Нд, 24.11.2024, 06:15
Меню сайту
Категорії каталогу
Поезія Олексія Тичко [153]
Поезія Світлани (sveto4ka) [1]
Кримовська Софія [29]
Синьоок Тетяна [15]
Солодар Олександр [2]
Жулай Ірина [38]
Макаренко Євген [7]
Гевел Валерія [1]
Горлиця [1]
Порядочний Віталій [1]
Притула Людмила [15]
Апальков Олександр [8]
Опитування для Вас:
Чи потрібна зміна часу на годину вперед/назад?
Всего ответов: 438

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Поети Черкащини категорії та розділи української поезії, українська проза Поезія Олексія Тичко
 

Три кроки до прірви

Три кроки до прірви. У шумах банкету
Ведуть нас сліпих попід руки вожді.
Падіння на дно. А хотілося злету.
Ми кращого варті. А, може і ні?
Смиренно – байдужі, неначе як п’яні.
Не перший в історії чорний нам день.
Покірно рахуємо кроки останні -
Колонами, строєм у ногу ідем…



Додав: 45tom (23.01.2012)
 
Розміщено на сторінці: Поезія Олексія Тичко

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 4063 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 56
avatar
1 maja • 12:50, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Зазомбовані... smile
avatar
3 45tom • 13:07, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Скоріше просто байдужі до всього...А за байдужість треба колись також платити.Дякую за коментар!
avatar
5 maja • 13:10, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Байдужі далеко не всі, просто ніхто не знає куди свою небайдужість спрямувати (згадайте листопад-грудень 2004-го)
avatar
6 45tom • 13:12, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Відсоток небайдужиж дуже малий.І вони, ні на що не впливають.
avatar
11 virchi • 16:53, 23.01.2012 [Лінк на твір]
байдужі...
avatar
12 45tom • 17:01, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Втомилися тому і байдужі...З покоління в покоління обдурені. Уже на генетичному рівні байдужість і своя хата скраю...А все тому, що не побудували своєї держави.
avatar
2 werty • 12:55, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Прекрасний твір! Може таки прокинеться наш дрімучий електорат?
avatar
4 45tom • 13:09, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Ні, на жаль, не прокинеться...Більше десяти раз була спроба зробити повноцінну державу і все не вдавалося, це була чергова, невдала спроба, а чи буде іще один шанс?
avatar
7 maja • 13:12, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Вставай, хто живий, в кого думка повстала!

Година для праці настала!

Не бійся досвітньої мли, –

Досвітній огонь запали,

Коли ще зоря не заграла.

[1892, Леся Українка]
avatar
8 45tom • 13:17, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Більше ста років пройшло, а актуально і сьогодні...
avatar
9 taisa75 • 13:30, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Я б сказала, маємо те, на що заслуговуємо smile
avatar
10 45tom • 13:32, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Влучно, саме так і я думаю!Дякую.
avatar
13 Did • 18:05, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Не потрібно ходити строєм, Олексію, - особливо на поетичних сайтах... tongue yes yes
avatar
24 45tom • 09:58, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Вікторе, привіт!Дякую за коментар! hands
avatar
Коли немає світла попереду
Народ байдужіє чимраз в пітьмі .
Та хто зі світлом поведе череду ?
Вожді зажерлись ,та байдужіють німі .

Віра має завжди жити -крок без неї не ступити ! up
avatar
23 45tom • 09:57, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Отож, підтримую, думка правильно дійсних вождів нема...
avatar
15 Asedo1949 • 19:50, 23.01.2012 [Лінк на твір]
Покоління за поколінням змінює свій світогляд і змінює світ. Ось і у вашому вірші є дуже значима фраза "Ми кращого варті." Все залежить від нас самих ось, що сказав Гнат Голка: "Майбутнє творять не політики і товстосуми, а художники і поети, не війни та революції, а краса і мистецтво, не гроші та ресурси, а Слово і ще раз Слово."
avatar
22 45tom • 09:55, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Гнат теоретично каже правильно, а в реальному вимірі, щоб побороти зло треба як мінімум мати таку ж зброю як у противника в руках...
avatar
Олексію Тичку:
Зло породжує зло!
Ви у результаті що хочете бачити? До чого прагнете? Яку зброю Вам потрібно?
avatar
27 45tom • 10:14, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Наталко, якби була у руках зброя у моїх дідусів і бабусь, як мінімум, вони б не загинули і не поповнили списки жертв голодомору які складаються з десяти мільйонів прізвищ.І якби у мого діда Антона була зброя, він не дав би себе розстріляти у 1938 році, а боровся б за своє життя.Я про цю зброю, а Ви про яку?Погано зробили у 1941 році як прийшов фашист, треба було боронити землю молитвами...
avatar
До чого тут молитви?
Хоча вони не завадять)) Для очищення помислів.
Ми про різні речі говоримо. Ви - про те, що без крові не буде змін. Я про те, що зміни потрібно робити у першу чергу В СВОЇЙ голові, потім у СВОЇХ вчинках. Бо країна це люди. Ви, я, Саша, Оксана, Миколка...
Розумієте?
avatar
16 Abigel • 01:11, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Є, над чим замислитися... Сильні рядки.
avatar
21 45tom • 09:52, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Марійко, дякую! Не знаю наскільки сильні, але вони з душі...
avatar
ммммммм, і згідна, і ні.
але, це ваше відчуття реальності у якийсь момент її існування.
за вірш 5!
avatar
20 45tom • 09:52, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Безперечно, ніхто нікому не нав'язує думку, кожна людина свій всесвіт.Дякую за коментар!
avatar
Будь ласка))))
avatar
18 Medbrat • 09:41, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Рахуємо і будемо рахувати завжди... Українці миролюбиві по своїй натурі, а без крові нічого не змінити, от і маємо те що маємо yes yes
Тема актуальна, як завжди tongue
avatar
19 45tom • 09:51, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Саша, дякую за розуміння!Не тобі про мене казати, я ж миролюбна людина, але іншого виходу чим пропонуєш ти мабуть нема.
avatar
Абсолютно згодна, Олексію. Підпишуся під кожним рядком. Саме через те, що ми - сіра маса, ми так і живемо. Коли приходиш в магазин і думаєш - купити хліб із маслом и просто хліб, бо завтра потрвбно буде також їсти, коли для нині таких необхідних речей типу мобільний зв'язок, інтернет постійно не вистачає... Коли співробітники дивляться, що в тебе на 100 грн зарплата більша і щоразу цим доркають... Проблема в нас і не в нас. Там нагорі (маю на увазі Верховну Раду і "іже з ними") живуть-жирують, а ми задовольняємося тим, що маємо.. Кажуть "хто на що вчився"... Ні! Вони усі брехнею і по трупах йдуть до грошей, а ми, безвольні, миримося з цим..
Була у Львові на вихідних, спілкувалася з активною громадською молоддю. Вони також кажуть: без крові - революції не буде. Я обурювалася, дуже... А потім думаю: може, вони і праві...
avatar
30 Abigel • 11:42, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Катю, так, можливо, вони праві... Але, може, не треба про революцію? Особливо ж, про таку, що не без крові. А якщо замислитися про еволюцію? Згадаймо висловлювання В.Чорновола: "Україна починається з тебе". Тобто з кожного з нас. Іншими словами, допоки кожен (або хоча б переважна більшість нашої нації) не усвідомить свою (!) особисту відповідальність за життя всієї країни, покращення не буде. Ось Ви засуджуєте владу. Ну, звісно ж, а що ж про неї можна гарного сказати? Але її обрано простими людьми. Так само, як і президента. Тож має бути еволюція. Всередині кожного. Революція в цьому плані теж неможлива, бо якщо досі світогляд кожного з тієї маси, що неодноразово вже проголосувала за те, що ми всі сьогодні маємо, не змінився, то він уже й не перевернеться одним обертом, враз. До речі, я не хочу сказати, що винні тільки вони. Напевно, з небагатьох вуст може справедливо звучати: "Я зробив усе можливе...". Але небагатьох замало. До того ж, людина - істота, покликана розвиватися протягом усього свого життя! Тож покращення нашого життя (:-)) - цілком реальна мета.
avatar
Я розумію, Маріє.
Але, на жаль, еволюція всередині кожного - це утопія.
Усі усвідомлюють, що треба покращення цього життя, усі хочуть щось змінити. Але така наша психологі - зміни хочуть заради себе і заради найближчих. Тому кого б ми не обрали, навіть найпоряднішу людину, гроші і влада змінить її. І змінить не на краще. Хто доривається до корита, в кінці-кінців стане свинею. Звісно, робити щось треба, але жити нереальними мріями, що все буде супер, - не варто. Людина сама по собі егоїст. У тій чи іншій мірі. Тому з двох зол треба вибирати менше. Хоча де гарантія, що це менше зло не стане ще більшим...
avatar
32 Abigel • 12:28, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Катю, якби Ви отримали владу, Ви б зробилися ...?
Чому еволюція всередині кожного - це утопія? Я не маю на увазі абсолютно всіх. Тільки більшість, як і вточнила. Гадаю, наші люди не настільки дурні, щоб врешті-решт не зрозуміти, що й до чого. Просто комусь треба менше пояснювати, комусь - більше. Нічого нереального в цьому немає. Це природньо. Люди час від часу міняють свої погляди.
"Супер" не буде. Ніколи. Бо життя - важка річ, проблеми - його невід'ємні атрибути. Навіть якщо все стане краще, ніж є, буде тяжко. Хоч і вже по-іншому.
І хто його знає, що там станеться з тією порядною людиною, що, припустімо, прийде до влади в нашій країні... Ми всі різні. Так, кожен - егоїст, більшою чи меншою мірою. Кожного буде зіпсуто? Тоді навіщо нам щось міняти? Хай будуть ті, хто є. Хай навіть погані. Але ж інші теж, на Ваш погляд, будуть не вельми гарні. А як іще гірші? Тоді чи потрібна не тільки еволюція, але й революція? А Ви уявляєте, якщо вона ще й кривавою буде? Кров проллється надармо?

І ще. Так, "із двох зол треба обирати менше". У цьому плані я з Вами, Катю, цілком згодна. Якщо іншого варіанту немає, то треба робити саме так. А як там уже буде... Всяке може статися. Але боротися необхідно. Як кажуть у народі, "під лежачий камінь вода не тече".
avatar
Чесно - не знаю... Можливо, і стала б... Мені захотілося б допомогти близьким, рідним... Я не була ТАМ :) Тому не знаю...
Так, про кривав революцію я також поганої думки. Просто часом замислюєшся: а раптом, коли винищити тих, хто так нещадно калічить долі, жити стане ліпше...
А потім знову думка: а раптом ті, хто дорветься до влади, стануть такими ж...
Це страх. СТрах змін. Тому я і кажу, що ми - сіра маса, яка не вміє брехнею завойовувати олімпи... А хто завоював, значить, навчився брехати, а отже, втратив себе...
Усе складно. Тому і опускаються руки :(
avatar
34 Abigel • 13:07, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Я з повагою ставлюся до Вашого "не знаю" у відповідь на моє запитання. Гадаю, це найбільш гідні й правильні слова в цьому плані.
Хто не втратив себе (розумію: як людину, особистість), не належить до сірої маси. А хто втратив... Так, Катю, все складно. Це - чиста правда. Нащо здалися ті олімпи? Вам воно треба? :)
Політики думають, що зомбують народ. Але вони самі зазомбовані. Грошима, владою, відчуттям уседозволеності тощо. Одним словом, гріхом.
А смерть зрівняє всіх. Перед Богом усі рівні. Але Він за брехню ще нікому бонуса не дав. І не дасть.
Тож, Катрусю, не опускаймо руки, не поринаймо в нездійсненні мрії й не впадаймо в безнадію! Я Вас добре розумію. Ми ж - просто люди... Нам так часто здається, що все темно й просвітку немає...
avatar
35 Shtanko • 13:59, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Думи, мої думи!

Вічний пошук волі
На фоні блиску і тирад.
І серед древніх амфілад
Ми досі, мій поете, голі.
Тому то й вільні лиш сказати,
Думки чуттями описати,
І марити отим святим,
Що в небі пише херувим...
smile
avatar
37 Abigel • 14:27, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Ті досі, на нещастя, голі,
чия аж зйожилася воля
в кутку, без неї їхні долі
обідрані, сумні та кволі.
А хтось - у золоті й алмазах,
і ними марить, прудко лазить
в кишеню інших, і не знає:
труна коштовна вже чекає.
А хтось (ой, лишенько, бідненький),
не радий від Вкраїни-неньки,
не хоче в злиднях він сидіти.
Але душІ - не "гривня" світить...
Якби ж свобода запалала б,
якби сміливості чимало...
Але, як кажуть у народі,
усе це складно. То ж і годі.
avatar
38 45tom • 14:48, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Отож і складно, і в той же час просто...
avatar
39 Abigel • 14:55, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Знаєте, Олексію, я колись почула цікаве висловлювання, що найскладніше часто виявлявляється найпростішим. Може, воно так і є. Нам нерідко щось здається таким уже незбагненним, і ми накручуємо самі себе, що не продертися нам крізь хащі. А якщо подивитися на ту саму річ інакше, то може й висновок бути іншим, і шлях людський - також.
avatar
40 45tom • 15:02, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Погоджуюся!Усі геніальні творіння, по своїй суті прості...
avatar
41 Abigel • 15:04, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Так. Парадоксально, але є те, що є.
avatar
43 45tom • 15:08, 24.01.2012 [Лінк на твір]
На мою думку геніальність саме і проявляється у парадоксальному мисленні творця.Нестандарті підходи до
очевидних (на перший погляд) речей.
avatar
45 Abigel • 15:12, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Власне, так, Ви маєте рацію. Адже геній тим і відрізняється від просто талановитої людини, що творить по-новому, робить значний крок уперед, порівняно зі своїми сучасниками, а не просто гарно йде вже протоптаними стежками.
avatar
47 45tom • 15:16, 24.01.2012 [Лінк на твір]
А ще, багато винаходів завдяки його Величності випадку...
:)
avatar
36 45tom • 14:18, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Я не прозиваю до революції в повному її змісті. Революція - це кров, розруха і ще не ясно хто прийде в результаті до влади. Революція в першу чергу повинна пройти у нашій свідомості і як мінімум, після неї ми повинні нарешті поважати самих себе. Проблема закладена в людях які проживають на цій території, вони постійно мовчать...Вмирали під забором з голоду і мовчали, мовчали, коли сусіда садила прокурорська трійка, а може і сама допомагала своїм доносом…По Європі прокотилися мітинги і страйки, люди хочуть щоб у них не відбирали те, що вони мають. Подібні процеси відбирання ідуть і у нас. Хтось бачив масові акції протесту?Які б по кількості людей хоч приблизно були подібні до Лондона і Парижу. Мовчали і мовчать…Відповідно влада цим і користується. Ми і не заслуговуємо на краще !
avatar
42 Shtanko • 15:06, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Кожен, кожен за своє...
За свою сорочку...
"Чуже горе не моє" -
Ось девіз. "І точка"...
Що там дивний той піїт,
Віршами взиває...
Що там цілий Божий світ -
Гріх навкруг блукає...
Тиша...
Тільки вітер степом-полем,
Тільки в душах кров"ю-болем
тліє правда...
dry
avatar
44 45tom • 15:11, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Ігоре, я Вам відповідаю, а сайт не хоче розміщувати відповідь біля вашої гарної і у тему строфи...
avatar
46 Shtanko • 15:14, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Нічого, головне, що ми розуміємо і розділяємо з іншими глибину думок і близькість поглядів. yes
avatar
49 Abigel • 15:23, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Та чому ж лиш за своє?
І про Ваше, звісно, є!
І вражає ваше горе,
що слізьми із душ говорить.
Та й воно не ваше - наше,
і болить невпинно завше.
І його ми відчуваєм
цілим українським краєм!
Хочеться ж, щоб, пильні й чулі,
одне одного ми ЧУЛИ!
avatar
48 Shtanko • 15:19, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Але крокуємо кожен по своїй стежині up
avatar
50 45tom • 15:24, 24.01.2012 [Лінк на твір]
Незгідних волочить, покірні самі
ідуть, як написана доля...
avatar
Така буремна полеміка!!! Пане Олексій, ви свого домоглися! Супер, коли вірш штовхає інших до таких запеклих обговорень! respect
avatar
52 45tom • 18:16, 25.01.2012 [Лінк на твір]
Андрію, як це не дивно звучить, але я нічого не домагався.Просто на душі накипіло і виявляється не тільки у мене...Дякую за коментар!
avatar
53 kiv-als • 21:11, 25.01.2012 [Лінк на твір]
Пане Олексію.Мої Вам оплески.Браво.Скажу чесно, вже давно, лише спостерігаю,і чекаю того моменту, коли ярі борці за толерантність,миролюбність(сам колись таким був),знімуть свої рожеві окуляри і нарешті,хоча би для себе, зроблять вибір:чи далі тішитися що в нас ще не найгірше чи зрозуміють ,що доброго царя не має і все треба вирішувати власноруч. Зрозумійте нарешті- ми в цьому матчі під назвою "Життя в Україні" з перших хвилин, граємо в меншості.У них все: прокуратура ,суди,силові органи.Ми будемо тішітися тим що ми миролюбна нація,коли по- сусідсві "вбивають" за "інакомисліє".Чи не соромно панове? Я приватний підприємець .В мене офіційно працюють люди.Зарплату плачу справжню,щоб була добра пенсія.І що я маю.Цілу купу "кровосісів" які як в анекдоті:" Гаїшнік:сержант Петров-четверо дітей". Ні шановні, це неправельно.
А Вам пане Олексію - всіляких гараздів.
avatar
54 45tom • 21:23, 25.01.2012 [Лінк на твір]
Ярославе, дякую!У мене це хвилями...Інколи наступає байдужість, бо розумію, ні на що не впливаю я особисто.Перестаю дивитися телевізор і читати новини, але де ж ти від цього дінешся...Тему знаю і всі біди і проблеми також.
avatar
55 InhearT • 22:31, 25.01.2012 [Лінк на твір]
сумний вірш,але так,мабуть,наше сьогодення..
avatar
56 45tom • 23:06, 25.01.2012 [Лінк на твір]
Іване, саме так і є...Дякую за коментар"


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ruhlyvy: Кожне слово в словах пана Бутусова - гірке, але повністю правдиве!

leskiv: Єдине, що залишилось в українців зараз, це - віра в Господа. Наші "друзі" знову вже вкотре зрадили нас.

leskiv: Оптимістичний, життєстверджуючий вірш. respect



     


Форма входуу
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz