SITE LOGO
Вт, 05.11.2024, 23:15
Меню сайта
Наш опрос
Скільки Вам років?
Всего ответов: 1573
Главная » Комментарии пользователя [ruhlyvy]

Найдено комментариев: 1584
Показано комментариев: 571-600
Страницы: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 52 53 »

avatar
0
1014 ruhlyvy • 20:26, 25.09.2017 [Лінк на твір]
Ви маєте певну рацію, пані Галина, але я дуже давно не сприймаю Порошенка! Дуже давно! Ясна річ, що 54% у першому ж турі виборів - те ознака великої довіри виборців! Але! Я ніколи не вірив Шоколаду і вважаю його прихід до влади в Україні черговою помилкою нації! За цю помилку українці можуть заплати не менш тяжко, ніж за усі попередні! Це моя думка, пані Галина.
avatar
0
1013 ruhlyvy • 19:56, 25.09.2017 [Лінк на твір]
Справа в тім, що, маючи в Україні мільйони виборців, для котрих кримінальні авторитети Гєпа та Допа є саме тим, що вони вважають за зразок керівників, ніякі політичні "фіглі-міглі" Україні не допоможуть! Юрій Шухевич чи Василь Стус - пусте місце для більшості сучасного населення України! Тому слова цих Велетнів Духу тотально не сприймаються українським бидлосом, але слова Гєпи та Допи, чи там відвертого блазня і маніпулятора Ляшка, здаються цьому народу дуже глибокими та слушними. :-)))
 Що можна з цим зробити? Приклад Чилі зразка осені 1973-го року дуже чітко показує шлях, яким тупоголове населення виводять зі смердючої багнюки до сухого та зручного для нього місця. Генерал Аугусто Піночет знищив всього тисячу мерзотників і дав жорсткий напрямок нації, а далі все пішло так, як треба! Що, Піночет Вам не смакує? Ну, тоді йдіть за кулем гречки та пляшкою олії від Бєні Коломойського! :-)))

avatar
0
1012 ruhlyvy • 19:35, 25.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Катерино, те, що ви сказали, не Вселенський сенс життя, а епікурейський. :-))) Коли ми кажемо "Всесвіт", то втикаємося мозком у суцільну безодню і, налякавшись, тікаємо геть до чогось простішого. Я би не вживав навіть такого словосполучення - "Вселенський сенс життя". Людина має обговорювати лише сенс життя на планеті Земля, а розуміння поняття "Всесвіт" для неї закрите Творцем однозначно та безповоротно. Ті, хто занадто занурюються у спроби збагнути Всесвіт, як правило божеволіють. Наш мозок просто не запрограмований на таке.
 Тепер стосовно того, що Бог дарував людині право вільного вибору. Я категорично не вірю в цей постулат. Вище я чітко виклав моє бачення нашого існування і мені просто нема чого до цього додати. Чи є корисним фаталізм? Ну, в Америці його відкидають сходу і категорично. Американці з малку навчені свято вірити, що вони можуть досягти АБСОЛЮТНО УСЬОГО, що їм тільки заманеться. В цьому вони страшенно схожі з атеїстами-комуняками, котрі горлали: "Мы рождены, чтоб сказку сделать былью!" :-))) Я визнаю, що фаталізм доволі небезпечна річ для звичайних людей. Я би не радив його популяризувати, бо не дуже розумна та освічена людина може дійти з тим фаталізмом до самогубства - якщо усе запрограмовано КИМОСЬ, то на що тоді жити?.. :-))) Але! До фаталізму я дійшов самотужки і мав не одне практичне підтвердження вірності моїх теоретизувань. Знаю, що я не один такий на світі - фаталістами були такі поетичні велетні, як Джордж Гордон Байрон та Михайло Лєрмонтов. У Біблії відбито думки одного з найвеличніших фаталістів світу - Екклесіасту... Так що, пані Катерино, я нічого такого вже нового тут не сказав... :-)))
avatar
0
1011 ruhlyvy • 11:52, 25.09.2017 [Лінк на твір]
Про те, що він зробив за роки своєї каденції у Верховній Раді, пан Юрій доволі докладно виклав у інтерв'ю. Уважно перегляньте його відповідь пану Дроздову.
Хочу висловити мою особисту думку стосовно участі у Верховній Раді такої ОСОБИСТОСТІ, як Юрій Шухевич. Навіть, якщо би пан Юрій не зробив у Парламенті України абсолютно нічого, а просто сидів там час від часу, то і в цьому випадку Верховна Рада мала би страшенно пишатись, що багаторічний в'язень сумління, котрий пройшов два десятиліття радянських концтаборів і син Головнокомандувача УПА Романа Шухевича висловив Раді таку велику честь своєю присутністю!
avatar
0
1010 ruhlyvy • 23:32, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Зараз Наливайченко навів факти того, що Порошенко на його приватних літаках таємно вивозив поплічників Януковича у період 19-22 лютого 2014-го року до Бєлгорода, Москви та Сочі. Так що, існує велике питання - чи не є "патріотичний" Шоколад таємним другом Путіна?.. Та й майно своє в Росії він так і не випродав... Дивно все це, дивно... Ну, а "наша Юля" - буде другом хоч Путіну, хоч самому Сатані, аби узяти владу. :-))) Потрібні нові обличчя у владі, пані Галино! Годі вже тусувати одну й ту саму колоду карт! Усі ці комсомольські пики мають піти з політичної арени! Час для реальних змін, а не їхньої профанації!
 Що ж до Путіна, то і йому пізньою осінню цього року може бути доволі гаряче. Не даремно ж він зробив свого особистого охоронця Золотова главою Нацгвардії - готується до заворушень у Москві... Можливо, Кремлю буде вже не до України, якщо в РФ щось почнеться...
avatar
0
1009 ruhlyvy • 22:04, 24.09.2017 [Лінк на твір]
В принципі, пані Галина, ви праві. Але цей Павло-"дальнобойщік" не викликає у мене і крихти довіри. Скидається, що це - проект Мінстеця, котрий рятує Шоколада за добрячі грошики і цей жирняга мантулить його спічі не з Америки, а з Києва... ;-)))
 Стосовно Михайла Саакашвілі. Ясна річ, що він - зайда. І те, що українство кричить йому усюди: "Міша, спасібо! Мішу - на президента!", - ганебно. Бо так воно виходить, що серед українців просто немає нікого, окрім оцього грузина, хто був би здатен повести націю задля її кращої долі. Гадаю, що Саакашвілі чи навряд сам по собі вдався до таких дій. Не виключено, що за ним є американська рука... Ну, тоді це багато чого змінює і пояснює...
 Чи потрібна Україні зміна влади? Так! Порошенко при усіх варіантах не зможе досидіти до виборів 2019-го року. Але міняти треба не шило на швайку - Порошенка на Тимошенко! Саакашвілі не може бути ні президентом, ні навіть депутатом, але він може стати "сірим кардиналом", котрий приведе до влади когось іншого. Зараз у "нашої Юлі" рейтинг такий, що вона здатна перемогти геть усіх у боротьбі за президентство. Чи вихід це для України? Ні! Юля - людина минулого! Таким чином, треба вкрай пильно дивитись, кого потягне цей грузинський локомотив за собою. Ясно тільки одне - до Різдва в Україні будуть зміни. Це вже невідворотньо!

 
avatar
0
1008 ruhlyvy • 21:33, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Дивовижно сильна та яскрава ОСОБИСТІСТЬ! НЕСКОРЕНИЙ! 
avatar
0
1007 ruhlyvy • 20:35, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Я фаталіст, пані Ірино, і вважаю, що наша ДОЛЯ не є результатом наших уподобань та свідомого вибору, а є тим, що надається нам Господом-Творцем. Поняття "Творець" можна замінити на поняття "Карма". З рук Вищого Вселенського Модератора ми отримуємо при народженні коридор нашої долі. Якщо вживати наукові терміни, то цей коридор - наш генетичний код. Наша генетика визначає наші уподобання та здібності, темперамент та прихильності. Це, як у тварин - муха ні за що не діє так, як бджола, а вівчарка не діє так, як болонка. :-))) Чи є в людини можливість щось змінити у власній долі? Так, але не дуже багато. Ми можемо повзти, йти або бігти нашим долею-коридором, але вийти за межі цього коридору ми не в змозі. Особисто я кілька разів у житті був вирішував, що мені по силах зробити те, що здавалося вірним моєму оточенню, але не подобалося мені. Я докладав певних зусиль, аби досягти того і... Мало не гинув в цьому процесі, бо Творець таким чином давав мені ЗНАК, що я не повинен пхатись туди, куди мені НЕ ДАНО! Отже, я повертався на свій шлях і все ставало добре. Ми маємо визнати, що є речі, котрі ВИЩІ за нас. До речі, професійні астрологи доволі гарно усе це пояснюють. Люди пов'язані з Космосом(Творцем/Абсолютом/Вищим Вселенським Модератором і т.п.) і діють за Його планом. Випадковості у долях не буває. Усе, що стається з нами - запрограмовано. Так, матеріалісти та атеїсти цю теорію відкидають, але від того нічого не змінюється - ті, що мають втопитися, ніколи не горять у вогні пожежі, а ті, котрі мають стати Провідниками нації, ні за що не йдуть торгувати рибою на базарі... :-)))
avatar
0
1006 ruhlyvy • 20:03, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Наталя, події найближчого часу розсудять нас. Особисто я знаю вже наперед, ЩО і ЯК в Україні буде. ;-)
Стосовно ж отих смертей в Острі, то там усе просто - ВІДСУТНІСТЬ ПОВНОЦІННОЇ МЕДИЦИНИ! В еміграції вважається трагедією, якщо людина не дожила до 80-ти років, а в Україні і 60-т прожитих років - досягнення! Лікарня в Острі майже знищена, а в Козельці - жалюгідна. А їздити до Чернігова та Києва не всі можуть через брак грошей. Таким чином не лікуються і мруть. Плюс шкідливі звички... Так що, 5-ть похорон в один день - це свідчення поступового вимирання нації. Не більше, але й не менше! Стосовно ж Ваших родичів, то дай їм Боже вдачі жити в Україні сто віків! :-))) Але найближчими роками тільки до Польщі виїде кілька мільйонів українців, бо там є валом роботи і зарплатня у 5-ть разів вища. Слава Україні, пані Наталя! :-)))
avatar
0
1005 ruhlyvy • 18:30, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Наше життя - НЕСКІНЧЕННА БОРОТЬБА! Перш за все за правду, за кращу долю, за право відчувати себе гідним та поважним. Оце і є справжнє щастя - процес ВИБОРЮВАННЯ КРАЩОГО!  Це моє власне ставлення до поняття "щастя".

Буддисти ж говорять, що головна мета кожної людини - досягнення Абсолюту, шлях до котрого - повсякденне фізичне та духовне самовдосконалення. Це і є щастя за їхніми теоріями. Православна церква вчить, що сенс життя - наслідування страдницького шляху Христа. Самозречення, покора та мучеництво - ось православне щастя! Протестантські провідники стверджують, що головне для людини - отримання чеснот, через котрі приходить радість буття. Щира повсякденна праця, велика сім'я, матеріальний здобуток - ось протестантське щастя. Скажімо, для націоналістів, до якої б нації вони не належали, щастя - це велич нації, до котрої вони належать. Усе інше - другорядне...
Як бачите, пані Ірино, поняття "щастя" - різне. Для мільярдів пересічних землян щастям є суто матеріальні речі: чиста питна вода; гарна їжа в достатній кількості на столі; затишні та комфортні будинки зі зручними меблями та електронікою в них; сучасна медицина, котра робить життя значно довшим... Я тут серед наших емігрантів зараз бачу, що той, хто не дожив хоча б до 80-ти років, вважається ними нещасною людиною... Тобто, побут теж дуже суттєво визначає ставлення звичайних людей до того, що-то воно таке - щастя... Тут можна годинами базікати і базікати на цю тему, і чи навряд дійти до чогось одного... :-)))
avatar
0
1004 ruhlyvy • 17:55, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Рівень дебілізму кримських москалів просто жахає! Хочеться реготати голосно і довго, дивлячись на те, як ці люди канючать про щось, звертаючись до "царя" Путіна! Такого не побачиш навіть у відсталих африканських країнах!
 А тепер питання: чи ж потрібні ОТАКІ громадяни Україні? Вважаю, що НІ! Ці тотальні совки, ці генетичні холопи не здатні принести Україні нічого, окрім голосування на геть усіх виборах за найбільш антиукраїнські сили! Тому нехай краще голосують за Путіна, аж поки не сконають! І нехай отримують кийками по голові, в котрій лише три звилини: любити царя, бити чолом та отримувати від царських опричників стусанів!
avatar
0
1003 ruhlyvy • 15:40, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Катерино, ото ж то воно і є що Україна просувається "ЗІ СКРИПОМ"! :-))) Чверть століття знадобилося українству для початку сякої-такої декомунізації, коли прибалти позбулися більшовизму за рік, тепер от через кров та сльози Іловайську сяк-так дійшли висновку, що Москва - не друг... Вчора слухав виступ відомого журналіста Портникова у Івано-Франківську, де цей розумний чолов'яга сказав, що при таких темпах розвитку Україна досягне рівня сучасної Румунії не раніше, ніж за 20-25 років... І це не вигадки пана Портникова, а наукові дослідження! А відомий економіст з Росії, що утік до Америки років 10 назад - пан Ілларіонов сказав на каналі ZiK, що Україна при отаких "скрипах", як зараз, і через 40 років буде злиденною та вимираючою...
  Пані Катерино, нам не потрібні переможні реляції при таких фактах, що позавчора в моєму Острі поховали аж 5 людей! Я такого не пам'ятаю за усе своє життя, щоби в один день в маленькому містечку було 5 похорон одночасно! Оце тема для обговорення, а не "досягнення" Порошенка та його зкорумпованого оточення, де аж кишать колишні поплічники Януковича та путінська агентура!
avatar
0
1002 ruhlyvy • 15:21, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Наталія, усе те, що Ви пишете, - чудово! Але є таке вірне прислів'я: про війну є правда генералів і правда солдат. Ви говорите зараз з точки зору "генерала" і це Ваше право, але я бачу життя "з шанця" і моя правда теж - ПРАВДА. Те, що українська діаспора самотужки(підкреслюю - САМОТУЖКИ!) робить певні кроки на популяризацію України - факт. Але фактом є і те, що з боку української держави ці ентузіасти практично не отримують ніякої допомоги. Разом з тим, Росія не має ні в США, ні в Канаді своєї діаспори - є тільки не дуже великі групки вихідців з Росії, котрі абсолютно не цікавляться нічим, окрім доларів. Але! Росія спонсорує купу російськомовних газет в США та Канаді, має свої ТБ-канали в усіх містах Північної Америки, активно корумпує агентів впливу у англомовних ЗМІ. Навіть змогла привести до влади Трампа! Тобто, ентузіазм активістів Кремлю не потрібен, бо він робить усе сам. А що ж Банкова та той самий Мінстець? Практично нічого! Ну, от Вам і результат - про Путіна та Росію знає кожен бомж-негритос в кожному даунтауні, а про Україну майже ніхто і ніде. Я не кажу про університетських професорів - там, як правило, усе гаразд. Але на рівні пересічних американців - зась! В Канаді ситуація в рази краща, бо там невелике населення і вельми значний його прошарок - українці. Через те політика Оттави на багато більш проукраїнська, ніж у Вашингтону.
Пані Наталія, без зусиль української влади ситуація продовжуватиме бути на користь Москви! І немає там ніяких виправдань стосовно бідності! Пан Стець не живе у хрущобі і не їздить до роботи на маршрутці! Я вже не кажу про розжирілого кабана-Порошенка! Влада в Києві не має бажання популяризувати Україну, бо зайнята щодня одним - популяризацією самих себе! І те є ПРАВДА, і те є ПРОБЛЕМА!
avatar
0
1001 ruhlyvy • 01:59, 24.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Наталія, Ви страшенно перебільшуєте знання пересічних американців в географії! :-))) Значить, чітко засвідчую, що звичайний американець як не знав про Україну нічого, так і не знає. Україна абсолютно не презентує себе ніде і ніяк! Навіть на Українському фестивалі у Рочестері. :-))) Коли ми приїхали до цього міста, то на фестивалі щороку були якісь артисти з України, а в останні роки є тільки гості з Канади, котрі довблять гопака натхненно, але з сильним канадійським акцентом... :-))) Я постійно ходжу до вихідця зі Львову перукаря Михайла, то цей пан розважав його українських клієнтів(там є трохи і реальних янкесів) трансляцією ТБ-каналу "Russia Today".  Я терпів-терпів, а тоді і вмазав йому: "Чому український канал не купуєш?" А він: "Дак москалі усе гарно показують та й дешево той канал коштує..." Ото Вам, пані Наталя, і знання Америкою України! В кожній оселі вихідців з України на екранах ТБ російські: РТР "Планета", "Первый", НТВ та антиукраїнський-український "Інтер"! В кожній! Засвідчую авторитетно, бо бачив те особисто! Тобто Путін гатить своє сюди щодобово, а Україна пасе задніх! Вже Мінпропаганди створили і що?.. Де мільйони тих доларів, котрі виділили на пропаганду українського?! Відповідаю: у кишенях пана Стеця та його "боївки"! Ото Вам, пані Наталія, отака ПРАВДА! Не смакує? Згоден! Але треба бачити те, що є, а не те, чого кортить! Sorry, Ma`am, for my direct vewing! :-)))
avatar
0
1000 ruhlyvy • 20:33, 23.09.2017 [Лінк на твір]
Гарний вірш, Пані Наталія, в котрому є вельми позитивна ідея!
 Але я народився і виріс в УРСР і дуже добре(аж занадто!) пам'ятаю, як за комуняк усі ЗМІ були просто переповнені всіляким позитивом. Мало того, за розповсюдження чогось негативного про повсякденне життя в СРСР, комуністична влада кидала таких "говорунів" до психлікарень та концтаборів. З тих пір, пані Наталія, я чітко і назавжди закарбував: треба казати не те, чого хочуть від тебе почути влада та її апологети, а те, ЩО Є НАСПРАВДІ! ПРАВДА! І тільки вона! 
  Брехня та окозамилювання призводять суспільство до деградації та неминучого колапсу! Але! В усьому потрібна міра. Забагато гіркої правди так само погано, як і солодкий медок суцільного позитиву. Головний ОБОВ'ЯЗОК творчої людини - не обслуговування читача/глядача, а спроба показати йому те, що є навкруги. Спокійно та об'єктивно. Тільки такі роботи залишаються на віки в історії культури, де збережена РЕАЛЬНІСТЬ, а не вигадки на замовлення чи-то влади, чи-то обивателів, котрі голосно вимагають від художника "сдєлать нам красіво".
 
avatar
0
999 ruhlyvy • 23:05, 17.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Катерино, я написав Вам відгук саме перед тим, як написати відгук пані Наталії, то ж і заплутався трохи... Буває... Гадаю, пані Наталія вибачить мене...
А чи буде Гриценко президентом - побачимо... Зараз пішли інтенсивні
чутки, що про це почав дуже мріяти пан Садовий зі Львова... Ну, в
принципі, галичани ще жодного разу не були в сучасній(та й в минулій)
Україні очільниками вищого рівня, так що, можливо, в цій ідеї щось є... Я
вважаю себе непоганим фізіономістом, тому маю сказати, що обличчя
Садового, на відміну від обличчя Гриценка, мені не подобається. Так, він
виглядає шляхетним європейцем, але є в його іміджі щось слизьке та
нещире... Але! Якщо треба було би обирати між Садовим, Порошенком та
"нашою Юлею", то хай би був мер Львова! Це, безумовно, значно менше зло!
Стосовно "зовнішнього управління". Ну, в середовищі ригів та ватанів говорять
про "Вашингтонський обком", котрий неначе тотально тримає нинішню
українську владу за горло. Ой, щось воно не скидається на те! Коли
янкеси РЕАЛЬНО тримали за горлянку німців та японців з
південно-корейцями, то там за лічені роки все налаштувалося і пішло в
гору. А українці щось поки не відчули навіть і крихти покращання від
того НЕНАЧЕ "американського управління". Скидається на те, що Білий Дім
дає поради та робить промови з приводу України, а в реалі усе кинуте на
розсуд місцевої української керівної шатії. Штати відібрали в України
ядерну зброю у 1993-му році(пам'ятаю те засідання Верховної Ради, котре
слухав на роботі по транзистору) і віддали українське майно Москві. Все!
Замість, НЕНАЧЕ обіцяного захисту, Україна отримала папірця
Будапештського протоколу. До речі, Конгрес США навіть не ратифікував
його ще й досі. То де ж те омріяне "зовнішнє управління"? А от Москва
продовжує в Україні таки добряче керувати. До Москви щодня хтось з
"опозиційних" українських політиків їде... Та й пересічні українці там заробляють собі
на хліб з салом, незважаючи на війну та ненависть москаликів до "каклов
ванючіх"... Складно усе це, пані Катерино... Дуже складно!
avatar
0
998 ruhlyvy • 16:13, 17.09.2017 [Лінк на твір]
Категорично не згоден з Вами, пані Катерино, стосовно особи полковника Анатолія Гриценка, але час нас з Вами розсудить. Особисто я бачу, що в даний момент тільки він може стати достойним лідером України: ЩИРИЙ українець, вольовий та мудрий. Усі інші, котрі мерехтять на політичній авансцені - категорично не те!
Стосовно ж допомоги Україні, то ми з жінкою вже стільки тієї допомоги туди вгатили за 23 роки, що і сказати моторошно. Гадаю, що без тих мільярдів доларів, котрі сумарно шлють в Україну емігранти та заробітчани, справи там йшли би в рази гірше! Але те не може вирішити головного - змінити людські уподобання, котрі від грошових вливань з закордону не змінюються - українство обирає на керівників непотріб, залишаючи поза владою достойних. Вчора слухав на "Радіо Свобода" колишнього прем'єра Литви, то він вже прямо сказав про необхідність введення для України зовнішнього управління фінансовою допомогою. Тобто, Захід розуміє, що нинішня влада здатна розкрасти усе, що їм надають. Ну, а за зовнішнім управлінням фінансовою допомогою, доволі логічно чекати введення і зовнішнього управління всією Україною... Це страшенна ганьба, але скидається на те, що такий варіант міг би вирішити багато питань. Є вже навіть такий жарт, що для України було би гарно розпочати війну з НАТО, аби воно вдерлося на її територію та силою навело європейський порядок.
  
;)
avatar
0
997 ruhlyvy • 23:24, 16.09.2017 [Лінк на твір]
Сумна картина, пане Іване, але... Але Ви намалювали те, що бачите навкруги себе. 
avatar
0
996 ruhlyvy • 23:18, 16.09.2017 [Лінк на твір]
Колись, абсолютно так само, як Ви зараз нахвалюєте мордяку-Порошенка, діаспора лила мед на комуністичну падлюку-Кравчука. Я був тоді у Народному Русі і сам чув від
американських та канадійських українців, що Другий секретар КПУ - це
саме те, "що Україні зараз необхідно". Тоді вони заспокоювали рухівців і
виголошували оте саме, що і Ви нині: треба терпіти, треба йти на
компроміси, бо ми 350 років були у ярмі, а от Кравчук - він свій у
комуністів, що тримають геть усю Україну, і треба йому максимально
допомагати і тішити. Що з того вийшло, пані Наталія?
КЛАНОВО-ОЛІГАРХІЧНИЙ РЕЖИМ, де панують колишні КГБісти і комуняки з
комсомольською шатією, на кшалт Юріка Луценка та майже усього бомонду
"Батьківщини"! Скажімо так: КОЛЕКТИВНИЙ МЕДВЕДЧУК опанував Україною із
самого початку! А далі діаспора страшенно раділа парторгу "Южмаша"
алкашу та "червоному директору"- Кучмі, котрий власноруч перетворив
Україну на тотальну філію Кремля. А далі та сама діаспора надала
телепню-бджоляру-Ющенку титул "надії нації", а далі добродії з тієї ж
самої діаспори тихо скиглили на бандюгу-донбасівця Януковича... Ну, а
тепер виявляється, що ІСТИННИЙ ПАТРІОТ України полковник Гриценко -
ніщо, а перевертень-вихрест та людина, котра процвітала при геть усіх
президентах України - Петро Порошенко, котрий вдома взагалі не вживає
української мови, - це найкраще, чого українство нині достойно!
Пані Наталія, життя в США і Канаді не просто інше, ніж в Україні - воно
ТОТАЛЬНО ІНШЕ! В Північній Америці, хвала Господу, усе тримають
АНГЛОСАКСИ. Тому в США та Канаді процвітання та порядок у всьому! Мірки
цих країн не те що не годяться для пострадянської України - вони
страшенно шкідливі для неї! Час покаже, хто правий - Ви, чи я, але ми з
Вами ще побачимо, як Петро Порошенко тікатиме до Лондона з повними
валізами коштовностей та валюти!  
avatar
0
995 ruhlyvy • 16:30, 16.09.2017 [Лінк на твір]
Чудовий вірш, пані Катерино!   hands  Вас явно надихнув Володимир Висоцький з його хрестоматійним віршем-піснею "Я не люблю!"  ;) 
Але у Вас все дуже актуальне і сучасне. Пані Катерино, тільки зараз послухав інтерв'ю Борислава Берези "Радіо Свободі". Він там у кінці сказав, що коли в Раді буде хоча б 20% депутатів з чіткою відповідальністю за долю України, то те вже стане величезною перемогою... Красномовно, чи не так?..
avatar
0
994 ruhlyvy • 13:39, 16.09.2017 [Лінк на твір]
Слушно! :-)))
avatar
0
993 ruhlyvy • 13:35, 16.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Наталія, в Анатолія Гриценка ІДЕАЛЬНА біографія для того, аби бути президентом України!  Але біографія, як на мене, питання друге. Головне, що він викликає абсолютну довіру, коли бачиш і чуєш його.  Сам факт того, що він був викинутий Порошенком з усіх провідних телеканалів України, красномовно говорить про те, що Шоколад боїться полковника Гриценка! Ну, а раз ТАК, значить з Гриценком усе в порядку! :-))) Стосовно ж мізерного процента, котрий пан Анатолій отримав на попередніх президентських виборах, то це говорить лише про дві речі:
1) В нього немає таких неймовірних грошей для самореклами, як в Петра Порошенка.
2) Український виборець мислить ірраціонально. Він масово віддає перевагу популістам і тим, хто бреше в такому обсязі, що це вже починає скидатися на правду(чітко за Геббельсом!).
Оце і все. Але на сьогоднішній день Анатолій Гриценко та його партія пройшли б до Верховної Ради, аби вибори до неї відбулися нині. Плюс за рівнем довіри(не популярності - тут абсолютна лідерка пані Тимошенко з 45%) він посідає зараз перше місце серед усіх українських політиків.
avatar
0
992 ruhlyvy • 05:20, 16.09.2017 [Лінк на твір]
Пані Галино, РЕАЛЬНИЙ Майдан не можна зігнати чи зорганізувати! Це СТИХІЯ! Це ВОЛЯ НАЦІЇ! Обидва Майдани були відповіддю народу на бажання влади вести Україну не до цивілізованого СВІТЛА, а у московську ТЕМРЯВУ! Українці не йдуть тисячами на Майдан за кусень хліба та шмат сала! Українство виходить на вулиці тільки тоді, коли йдеться про щось глобальне! Чи є глобальним те, що говорить Саакашвілі? Ні! Він віщає лише про темп та тактику реформ, та особисті якості тих, хто ті реформи робить(вірніше - ПРОФАНУЄ!). Чи є Порошенко тим, хто достойний вести українство уперед? Ні! Він - помилка нації! Чи можна цю помилку виправити? Запросто! Дострокові вибори бувають у цивілізованих країнах і небо там від них не падає. Гадаю, що, якщо не президентські, то хоча б парламентські вибори провести можна і це піде на користь Україні. Бо Блок Порошенка і партія Яценюка вже мають мізерну підтримку у суспільстві. Що ж до Порошенка, то я б навіть і секунди не вагався і замінив його на Анатолія Гриценка. Гадаю, все до того йде. Інша справа - ЯКИМ ЧИНОМ те станеться? Але те вже вирішить нація з Божою допомогою. Палкими та запальними віршами тому не зарадити, пані Галино. Ні і ні! :-)))
avatar
0
991 ruhlyvy • 01:05, 15.09.2017 [Лінк на твір]
Сподіваюся, що цю фундаментальну книгу відомого в світі українського письменника Павла Штепи неодмінно прочитають ті, хто вважають себе свідомими українцями! 
avatar
0
990 ruhlyvy • 23:26, 14.09.2017 [Лінк на твір]
Дуже гарний дитячий віршик, пані Галина! :-)))
avatar
0
989 ruhlyvy • 23:21, 14.09.2017 [Лінк на твір]
Гіркий вірш, Ліля! Але те є правда повсякденного українського буття...
avatar
0
988 ruhlyvy • 22:40, 14.09.2017 [Лінк на твір]
Щиро дякую Вам, пані Наталія, за розміщення цього матеріалу! Я прочитав його уважно і знайшов ключовий момент успіху тернопільчан:
"Бюджет громади понад 60 млн. грн. Його левову частку забезпечує потужне підприємство з іноземними інвестиціями яке виготовляє бортові системи до
відомих марок автомобілів Volkswagen, Hybrid та Audi."

А от в нашому з Вами рідному Острі, де теж створили нещодавно територіальну громаду, справи ідуть вельми кепські, бо ніякого виробництва там вже чверть століття нема і ним навіть вже і не пахне. Мало того, обрали схильного до шахрайства голову. Коротше кажучи, дав би Бог, аби уся Україна зацвіла та піднялася, але я чудово пам'ятаю брежневські часи, коли в нашому Козелецькому районі штучно створили кілька колгоспів-"маяків", куди возили усі делегації і показували, що дуже скоро так буде всюди в УРСР. Але всі добряче знали, що РЕАЛЬНЕ життя в звичайному селі дуже не схоже на оті "маяки" і гигикали собі у долоню на ті "здобутки".
Ясна річ, робити з тим щось треба, але відтік розумної та освіченої робочої сили за кордон зупинити вкрай важко. Скажімо, з Польщі за останнє десятиліття виїхали на Захід до 5 мільйонів громадян. Польська медицина знекровлена тим відтоком, але зробити з тим нічого не можуть, бо медфахівці у Польщі заробляють в рази менше, ніж їхні західноєвропейські колеги. Але поляки прилаштувалися виманювати медиків з України, де зарплатня у 1000 євро здається для медика фантастично розкішною. Складно все це, пані Наталія! Світ стає глобальним і люди шукають собі кращої долі, бо ми не живемо 1000 років, а, якщо розібратися, то активного трудового життя в нас - не більше 50 років. Тож, якщо є шанс швидко дістатися достойного рівня, то людина буде це робити. Але! Український уряд має докладати УСІХ зусиль, щоби Україна не перетворилася за 10-15 років на місце проживання мільйонів азіатів, котрі можуть заповнити собою відсутніх працездатних українців. Це вельми реальна перспектива і про це вже голосно говорять демографи та соціологи.
avatar
0
987 ruhlyvy • 23:19, 13.09.2017 [Лінк на твір]
Оце, пані Галино, сказали, так сказали! Аплодую! hands 
Смерть ворогам України!
avatar
0
986 ruhlyvy • 23:02, 13.09.2017 [Лінк на твір]
І тобі спасибі, Надя! :-))) Українське населення деморалізоване зараз, як ще ніколи до того. Повний розгордіяш і срач на всіх рівнях! Через це гаретні українці мріють дістати бодай хоча б якогось авторитета. Щиро вірили Ярошу - зник! На руках носили Надію Савченко - виявилася курвою! Ну, от тепер грузину здравиці вигукують що сили... Але все те не спрацює, поки натовп не перетвориться на ПОЛІТИЧНУ НАЦІЮ! Фіни чи німці не шукають собі Спасителя, бо вони самодостатні і розумні люди. А недолугі народи, як у тій самій Венесуелі чи Росії, роблять з президента Отця! Ну, а тоді стоять у чергах за макаронами! :-)))
avatar
0
985 ruhlyvy • 22:51, 13.09.2017 [Лінк на твір]
Юра, перш за все дякую тобі за подарунок і підвищення моєї репутації!    :respect:
Ти тотально правий, стосовно Порошенка! Перехитрив сам себе, Шоколад! Думав відпіаритись на авторитеті Міхо, як всесвітньо відомого реформатора, а вийшло, що цей грузин - таки грузин! Він телепнем бути не звик і принципів ніяких не має - гне своє і будь що!
  ;)  Це не шляхетний поляк Бальцерович, котрий повну валізу євро спакував в Україні та інтелігентно зник кудись. Міхеїл Нікалозович тихо ні за що не зникне! Він ще і Юлю притовче разом з усіма її московськими кураторами!  :-)))
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz