Коментувати також можна з та

Пт, 03.05.2024, 23:20
Меню сайту
Категорії каталогу
Росіцький Володимир [4]
Тарас Кривецький [11]
Никитюк Наталія [7]
Голоюх Вікторія [2]
Pushok [69]
Барвінська Тетяна [15]
Пелехата Ольга [10]
Світлий Василь [177]
Шляхтін Юрій [7]
Артюніна Анастасія [13]
Насипаний Віктор [388]
Гафтко Степан [23]
неАнгел [13]
Нестерова Мілена [8]
Лілія [200]
Гончар Іван [23]
В'ячеслав [6]
Семенко В'ячеслав [10]
Харитонова Олеся [1]
Опитування для Вас:
Прочитавши вірш чи прозовий твір, коментар...
Всего ответов: 350

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Поети Тернопільщини категорії та розділи української поезії, українська проза Світлий Василь
 

У мамони нині успіх

У мамони нині успіх :

стовідсоткове – ОК !

Ви від заздрощів хоч лусніть,

в діда – біла  полоса.

Його посмішку лукаву,

вигляд хтивого  рильця

випромінюють екрани,

моніторять всі ПК.

Ним  притягують держави,

села зводять і міста.

Глянь, вінок правічний слави

його носить голова.

Ви ж – не пийте ці коктейлі,

на ці здибанки – не йдіть,

щоб в оселях Божих двері

не закрились вам навік.

У мамони нині успіх :

стовідсоткове – ура !

Ну а завтра... все  це лусне,

злетить з трону  майстер зла.


Додав: metman17L (09.10.2011) | Автор: © Василь Світлий
 
Розміщено на сторінці: Світлий Василь

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 1750 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 20
avatar
1 Davudenko • 14:59, 09.10.2011 [Лінк на твір]
ПАНЕ ВАСИЛЮ. ВАМ ТЕЖ СТОВІДСОТКІВ УРА. hands confu9 hands
avatar
6 metman17L • 23:01, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, пане Іване, і за Ваше добре слово, і за Вашу оперативність. yes
avatar
2 Medbrat • 15:02, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Знаєте Василю, вірш взагалі ,як на мене вийшов драйвовим . Хочу сказати про те, що не очікував саме такої форми і ритму після прочитання назви. Що добавити : хіба не правильніше буде заздрощів? Адже заздрість це лише риса ,а її прояв це вже наслідок, тобто заздрощі yes Хоча ви автор і можливо у вашому баченні все так і повинно залишатися :)
Коротше я це усе до чого- мені сподобалося. Цікаве викладення.
Щасти Вам tongue up
avatar
5 metman17L • 23:00, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, Олександре.
Гадаю, що зауваження слушні.
Приймаю і міняю: заздрість на заздрощі.
avatar
3 Roksa • 18:50, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Василю, чесно кажучи, здивували цим віршиком.Не буду говорити про форму вірша- бо тут майже все добре, але підзміст із ноткою образи...на жінку. Моє жіноче начало протестує :) Не хочу думати, що у Адама не було вибору: їсти яблуко, чи не їсти, а от шишки усі на жінку.А -яй -яй.
Де той муж, що в обіймах не м"якне
нелегкої, сурової долі?!
Де той лідер,котрому не бракне
сил воскреснути з попелу й болю?!

Де той дух, що горить- не згорає,
І тонкий, мов шовкове шатро?!
ДЕ АДАМ, ЩО НЕ ДОРІКАЄ
ЗА НАДКРАЯНЕ СВОЄ РЕБРО?!
avatar
7 metman17L • 23:14, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Роксолано, взагалі, моє здивування (під цим коментарем) не менше від Вашого. Після прочитаного змушений визнати: щиро шкодую, що мамона - жіночого роду. Хоча, як припускає Валерій, може бути і ... чоловічого. Як на мене, зійшло б середнього: воно. Бо це безхребетне цабе (мамона) - без роду і племені, але яке живуче... Та якось його представити треба було. Тепер, бачу, це породило феміністські настрої (аж Адаму аукнулось). Вже і не відаю: шо робити. :)
avatar
9 Roksa • 09:29, 10.10.2011 [Лінк на твір]
Насправді Мамона, далеко, не жіночого роду- це біблійне поняття, що уособлює грубу матеріалізацію, багатство, захланність...Вся справа у тім, Василю, який асоціативний ряд викликав цей вірш,( а вірш - це ж дещо винесене із підсвідомості) .Ви ж надали такому розумінню, як Мамона не просто жіночий рід, але ще й виписали її образ: Леді, дама,а такі описи, як: звабливі вуста, віночок, усмішка, що у фольклорній та усній народній творчості подається більше, як позитив і те, що притаманне юним, красивим жінкам, щодо вуст- краще би було замінити на варги, віночок- на корони з дорогоцінним камінням, посмішку на регіт.Тоді, хоч це би і було жін, роду, але асоціація би вимальовувала таких жінок, як Естер- жорстоку дружину перського царя, що вирізала увесь його нарід, чи Катерина ІІ,. А Ви надали дуже благородні риси мамоні і, напевне, навіть і не бажаючи того- заклеймили жінку для читача.Я не є поборницею феменістичного руху, та все ж... На мій погляд, Мамона, це швидше щось потворне і безстатеве.Але Ви автор- Вам видніше.
avatar
12 metman17L • 00:03, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Схоже, Роксолано, до мене починає доходити суть Вами сказано. Згідний, тут я змішав праведне з грішним. Надав цьому "потворному і безстатевому" скільки жіночих образів і ,можливо, цим посягнув (несвідомо) на весь жіночий рід. Ваше зауваження дозволило вперше заглянути наскільки глибоко у себе. Тут випадковостей бути не може. Цей асоціативний ряд десь з підсвідомості виплив на поверхню. Тепер почуваюсь не в своїй тарілці. Звісно, що вірш (слід) можна підкорегувати але те, що наслідило від цього не зникне. Чи не так ? shy
avatar
15 Roksa • 04:49, 11.10.2011 [Лінк на твір]
А я вірю, що усе виправляється: і наслідки і причини. Навіть душі латаються...любов"ю. А от щодо ролі Мамони в сучасності- Ви праві:воно завоювало світ з допомогою глобалізації, із розвитком засобів масової інформації, воно пронизало людство, як метастази...і, на жаль, ну як тут не згадати Мефістофільский вигук: "Люди гинуть за метал" - та вже й не тільки за метал...Тому, підіймати такі теми необхідно, - необхідно про це говорити. Дякую Вам Василе, що думаєте своїм поетичним словом про важливі речі.
avatar
18 metman17L • 21:35, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Щиро дякую і Вам, Роксолано. Приємно було вести цей діалог у відкритому "ефірі". Цілком погоджуюся з Вами, що ті, хто хоч якоюсь мірою причетні до Поезії не повинні стояти осторонь тих процесів, які нині відбуваються у світі. Думаю, що місія поета бути на передовій, а не у глибокому тилу, служити істині в слові, а не поклонятися букві часу. Нехай це будуть і маленькі крихти гіркої правди але і вони можуть відіграти свою роль, заставити людину хоча б на мить задуматися над тими реаліями, що відбувається довкола нас, як і зрештою у нас самих...
avatar
4 werty • 19:51, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Цікаво, оригінально і логічно! Є дрібні неточності у викладі, наприклад ура і зла - дуже неточна рима, злЕтить (треба злетИть), і, здається, Мамона - не вона, а він. Але це дрібниці, які можна поправити.
avatar
8 metman17L • 23:19, 09.10.2011 [Лінк на твір]
Маєте рацію, пане Валерію: місцями рима кульгає. Треба буде підлатати. Щодо роду "мамони", боюсь, що він, швидше за все, не визначений. Дякую, за змістовний коментар.

Взагалі, усі коментарі нині конструктивні і приємні. yes
avatar
10 Abigel • 14:38, 10.10.2011 [Лінк на твір]
Прекрасний вірш, пане Василю! Я в захваті! Ідея - супер, до того ж, гарно представлена.
avatar
13 metman17L • 00:08, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, пані Маріє. Радий, що завітали. Знаєте, спершу мені він теж (як своє творіння) подобався але після зауважень Роксолани побачив серйозні упущення (вади) у формі подачі... smile
avatar
11 Asedo1949 • 23:12, 10.10.2011 [Лінк на твір]
Погоджуюсь з попередніми коментарями вірш гарний з краплиною іронії і навіть Мамона якого ви назвали жінкою, визиває посмішку. Не думаю, щоб ви не знали, що Мамона - цар грошей (якщо коротко), який сьогодні завоював весь світ своєю ненаситністю. hands hands hands hands hands
avatar
14 metman17L • 00:12, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Знав, як не знати, але бачу, що з поквапливістю надав йому скільки жіночих образів. Перестарався. Тепр сумління їсть yes
avatar
16 sol44naty • 15:44, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Мені особисто сподобався і перший і другий варіант Вашого вірша. Будем надіятись що "сильна стать"на сайті не образиться на "мамону".В мене вірш асоціюється з роздумами автора про сьогоденність,про духовні цінності і звернення, як до всіх так і до кожного, задуматись над багатьма гранями повсякденного життя. hands hands hands
avatar
19 metman17L • 21:39, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, пані Наталю. Теж переживав за сильну стать. Але спрямованість вірша була зовсім інша. Бачу, Ви це добре відчули.
avatar
17 werty • 21:35, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Я подивився у довіднику. Є Мамон і Мамона. Він і вона. Але їх суть абсолютно однакова. Так що можете ставити і в чоловічому, і в жіночому роді.
avatar
20 metman17L • 21:45, 11.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, пане Валерію, за допомогу. Бо тут вже ціла дискусія розгорілася. Прийшлося поступитися і зупинитися на "чоловічому" варіанті. Гадаю, що тут заперечень вже не буде.


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
leskiv: Дякую за коментар. Вони не дурні, їх так "оболванила" їхня рашистська пропаганда,що витверезити їх можна лише з допомогою зброї. Інакше не зрозуміють, не дійде. Це як у фашистській Німеччині

kraynyuk46: Так і є, пані Таміло. " В СВО я защищал Родину бурятов" **




     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz