Коментувати також можна з та

Пт, 29.03.2024, 17:15
Меню сайту
Категорії каталогу
Вірлан Роксолана [141]
Круль Марія [2]
Петришин Іван [8]
Буняк Наталя [19]
Костинський Борис [3]
Опитування для Вас:
Де Ви проживаєте?
Всего ответов: 974

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Поети США категорії та розділи української поезії, українська проза Вірлан Роксолана
 

.............................................

................................................................

Додав: Roksa (11.04.2013) | Автор: © Роксолана Вірлан
 
Розміщено на сторінці: Вірлан Роксолана

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 2517 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 37
avatar
1 LedyDelfin • 10:09, 11.04.2013 [Лінк на твір]
крильми котили писанку планети... -- ммм...... прекрасно і просто неперевершено... гарно як... увесь вірш містично-потаємно-одкритий... прекрасний вірш... s-12 s-16
avatar
2 Koshkina • 10:58, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Дуже добре,що Ваший вірш , пані Роксолано, такий різнобарвний і у ньому присутні розумні і складні слова......Та якщо запропонувати цей вірш вивчити підлітку, то він його буде вчити дуже довго...У нас на півдні дітям було б складно вивчити цей твір. Вибачте за мою прямолінійність, але це правда....
avatar
3 Roksa • 14:11, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Іринко, ну що ви завелися зі складними словами? :) усе, що колись не знайоме- складне. от вивчить підліток один раз і на все життя йому вже це не буде складно:)
А що саме складно Вам? дайте-но приклад.
avatar
4 Roksa • 14:15, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Радію, Валю, що відчула усі тональності і змісти. Щиро дякую за відгук:)
(не змогла  відписти чомусь під твоїм коментом- техніка підводить)
avatar
5 Koshkina • 14:54, 11.04.2013 [Лінк на твір]
А що , пані Роксолано, такі слова , як [size=12]наддаховими ,ультрамаринового,звільженими ,[/size][size=12][/size][size=8] [size=12][/size]не є складними? Ці слова тяжко читати, особливо у віршах....Хоча я зрозуміла , що люди, які проживають на півдні , у них зовсім інше сприйняття слів.....
Про пелагів знаю. А от пелазги?..... Не ображайтеся, думаю у Вас є свої шанувальники, які  все зрозуміють  :yes:
 
[/size]
[size=12][/size][size=14]
[size=12]
[/size][/size][size=12][/size][size=12][/size]
avatar
7 Roksa • 15:02, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Іринко, просто більше читайте літератури і вивчайте свою мову- не зупиняйтеся на тих досягненнях, котрі здобули раніше.  Слова, котрі виглядають складними для Вас- є абсолютно легкочитабельні для інших. Наддаховими- ті, що над  дахами:) Щасти!
avatar
13 Koshkina • 15:09, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Та мені зрозуміло, а от людям ( не поетам).....
avatar
17 Roksa • 16:28, 11.04.2013 [Лінк на твір]
А хіба поети не люди? :))) То хай і люди поетами стають, коли читатимуть;)
avatar
6 malovana • 14:55, 11.04.2013 [Лінк на твір]
а я насолоджуюсь, може, як філолог за освітою, не тільки поезією, а оцією здібністю до словотворення - авторських неологізмів. Це вже саме по собі величезний талант.
avatar
9 Roksa • 15:04, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Тань,  не тре про величезний талант- все набагато простіше;)
Дякую сердечно, що завітала на вірша;)
avatar
12 malovana • 15:09, 11.04.2013 [Лінк на твір]
просто Тобі писати, я вірю, вони просто народжуються...
avatar
8 malovana • 15:03, 11.04.2013 [Лінк на твір]
у нас пані Ірино, справді різне сприйняття мови в різних регірнах, і щодо норм, але поезія Роксолани виходить за ці рамки, бо це справжня творчість, з неповторно характерними рисами, впізнавана. Колись писала дипломну по авторським неологізмам, знаєте, на той час не так багато їх було в укр мові, бо письменники були зашореними в рамки в радянські часи, тому мова наша багато втратила, адже неологізм - один з шляхів формування загальновживаної лексики, зараз складно й не зрозуміло, колись, а комусь і зараз ,гарно і просто; та що казати, для мене слово "пательня",тепер унормоване,залишається діалектним... у сприйнятті...
avatar
10 Roksa • 15:06, 11.04.2013 [Лінк на твір]
О, Танюсь, спасибі- я аж заслухалася- так Ти це сказала!
avatar
11 Koshkina • 15:07, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Це для Вас , Тетяно, справжня творчість. Якщо б у нас в газеті виклали такий вірш, то ніхто б його не читав, або  ніхто б  не зрозумів .....Ви похвалите, Вас похвалять....
avatar
15 malovana • 15:30, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Іро! Я до такого недоживу, аби спеціально хвалити,інкше б мала інше становище в суспільстві, от можу не проаналізувати недоліки,так, бо люди ображаються, іце погано,як і мене, щодо "читати в газеті" - варто змінюватись всім, пізнавати щось нове в різних формах. Якщо то любитель поезії....
avatar
14 Roksa • 15:14, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Іро, похвалити Тетянину творчість, є за що- дійсно є! і "кумівство" - туT ні до чого.
А ґазети, як і суспільство - теж різними бувають.... читач має дотягатися і зростати, а у нас зупинка- жаль
avatar
Роксоланко,ваша творчість -Шедевр! Писати так потрібно володіти
Високого рівня майстерністю,я завжди зачитуюся кожним вашим
віршем,слова ,які мені  " незнайомі "записую і коментарі пишу не відразу,
бо тут є над чим подумати.Мені б не хотілося ,щоб ви сперечалися,бо суперечка ця
не потрібна...,кожен шукає свою дорогу,у кожного своє "русло " талану.
up plus1 55555
avatar
18 Roksa • 16:32, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Галинко, привіт Вам!
Щиро дякую, що читаєте, а за те що виписуєте слова- просто готова Вас розцілувати ( я теж виписую  незнайомі мені слова).
І суперечко жодоної немає= просто треба часом поговорити, покритикувати, аби удосконалюватися...але все це по-доброму. Я людей люблю і Іру теж:)
avatar
Щрио вам вдячна за взаєморозуміння.Успіхів і натхнення!
avatar
20 freedom • 19:40, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Мила Роксоланочко,я повністю згодна з Іринкою.Я тричі перечитала вашого вірша.та так нічого й і не зрозуміла про що він.Просто набір слів та ще й складних.Читається дуже тяжко.Я вважаю його не вдалим.Вибачте за критику.Це лише моя точка зору.Але цей вірш мені зовсім не сподобався.
avatar
21 Roksa • 23:45, 11.04.2013 [Лінк на твір]
Галино, Ви кажете мені; "вибачте   за  критику" а де вона- критика???  критики нема з Вашої сторони, бо той факт, що ви не розумієте вірша- не є критикою.
Не ображайте себе, адже те, що Ви написали у цьому коментарі, виказує Ваш інтелектуальний рівень. Я Вас запросила на цей сайт, аби Ви мали можливість удосконалюватися, але Ви не бачите в цьому потреби. Жаль.
avatar
22 Roksa • 00:01, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Фраґмент із коментаря І. Стожара.
Говорячи про репліки Роксолани, хочу її  попрохати і саму слідкувати за своїм письмом, а зауваження, що стосуються її особистого бачення писати у приват, або взагалі викинути у смітник.
Я зрозуміло Вам пояснив, пані Роксолано. Ви були і залишаєтесь дрібною фавориткою старшої подруги, от і пишіть їй свої діферамби та критичні зауваження. Згадалось, як ви підтакували, що: вірші мають бути САМОДОСТАТНІ. Так, самодостатні, тобто вони уже є такі, що не потребують чиїхсь і ваших, у тому числі, реплік.
А тепер біжіть і знижуйте мій рейтинг, як ви умієте робити.
................................................................................. .........................................
Ігоре, одразу вимагаю вибачення за оце неподобство, бо інакше не викладу жодного свого твору на сайт,  не бажаючи перебувати на одному ресурсі з вами.
"Дрібна фаворитка" - ви притомні були, коли написали таку гадість? Де хоч в одному моєму зауваженні є  образливі інтонації, які ви вільно дозволили щодо мене???
Зауваження є і будуть, бо інакше у світ полиється такий мотлох псевдокниг, а в ґазетах - безсмаковости - що читач мимоволі зрагуліє.
Ваше " я зрозуміло Вам пояснив" - підплінтусний примітивізм.  Я не перечитала жодного пояснення у Вашому коменті і чекаю спростування.
avatar
Привіт, Роксолано.
Ти мудра і самодостатня.
Тому я дуже надіюя, що ця ситуація не стане приводом щоб більше не публікувати твори на анумо.
Ми всі різні, і людей на один манер не перекроїш.
Можна йти у знак незгоди, але кому від цього краще?
Від цього гірше.
А можна зробити крок уперед, зваживши нову інформацію, і рухатися далі.
Роксолано, ти знаєш скільки було подібних ситуацій... люди такі, які є. Їх не зміниш.
Гетто не зробиш.
Ми всі є частинки анумо. І добре що ми різні.
Суперечки були і будуть завжди, це теж частина спілкування.
А от за негарні слова Ігоря прошу вибачення.
Мені прикро що на анумо є подібні речі.
Свою думку стосовно цього я висловила у доступний мені спосіб. Чи зважить Ігор на це - покаже час.
Але ти є частинка анумо, і, надіюся, нею залишишся незважаючи ні на що.
s-8
avatar
31 Roksa • 15:55, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Наталонько, сайтівський Ти Ангел. Дякую, що відігріла своїм теплим і добрим словом. Так, все буде добре- вірю в це:)
avatar
23 Asedo1949 • 01:13, 12.04.2013 [Лінк на твір]
"крильми котили писанку планети,
живили ранки звільженими росами...
i нині їх лелечимо, і просимо"

Не   перестаю  дивуватися   Вашому   словотворенню  з   цікавими   метафорами  і   насиченими   образами.
avatar
24 Roksa • 01:54, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Приємно, що Ви знайшли тут щось для себе. Дякую!
avatar
...поезія високого гатунку 55555
avatar
28 Roksa • 15:50, 12.04.2013 [Лінк на твір]
СпасиБі, Характернику. Та це все лелеки- моєї участи тут мало:)
avatar
Справжня віршована готика. up 55555 valentinka2
avatar
30 Roksa • 15:53, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Цікаво провідчуто Вами. Щиро вдячна за слово відгуку:)
avatar
33 malovana • 21:08, 12.04.2013 [Лінк на твір]
а Ви праві, я все думала, бароко словотвірне - і так, і ні, таки, мабуть,готика,бо бароко милує кожне око, а готика... її треба відчути, навіть підготуватися до сприйняття
avatar
29 Roksa • 15:51, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Оксаночко, дякую за підтримку. На складнощах і зростаємо- життя таке. Най весніє!
avatar
32 oduvan4ik • 20:45, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Як завжди, висока і самодостатня поезія! up Я вважаю, що такі словотвори лише на користь нашій мові, бо вони збагачують її, розвивають. У мовотворенні немає меж, а у поезії - тим паче. Якщо автор добре оперує словниковим запасом, то це лише на користь його творам, художня цінність яких від цього лише виграє. Тому, я тільки "за" нові пошуки та інтелектуальний ріст. za Крім того, читаючи таку високоінтелектуальну поезію, ми, читачі, збагачуємо свій досвід і пізнаємо багато нового.
Як зауважила пані Наталя Гуркіна, ми всі - частинка Анумо і без тебе, Роксолано, сайт багато втратить. Краще перечекати, поки вщухнуть пристрасті і не приймати таких кардинальних рішень.
Знаю, як болить особиста образа, бо й сама колись мала нагоду потрапити під глум і сарказм на одному сайті, де до мене вчепилися двійко молодих "майстрів" пера, які вважали, що добре знаються на поезії. Спершу думала більше не друкуватися на цьому сайті, але потім вирішила, що цим я лише покажу свою слабкість і потішу своїх кривдників, які подумають, що я їх злякалася. Я вистояла і продовжувала друкуватися, не зважаючи ні на що. А ті двоє, побачивши, що їхні повчання і насмішки не дають ніяких результатів, відчепилися від мене. Один з них навіть із сайту пішов.
Хто б що не казав, а у тебе тут є своя читацька аудиторія, яка тебе любить і підтримує. Тому не квапся з тим, щоб полишати Анумо. Мине трохи часу і конфлікт відійде в минуле. 55555 valentinka2
avatar
34 malovana • 21:08, 12.04.2013 [Лінк на твір]
yes
avatar
36 Roksa • 22:49, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Дякую, Танюся.:yes:
avatar
35 Roksa • 22:47, 12.04.2013 [Лінк на твір]
Наталочко, дякую за підтримку, за розуміння, за слово тепле. Дослухаюся до тебе- нікудия звідсине піду, але і сердечок не буду засвічуваити нахаляву;) На сайті- майстерні, а отжe треба шліфуватися.
avatar
37 Abigel • 07:10, 13.04.2013 [Лінк на твір]
А мені подобається Ваш стиль. Щоправда, вже колись це Вам зауважувала. :-) Є незвичні слова, але це, на мою думку, лише додає особливого шарму віршеві. Це ж бо - складник саме Вашої творчої манери. Насправді, не знала, що таке "пелазги" й "рулади". Та вже довідалася: подивилася в Інтернеті. Гарна поезія, весняна, звучна, своєрідна) 
5)


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ivanpetryshyn: А, що ви від них очікували?
Вони ж мусять якось Ванькам і Ксюшам пояснити,
чому вони почали війну з Україною
і чому це- "правильно".

virchi: Зараз російська пропаганда звалює теракт на Україну. І не дивно - в усіх бідах на болотах "винні" українці та американці

virchi: Дякую за розміщення додаткових лінків - і на текст, і на відео в Ютубі, щоб розуміти мелодію!


     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz