iv-ann
♂
| Date: Сб, 19.11.2016, 20:45 | Message # 31 |
| Книга - зміст поезій . ( спроба нового бачення ). ПОЗИТИВ І НЕГАТИВ КРИТИКИ . Всі люди , особливо митці , ці хтозаймається будь якою творчістю дуже чутливі до критики . Нажаль більшості всіх людей не притаманна самокритика , і деколи будь яка зачіпка , зауваження є важким ударом для того , для кого призначена критика . Лише мала кількість людей схильна вислухати і правильно зрозуміти критику , і ще менша кількість самому стати правильним , правдивим критиком . В цьому питанні слід повчитися у психологів і педагогів . Педагог не лише навчає учнів , студентів чи певну групу людей , а є і , головне ,повинен бути правильним критиком . Я читав багато різних праць присвяченим психології і педагогіці , і можу з упевненістю сказати , що більшість педагогів , критиків просто не розуміють що правильно , а що неправильно , тобто як правильно навчати і як правильно критикувати . Із свого власного досвіду можу сказати одне - педагог лише правильно направляє учня , чи навіть дорослу людину ( наприклад педагог священник , своїх парафіян ...) , бо , особливо старших людей , чи дорослих дуже важко вчити . Сучасні діти дуже компютеризовані , вони кажуть - навіщо мені вчитися рахувати , якщо в мене є калькулятор . І лише в дорослому віці вони ,дуже багато з них , розуміють навіщо треба вчитися рахувати . Критик як і педагог є в певному сенсі спорідненими по направлені своєї діяльності . Просто педагог повинен намагатися зрозуміти до чого талановитий учень і що йому треба , а критик делікатно пояснити - як і чому треба вдосконалюватися , а декому , що йому не потрібно займатися даною , ним критикованою справою ( бо і таке в нас буває ) . Нажаль ще совєтське суспільство сприяло неправильно вибраному шляху багатьох людей . Але ці проблеми є і навіть в найбільш передових країнах , а проблема всіх - що ніхто цьому не приділяє належної уваги . Капіталістичне суспільство направлене на те , щоб вижати з людей чим більше соків ( їх умінь , навичок і бажань ) , щоб комусь , тобто капіталістам , ставати ще багатшими . Інші суспільства , особливо тоталітарні , мають інше направлення - щоб вірно служили певним кланам в совєтів компартії , в інших суспільствах певним службам) , тобто , якщо ближче до влади , чи до певних владних , чи грошових кіл - то можна нічого не робити ( крім брехні , бандитства , ошуканства , вірності владі в брехні , тобто бути шестьорою , як говорили за совєтів) а багато мати . Нажаль треба розуміти що в школі - багатопедагогів є просто заробітчанами , багато священників є наймитами , а багато критиків є просто зависниками і тому ніхто з них не може правильно вчити , служити Богу чи критикувати інших . Правдивий критик є сам самокритичною моральною людиною , і він розуміє як ще вміти образити критикою , чи вміти заохотити критикою . Творці Слова , Поети , з великої букви , вміють розібратися із собою . Нажаль більшість поетів , та і взагалі людей , не розуміє , що коли ми допомагаємо іншим , деколи як кажуть "безвоздмездно" , даром , ми отримуємо щось від Бога більше ( та ж сама притча про таланти) . Нажаль всі хто вміє замислюватися над тим що ми маємо в цьому матеріальному світі , розуміє - маючи талант , людина щось втрачає десь в іншому місці ,бо мати все , тобто служити двом , чи деколи більше панам неможливо ( це також із Біблії) . Якщо людина є багачем , їй дуже важко в житті не втратити совість , честь , і не брехати , і навпаки не всі бідні є багаті в душі , бо в більшості , нажаль , бідних людей , є заздрість і вони також прагнуть , деколи за будь яку ціну , ставати багачами . Тому досконалим стає лише той хто вміє себе бачити з правильного боку , тобто себе правильно оцінити і тому , звідси це і походить , поставити себе в правильне місце в суспільстві . Лише такі люди є справді щасливими . Ів-анн Львівський .Бібрка .02.11.201618:12:56
Любов – життя предтеча І смерті – спадок Творінь – зачаток Душі – свічадо ЕМІЛІ ДІКІНСОН
|
|
|
|
hntr1
♂
| Date: Ср, 28.04.2021, 13:19 | Message # 32 |
| Обожнюю таку поезію
|
|
|
|
aemalkiev
♀
| Date: Вт, 21.05.2024, 20:01 | Message # 33 |
| Вовчик лісом мандрував, Ягідочок назбирав. Раптом стрів мале зайчатко – Загубилося від татка. Слізки ніжно повтирав, Ягідками годував. Малюка він заспокоїв: Гладив лапкою-рукою, І ще казочку казав Й в лісі татка відшукав. Відтепер, вони вже друзі Разом граються у лузі.
|
|
|
|