SITE LOGO
Вт, 05.11.2024, 21:46
Меню сайта
Наш опрос
Як Ви дізнались про сайт?
Всего ответов: 424
Главная » Комментарии пользователя [ruhlyvy]

Найдено комментариев: 1584
Показано комментариев: 541-570
Страницы: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 ... 52 53 »

avatar
0
1044 ruhlyvy • 03:02, 14.10.2017 [Лінк на твір]
Як-то кажуть, що було - бачили, а що буде - побачимо!
;)
avatar
1
1043 ruhlyvy • 11:48, 13.10.2017 [Лінк на твір]
Ну, от 17 жовтня і має показати, чи згоден народ терпіти режим обжирілих бариг з очима відвертих покидьків.
Поправ "добрІ" та "раджуть" - "радять".
avatar
0
1042 ruhlyvy • 11:43, 13.10.2017 [Лінк на твір]
Так, пані Тетяна - найкрасивіша ТБ-журналістка всього українського телебачення!  Плюс в неї дуже високий інтелект та безсумнівний патріотизм. 
Але в цьому матеріалі не вона - головне.

avatar
0
1041 ruhlyvy • 22:49, 12.10.2017 [Лінк на твір]
І сміх, пані Таміла, і гріх!  hands Чи пустять бабусю в Кращий світ без квитка - ніхто не знає, бо звідти ніхто ще не повернувся, а от за похорон гроші візьмуть стовідсотково. В Україні зараз повсюди похоронний бізнес просто процвітає. У вересні в нашому Острі в один день поховали 5-х людей! І тільки одна небіжчиця була старенькою, а усі інші - ще зовсім не старі люди. Вимирає Україна, пані Таміла! Реально вимирає! 
avatar
1
1040 ruhlyvy • 23:27, 11.10.2017 [Лінк на твір]
Юра, в Україні контрпропаганда поки що дуже слабенька. Майже усе в руках ентузіастів, а у Путіна цим Луб'янка займається і робить це дуже серйозно. В пропагандистському секторі у них мільярди доларів крутяться. Так що, поки нам з тобою спокій тільки сниться...  ;)
avatar
0
1039 ruhlyvy • 22:58, 10.10.2017 [Лінк на твір]
Правду написав, Юра! Абсолютну правду!  :respect:
avatar
0
1038 ruhlyvy • 22:53, 10.10.2017 [Лінк на твір]
yyess
avatar
0
1037 ruhlyvy • 12:01, 10.10.2017 [Лінк на твір]
В принципі, Степан Ількович настільки чітко та вірно дав характеристики усім головним діючим особам сучасної України, що додати до того вже просто нема чого... Далі вже висновки має робити український народ. Звісно, якщо він все ще хоче таким бути.
avatar
0
1036 ruhlyvy • 22:57, 07.10.2017 [Лінк на твір]
І тобі щира подяка, Надя, за відгук! respect  Все вірно сказала - в країні, де економіка у занепаді, для усякої наволочі завжди знаходиться привід гавкнути щось на кшалт: "Дострибалися на Майдані? Ото тепер куштуйте вашу Європу!" 
 Ось беремо США, де ми живемо вже 23 роки. Ти думаєш, що тут усе гладенько? Ні, тут існують великі расові та політичні тертя між різними прошарками населення. На руках в країні 250 мільйонів стволів різної зброї! Якщо би тут економіка була захиріла, то усе це перетворило Америку на киплячий кривавий казан. Але, хвала Богові та керуючим в країні англосаксам, економіка в Америці на такому рівні, що усі, хто живе в цій країні, мають і хліб, і до хліба, і автівки, і гарний дах над головою. А раз так, то і панують в штатах гармонія в усьому та порядок. Є такий вислів, що холодильник завжди перемагає телевізор. Факт! ;)
 
avatar
0
1035 ruhlyvy • 14:50, 07.10.2017 [Лінк на твір]
Ви праві, пане Вікторе! В Україні така порода має велике розповсюдження. Москалі з нації козаків таки змогли зробити націю свинопасів, котрі вважають владу сакральною і тотально покладаються на всякого пана. Абсолютно те саме і в Росії. Але там справи в тисячу разів гірші, бо в жителів Московії за період татаро-монгольскої орди та правління династії Романових, а це разом 600 років, просто вже немає гена непокори. Усе вільне та незалежне в них знищено вщерт! А більшовики за 75 років їхнього правління те все довели вже до максимуму. Але українці все ж таки здатні на повстання, а от москалі - тільки на бунт. А це речі вельми різні.
avatar
0
1034 ruhlyvy • 22:31, 06.10.2017 [Лінк на твір]
Вкрай зворушливо, Надя! yes
avatar
0
1033 ruhlyvy • 11:57, 06.10.2017 [Лінк на твір]
Дякую за відгук, пані Катерино! Стосовно Вашого запитання. Ні, холопом я не був з дитинства, бо така моя суть. В дітсадку в 1963-му році пробув лише 2 тижні - тотальна несумісність з іншими дітьми. В школі мав оцінку за поведінку тільки "уд." та доволі часто "неуд." - непокора та несумісність з вимогами радянської система освіти. В 12 років допався до слухання "Голосу Америки", а в 14 за мисленням вже був реальним антирадянщиком. В 16 активно пропагував серед молоді те, що чув з "радіоголосів". В 14 написав першого антирадянського вірша - "Воспоминания о Латвии", котрий був навіяний враженнями від поїздки з батьками до Юрмали у серпні 1974-го року. Далі був активістом Остерського осередку Руху, багато боровся за права робітників у профспілці на заводі "Радіодеталь", де працював з 1983 по 1993-й роки. Очолював Групу робочого контролю. Так що холопства в мене не було навіть і крихти, пані Катерино. А США дали мені КОЛОСАЛЬНЕ моральне полегшення. В Америці я знайшов саме те, про що мріяв з дитинства - СВОБОДУ та ЦИВІЛІЗОВАНІСТЬ. Ні, штати - не рай, але в порівнянні з Совком та постсовком, Америка - супер. А совкам в цій країні доволі сутужно. Це я знаю достеменно, бо спілкуюся з цими бідаками майже щодня... Скиглять за Сталіним, п'ють за Брежнєва...   ;)
avatar
0
1032 ruhlyvy • 11:45, 06.10.2017 [Лінк на твір]
Дякую, Ліля! Люди, котрі пройшли вишкіл у Совку, дуже рідко здатні змінювати свої радянські звички. Навіть у еміграції я бачу людей, котрі, проживши в тотально іншому суспільстві кілька десятиліть, продовжують мислити так само, як звикли в СРСР. Як на мене, Ліля, патерналізм, котрий був генеральним напрямком стосунків між владою та громадянами(ПІДЛЕГЛИМИ) за комуністів, спотворив людей навіть більше, ніж сама комуністична ідеологія.
avatar
0
1031 ruhlyvy • 23:36, 05.10.2017 [Лінк на твір]
Ви все правильно сказали, пане Іване!  respect Але, але, але...
avatar
0
1030 ruhlyvy • 23:21, 04.10.2017 [Лінк на твір]
Згоден з Вами, пане Іване! Але тенденція така, що користування Інтернетом в найближчі 10 років може стати тотальним. Смартфони буквально на очах стають компактнішими та розумнішими, ціни на усі ці девайси дедалі знижуються і скоро людина без міні-комп'ютера у кишені буде виглядати дивно і навіть підозріло. yes   Мною в дитинстві опікувалася бабуся, котра відвела мене у 5-ть років до бібліотеки, де я сходу став найактивнішим читачем. Але те було у 1965-му році... Індустріальна епоха поступилася інформаційній і це вже наша повсякденність.
avatar
0
1029 ruhlyvy • 12:08, 04.10.2017 [Лінк на твір]
Українці стали рідше користуватися інтернетом 
Вівторок, 3 жовтня 2017, 15:50

3725 переглядів 2

Кількість українців, що використовують Інтернет щодня, зменшилася з 52% в 2016 році, до 48% в 2017 році.Про це повідомляється дослідженні Connected Consumer Study 2017, опублікованому компанією Google, передає Liga.net.Дослідження проводилося компанією KANTAR TNS з 1 квітня по 30 червня 2017 року форматі персонального інтерв'ю. Розмір вибірки для України -1000 респондентів у віці 16+. Всупереч припущенням про молодому віці онлайн-користувачів, віковий розподіл виявилося досить рівномірним. Зокрема, користувачі старше 65
років складають 5% від загальної кількості користувачів інтернету в Україні. 10% від загальної кількості становлять люди у віці від 55 до 64 років, а кількість користувачів від 45 до 54 років становить 18%.
Найактивніші користувачі у віці 25-34 і 35-44 років - 27% і 23% відповідно.
 Сьогодні на одного українця припадає 1,4 підключених до інтернету пристроїв (в порівнянні з 1,2 пристроїв в 2016 році). Нагадаємо, 66% українців користуються інтернетом для особистих цілей.


--------------------------------------------------------------------------------- -------------
Виглядає так, що у людей, або стало менше часу на Інтернет, або менше грошей на оплату користування ним. Можливо, ще й таке - через доволі швидкий відтік української молоді за кордон, загальна цифра користувачів Мережею стала відповідно меншою.
avatar
0
1028 ruhlyvy • 12:00, 03.10.2017 [Лінк на твір]
Дуже гарний вірш, Ліля! hands Хоча, треба визнати, що в арміях усього світу дівчат все більше та більше...   ;)  
avatar
0
1027 ruhlyvy • 00:04, 03.10.2017 [Лінк на твір]
"Тож узяв я все це до серця і дійшов висновку, що і праведні, і мудрі, а також справи їхні — в руках правдивого Бога. Люди не знають ані любові, ані ненависті, які існували перед ними. Усіх чекає той самий кінець — праведних і неправедних, добрих, чистих і нечистих, тих, хто жертви приносить, і тих, хто їх не приносить. Добрий такий самий, як і грішник, і той, хто клянеться, такий самий, як і той, хто стримується від клятви. Ось яка сумна річ діється під сонцем: оскільки всіх чекає однаковий кінець, то серце людей сповнене злом. Поки вони живуть, в їхньому серці панує безумство, а потім вони помирають."
(Екклезіаст)

--------------------------------------------------------------------------------- -------
Як бачите, пані Катерина, усе, про що Ви розмірковуєте у вірші, відомо вже тисячі років... Час спливає, а люди залишаються такими самими - вкрай грішними та суєтними!
avatar
0
1026 ruhlyvy • 23:33, 02.10.2017 [Лінк на твір]
ca   Я б не був таким категоричним, пані Наталя. Є чутки, що за Міхо та його грузинськими друзями стоїть Госдеп США. Якщо це так, то я не виключаю, що Саакашвілі може стати прем'єром України з повноваженнями регента при українцеві-президенті. Подейкують, що "Вашингтонський обком" повністю розчарований у владних "жидобандерівцях" і прийняв рішення відіслати Порошенка і Ко кудись за межи України. Гадаю, що листопад-грудень прояснить цю ситуацію. Вже не довго чекати.  
;)
avatar
0
1025 ruhlyvy • 12:09, 02.10.2017 [Лінк на твір]
Стосовно мови в Острі. Скільки себе пам'ятаю, в Острі завжди домінувала саме російська мова. Українська була мовою селян та малоосвічених людей. Так склалося ще з часів Російської імперії. В Чернігові - така саме ситуація, як і в Острі. В Києві - однозначно. Реально україномовними були тільки Західна та Центральна Україна, а Північ, Схід та Південь - переважно російськомовні. Це - реальність. Ясна річ, що з цим миритися не можна, бо держава - Україна! Але зараз в Україні влада, котра українською говорить тільки у мікрофони, а вдома - парускі.  ;)   Але є всі ознаки того, що дуже скоро українська влада заговорить і грузинською...  ;)
avatar
0
1024 ruhlyvy • 01:47, 02.10.2017 [Лінк на твір]
Пані Наталя, так куди нам з Вами ще більше єднатися? І Ви, і я - родом з Остра; живемо ми з Вами зараз в одній і тій самій країні - США; і Ви, і я СИСТЕМАТИЧНО допомагаємо нашій Батьківщині і матеріально, і морально. Так що, єднання в нас з Вами абсолютне!   s-7
avatar
0
1023 ruhlyvy • 17:42, 01.10.2017 [Лінк на твір]
Дуже гарний вірш, пані Наталя! Аплодую щиро! hands Але! (Ото те кляте "але"!) ;)
При СРСР дисидентів як називали? "ОЧОРНИТЕЛЯМИ РАДЯНСЬКОЇ ДІЙСНОСТІ"! Саме так, пані Наталя, і ніяк не інакше! Як вчора все те було: зібрання робітників та колгоспників, де під керівництвом завідеологічними секторами райкомів та обкомів КПРС та парторгів, люди голосно кляли тих "очорнителів", в котрих "очі закриті на велич і міць любої радянської влади та мудрої Комуністичної партії Радянського Союзу"...
Добряче пам'ятаю виступ в Остерському будівельному технікумі майора КГБ(це було в самому кінці 60-х, як раз після придушення Радянською армією повстання в Чехословаччині), котрий сказав, зігнаним на виступ учням та викладачам, отак: "Дисиденти - то люди, котрі мають психічні вади. Вони просто не здатні бачити ті колосальні здобутки нашої системи, котрі бачать усі нормальні люди, включаючи і вас, товариші! Якщо ви десь чуєте бруд на нашу дійсність, то сходу сигналізуйте нам, чекістам, - ми дамо отим психам раду!"
Пані Наталя, мені страшенно не хочеться, щоби наша Україна стала схожою на СРСР чи, його абсолютну правонаступницю - сусідню Росію!
avatar
0
1022 ruhlyvy • 23:31, 29.09.2017 [Лінк на твір]
Таким чином, на фільм про героя-повстанця, котрий є реальним взірцем для нинішніх українців, глядач майже не прийшов. Хтось скаже: "Та зараз в людей грошей немає на квитки, от і не прийшли!" А я сходу зауважу: а от, якби Філя Кіркоров завітав до вашого міста, то по 50 євро у населення сходу б з'явилося, і зала була би вщерт забита натовпом, котрий мліє і конає від рашевської попси. Впевнений в тому! Справа тут не в грошах, добродії! Ні, не в них! Справа в тім, що Україна неначе на мапі є, а українців в ній все ще замало. Але до чорта совків та хохлів! І поки буде ТАК, чекати на краще життя, панове, - зась!
avatar
0
1021 ruhlyvy • 12:04, 29.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Катерино, хочу Вам сказати, що вовк не їсть спритного та здорового зайця, бо не здатний його упіймати. А от кволого та слабкого ловить та жере. Путін чомусь не вдерся до Латвії, котра вельми суворо ставиться до російськомовного населення, примушуючи його складати іспити зі знання мови та історії для отримання латвійського громадянства. Що, Кремль не жадав розчавити маленьку балтійську країну? Страшенно жадав! Аж тіпався! Але  - зась! Чому? Бо то є НАЦІЯ і то є КРАЇНА! А українці, обираючи Кравчука замість Чорновола, красномовно продемонстрували усьому світові, що незалежності не хочуть, а хочуть бути під Москвою! А тоді чітко підтвердили те, обравши собі Кучму. Ото і усе! А далі вже наслідки, котрі будуть вихенькуватися нації ще не одне десятиліття! Результати правління комуняк, котрі заклали фундамент КЛАНОВО-ОЛІГАРХІЧНОЇ СИСТЕМИ в Україні, поставили нашу Батьківщину на межу, коли вже йдеться про саму можливість її існування.
avatar
0
1020 ruhlyvy • 00:36, 29.09.2017 [Лінк на твір]
Вельми дотепно, пані Катерина! yes
avatar
0
1019 ruhlyvy • 00:14, 29.09.2017 [Лінк на твір]
Цікаве свідчення про події. Але я от що хочу сказати, Надя. Те, що в Крим та на Донбас були заслані спец-команди з Росії - одне. Але правдою є і те, що майже всі місцеві мєнти та СБУшники були налаштовані в цих регіонах за Путіна. Влада там суцільно належала ригам та комунякам, місцеве населення ту владу чітко підтримувало(і підтримує, до речі, досі!), українського у цих людей, окрім "шокання" та "гекання" - нуль, так що усе, що сталося - закономірно! Слабкість нації призводить до національної катастрофи. Це - не нове!
avatar
0
1018 ruhlyvy • 00:02, 29.09.2017 [Лінк на твір]
Дуже душевно!  hands
avatar
0
1017 ruhlyvy • 00:15, 27.09.2017 [Лінк на твір]
Ось інформація про нього: Андрій Білецький
avatar
0
1016 ruhlyvy • 11:50, 26.09.2017 [Лінк на твір]
Хто буде наступним президентом України, на жаль, вирішуватимуть у Білому Домі та Держдепі. Що ж, хвала Господу, що не в Кремлі, як всі роки до того! :-))) Стосовно ж Верховної Ради, то по найсвіжішім опитуванням, якщо вибори відбулися би прямо зараз, з 30-35% голосів перемагає "Батьківщина". На другому місці з 15-20% - ригівський Опоблок. Далі(якщо не пошкодують грошей і тотально застосують адмінресурс) - БПП. За ними - "Самопоміч". Однозначно проходить блазень Ляшко з його вилами. :-))) Повинні пройти "Громадянська позиція" Гриценка і Рух Саакашвілі. Є чутки, що вони можуть об'єднатися в один блок, залучивши різні дрібненькі партійки. Мусять пройти до Ради і ультраправі сили. Але це відбудеться, якщо вони об'єднаються в одну коаліцію. Чи піде "Свобода" і рухи Білецького та Яроша на об'єднання - наразі невідомо, але особисто я хотів би появи в Раді цих хлопців, бо вони в цей тяжкий час там вкрай потрібні.
Ці розклади - версія лише даного моменту. До Нового року ситуація може суттєво помінятися. Можливий варіант форс-мажору, коли усе буде зовсім не таким, як до того вважалося. Єдине, що можна сказати з упевненістю, що на Україну при любому варіанті чекають потрясіння і це, судячи з усього, неминуче. Запорукою того є вкрай погана економічна ситуація і продовження росту цін геть на усе.
avatar
0
1015 ruhlyvy • 23:09, 25.09.2017 [Лінк на твір]
Вибір був, пані Галина, але тепер все те уже в минулому. Стосовно перевороту, то зараз його не буде. Йдеться про дострокові вибори Верховної Ради. Можливо, якщо Трамп дозволить, на Майдані будуть вимагати дострокових виборів президента. Особисто я не бачу в тім ніякої біди. Той самий Саакашвілі робив дострокові вибори у Грузії і виграв їх, опустивши опозицію нижче плінтусу. 
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz