Дозвольте не погодитися, пане Іване. Першими прийшли вклонитися Новонародженому пастухи (найбідніше верства ізраїльського народу), а вже потім мудреці зі сходу. І апостоли (за виключенням Павла ) були людьми малограмотними. Але суть у служінні Істині (Поезії тощо) а не у її знанні. Як фарисеї і книжники розправилися з Божим сином, так і професіонали (часто-густо) чинять це з Поезією, намагаючись поставити її собі на службу. Але це вже виходить за межі нашої дискусії.
Свята правда, пане Іване. Лише у цій книзі - розкрито шлях до спасіння і звільнення від оков плотського рабства (звісно, якщо до того, що там написано, підходити з трепетом, мудрістю і обережністю).
Кожна палиця має два кінці, пане Іване. Що вдієш, це діаметрально- протилежна грань тієї ж проблеми. Виправданням може служити лише побажання читача висловити своє захоплення прочитаним ( не всім же Господь дає крила). У будь-якому випадку до одномірності це питання не зведеться. Погодиться, що не зажди професійність є ознакою того, що твір високодуховного ґатунку. Та і апостолів Господь вибрав з простих людей.
Ваша правда, Катрусю, система оцінювання дозволяє на платформі ucoz таку можливість, як виставлення оцінку без супроводжуючого коментаря. І все що ми можемо зробити у цій ситуації - акцентувати увагу на цій проблемі. Дякую, що приєдналися до обговорення.
Та ні, оцінки оцінками. Вони йдуть по паралелі до літпроцесу. І не вони винні, щоб їх виселяти. Тоді багато чого доведеться відмінити, стане пусто і голо, одна пустеля залишиться. Дякую, Наталю.
Олександре, мова не йде про одинокі випадки ( тим більше "скоєних у стані афекту" ), а про тенденцію певних осіб ( а точніше однієї особи) "ліпити" низькі оцінки без коментарів. (Таких випадків я нарахував уже більше дюжини). Зрештою, це право читача, виставляти будь-яку оцінку і ...аргументувати її. Ось і все. Тут ми обговорюємо лише моральний аспект проблеми.
Дівчата, дякую, що підтримали тему цієї розмови. З мене:
і і і або, нє і і і
Звісно, що жартую. А шкода. Почаювати у такому товаристві, не віртоально, а наяву, не відмовився б. Але оті відстані, відстані, відстані... Хоча... і вони не завжди віддаляють, а іноді і зближують людей.
Хотілося трохи присоромити, відбити охоту від такої практики. Вже й не знаю чи варто...просто вірш лежав під руками ( вже давно написав), а тут така нагода...
Річ навіть не в тім - щоб вичислити (вони і самі вимальовуються). Та й гратися в детективів не наш профіль. Зрештою, це і право того хто виставляє. Але увагу хотілося звернути не на те ЩО стравиться, а ЯК це робиться. Дякую, Роксолано.
Ваша правда: нікуди від нього не подітися. Але на обговорення цю проблему,гадаю, винести варто.Бо, коли на сторінках поезій одного і того автора (наприклад, добродія Високого) снує кілька разів підряд оте "три" і без пояснень...
Говорячи про творчість добродія Олександра, підкреслю, що це той рідкий випадок, коли "творить дух". Його вірші - це приклад поезій високого ґатунку (насамперед за змістом та мелодійністю), в яких відчувається внутрішня відповідальність автора за сказане слово. А щодо предмету дискусія, то тут правда у кожного своя. Але (у будь якому випадку) намагання перекроїти поезію під свій лад - марні труди.