Пн, 23.12.2024, 13:23
Меню сайту
Категорії каталогу
Росіцький Володимир [4]
Тарас Кривецький [11]
Никитюк Наталія [7]
Голоюх Вікторія [2]
Pushok [69]
Барвінська Тетяна [15]
Пелехата Ольга [10]
Світлий Василь [177]
Шляхтін Юрій [7]
Артюніна Анастасія [13]
Насипаний Віктор [388]
Гафтко Степан [23]
неАнгел [13]
Нестерова Мілена [8]
Лілія [200]
Гончар Іван [23]
В'ячеслав [6]
Семенко В'ячеслав [10]
Харитонова Олеся [1]
Опитування для Вас:
Чи заповнюєте при публікації поле КЛЮЧОВІ слова/ТЕГИ?
Всего ответов: 162

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Поети Тернопільщини категорії та розділи української поезії, українська проза Світлий Василь
 

Псевдошанувальникам


 

В коментарях  ні слова, мій небоже.

А трійки ліпиш... Ну хіба так гоже ?

Що камінь з люттю ти у вірш  жбурнеш.

Як це шляхетно, вдячний вам без меж.

А аргументи ???

 То таке ...

 Авжеж !!!


Додав: metman17L (17.11.2011) | Автор: © Василь Світлий
 
Розміщено на сторінці: Світлий Василь

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 3428 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 761 2 »
avatar
1 Abigel • 01:11, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Я розумію Ваше невдоволення з приводу виставлення низьких оцінок без відповідних коментарів. Я вже неодноразово висловлювала своє.
До того ж, далеко не у всіх випадках ті "трійки" ("двійки", "одиниці") заліплено справедливо.
Гадаю, доки на сайті є система оцінювання, це явище також буде. Нікуди від нього не подітися.
avatar
2 metman17L • 01:20, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Ваша правда: нікуди від нього не подітися. Але на обговорення цю проблему,гадаю, винести варто.Бо, коли на сторінках поезій одного і того автора (наприклад, добродія Високого) снує кілька разів підряд оте "три" і без пояснень...
avatar
24 Medbrat • 09:05, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Пане, Василю,я добродію Високому - позавчора сам особисто ставив "1". Так вірш заслуговував більше, мабуть "4". Але я поставив "1"- у виправдання- злочин було скоєно у стані афекту.
yes happy Просто на той момент так вийшло!!!
А вірш справді хороший yes up
avatar
35 metman17L • 16:12, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Олександре, мова не йде про одинокі випадки ( тим більше "скоєних у стані афекту" ), а про тенденцію певних осіб ( а точніше однієї особи) "ліпити" низькі оцінки без коментарів. (Таких випадків я нарахував уже більше дюжини). Зрештою, це право читача, виставляти будь-яку оцінку і ...аргументувати її. Ось і все.
Тут ми обговорюємо лише моральний аспект проблеми.
avatar
3 Abigel • 01:36, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Отак! Було "5", тепер - "4", тож хтось (хм...) уже заліпив "трійку". Ех, друзі... Ви хоч би робили це тоді, коли багато відвідувачів на сайті, щоб не вирахували. :-))
Ставити низькі оцінки без коментарів - це неподобство!
avatar
4 metman17L • 01:41, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Як кажуть: на ловця і звір біжить :)
avatar
5 Abigel • 01:42, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Так, пане Василю, так... Отож-бо.
avatar
6 metman17L • 01:48, 17.11.2011 [Лінк на твір]
...на те і щука в річці, щоб карась не дрімав.

Є стимул для росту, ще й якого tongue
avatar
7 Abigel • 01:49, 17.11.2011 [Лінк на твір]
yes
avatar
8 metman17L • 01:53, 17.11.2011 [Лінк на твір]
91_smile-8
avatar
9 Abigel • 01:58, 17.11.2011 [Лінк на твір]
shy
avatar
10 metman17L • 02:01, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Ну тоді, може: 91_smile-13 91_smile-13
avatar
12 Abigel • 02:06, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Якщо в тих чашечках кава, то було б непогано. Годинок так за шість. :-)
avatar
16 metman17L • 02:13, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Боюся,що через такий проміжок часу це вже буде шоколад.
avatar
11 Roksa • 02:03, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Василю, підтримую тему викладену у Ваших поетичних рядочках.На мою думку, дуже низько виставляти негативні бали за твір і не пояснити, чи не вказати на помилки. Звичайно, є оцінювання і ватро ним користатися, але не лишати автора - початківця в розпачі. Дуже боляче, що на сайті практикується таке неподобство.Але, я впенена, що адміністратор, може легко вичислити таких злодійників. А якщо це може зробити адмін, то що вже казати про БОГА- він усе бачить і нічого такого немає за що б не треба було колись відповісти.
avatar
13 Abigel • 02:09, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Роксолано, та тут і без адміна легко прояснюється ситуація. А це тому, що дехто необережно ліпить "3" тоді, коли чітко видно, що, крім нього, оцінити більш нема кому. На сайті в той час було троє користувачів. Я першою поставила "5", пан Василь, гадаю, не став би сам собі робити капость. А ось інша особа... Мовчатиму, бо не хочу опускатися до стукацтва.
avatar
18 metman17L • 02:16, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Не те, щоб необережно, а з викликом: знай наших dry .

За себе ще б змовчав (вже добру їх жменю назбирав), але тим трійкам ... вже й кінця краю не видно на сторінках інших авторів .
avatar
25 Medbrat • 09:09, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Марія, я не впевнений, що ви маєте рацію на рахунок "3" осіб. Були Ви,я , Василь (Ще хтось?)....Якщо то не Ви, і не Вася, то виходить, що або я або "4". Але цей вірш був мною оцінений щойно-значить то все таки не я mellow
Хто ж був "4"???? mellow Детектив inverted inverted
avatar
26 Abigel • 09:14, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Ні, Олександре, саме на той момент, коли з'явилася трієчка, я Вас на сайті не спостерігала.
avatar
27 Medbrat • 09:17, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Цікаво, shy Тоді- це якась містика yes confu9 confu9 confu9
avatar
36 metman17L • 16:16, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Олександре, коментарі писалися в області між 24.00 і 1.00.
Вас у цей час, стопудово, на сайті не було. Та і ВИ не ВОНА. tongue

Тут проводиться лише дискусія, а не розслідування (оскільки особа дана встановлена). Так, що містики тут ні грама. yes
avatar
14 metman17L • 02:11, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Річ навіть не в тім - щоб вичислити (вони і самі вимальовуються). Та й гратися в детективів не наш профіль. Зрештою, це і право того хто виставляє. Але увагу хотілося звернути не на те ЩО стравиться, а ЯК це робиться.
Дякую, Роксолано.
avatar
15 Roksa • 02:11, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Тоді,Марічко, таким особам для початку треба написати у приват.Хай ппояснюють свою позицію. dry
avatar
17 Abigel • 02:15, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Роксолано, я не хочу нікого "здавати". Гадаю, людині після того, як вона зрозуміє, що вирахувана, й без того стане соромно. Може, не робитиме більше таких низьких учинків. Хоча...
А тій особі нащо писати в приват? Мораль почитати? :-)
Мені та позиція й так зрозуміла... :-(
avatar
19 metman17L • 02:20, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Хотілося трохи присоромити, відбити охоту від такої практики. Вже й не знаю чи варто...просто вірш лежав під руками ( вже давно написав), а тут така нагода...
avatar
20 metman17L • 02:22, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Дівчата, дякую, що підтримали тему цієї розмови.
З мене:

91_smile-9 і 91_smile-11 і 91_smile-11 і 91_smile-11 або, нє 91_smile-14 і 91_smile-12 і 91_smile-12 і 91_smile-12

tongue Звісно, що жартую. А шкода.
Почаювати у такому товаристві, не віртоально, а наяву, не відмовився б. Але оті відстані, відстані, відстані...
Хоча... і вони не завжди віддаляють, а іноді і зближують людей.
avatar
21 Roksa • 02:23, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Гарний і доречний вірш, Василю! up up up
avatar
22 metman17L • 02:30, 17.11.2011 [Лінк на твір]
dry
avatar
23 Beatus • 07:02, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Навіщо ті коментарі,
Коли не видно ні зорі?
Оцінку ставити високу?
А вірші муляють під боком... yes
avatar
37 metman17L • 16:18, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Поезія вічна, коментарі ( як і оцінки) - тлінні. Все буде добре. Дякую, пане Іване, за змістовний експромт. yes
avatar
28 Asedo1949 • 09:57, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Як уже зайшла розмова про оцінки без коментарів, то і я скажу пару слів. Погоджуюся з вами друзі, що треба повпливати на тих, що без наявної на те причини занижують оцінку, але не можна замовчувати і того факту коли трапляється так, вірш тільки появився, немає ні одного коментаря, а зірочки вже всі горять. В такому випадку я завжди думаю, що автор сам себе оцінює, чи як це зрозуміти? Хочеться думати, що тут всі дорослі і шановані люди і кожен достименно знає, що за свої слова і дії треба відповідати. Давайте жить дружно!
avatar
38 metman17L • 16:22, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Оце слушна порада, пані Катерино:
davayte_jit_drujno
avatar
29 Davudenko • 10:14, 17.11.2011 [Лінк на твір]
ПАНЕ ВАСИЛЮ. ЗВИЧАЙНО МІЙ КОМЕНТАР В ТАКОМУ РОЗМАЇТТІ ЗАБЛУКАЄ І МОЖЛИВО НЕ ДІЙДЕ. ТА ВСЕЖ ВАМ БРАВО І ЩИРІ МОЇ hands hands hands hands
avatar
39 metman17L • 16:23, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Не заблукає, пане Іване, не заблукає.
Дякую Вам.
avatar
30 ЛюК • 10:16, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Знаєте, в педагогічній практиці(та і в життєвій) недарма існує термін "робота над помилками". Тому коментарі мусять чомусь навчити, коли твір вже такий поганий. Не соромтеся, панове, вказувати на помилки! Хто ж навчить, як не ВИ! Але ніж в спину - це не шляхетно. Мої hands автору за небайдужість.
avatar
40 metman17L • 16:25, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Так, кожний хто береться писати має нести відповідальність за слово, а хто береться оцінювати - подвійно. Маємо бути трішки педагогами у цій цитуації. yes
avatar
Знаєте,а в мені учора вірш ситуація підказала,ось він:
Пише ПАНІ (це я) коментар,
А на кухні вже пожар,
А на кухні ще й потоп,
Лиш тоді сказала "СТОП!"
Треба швидко вибирати.,
Що любити,що лишати,
То ж плиту я загасила
І на сайті знов "засіла"."Русизм"лишаю свідомо,бо слів із пісні
не викинеш,ці рядочки родилися миттєво,то ж хай так і живуть.
avatar
41 metman17L • 16:26, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Гарний експромт. Можна і опублікувати. yes
avatar
А, може, і зовсім позбутись оцінок тих клятих,
І словом сердечним до ближнього лиш промовляти?... cool
avatar
Цілком згодна, бо того слова, що від серця йде всім так хочеться, а на нього нині дефіцит. Я за конкретні поради, а якщо не хочеш їх давати,значить немає щирості у твоїх словах.
avatar
43 metman17L • 16:30, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Та ні, оцінки оцінками. Вони йдуть по паралелі до літпроцесу. І не вони винні, щоб їх виселяти. Тоді багато чого доведеться відмінити, стане пусто і голо, одна пустеля залишиться.
Дякую, Наталю.
avatar
А я не згодна позбуватися оцінювання! На найпопулярніших поетичних сайтах ця система оцінювання є і доволі дієва!
Просто без коментарів ставити оцінки - низько. Позиція мені незрозуміла.
На жаль, адмін не може подивитися, хто яку оцінку поставив - така система сайту на платформі ucoz...
У нас уже була така ситуація. Людина потім просто пішла від нас...
Оцінювання можна прибрати, якби сайт був для початківців і все. Але ж неприємно відчувати себе на такому рівні.
Виходу я не знаю. Просто хочу звернутися до "оцінювальника" - ПРИПИНІТЬ! АБО АРГУМЕНТУЙТЕ! ШЛЯХЕТНІСТЬ ТАК НЕОБХІДНА У НАШ ЧАС, І ПРАВДА ТАКОЖ!
avatar
44 metman17L • 16:33, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Ваша правда, Катрусю, система оцінювання дозволяє на платформі ucoz таку можливість, як виставлення оцінку без супроводжуючого коментаря. І все що ми можемо зробити у цій ситуації - акцентувати увагу на цій проблемі. yes
Дякую, що приєдналися до обговорення.
avatar
42 Beatus • 16:28, 17.11.2011 [Лінк на твір]
А як бути, коли вірші зовсім слабенькі (на 2+ чи на 3--), а оцінені високо?.. Чому?.. Забуваємо, що слово потребує уваги та любові, а ще великого працелюбства... Багато говоримо про те, яка прекрасна наша мова... А як пишемо?.. Які б оцінки стояли у шкільних зошитах?.. У старій Росії, до жовтневого перевороту, римування вважалося ознакою освіченості... Грамотних людей було чимало, але поетів було обмаль... До речі, пізніше в Україні навіть на різних курсах були літературні студії, де навчали основам віршування...
avatar
45 metman17L • 16:39, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Кожна палиця має два кінці, пане Іване.
Що вдієш, це діаметрально- протилежна грань тієї ж проблеми.
Виправданням може служити лише побажання читача висловити своє захоплення прочитаним ( не всім же Господь дає крила).
У будь-якому випадку до одномірності це питання не зведеться. Погодиться, що не зажди професійність є ознакою того, що твір високодуховного ґатунку. Та і апостолів Господь вибрав з простих людей.
avatar
46 Beatus • 16:52, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Я бачу, що ми ходимо по колу... Говоримо про те, що муляє, але не хочемо визнати головного... А щодо апостолів, то вони не були такими собі простаками чи схожими на наших колгоспників... То були успішні люди... І, зрозуміло, що Ісус придивлявся тоді, як і нині придивляється, і не кликав усіх підряд, хоча у Божій силі творити чудо на кожному кроці...
avatar
49 metman17L • 17:02, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Дозвольте не погодитися, пане Іване.
Першими прийшли вклонитися Новонародженому пастухи (найбідніше верства ізраїльського народу), а вже потім мудреці зі сходу. І апостоли (за виключенням Павла ) були людьми малограмотними. Але суть у служінні Істині (Поезії тощо) а не у її знанні. Як фарисеї і книжники розправилися з Божим сином, так і професіонали (часто-густо) чинять це з Поезією, намагаючись поставити її собі на службу. Але це вже виходить за межі нашої дискусії.
avatar
47 Beatus • 16:55, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Перепрошую, мініатюра написана професійно,
але хіба ж бракує тем...
avatar
50 metman17L • 17:03, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Згідний, тем вдосталь але ... чом би і не ця ?
avatar
48 virchi • 16:59, 17.11.2011 [Лінк на твір]
На жаль я не можу вирахувати хто поставив оцінку. Шкода, але поки сервер не надає таку можливість.
Сподіваюсь, що згодом така опція з*явиться. Ну а погані оцінки, як ви і самі писали, нехай лишаються на совісті тих, хто їх ставить.
До речі, іноді "відстріл" пакосників може дати збій. Тож коли Ви ніби то вирахували користувача, що занизив Вашу оцінку, перед тим, як щось робити, напишіть йому до привату, можливо отримаєте цілком прийнятне пояснення (я 1 чи 2 роки назад теж поставив не досить гарну оцінку, потім відлучився, сподіваючись коментар написати потім, і мене тут жеж звинуватив автор твору що я оцінюю вірші без пояснення). Вважаю, що оцінку 5 можна ставити і без пояснення, а от 4, і тим більше 3, треба обов*язково "розшифровувати"...
avatar
51 metman17L • 17:10, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Річ не в оцінці. Просто таких випадків вже надто багато.
Складається враження, що хтось навмисно намагається таким чином зруйнувати доброзичливу атмосферу, яка панує на сайті, породити тінь підозри один до одного. Можливо, що акцентувавши на цьому увагу ми уникнемо таких неприємних ситуацій в подальшому (і без додаткових опцій).
avatar
52 metman17L • 17:12, 17.11.2011 [Лінк на твір]
До речі, "зловмисник" так і не відшукався. Не набрався мужності, щоб дати про себе знати і в чесній суперечці відстояти свою позицію, а це вже про багато чого свідчить...
avatar
53 metman17L • 19:26, 17.11.2011 [Лінк на твір]
А з тими оцінками - біда. Хоч бери і називай: а хто це в нашій домівці цим "благочестям" займається. Софіє, ви поза підозрою, друга оцінка "3" з'явилася вже набагато пізніше, коли ви сайт покинули.
avatar
54 metman17L • 19:28, 17.11.2011 [Лінк на твір]
Ось так - краще. Ціную таке вміння - знаходитися вище обставин. Широкий жест благородства. yes
1-20 21-29


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
leskiv: Щиро дякую за коментар s-16

leskiv: Пречудова у вас уява. Сподобався вірш. respect

kraynyuk46: Так, зло і підлість трапляються серед людей. Але, на мою думку добрих, чуйних людей більшість. Вони підтримають і допоможуть. Треба вірити в к

kraynyuk46: Дякую, п. Таміло. table-2       


Форма входуу
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz