбуш", треба зазначити щиро: вона зроблена майстерно! Тотальна більшість українців, через обставини війни та злиденності, до кіно не ходять, то ж цей фільм точно побачать в інших країнах і це добре, бо образ НЕЗЛАМНОГО борця за рідну землю - не найгірше, що треба знати про українців іноземцям. Українське кіно і за часів УРСР було дуже слабеньким, а тепер вже і зовсім усе погано, але такі стрічки, як "Червоний", "Чорний ворон" та "Довбуш" треба таки дивитися! Хоча, впевнений, пересічний український кіноглядач, скоріше за все, навіть і не чув про ці роботи українського кінематографу. Але точно чув і бачив усе, що закидає в Україну Голівуд та, хай би вони поздихали, москалі. Шкода, що ТАК, але така вона українська реальність. Саме тому я, час від часу, і роблю недолугі спроби, хоч трішечки популярізувати вдалі, на мій смак, здобутки українського кіно на цьому, напів мертвому сайтику, де увесь актив складається з кількох пенсіонерів та пенсіонерок, котрі, скоріше за все, нічого, окрім якогось огидного "мила", на екрані не бачать. Ну, що можу, як-то кажуть... ;-)

avatar
0
1590 ruhlyvy • 12:02, 24.01.2025 [Лінк на твір]
Пане Жасміне, москалі за комуни носили Тараса Шевченка, як абсолютну ікону. То, що - викинути Кобзаря геть з української історії та культури? ;-)
Стосовно Довбуша. Ну так - український Робін Гуд. Грабіжник! Але чомусь англійці зробили з Робін Гуда частку їхнього історичного надбання, а пан Жасмін хоче, аби Олекса Довбуш став для українців персоною нон-грата. Дивна позиція...
Стосовно якості фільма. Українське кіно, в цілому, перебуває в настільки жалюгідному стані, що тут вже не до жиру - зроблений за всіма голівудськими стандартами "Довбуш", виглядає таки чудово!
Стосовно ставлення поляків до всього українського. Якщо бути чітким та правдивим, то пшеки геть усе українське таврують лише одним словом: "БИДЛО". Ну, то що - будемо уважно дослухатися до польських "братів"? ;-)
avatar
0
1589 ruhlyvy • 01:09, 19.01.2025 [Лінк на твір]
Пане Артуре, я мав би Вам тут щось втішне сказати, але я ніколи не казав і не кажу того, чого не думаю. Україна не обрала Чорновола на Провідника і тим прирекла себе на самознищення! Судячи з усього, далі буде ще гірше, бо олігархат планує завезення в Україну азіатів, замість знищенних та вичавленних закордон українців. Соціологи та демографи кажуть про фактичну заміну українців чужинцями. Йдеться про зменшення населення України до 15 мільйонів. З них здорових та працездатних буде явно недостатньо, аби годувати, хоч і жалюгідно, пенсіонерів та інвалідів. Певною радістю для українців може бути те, що у історичного ворога - москалів буде ще гірше, бо там йдеться вже про повний розвал держави. Чи буде від того щось добре Україні? Якщо вважати тисячі москалів, котрі тікатимуть від розору до українського хліба та сала, чимось добрим, то тоді - це так. Але треба пам'ятати, що саме отакі біженці з Московії спричинили у Києві проблеми для урядів Скоропадського та Петлюри, бо були ворогами усього українського і співпрацювали з Деникіним, котрий волів відновлення Російської імперії.
То, що ж його робити зараз? Ну, як Ви віруєте в Бога, то Вам легше. А от атеїстам, котрих в Україні більшість, буде дуже страшно. Без зміни того АНТИУКРАЇНСЬКОГО ладу, котрий йде ще від Кравчука, Україні - гаплик! Тільки націоналісти, для котрих Україна дійсно ПОНАД УСЕ, можуть виправити стан речей. Але за такого населення прихід патріотів шляхом виборів - НЕ РЕАЛЬНА МРІЯ! Значить - революція! Та чи дозволять те українцям куратори з Вашингтонського обкому? Питання...
avatar
0
1588 ruhlyvy • 00:42, 19.01.2025 [Лінк на твір]
Пане Артуре, про мене геть усе - у моїх творах! Читайте і вчіться, бо в мене є чому повчитися! А у тих, хто єлей ллє навкруги, нічому не вчіться, бо вони - гірші за москалів! Алілуйщики сьогодні Вам щось співають, а завтра, так само, комусь іншому, хто їм здасться вигіднішим! То все згуба від ЛКСМУ та КПРС! Старі люди спотворені комуною ПОВНІСТЮ! Гірко, але тільки могила їх вже виправить! >( 
avatar
-1
1587 ruhlyvy • 12:22, 13.01.2025 [Лінк на твір]
"...пишіть щось але на українській мові..."

Пане Іване, Ви все гарно розказали, але самі, на превеликий жаль, рідною
мовою володієте погано, бо в цьому, вкрай коротенькому, реченні зробили
дві помилки: перед "але" потрібно ставити кому, а НА українській мові
тільки кляті москалі говорять. Українці говорять українською мовою і
тільки ТАК!

Стосовно критики господарів сайтів. Вона ВКРАЙ необхідна, бо без критики та пропозицій всяка справа звалюється у
стагнацію! Розумні адміни не чекають тієї критики, а самі йдуть до їхніх
клієнтів і питають в них про їхні думки щодо сайту. Судячи з Вашої
позиції, пане Іване, Ви колись були чудовим комсомольцем і завжди
піднімали руку "ЗА", що б Вам не пропонували "старшиє таваріщі".
Вгадав? ;)
avatar
0
1586 ruhlyvy • 12:18, 13.01.2025 [Лінк на твір]
"...пишіть щось але на українській мові..."

Пане Іване, Ви все гарно розказали, але самі, на превеликий жаль, рідною мовою володієте погано, бо в цьому, вкрай коротенькому, реченні зробили дві помилки: перед "але" потрібно ставити кому, а НА українській мові тільки кляті москалі говорять. Українці говорять українською мовою і тільки ТАК!

Стосовно критики господарів сайтів. Вона ВКРАЙ необхідна, бо без критики та пропозицій всяка справа звалюється у стагнацію! Розумні адміни не чекають тієї критики, а самі йдуть до їхніх клієнтів і питають в них про їхні думки щодо сайту. Судячи з Вашої позиції, пане Іване, Ви колись були чудовим комсомольцем і завжди піднімали руку "ЗА", що б Вам не пропонували "старшиє таваріщі".  Вгадав? ;)
avatar
0
1585 ruhlyvy • 23:13, 16.11.2024 [Лінк на твір]
Кожне слово в словах пана Бутусова - гірке, але повністю правдиве!
avatar
0
1584 ruhlyvy • 14:28, 11.08.2024 [Лінк на твір]
Ну, то Ви не відкрили мені нічого нового, пані Катерина. :-) Як я зрозумів, Ви були вельми активною комсомолкою, тому Вам мій вірш не засмакував. Що ж, КОЖНОМУ - СВОЄ! Фридрих Ніцше сказав те на віки!
avatar
0
1583 ruhlyvy • 16:27, 04.08.2024 [Лінк на твір]
Коротенька підбірка найбільш відомих віршів Миколи Холодного: https://litgazeta.com.ua/poetry....t-slova
avatar
0
1582 ruhlyvy • 15:46, 04.08.2024 [Лінк на твір]
Вельми чіткий коментар стосовно цього матеріалу від відомого українського журналіста Назара Мухачова: https://www.youtube.com/watch?v=xWoqBZSAxFE
avatar
0
1581 ruhlyvy • 21:57, 03.08.2024 [Лінк на твір]
Тут дуже цікавий та правдивий нарис про життя та долю Миколи Холодного: https://hvilya.com/ekskliu....yv.html
avatar
0
1580 ruhlyvy • 21:05, 03.08.2024 [Лінк на твір]
В Путіна нема ніякої гордині від слова "зовсім"! Путін, або, що скоріше, "Путін" - це найбільш вдалий проєкт Світової Закуліси. Все, що робить цей чоловік, чітко узгоджується з його кураторами на Заході, які дуже майстерно зробили з абсолютно ординарного та сірого служки мера Петербурга - Анатолія Собчака мало не Антихриста. Це - одне. А друге - не в Путіні проблема. Тотальна більшість москалів, навіть за когось іншого у Кремлі, все рівно вимагатимуть від керманича поновлення імперії. Повністю згоден з паном Корчинським, котрий постійно говорить одну коротку, але страшенно вірну та глибоку думку: "Мир - це не відсутність війни, а відсутність Москви!"
avatar
0
1579 ruhlyvy • 14:31, 03.08.2024 [Лінк на твір]
Дякую за відгук, пані Катерина! Мені страшенно шкода те казати, але, ЩОДЕННО аналізуючи світові тренди, не бачу для України РЕАЛЬНО світлого майбутнього... Схоже на те, що Світова Закуліса давно має план стосовно розкішних земель України і той план доволі швидко здійснюється. Перетворення більшості українців (йдеться про абсолютну більшість населення) на отих ганебних шабес-гоїв, дуже важливий пункт того плану. Але! Вигукнувши про це, я очистив мою совість - сказав те, що бачу, а чи сприйме це хтось - не мої проблеми!
avatar
0
1578 ruhlyvy • 03:12, 03.08.2024 [Лінк на твір]
Це повний переклад данного матеріалу у виданні "Блумберг", котрий я зробив за допомогою Штучного Інтелекту. Всі інші українські видання привели тільки скороченний варіант цієї статті.
avatar
0
1577 ruhlyvy • 18:51, 02.08.2024 [Лінк на твір]
Це Ви про вбивцю Ірини Фаріон? Там не гординя, а, скоріше за все, проблеми з психікою. Може й московські гроші...
avatar
0
1576 ruhlyvy • 00:05, 11.07.2024 [Лінк на твір]
Може і фейк... Не знаю. Фахівці легко можуть сказати, чи там РЕАЛЬНА рука Кобзаря, чи підробка. Але вірш гарний! На українських літсайтах такого не побачиш...
avatar
0
1575 ruhlyvy • 00:10, 01.07.2024 [Лінк на твір]
Всі емігранти з України в один голос говорять, що їжа в Америці, з дебільшого, суттєво гірша за європейську. Ми з жінкою відпочивали в Карлових Варах і не могли не відмітити, на скільки чеська випечка та м'ясо-молочні вироби ліпші за американські! Але в США жбурляють у смітники таку страшенну кількість їжі не через те, що вона не смачна - американці, в їхній більшості, іншої просто не знають - а саме через виключну розбещеність та масове недбальство. Може українська жінка, нехай і не супер-пупер господиня, хизуватися на роботі перед колегами, що в неї такий жахливий срач на кухні, що вже навіть і кіт з собакою оминають там бути? Ні! Такого ви від українки ніколи і ніде не почуєте! А от американки - ОТАКІ! Кого завгодно з українських емігрантів спитайте про американок і вам майже всі скажуть, що те є гімно, а не господині! Єдине, в чому вони б'ють українок, так це в ліжку. Американки, як правило, роблять для чоловіків геть усе і нічим в сексі не гребують. ;-)
avatar
0
1574 ruhlyvy • 12:30, 30.06.2024 [Лінк на твір]
Згоден з Вами, пане Карасю, повністю! Капіталістичні підходи до усього - хибні! Але ми бачили підходи соціалістичні за СРСР і вони були ще більш хибними.  Себто, те - гімно, а це - тріска! А що може бути третім - питання майбутнього. Особисто я дивлюсь у це майбутнє без зайвого оптимізму, бо йдеться про, так званий, КІБЕРАЛІЗМ - суміш комунізму зі ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ. Сучасний Китай першим у світі почав занурюватися у цю систему. Всі інші уважно спостерігають. Але вже і сьогодні зрозуміло, що йдеться про КІБЕРНЕТИЧНИЙ КОНЦТАБІР. Америка, як абсолютний лідер нинішнього світу, скоріше за все, вигадає щось дещо інше. Але чи доживемо ми до того - питання...
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Copyright MyCorp © 2026 Хостинг від uCoz