Людина повинна в своєму житті приймати рішення, які стосуються її і людей, які її оточують. Від тих залежать стосунки між людьми і Богом. Чим більше вона починає аналізувати і пізнавати Бога, тим більше вона починає пізнавати себе. Ці кроки можна робити, а можна, виправдовуючи себе або вказуючи на гріхи інших людей, припинити. Людина за своєю властивістю не може відокремитись від духовного життя навіть тоді, коли вона зовсім віддалилась від людей.
Ми не зможемо прийняти правильне рішення, якщо не проведемо аналіз. Аналіз своїх вчинків, вчинків інших людей, «Святого Письма». Фактично аналіз веде людину до істинного бачення, людина яка не задумується, поступає випереджено, тобто помилково по своїм спокусам, або омані, спричиняє падіння духу.
Коли ми хочемо здобути якусь професію, можемо стати професіоналом завдяки аналізу. Знаючи як п’яниці руйнують свої сім’ї і люди вимирають, можемо зробити аналіз, що алкоголь згубно впливає на людину. Читаючи про Содом і Гоморру аналізуємо, що буде з нашою країною, коли в ній буде розширюватись цей гріх. Прийнявши закон про лояльні відношення до цього гріха, можемо зробити висновки, що ніхто взагалі аналітично не ставиться до законів які приймаються.
Духовний аналіз є в словах Ісуса Христа. Людина, коли торкається «Слова Божого», її розум отримує все, щоб провести розбір своїх вчинків і зробити правильні висновки і дії.
Але тут також ми можемо зустрітись з різним вченням «Святого Письма», яке не співпадає з вченням святих отців. Аналіз святих отців основується на подіях, які записані в «Святому Письмі» і в досвіду вчителів церкви і власному досвіді. Тому віросповідання, де є відсутній аналіз святих отців, попадають в оману.
Наприклад, православне вчення має багато свідчень про свідоцтво вибраності Богородиці. Це свідчення апостолів, людей, які мають свідчення божої вибраності Нашої Заступниці: Під час похорону Марії був наказаний іудей, який хотів перекинути гріб Богородиці і ангел відрубав йому руки; проявлення Богородиці в Почаєві на горі де вона явилась пастухам і залишила свій слід; проявлення її ікон. Все це є свідоцтво Її божества, яка зберігається в переданнях православної віри.
Всі, хто відкинув вчення старців і опираючись на неправдиве вчення, допускають помилки в тому питанні. Звинувачуючи, або принижуючи Богородицю, за багатьма свідченнями люди робляться просто біснуватими.
Православне вчення, яке має багатовікову практику може достовірно дати людині розуміння в спасінні її душі.
Люба віра, яка не проводить аналітичні висновки основ духовного життя, здатна впадати в оману, яка є сіттю темних сил.
|