Дякую за змістовний коментар по суті. Мені, безумовно, цікава думка саме слухачів. Уперше чую про одноманітність пісень :), хоча досить велике коло просто слухачів і професіоналів (і музикантів, і філологів - високого рангу - диригенти оперних театрів, кандидати, доктори філологічних наук, а також велика когорта інших науковців:):):)) висловлювали протилежу від Вашої точку зору :). Наразі є 7 пісень, надані для прослуховування, і вони всі різні - як на мене - і у поетичному сенсі, і музичному (романс, фольк, танго, поп, блюз, віденський вальс, ліричний рок. Зараз готується 8ма - у шаленому джайві. Крім того, якщо Ви помітили, у деяких піснях авторів, взагалі, двоє, то там вже не лише моя лірика. Аранжування робиться професійне (неямахове:) з живими інструментами і дуже недешеве. А щодо "тягучості" - я б не ризикувала так характеризувати лірику, бо це - моє особисте внутрішнє, тонке і болюче, як і у кожного автора, у тому числі і у Вас. Кохання - не закоханість. А стилістику - витримано. Мені, дійсно, дивно і цікаво, чому у Вас сформувалась така неочікувана думка? Спробуйте послухати ще, сподіваюсь Ви відкриєте для себе цікавинки моїх пісень і побачите крім схожості їх індивідуальність і неподібність.:):)
Вірші - гарні. Ролик - класний, особливо - колаж жіночого силуету зі скрипкою. Мелодія підібрано доречно - з легким гойданням.
Дещо хочу порадити: - трішки підняти лінію голоса на початку куплетів (для чіткості) - можна трішки проімпровізувати 2й куплет - таким чином, мотив пісні урізноманітниться і на останньому програші можна зробити кульмінацію - акцент - за допомогою низьких скрипок - буде "густе" оксамитове наповнення... Натхнення Вам!!!
:shy: Дякую! А що не взяли у "Пуперзірку" - Дякувати Богу, - то - просто досвід... Якби мене змусили співати а ля Леді Гага - у моїх ніжних і світлих фібрах душі розбудили б звіра :):):)