SITE LOGO
Вт, 05.11.2024, 18:44
Меню сайта
Наш опрос
Чи є у Вашому н.п. поетична спілка, клуб?
Всего ответов: 342
Главная » Комментарии пользователя [ruhlyvy]

Найдено комментариев: 1584
Показано комментариев: 511-540
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 52 53 »

avatar
0
1074 ruhlyvy • 23:47, 24.10.2017 [Лінк на твір]
Вельми поетично, Ліля! "Самотня леді із очима Альп" - красиво! Мабуть очі в тієї леді блакитні, як снігові шапки в Альпах в сонячну погоду...

avatar
0
1073 ruhlyvy • 23:23, 24.10.2017 [Лінк на твір]
Пане Іване, не можу не зробити Вам зауваження стосовно Вашого посту: не НА Україні, а В Україні і не "розмовляти ПО-українські", а "говорити українською". Вибачте, але так воно має бути. Оте "НА" та "ПО" було нав'язане українцям москалями, котрі мріяли перетворити Україну на те, чим є зараз Білорусь, де білоруська мова, фактично, зникла, а майже всі білоруси постійно вживають лише російську. Саме через це білоруси чи навряд без сторонньої допомоги зможуть колись відірватися від "братньої" Росії.
Стосовно ж того, що визначає справжнього патріота України, то я гадаю, що тут має бути одна, але головна річ - чітке знання ПРАВДИВОЇ історії України! З цього усе мусить починатися! Ті, хто вважає, що у 1943-му році Совіти "визволили  Україну від німецьких окупантів", не можуть бути патріотами України апріорі, бо
ІСТИННИЙ патріот має чітко знати і казати про те усюди, що замість
гітлерівців прийшли сталінці і визволення те було таке, що десятки тисяч українців дуже швидко зазнали не меншого лиха від москалів, ніж мали від німців!
Тепер друге. РЕАЛЬНИЙ український патріот не може підігравати тим, хто пише вірші у СУТО комуністичному дусі. Якщо боїшся
сказати те комуняці в очі, то хоча б не підігравай - йди мовчки повз! А писати схвальні або хитрожопі відгуки на вірші від нащадків червоної сволоти, котра робила усе, що тільки могла, аби Україна назавжди зникла і стала Малоросією, є ГАНЕБНИМ та МЕРЗОТНИМ! Гадаю, що Ви мене добряче зрозуміли, пане Іване, чи не так?..
avatar
0
1072 ruhlyvy • 02:39, 23.10.2017 [Лінк на твір]
Цей гімн у виконанні чарівної Зоряни я ставлю для усіх яничарів, вонючих совків та телепкуватих хохлів-пристосуванців! Слухайте, падлюки, та пам'ятайте, що дух Вільної України буде живий аж доти, доки дихає хоча б один патріот-націоналіст!
avatar
0
1071 ruhlyvy • 22:47, 22.10.2017 [Лінк на твір]
respect
avatar
0
1070 ruhlyvy • 22:45, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Ліля, тисну Вашу руку!  respect  Усе сказали чітко та вірно! Мені додати тут просто нічого, окрім вже рутинного "Банду геть!"  ;) 
avatar
0
1069 ruhlyvy • 22:38, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Пане Іване, таких, як Ви, дуже наполегливо і ретельно формували комуністи. Активних та ініціативних українців винищували за царату, за більшовиків і, вже чверть століття, за влади колишніх комуняк, котра панує в Україні і по сьогодні. Але! Усі перетворення в усіх, без винятку, країнах світу, не робить більшість(оте спекулятивне кліше - "НАРОДНІ МАСИ"), а лише невеличкі групки пасіонаріїв, котрі вміють згуртувати навкруги себе та повести уперед тих, хто боїться йти і не вірить нікому і нічому. Класичний приклад - Мойсей та натовп колишніх рабів-євреїв, котрих він вивів з Єгипту до Землі Обетованої і ПРИМУСИВ стати БОГООБРАНОЮ нацією, котра спромоглася завдяки зусиллям одинака-героя перемогти геть усіх своїх ворогів і вижити в самих неймовірно-несприятливих умовах. Чим узяв одинак-Мойсей? Власною вірою та здатністю геть на УСЕ заради ІДЕЇ - створити з натовпу рабів - НАЦІЮ-СВІТОВОГО ГЕГЕМОНА. Як бачите, на сьогодні, попри ТОТАЛЬНУ ненависть усіх і абсолютно усюди, євреї займають однозначно провідні позиції, де б їм не доводилося жити. Є приклад США, де відносно невеличка групка пасіонаріїв-масонів за вельми короткий історичний проміжок з різношерстного натовпу різномовних емігрантів спромоглася створити США, котрі зараз є країною-локомотивом геть в усіх сферах сучасного життя.
Підсумовуючи вищесказане, наголошую, що те Ваше "МИ" не є чимось визначальним. Вважав і вважаю, що Україні не потрібне оте "МИ" - достатньо, як каже пан Саакашвілі, "300 спартанців", котрі зможуть перетворити деморалізовані маси(оте саме "МИ") у рушійну силу, здатну на великі та доволі швидкі ПОЗИТИВНІ перетворення.
avatar
0
1068 ruhlyvy • 19:06, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Пане Іване, я бачу, що Ви, як і тотальна більшість українців, вщерть зневірені в усіх та усьому! Що ж, раджу в такому випадку Вам сидіти біля монітора комп'ютера та чекати - воно якось саме попустить. ;) 
avatar
0
1067 ruhlyvy • 19:02, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Пане Іване, 1991-му році я балатувався у депутати Остерської міськради від Руху. Мене не обрали, а обрали висуванця КПУ. Навіть через чверть століття після того, остряни голосують за пикастих колишніх комуняк та ригів. З тим нічого не можна вдіяти! Такою самою є майже уся Чернігівщина.
Стосовно ж приходу до влади злиденних, то ми це вже проходили за більшовиків. В усьому НОРМАЛЬНОМУ світі до влади йдуть ДОБРЕ ОСВІЧЕНІ та ДОВОЛІ ЗАМОЖНІ ЛЮДИ. Від спокуси корупції їх стримують ЖОРСТКІ закони, котрі діють чітко та однозначно!
avatar
0
1066 ruhlyvy • 18:56, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Ми не маємо зараз іншого електорату в Україні, пане Іване! Влада не падає з Марсу до України, її приводять пересічні українці! І тільки вони!
avatar
0
1065 ruhlyvy • 18:53, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Пане Іване, згоден з Вами - краще було би мати когось з молоді за лідера, але треба бути реалістом - за якогось Шабуніна чи там Лещенка на загальноукраїнських виборах проголосують не більше 5% електорату. Щоби молодим прийти до влади за цієї Конституції, вони мають чекати ще років з 25. Залишається тоді, або обирати з тих, хто МОЖЕ бути обраним більшістю України, або змінювати Конституцію. Є ще варіант військового перевороту, в разі якого Провідником може стати хтось, типу Білецького - молодий, красивий, сильний та патріотичний. Але я знаю, пане Іване, що Ви вже тільки прочитавши фразу "військовий переворот" злякалися та занервували. Так? Так, пане Іване, так! ;) Ну, а раз - ТАК, то про що тут густо балакать? Лідером опозиції є зараз Саакашвілі, але він не може бути обраним кимось. Значить маємо Гриценка, Тимошенко та, скоріше за все, когось на кшалт Рабіновича. Не смакує? Тоді підтримуйте падлюгу-Порошенка - що ще тут залишається? ;) 
avatar
0
1064 ruhlyvy • 18:30, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Саме ТАК, Ліля! Про те треба пам'ятати аж до останнього подиху! Смерть ворогам України!
avatar
0
1063 ruhlyvy • 18:25, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Ліля, я знав про Порошенка, що це відбірна мерзота, ще задовго до Другого Майдану. Це страшна трагедія для України, що людина, в котрої просто на генетичному рівні відсутнє всяке поняття про мораль, очолила державу у такий вкрай скрутний для неї час.  Навіть, якщо б я не знав про біографію Шоколада нічого, то мені повністю вистачило б швидкого погляду на його імідж. Чітко закарбував, як він та кум-Юрік Луценко переморгувалися та підсміювалися за спиною Олега Тягнибока, коли той зі сцени Майдану у грудні 2014-го казав людям про вплив Росії на ситуацію в Україні. Камера доволі довго фіксувала ниці пики Порошенка та Луценка, на котрих було написане: "Давай-давай, йолопе! Мели язиком отим лохам, а ми своє добре знаємо!" Падлюги вищого гатунку! Крутії та пристосуванці, котрі чудово цвіли і при СРСР, і далі - при всіх владах! Гнати тварюк, і гнати як найскоріше! І все те брехня, що цю сволоту нема ким замінить! В Україні є зараз тисячі порядних та відданих ідеї української державності людей! Тисячі! То ж, треба виводити цих РЕАЛЬНИХ патріотів на авансцену та рятувати українську державність! Часу, Ліля, в України обмаль. Йдеться вже навіть не про роки, а про місяці!
avatar
0
1062 ruhlyvy • 15:54, 22.10.2017 [Лінк на твір]
Пані Наталя, я багато років на літсайтах і можу сказати, що найбільш улюбленими читачами темами є "КРАСИВЕ КОХАННЯ" та "ВЕСЕЛІ ВІРШИКИ". Усе інше проходить з натугою. Отакі реалії і від них не втечеш! От зараз вся Україна обсмоктувала висунення гламурної цяці - Ксюшкі Собчак на президента Росії. В ці ж самі дні було 70 років від початку депортації 80 тисяч західноукраїнських патріотів до Сибіру, але те нікого особливо не збентежило. Але про Собчак теревенили усі! А далі говорили про аварію в Харкові за участі такої самої "цяці", але вже української, а от позавчора - про викрадення немовляти в Києві... Народ дебілізують НАВМИСНО! Але цей народ не дуже-то й пручається тому...
avatar
0
1061 ruhlyvy • 21:03, 21.10.2017 [Лінк на твір]
Пане Іване, в українських школах домінують історики, котрі, як правило, пройшли радянський вишкіл. Чекати від цих людей чогось іншого, окрім саботажу або профанації, навіть смішно! Коли в 1991-му році ФРН приєднала до себе комуністичну НДР, то уряд у Боні прийняв закон, за яким усі вчителі історії в Німецький Демократичній Республіці були відсторонені від роботи в школах Східної Німеччини. ФРН - взірець демократії та лібералізму, але західні німці пішли на такий драконівський крок, бо чітко розуміли, що викладачі історії формують світогляд школярів на усе їхнє подальше життя. В Україні ж влада ніколи(наголошую - НІКОЛИ!) реально не цікавилася станом мізків молоді. Те, що в Україні зараз така велика кількість істинних патріотів молодого віку, є дивом і в тому нема досягнення усіх влад, разом узятих, за чверть століття української незалежності! Хвала за це лише націонал-патріотичним організаціям, котрі ВСУПЕРЕЧ діям влади, змогли досягти такого стану речей, коли на марші на річницю УПА та день народження Степана Бандери щоразу приходить все більше юних учасників!
 
avatar
0
1060 ruhlyvy • 19:41, 21.10.2017 [Лінк на твір]
Ще інформація про операцію "Запад":  http://www.bbc.com/ukrainian/blogs-41697023
avatar
0
1059 ruhlyvy • 14:05, 21.10.2017 [Лінк на твір]
Дуже гарно про вельми серйозне! Так, Ліля, мОлоді не тільки на селах не стає, але її вже дуже відчутно меншає у містах. Народжуваність вкрай низька, але того замало - молоді та ініціативні тікають з України в усі боки.  Вже усі західні сусіди України потирають руки, чекаючи на момент, коли повністю занепала та вщерть розкрадена країна віддасть їм території та ресурси. А Росія на усіх кутках вигукує про те, що тільки під керівництвом та постійним наглядом Москви українці здатні хоч на щось... Мало часу в України, Ліля, на вагання та балачки! Час рішуче змінювати ситуацію! 
avatar
0
1058 ruhlyvy • 13:57, 21.10.2017 [Лінк на твір]
Вельми слушно, пані Катерина! :) 
avatar
0
1057 ruhlyvy • 21:26, 20.10.2017 [Лінк на твір]
Пані Катерино, рішення вже прийнято - доля Порошенка та його бариг вирішена. Гадаю, що, коли він піде(втече?) ми з Вами взнаємо такі жахливі речі про його оборудки, що волосся дибки підскочить. Чи буде кров в Києві? Не думаю. Стосовно ж полковника Гриценка, то він - не месія, але його кандидатуру на лідера України теж, здається, вже затверджено. Так що, пані Катерино, листопад-грудень усе розставить на свої місця.
Відносно Путіна, то в нього теж починається вельми тяжкий час. Але там кров ОДНОЗНАЧНО має бути. І дуже велика!
Дякую за цитату з Івана Франка. Його слів страшенно не вистачає нинішній Україні!
avatar
0
1056 ruhlyvy • 02:05, 20.10.2017 [Лінк на твір]
Почалось! До перемоги!
avatar
0
1055 ruhlyvy • 23:23, 18.10.2017 [Лінк на твір]
hands
avatar
0
1054 ruhlyvy • 23:19, 18.10.2017 [Лінк на твір]
Згоден, пані Катерина! Кожна повноцінна нація шанує свої героїв. Так - в усьому світі. 
avatar
0
1053 ruhlyvy • 23:14, 18.10.2017 [Лінк на твір]
Пані Катерино, я знаю, що можна і в джунглях насолоджуватися красою та гармонією. Але вночі краще залізти на високе дерево, бо можуть з'їсти - не встигнеш і хавкнути!   ;) 
avatar
0
1052 ruhlyvy • 03:03, 18.10.2017 [Лінк на твір]
Дякую на доброму слові, Станіславе! yes
avatar
0
1051 ruhlyvy • 03:03, 18.10.2017 [Лінк на твір]
І тобі моя щира подяка, Надя! Смерть ворогам України! 
avatar
0
1050 ruhlyvy • 02:07, 18.10.2017 [Лінк на твір]
Станіславе, головними вчителями українського патріотизму для мене були українські дисиденти. А взнав я про цих реально героїчних людей з передач "Голосу Америки" та Радіо Свобода, котрі я почав слухати з 12-ти років(з 1972-го року). Стосовно ж церкви, то до цієї інституції я ставлюся вкрай скептично. Особливо до РПЦ. В принципі, це церква, котра, фактично, знищує руських, так само, як горілка та масове невігластво, котре панує в Росії вже не одне століття. 
avatar
0
1049 ruhlyvy • 23:07, 16.10.2017 [Лінк на твір]
І за змістом гарно і за формою! hands  Пані Катерино, якщо українська нація не згинула в чорній прірві Голодомору, котрий був задуманий більшовиками
задля остаточного вирішення "українського питання", то усі нинішні
проблеми вже не виглядають такими вже вбивчими. Шлях України до кращого
не буде легким та скорим, як того усі страшенно хочуть, але, як на мене,
за період з початку Руїни 17-го століття, ніколи ще наша Батьківщина не
мала такої кількості людей, здатних на реальну самопожертву заради
перемоги української справи! Так, все ще наявно дуже багато совкової
мерзоти та яничарської наволочі, але 400 тисяч озброєних українців в
усіх силових структурах - то є МІЦЬ! То є більше, ніж усі армії НАТО(без
США) разом узяті! Таке навіть і не снилося ні Мазепі, ні Петлюрі, ні
Шухевичу! Саме через це майже усі сусіди України заметушилися та почали
гавкати, бо чітко побачили, що з гнилої та ніякої недодержави починає
поставати РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІДЕР. Що ті поляки, мад'яри чи якісь там румуни
супроти українських вояків? Та нічого! Навіть смішно порівнювати! А москалики, аби реально могли, то вже були б у Харкові та Дніпрі з вашою
Одесою! Але - зась! В України вже 85 повноцінних військових бригад, а
Росія має поки що до 120. Але ж Росія майже в чотири рази більша за
Україну за усіма параметрами! В чотири! А кількість вояків не так вже і
більша. А зброю вони мають поки що кращу, але те ПОКИ ЩО! Все, що Україні зараз вкрай потрібно - задушити антиукраїнський елемент у
владі. Як тільки до керма прийде націонал-патріот - Україна може
піднятися у військовому відношенні страшенно швидко. Для того в України є
абсолютно усе! Але треба знищити ворогів, котрі сидять на самому верху!
avatar
0
1048 ruhlyvy • 00:20, 16.10.2017 [Лінк на твір]
Слушно сказав, Станіславе!  respect Школа, звісна річ, є важливим чинником, але я вважаю, що усе головне люди беруть у сім'ї. Якщо в сім'ї батьки говорять, що, мовляв, на чорта нам оті Петлюри з Бандерами - краще б зарплатню добавили, то ніякий, навіть найкращий вчитель-історик нічого з дітьми з такої сім'ї не вдіє і, скоріше за все, ці діти будуть такими ж самими обивателями-хохлами, як і їхні батьки. Я ріс в сім'ї, де антирадянські настрої були нормою, тому те, що казали мені учителі в школі я завжди сприймав з іронією та сарказмом. Станіславе, якщо ти уважно подивишся на сім'ї, з котрих вийшли провідники українського опору, то побачиш, що там усе було налаштовано на патріотизм та готовність до самопожертви задля українських ідей. Сім'я - найголовніше у вихованні! Школа є дуже вторинною в цьому, хоча ПРАВДИВА історія України має стати провідним предметом в сучасній українській освіті. Тут в мене  заперечень немає.
avatar
0
1047 ruhlyvy • 00:09, 16.10.2017 [Лінк на твір]
Станіславе, мені дуже приємно, що ти читаєш ті матеріали, котрі я тут ставлю! respect   Скажу щиро, коли я перепостую в стрічку новин черговий текст чи відео, то розраховую саме на молодих авторів та гостей "Анумо", бо люди, котрі пройшли вишкіл у Совку, як правило, не переймаються українською тематикою і історію України сприймають все ще з суто радянських позицій.
Стосовно мовного питання. Ясна річ, що ні угорці, ні поляки чи чехи з румунами проти сильного СРСР не могли не те, що висловитись, але навіть побоювалися щось проти шепотіти. Але сьогоднішня Україна не є СУБ'ЄКТОМ міжнародної політики - лише ОБ'ЄКТОМ. А раз так, то її починають тиснути та гримати на неї з усіх боків. Вихід тут лише один - стати сильними і ПРОДЕМОНСТРУВАТИ ту силу ТАК, аби ні в кого не з'являлося навіть і думки принижувати Україну тим чи іншим шляхом! В міжнародній політиці усе вкрай просто: Америку ненавидять геть усі, але США мають 10 ударних авіаносних угрупувань, тому це робить американців шанованими всіма. Навіть знаменита міць долара спирається саме на ці авіаносці. Наш світ - величезні джунглі і в ньому перемагає найсильніший. Це треба закарбувати і пам'ятати завжди і при усіх умовах.
avatar
0
1046 ruhlyvy • 22:44, 14.10.2017 [Лінк на твір]
Для тих, хто не знає, хто такий Симон Петлюра:

Симон Петлюра
avatar
0
1045 ruhlyvy • 21:19, 14.10.2017 [Лінк на твір]
Навіки героям слава, пані Наталя! 
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz