SITE LOGO
Нд, 29.12.2024, 03:15
Меню сайта
Наш опрос
Чи є у Вашому н.п. поетична спілка, клуб?
Всего ответов: 342
Главная » Комментарии пользователя [укран]

Найдено комментариев: 3073
Показано комментариев: 2101-2130
Страницы: « 1 2 ... 69 70 71 72 73 ... 102 103 »

avatar
973 укран • 23:40, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Я Вас зрозумів, зрозумів Вашу позицію, але не зовсім згодни з Вами.
Дещо я пояснив у своєму вірші, дещо ще тут спробую пояснити... Це моя думка, якщо Ви з нею не згідні - не заплющуйте очі, а доводьте мені мої помилки...
По-перше я вважаю, що це свято Великої Перемоги, тому що це було подолання одного з Тиранів!
Так, багато наших ветеранів воювали на стороні другого Тирана, але воювали вони не за Тирана (уважно вчитуйтесь в слова) Вони воювали за свою землю, за свої сімї, за мирне небо, за Нас з Вами... І вони перемогли...але лише одного противника- Тирана... А другий потім ще довго продовжував свою війну з вчорашніми "побратами"... Але потрібно поважати ветеранів-червоноармійців і давати змогу зустрічати День Перемоги так, як вони хочуть - з червоними прапорами і георгіївськими, чорно-жовтими ленточками. Не потрібно змінювати святкування, треба змінювати ставлення до цього свята. Я дуже хотів би, щоб і ветерани червоноармійці зі своєю символікою і ветерани УПА зі своєю символікою сіли за один стіл святкувати Перемогу над одним із Тиранів.
УПА, як Ви правильно зазначили, воювала відразу проти двох Тиранів, і тому доля її така невтішна. Але вони зробили неоціненний вклад у спільному поваленні - Нациської Німеччини (повторюсь, фашизм і нацизм не одне і теж, вони схожі але не однакові). Тому мені жаль, що в Україні ще досі не визнаються на державному рівні Герої УПА... Ось про це писав у своєму вище опублікованому вірші, як міг написав...
Дякую Вам за працю, за думки і позицію, надіюсь на розуміння.
avatar
972 укран • 23:24, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Я розумію, що ви знову проігноруєте мої слова... та все ж спробую висловити свою позицію, навіть якщо вона Вам буде нікчемна, неправильна і така, що не заслуговує на подяку...
Отож, повторюсь - не публікуйте багато своїх творів за один вечір, не можна так, і це повязано не лие з правилами сайту... Кожна дія, кожне слово, особливо у вірші видають всі найпотаємніші риси людини, потрібно вміти їх лише читати, а як Ви думаєте, дія публікації віразу багатьох творів на що вказує????
Стосовно, вірша - відчувається Ваша робота, змістовність, а кого Ви називаєте звірами... Признаюсь я і так писав (у мене є вірш "звірі"), але там я чітко вказав що не так у тих людей, і чому їх можна називати звірами. Тому що вони збиваються у зграї - неправда, не всі збиваються у зграї, і не всі товариства можна назвати зграєю.
А прямуємо всі ми Туди - на що заслуговуємо, то ж давайте заслуговувати до останнього подиху на спокій у небесах...
avatar
971 укран • 23:13, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Це вже другий вірш посвячений Дню Перемоги, саме у першому я старався передати свою гордість і.. будете мати час прочитайте...
Фашизм був лише в Італії, а наші діди воювали проти нацизму - не варто це плутати. (Я покладаюсь на позицію своїх вчителів, не подумайте що я сам щось вигадую).
ОУН УПА з червоноармійцями не пересікалися бажанням знищити противника, а ЄДНАЛИСЯ ЦИМ, лише у спільній меті, проти спільного ворога - бажанням знищити нацизм. Ось головна ідея мого твору.
У мене стискається серце, дивлячись на доводи істориків, львівських патріотів Укрїни щодо "викривлення історичних фактів". Основна війна 1941-1945 рр спільна війна братніх народів проти нацистів!!!! Так, часто різні угрупування партизан стикались у сутичках між собою. А УПА спочатку уклала договір з Германією для формування автономії, але невдовзі зрозуміла свою помилку і потім по другу сторону фронту воювали з військами Німеччини. Але, після війни з ними розправились як із ворогами... і "друзями" німців...
І війна, мені здається нікому не вигідна - це зіткнення протиріч із доводами своєї мети агресією. Якби нацисти знали, про свою поразку то не розпочинали б війну...
Така моя думка, обгрунтована читанням історії і розповідями літніх людей...
Дякую, що знайшли час, прочитали і прокоментували вірш...
avatar
970 укран • 23:09, 09.05.2012 [Лінк на твір]
55555 s-7
avatar
969 укран • 23:06, 09.05.2012 [Лінк на твір]
55555
Кажуть - каотопля це другий хліб...
avatar
968 укран • 23:02, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Ви прекрасна Матір.
У Вас є любов, і лише Любов приведе і до терпіння, і до ради всьому ...
up
avatar
967 укран • 22:42, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Так, погоджуюсь з Вами, добре, що хоч сьогодні є час знову все обдумати і вклонитись ветеранам...
avatar
966 укран • 22:41, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую за коментар
Приємно бачити від Вас такі слова
avatar
965 укран • 22:40, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую.... якби всі думали як Ви... є, є такі, у яих цей вірш не викликав приязні... Я сам здивувався...
Спасибі Вам за коментар
avatar
964 укран • 23:40, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Ех, сам пю, сам гуляю, сам з собою розмовляю....
Бачу ви виділили слово НЕ СПИ, тобто це зовсім не схоже до байдужого і сонного - "все одно", але це НЕ СПИ говорить про небайдужість до правди і добра оточуючого світу, а "все одно" - до зневіря, розчарування, при чому - нам, значить і розчарування у собі, чи не так? Поставте, якщо можна ще хоч декілька розділових знаків, щоб я краще Вас зрозумів...
avatar
963 укран • 23:04, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Ні, я не люблю гадання, не люблю забобонів - все це сковує можливості майбутнього. Хіба цікаво жити, коли вже нібито знаєш що тебе жде, який ти і як поступатимеш у тих чи інших ситуаціях? Навпаки, авторитетне слово ми сприймаємо як постулат і віримо у нього, а потім самі того не усвідомлюючи - реалізуємо його, підстроюємось під ті слова, самі стаємо заручниками почутого...
avatar
962 укран • 23:00, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую, що завітали.
Радий, що Вам сподобалось
avatar
961 укран • 22:45, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Так сподобалось yes
avatar
960 укран • 22:43, 08.05.2012 [Лінк на твір]
:) персонажі вигадаються авторам у їхньому вигаданому світі і коли ми переносимо їхніх вигаданих персонажів у свої світи то повинні переносити і всі їхні характеристики і властивості. А тепер ще раз подумайте - якщо на Берліоза перенести його характеристики і властивості з роману "Майстер і Маргарита" у Ваш вірш то .... привида Берліоза бути не може, чи не так?
avatar
959 укран • 22:07, 08.05.2012 [Лінк на твір]
А нам не все одно! просто... ех.. та...
avatar
958 укран • 22:01, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую, що пройнялися віршем і написали коментар
avatar
957 укран • 21:26, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Погоджуюсь з попереднім коментарем - перевірти наголоси, також, кажуть перший стовпчик має бути за формою таким самим як і другий, а у Вас, спочатку розмір 8 на 10, а у другому 10 на 8, чи так має бути?
avatar
956 укран • 21:23, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Філософський вірш, відчуваються ваші глибокі роздуми, але трохи важко читається і сприймається...
avatar
955 укран • 21:17, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Погоджуюсь, цікавий зміст вкладено у рядки, але я у це не вірю...
avatar
954 укран • 21:14, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Ви мудра людина, маєте, що розповісти читачам, але прислухайтесь до порад інших коментарів, так у вас вірш 11 на 10, але наголоси трохи не на своїх місцях, найбільше мені сподобався останній стовпчик, він має лише одну неточність: пАнство зникАло, а має бути щось схоже на панствО зникАло, але тоді слово панствО неправильно читатиметься, розумієте...
avatar
953 укран • 00:10, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Будь ласка, творіть і інші слова, я от думав є ж зорепади, то мають бути і сонцепади up
avatar
952 укран • 00:01, 08.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую за коментар
Так, це вірш символічний, чорні круки шукають пару на все життя, але крук - не лебідь і знайти другу половину у потьмареності долі Йому дуже важко...
avatar
951 укран • 23:57, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Легше, легше, не треба два рази повторювати, вибачте, якщо чимось образив, але - я ніколи слів на вітер не кидаю, просто можливо на свій вік дечого не розумію, помиляюсь, не треба ображатись, не треба мовчати - повчайте і мене. Я все сприймаю крізь серце і відразу важко точно вказати мені на помилку...Отож, що ще, крім зазначеної Вами похибки насторожило:
СплУтав з обІйстям, за склади вибачаюсь, помилився, ну з ким не буває - грають то грають,
Кажуть допускається не більше двох збігів приголосних між словами, а у Вас, дивіться:
внуК ПРиїхаВ З Міста, внуК ПРивіз, подарункіВ ТРохи, звиК ВЖе, саМ СТарому, туалеТ ЗНайти, бачиТь ВСе.
Також було б добре переправити збіг в-в (в вуса) т-т (тут туалет), це також важко читається. Я б міг написати і у приват, але Ви написали своє обурення сюди, тому і я вирішив написати відповідь сюди.
З повагою Укран
Радий буду бачити і Ваші коментарі до своїх віршів
Успіхів у творчості
avatar
950 укран • 22:19, 07.05.2012 [Лінк на твір]
:)
Але з техічної сторони є багато помилок, прогляньте ще раз наголоси і рядки вірша
avatar
949 укран • 22:11, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Не можу знати, поживем побачим
Будьмо готові до всього
avatar
948 укран • 22:03, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую
avatar
947 укран • 22:03, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Нехай більше на вашому життєвому шляху не буде ніякий битв, нехай панує мир і затишок
avatar
946 укран • 21:49, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Я просто думав, що можливо якимось гострим словом зачепив вашу крилату душу.
Дякую за такі щирі і мудрі поради.
avatar
945 укран • 21:43, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Шановний Олесь - подякуйте всім за їх увагу і коментарі...
Так, вірш досить важкий, але змістовний...
У мене теж вчора виникли невеличкі проблеми при перенесенні тексту - прийшлося весь текст набирати вручну, незнаю, раніше все було добре. А форматування при перенесенні у мене теж зникало завжди, тут потрібно все по новому настроювати. Спробуйте - панель настройки подібна до вордівського вікна, виділіть текст і по-новому задайте йому розмір, шрифт, товщину і вирівнювання. Я впевнений у Вас все вийде.
Бажаю і Вам творчих здобутків і натхнення. А моє натхнення залежить здебільшого від читачів - їхніх слів.
Всього найкращого!
avatar
944 укран • 21:36, 07.05.2012 [Лінк на твір]
Це один із найбільш улюблених моїх романів - "Майстер і Маргарита". Все ж я б не наважився згадувати у такому позитивному вірші цю постать. Його спотиканя - це символ недовіри, антихриства, сталих канонів і правил. А світ не такий, он погляньте на свй вірш. Памятаєте там був ще один герой - поет Бездомний, якщо не помиляюсь, згадайте - він був другом Берліоза, згадайте - як і що він писав, згадайте - а чи можна взагалі писати - привид Берліоз, згадайте його кінець - він канув у пустоту, перетворився на келих, ібо кожному дістанеться по вірі його... Значить привида Берліоза не існує. Чи не так?
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz