Дякую Вам,пані Алла,що зайшли та залишили коментар.Зважаючи на Ваше зауваження ,а також зауваження попередніх читачів, я переробив останній катрен.Якщо буде бажання,перегляньте будьласка доопрацьований варіант.Щиро Вам творчих успіхів та натхнення.
Дякую Вам, пані Катерино,що зайшли та залишили свій коментар.Щиро ціную Ваші потуги, що до останнього катрена.Мені шкода,але я зняв і"селянське причастя" і"клубчасті хмари".Що вийшло,можете глянуть,Може ще й повернусьдо первинного варіанту.Ще раз, дякую,заходьту,буду радий.Успіхів,Вам та натхнення.
Дякую Вам,пене Миколо,Що зайшли та залишили такий грунтовний коментар і зауваження.Щодо оелянського причастя,то я мав на увазі мить поєднання. в селянській праці, людини з землею,природою.В таких випадках людина почуває себе часточкою великої матері-землі.Доречі,на Чернігівщині коли господар приймає гостей,то кажуть "частує гостей",- віддає частину свого статку,свого серця гостям.Християське причастя,я вважаю,це мить поєднаня віруючого з тілом і кров*ю Христа Спасителя.Друге Ваше зауваження слушне.Дійсно,я збився з ритму,поставив наголос на першу стопу.Останній катрен переробив,враховуючи Ваші зауваження.Ще раз Вам щиро дякую.Заходьте,буду радий Вас бачити.Творчих Вам успіхів та натхнення.
Дякую Вам ,пані Оксано, за відгук та оцінку.Я радий, що мої твори читає молоде покоління,немов і сам трохи молодшаю.Дякую ща раз, заходьте буду завжди радий.Успіхів Вам на творчій ниві.
Дякую Вам,пані Катерино,Щозайшли та залишили коментар.Так,згоден з Вами.що вірш не вписується в класичну форму,рима є,але вона якась плаваюча.Ритм нагадує перестук коліс, бо писалось в потязі.Пробував причесати форму,але при цьому якось тьмарилась образніть.Опубліковав щоб почути зауваження та коментарі, може хтось щось підскаже.Потім спробую доопрацювати.Дякую Вам ще раз за відгук.Заходьте, буду радий. Успіхів Вам.
Дякую Вам,пане Вікторе,за коментар та зауваження.Дійсно,наголос нершого складу "..пИй на прощання.."вибиває з ритму.Можна його зміщати інтонацією,що доречі часто використовується у співаній поезії.Спробував замінити на "несе прощання".Ритм начеб-то зрівнявся, але з*явилась сюжетна спотикачка.Щодо римування дієслів, то цим грішили всі поети і великі ,і менші.Я вважаю,що римувати чи не римувати дієслова, це справа автора.Ще раз дякую за коментар.Заходьте,буду радий .Успіхів Вам.
Дякую Вам,пані Роксолано,за відгук та зауваження.Останній катрен, дійсно,вибивав.Довелося викинути липи,жаль.Але чого не зробиш заради вас, читачів, та ще таких обізнаних.Дякую ще раз.Заходьте,буду радий Вас бачити.Творчих Вам успіхів.
Щиро дякую Вам, пане Юрію,за твори і пам*ять про Великого Сина змалілого народу.В цій людині Бог з*єднав все: пророка,генія,світоча, Патріота,лицаря духу і ніжно-люблячого чоловіка. Нам навіть важко уявити, в яких нелюдських умовах він творив свої шедеври.Велич його поезії і силу його духу будуть вивчати не одне покоління як в Україні, так і в усьому світі.В його творах кожне слово таке просте, але звучить так і несе такий смисл, що іншому автору пришлося б писати цілу сторінку.Один тільки " За літонисом очевидця" вартий цілого підручника з історії України.Ще раз дякую за Вашу творчість.Успіхів Вам.
Уже гули майдани,тепер гудуть бджоли у Ющенка,а в Юлі кайдани. Ще раніше було:..На майдані, біля церкви революція іде. -Хай чабан -усі гукнули, -за отамана буде! Що з цього вийшло? Куди нас привели чабани,Ви прекрасно знаєте.А вірші Ваші чудові . Стислість,-сестра таланту.Успіхів Вам та натхнення.
Дякую Вам ,панеУКРАНе,за розуміння та відгук.Вірш читається важко тому, щов деяких словах з подвійними наголосами потрібно було б їх вказати,але баннер щось у мене не слухається.Спробуйте прочитати з такими наголосами:-в першому катрені "тебЕ","запАльні" ,а в третьому і четвертому "мчИмося" ,"злодІї".Вибачте за затримку з відповіддю.Успіхів Вам та натхнення
Дякую Вам,пане УКРАНе,за відгук та коментар.Це вірш-пересторога, і я в ньому навмисно згустив фарби та стиснув у часі,щоб зробити його більш гострішим та актуальним.Звичайно,ми ще не дожились,слава Богу, до такого стану,але все може бути,якщо ми не зиінимо свого життя на краще, праведніше Успіхів Вам та Удачі.
Дякую Вам за пояснення вашої точки зору.Я не претендую на істину.На мій погляд, то святі,це є люди які своїм подвижницьким,стражденницьким земним життям заслужили в Бога дарованої вічності в Раю,а праведники,то це послані Богом на землю суги,котрі своїм прикладом показують нам грішним, як правильно жити у вірі.Творчих Вам успіхів та натхнення.
Дякую Вам,пане Іване,за відгук та зауваження.Вірш написаний як пересторога всім нам від подальшого гріхопадіння.Звичайно,що цей світ тримається на праведниках,Становиться їх більше чи менше судити Господу,не нам.А що земля горить,то сказано образно.Хіба,правда,Чорнобиль і Фокусіма не є цьому підтвердження?А природні катаклізми? Взагалі,я поділяю Ваші оптимізм та віру.ДякуюВам,ще раз.Заходьте ,будьласка,буду радий Вас бачити.
Дякую Вам,пані Катерино, за відгук та коментар.Цей вірш написаний як пересторога,на мій погляд,суспільству і кожному із нас,щоб ми відходили і очищались від гріха та становились на шлях праведності та спасіння.Інакше нас очікує агонія.За приклад взято біблійний сюжет знищення Содоми і Гомори.Ваш оптимізм додає мані впевненості,що ми до такого не дійдем і Господь помилує нас.Успіхів Вам та натхнення.Радий Вас бачити.
Дякую Вам, пані Катерино,що завітали та залишили коментар.Щодо образу душі у вірші, то в даному випадку,це- образ внутрішнього стану людини, її світ почуттів, емоцій.Цей образ відрізняється від релігійного розуміння Душі,даної людині від Бога.Дякую Вам ще раз,що зайшли.Успіхів Вам, заходьте, буду радий.
Дякую Вам,пане УКРАНе,за коментар.У мене виникла проблема з форматуванням при виведенні тексту з редактора на сторінку(при натисканні клавіши "змінити")У вікні редактороа формат нормальний,ана сторінці змазаний.Огріхи бачу сам,спробую виправити.Ще раз дякую,заходьте буду радий
Зникають села,-характерна ознака занепаду держави і нації.Це історична аксіома.Як би не горлопанили нинішні можновладці, але краіна котиться у небуття.Тут кричати і писати замало.Потрібно зупинити цю вакханалію любим шляхом.Тут і політики теж мало.Мабуть потрібен хірург,вірніше нейрохірург, щоб видалити із нашого мозоку пухлини рабської покори та меншевартості.Інакше українці залишаться на своїй земі тільки в резервуаціях, щоб показувати приїзжим туристам яка була тут колись нація.Вірш чудовий.Дякую,Вам,пані Катерино, що не обминаєте болючі теми.
Філософська тема гарна. Привид ангела земного завжди приходить до творчих людей, особливо в періоди суспільних негараздів.На мою думку, у першому катрені зайві два знаки запитання.Може краще було б замінити підтекстовкою"..у темряву напастями укриту приносить (а може, тільки прагне) Світіння неба..." В останньому катрені порівняння не зовсім протилежні"..Лікує рани інших, чи фальшивить?.." Може було б " лікує рани чи шарлатанить(чи дурманить)".Фальшивить більш притаманне музичному образу.Взагалі, вірш чудовий, увесь у пошуках.
');
var elem = $(elem);
elem.find('img').hide();
elem.append(waitImg);
var messageID = elem.attr('data-message-id');
var notSpam = elem.attr('data-not-spam') ? 0 : 1; // invert - 'data-not-spam' should contain CURRENT 'notspam' status!
$.post('/index/', {
a : 101,
scope_id : uCoz.spam.config.scopeID,
message_id : messageID,
not_spam : notSpam
}).then(function(response) {
waitImg.remove();
elem.find('img').show();
if (response.error) {
alert(response.error);
return;
}
if (response.status == 'admin_message_not_spam') {
elem.attr('data-not-spam', true).find('img').attr('src', '/.s/img/spamfilter/notspam-active.gif');
$('#del-as-spam-' + messageID).hide();
} else {
elem.removeAttr('data-not-spam').find('img').attr('src', '/.s/img/spamfilter/notspam.gif');
$('#del-as-spam-' + messageID).show();
}
//console.log(response);
});
return false;
};
uCoz.spam.report = function(scopeID, messageID, notSpam, callback, context) {
return $.post('/index/', {
a: 101,
scope_id : scopeID,
message_id : messageID,
not_spam : notSpam
}).then(function(response) {
if (callback) {
callback.call(context || window, response, context);
} else {
window.console && console.log && console.log('uCoz.spam.report: message #' + messageID, response);
}
});
};
uCoz.spam.reportDOM = function(event) {
if (event.preventDefault ) event.preventDefault();
var elem = $(this);
if (elem.hasClass('spam-report-working') ) return false;
var scopeID = uCoz.spam.config.scopeID;
var messageID = elem.attr('data-message-id');
var notSpam = elem.attr('data-not-spam');
var target = elem.parents('.report-spam-target').eq(0);
var height = target.outerHeight(true);
var margin = target.css('margin-left');
elem.html('').addClass('report-spam-working');
uCoz.spam.report(scopeID, messageID, notSpam, function(response, context) {
context.elem.text('').removeClass('report-spam-working');
window.console && console.log && console.log(response); // DEBUG
response.warning && window.console && console.warn && console.warn( 'uCoz.spam.report: warning: ' + response.warning, response );
if (response.warning && !response.status) {
// non-critical warnings, may occur if user reloads cached page:
if (response.warning == 'already_reported' ) response.status = 'message_spam';
if (response.warning == 'not_reported' ) response.status = 'message_not_spam';
}
if (response.error) {
context.target.html('
' + response.error + '
');
} else if (response.status) {
if (response.status == 'message_spam') {
context.elem.text(uCoz.spam.sign.notSpam).attr('data-not-spam', '1');
var toggle = $('#report-spam-toggle-wrapper-' + response.message_id);
if (toggle.length) {
toggle.find('.report-spam-toggle-text').text(uCoz.spam.sign.hidden);
toggle.find('.report-spam-toggle-button').text(uCoz.spam.sign.show);
} else {
toggle = $('