SITE LOGO
Нд, 19.04.2026, 09:22
Меню сайта
Наш опрос
Що Ви частіше робите у часи душевних розломів?
Всего ответов: 788
Главная » Комментарии пользователя [ivanpetryshyn]

Найдено комментариев: 688
Показано комментариев: 1-30
Страницы: 1 2 3 ... 22 23 »

avatar
0
688 ivanpetryshyn • 15:51, 16.04.2026 [Лінк на твір]
Ото ж бо.
Дбайте про ваше здоров’я,
а Пегас, може, до вас сам прилетить,
чи якась Муза. Медитуйте і намедитуєте
спокій та повагу до усіх. ІІП

avatar
0
687 ivanpetryshyn • 03:09, 16.04.2026 [Лінк на твір]
Ну, ображати іншого-
це, мабуть, ваша сильна сторона.
До речі, я вашої оцінки не просив.
Чи дуже сильні ваші творіння,
я ще не дивився, але, мабуть,
через ваше порушення етикету
спілкування, і не дивитимусь:
негречні творити шедеврів не будуть,
а, так собі, пропагандистські вигуки
"на злобу дня".
У мене немає бажання домінувати,
мені прикро, що ви вважаєте це за домінування. У вас є певні проблеми
із спілкуванням зі мною чи й з іншими?
Якимись надто крикливими лементами є ваші коментарі. Усі знають: накидатися на когось-
це дуже терапевтично. Мабуть, це для вас- терапія, втікання від особистих проблем. Успіхів вам, швидкого соціального та морального одужання! Нехоже так поводитися. Не читайте моїх віршів, будь ласка, бо це вас нервує чи- денервує, як кажуть  в Західній Україні. Бажаю здоров’я! ІІП
avatar
0
686 ivanpetryshyn • 15:39, 15.04.2026 [Лінк на твір]
Наскільки мені зрозуміло, 
ми розмовляли про їжу.
Ви пам’ятаєте Шевченка?
"У кожного- своя правда..."
Ви з їжі вибирали лайно.
Готувати самі не хотіли?
Погана їжа, яку вам пропонують,
до мене жодного стосунку не має.
Вам не слід, не знаючи людини,
навішувати на неї ярлики нещирості і 
нечесності. Я не заперечую, що можуть
пропонувати вам і лайно замість їжі,
але так роблять в усіх закутках світу.
У вас- вибір: ви можете собі їсти,
що вам заманеться. 
Раз ви так довго в Америці, 
то у вас був час щось змінити на краще.
Те, що ви називаєте теревенями- це
лише моя думка. А ви в Америці довго,
то ж знаєте, що кожен має право на свою думку. Ви можете з нею не погоджуватися,
але не маєте права ображати іншу людину.
І ніхто не мусить погоджуватися з вашою думкою також. Залишайтеся при ній.
У мене враження, що у вас щось не зовсім 
гаразд, і вам увірвався терпець. Але це- не
мої проблеми. Моліться, займайтеся спорто чи руханкою, як тут кажуть деякі українці: намагайтеся бути щасливим, дбайте про ваше здоров’я моральне, фізичне і психічне. Бог вам допоможе. ІІП
avatar
0
685 ivanpetryshyn • 04:48, 15.04.2026 [Лінк на твір]
Про що суперечка?
Я не хочу цитувати вами сказаного.
Перечитайте його самі.
Що таке домінуюча їжа?
Це та їжа, яку ви переважно споживаєте
через ваше право вибору чи через необхідність,
чи- через примху. Вас ніхто не заставляє щось їсти
чи не їсти: ви- господар свого життя. Америка- країна вільна: ви вільні у виборах.
Так, гарна їжа коштує грошей, якщо її для вас хтось готує: тут за кожну працю платять, але ви можете, якщо хочете, готувати самі; якщо не можете, можете навчитися. Назвіть, будь ласка, страви гарної для вас їжі.
Що це такий за обід за $100? На ці гроші може добряче попоїсти 5 чоловік. Назвіть, будь ласка, те меню на $100 доларів. Цікаво.

Що таке погляд еміґранта? Це- порівняння того, що вам подобається їсти з тим, що подобається їсти американцям? Яким є ваш погляд на те саме і на інше?
Усі люди хочуть бачити світ гарним: людина створена для творення краси і гармонії. І, Америку, і Україну, і усі інші краї- теж. Еталони краси, однак, у всіх народів- різні. Вони виховуються з дитинства, і переконати когось, що вишиванка- не краща від індійського одягу- не можливо. У всіх є щось красиве і буденне.
Що таке АМЕРИКА РЕАЛьНА для вас особисто?
Ніхто НЕ змушує вас проживати вимушено в Америці.
Ви можете поїхати до іншого краю, де вам буде подобатися. В Америці, як і в інших країнах- не усе довершене, але американці прагнуть бути кращими і тягнуться до досконалішого.
Шукати негaтиви- справа проста: і те не так, і се не так, а ви спробуйте просто подякувати Богу і людям, за те, що ви- живі, щось маєте, що є природа, що є суспільство, навіть, якщо воно вас не сприймає чи не приймає, що можна чогось навчитися, що можна бачити інших людей вашими ж очима...
Та- дивлячись зі злом, негативно, ви ж притягуєте негатив дo самoгo себе, і ще й захворюєте.
Навчіться бути задоволеним простими речами, яких, іноді, у пустелях та у країнах, де йдуть війни, просто немає.
Любіть себе та інших.

З повагою. ІІП
avatar
0
684 ivanpetryshyn • 02:30, 15.04.2026 [Лінк на твір]
Ibid: І, все ж: треба б все таки говорити те,
що є. Я нічого не перебільшую: усе це-
не моє, як ви кажете, ОСОБИСТЕ бачення Америки,
а- досвід з життя.
Так, лікар-терапевт, за вашим проханням чи через необхідність, може дати направлення до спеціалістів. А, хто ще, як не ваш лікар (провайдер), має давати вам направлення до спеціалістів?

Мені соромно за вас, що ви дозволєєте собі вживати неврегульовану лексику. Це- показник культури.
Що особистого є у добрій та здоровій їжі, яку можна придбати, якщо захотіти?  Я ж вам не прозабігалівки писав,
а про Хоул Фудз, Мар’яно, національні ресторанчики, які пропонують страви домашнього приготування.
  В Америці є все- добре і погане, їжа швидкісного приготування і чудові страви. Якщо ви шукаєте лайно,
то його й знайдете, якщо якісне харчування, то знайдете його теж, як і в кожній країні.
  Зрештою, а що вам не дозволяє купити органічних продуктів і стати самому шеф-кухарем? Готуйте самі- смачно, правильно, здоро`во.

Не будьте занадто негативними: добре і якісно приготована їжа є і в Америці, і деінде.

Іван Петришин

avatar
0
683 ivanpetryshyn • 02:25, 15.04.2026 [Лінк на твір]
І, все ж: треба б все таки говорити те,
що є. Я нічого не перебільшую: усе це-
не моє, як ви кажете, ОСОБИСТЕ бачення Америки, а- досвід з життя.
Так, лікар-терапевт, за вашим проханням чи через необхідність, може дати направлення до спеціалістів. А, хто ще, як не ваш лікар (провайдер), має давати вам направлення до спеціалістів?

Мені соромно за вас, що ви дозволЯєте собі вживати неврегульовану лексику. Це- показник культури.
Що особистого є у добрій та здоровій їжі, яку можна придбати, якщо захотіти?  Я ж вам не прозабігалівки писав, а про Хоул Фудз, Мар’яно, національні ресторанчики, які пропонують страви домашнього приготування.
В Америці є все- добре і погане, їжа швидкісного приготування і чудові страви. Якщо ви шукаєте лайно, то його й знайдете, якщо якісне харчування, то знайдете його теж, як і в кожній країні.
Зрештою, а що вам не дозволяє купити органічних продуктів і стати самому шеф-кухарем? Готуйте самі- смачно, правильно, здоро`во.

Не будьте занадто негативними: добре і якісно приготована їжа є і в Америці, і деінде.

Іван Петришин
avatar
0
682 ivanpetryshyn • 04:37, 14.04.2026 [Лінк на твір]
Ой, не усі в Америці їдять "сміття"!

Це- неправда. Лікарі завжди дають поради і з дієти, і з лікування, і зі здорового способу життя.
  Зараз, кожна клініка має свій інтернет портал, і, якщо вам важливе ваше здоров’я, то ви там знайдете усе, що треба робити, щоб покращити своє здоров’я.
  Кожен лікар готовий дати направлення до спеціалістів, які можуть вам також допомогти.
  У гуртожитках є постійні групи підтримки, так звані, "веркшопи", зустрічі, збори зацікавлених, виїзні групи медиків.  

  Так, часу немає: доларів задарма не платять, але у вас є завше вибір: ви можете зацікавитися не МекДональдсом (який найдоступніший), а _ Сабвеєм, де є вибір і багато овочів. Ще краще- "Хоул-Фудз", крамниця здорової їжі- усе орґанічне! У них є гарячі, холодні та салатні буфети. Ви за $4.99 можете купити собі маленьку чашку супу або другого з м’ясним. Якщо мало, за $11.99 за фунт, можете собі придбати цілий таріль всього, що вам до вподоби.

Є багато овочевих страв, салатів- усього, що вам тільки заманеться. Питання - у вашій культурі харчування.

У "Хоуй Фудзі" чи в "Мар’яно" ви можете почастуватися здоровою їжею. Є й ціла низка всесвітніх ресторанчиків, де за ті ж $12 ви можете замовити хороші для вашого здоров’я страви.

З власного досвіду.
                                          Іван Петришин
avatar
1
681 ivanpetryshyn • 03:48, 13.04.2026 [Лінк на твір]
Тепер, я певне, вже дотримався реґламенту.
Типер, певні, юш-ім ся риґляменту дутримав.
Мислім, да се прітрімав на ваші реґлямент днеса.

З повагою, ІІП
avatar
1
680 ivanpetryshyn • 03:43, 13.04.2026 [Лінк на твір]
Вибачте: так хочеться поділитися перлами світової літератури!
Вибачайти, так ся хце пуділити клийнодами сьвітувої літиратури!
молім, да се не зліте: імами да желім предложіті діамантіте за светова пісемност!
Більше не буду.
avatar
0
679 ivanpetryshyn • 02:24, 01.04.2026 [Лінк на твір]
Вибачте. Та ж я й пишу лише в суботу чи у неділю: якраз 4 й виходить за тиждень.
avatar
0
678 ivanpetryshyn • 02:21, 01.04.2026 [Лінк на твір]
Ой, лишенько! Знов забув, що у вас там мають алерґію на мої вірші.
avatar
0
677 ivanpetryshyn • 02:28, 11.01.2026 [Лінк на твір]
hands
avatar
1
676 ivanpetryshyn • 19:43, 10.01.2026 [Лінк на твір]
83
avatar
0
675 ivanpetryshyn • 18:30, 10.01.2026 [Лінк на твір]
Якщо це був спам-
це дужже погано:
вороги залізли на 
наші поетичні ниви!
Треба більшої безпеки 
для сторінки.
Я - лише автор/віршопис/перекладач:
нема часу блокувати.
Пропоную завести сторінку для 
Обережно! Спеми! Недоброзичливі коментарі.
avatar
0
674 ivanpetryshyn • 18:19, 10.01.2026 [Лінк на твір]
Проаналізуймо ваше запитання:
1.це- справді запитання: ви хочете знати- будь ласка, зробіть дослідження;
2.це- сарказм? причина?
3.для довідки: я перекладаю те, що мені до вподоби і для вправляння.

З Новим Роком і з новими позитивами у вашому житті! ІІП
avatar
0
673 ivanpetryshyn • 04:37, 08.01.2026 [Лінк на твір]
ogo
avatar
1
672 ivanpetryshyn • 02:34, 25.12.2025 [Лінк на твір]
NAP  respect
avatar
0
671 ivanpetryshyn • 02:00, 31.08.2025 [Лінк на твір]
et- vobis- Brutus?
avatar
0
670 ivanpetryshyn • 01:49, 31.08.2025 [Лінк на твір]
Що це Ви, пані, таке кажете?
Ви могли насолоджуватися і тоді, коли я публікував мої вірші.
Якщо б Ви хотіли. Варто було просто не читати моїх.
Мої вірші аж ніяк не можуть перешкоджати Вашому насолодженню.
Це- меркантильно.
avatar
0
669 ivanpetryshyn • 02:02, 30.08.2025 [Лінк на твір]
Пане Петришин, уклінно благаю Вас не мордувати щоденно цей український сайт своїми роботами. На українських сайтах діє правило, яке дозволяє авторам друкувати не більше двох робіт у день. Вибачте мене за прямоту, але Ви вже замучили цей сайт своєю присутністю. Це ж не ваш особистий сайт, шановний пане. А я, на жаль, не можу ознайомитися з творчістю інших українських авторів, бо не маю змоги пробитися до їхніх творів через вашу плідну діяльність. Прошу Вас бути трохи скромнішим у бажанні ознайомити наш народ зі своєю творчістю на головній сторінці цього сайту. У Вас же є особиста сторінка, де Ви можете порадувати усіх читачів з вашою творчістю.

Пані Лесків, будь ласка, не бідкайтеся аж так: я поступився усім тим, хто плаче за "замордованим сайтом" місцем аж на місяць. Дерзайте, терзайте, пишіть і друкуйте... Уже Ви моїх робіт не бачите зараз. Змучена Ви наша, прошу у Вас пробачення. Даю Вам час відпочити. Чи світ закрив Вам змогу "ознайомитися з творчістю інших українських авторів, бо не маєте змоги пробитися до їхніх творів через мою плідну діяльність"? Пані, та ви просто не мусили читати моїх творів, а, натомість, читати "інших українських авторів"! Ну, як Вас заспокоїти? Та, не подобається, не читайте. Які у цьому перешкоди. Ваш сарказм- недоречний: кожен має право писати, але, якщо Ви і інші проти того, то так і напишіть: "беремо тільки своїх". Так якби не дуже добра Ви людина: сарказм по відношенню до інших- це неповага. Спробував відповісти Вам в унісон.
avatar
0
668 ivanpetryshyn • 02:30, 28.08.2025 [Лінк на твір]
Вибачте: читав я, та забув, або просто не звернув уваги. Із поетичними сайтами на інших мовах такої проблеми немає. Пане, у мене запитань до Вас більше немає, бо у вашому коментарі- негативно-саркастичний тон: "а ви скажете, що проти того чи іншого на "Анумо..." Ви не можете знати, що я скажу. Не намагайтеся вгадувати чужі думки. Психологи це вважають за симптом. Успіху Вам з Вашим "Анумо..." Даваймо ж но.
avatar
-1
667 ivanpetryshyn • 21:04, 24.08.2025 [Лінк на твір]
Я не згоден з вашою політикою,
бо кожен би мав право писати,
якщо має що. Але, у знак протесту, на вашому сайті мене не буде 1 місяць: нащо вам вірші, переклади, новини, реліґійні настанови Церков? Живіть собі своїм "божком". Є інші сайти і інші люди, добріші та доброзичливіші.
avatar
0
666 ivanpetryshyn • 03:12, 22.08.2025 [Лінк на твір]
respect no more.
avatar
0
665 ivanpetryshyn • 03:10, 22.08.2025 [Лінк на твір]
ідея - добра, форма- ні. yes
avatar
0
664 ivanpetryshyn • 22:53, 02.08.2025 [Лінк на твір]
Це- аналіз вірша. Добрий, для школярів до вивчення.
avatar
0
662 ivanpetryshyn • 23:43, 31.05.2025 [Лінк на твір]
Можу сказати одне: усяку поезію, особливо історичну, треба вивчати,
і, по можливости, перекладати для українців, які не можуть впоратися з оригіналом, бо їхня мова не є мовою слов'янського пограниччя, як лемківська. Їхні пісні- прості, повні суму,
але вони- красиві, мелодії пречудового зразка гармонії і орґанізації.
Я цю пісню переклав англійською.
Прошу уточнити ваше запитання.
avatar
0
661 ivanpetryshyn • 02:44, 29.04.2025 [Лінк на твір]
Дякую Вам за гарний коментар.
Нам усім треба любити один одного,
бо ми усі- люди. Ні- кращі, ні- гірші.
Нам притаманні почуття вдячности,
особливо до тих, хто ніколи не міг би 
зрадити чи підвести. Нам усім є за що
дякувати матерям: за добро, за виховання,
за віру, за любов.
avatar
1
660 ivanpetryshyn • 03:58, 23.04.2025 [Лінк на твір]
Дякую за коментар.
Навідміну від цього вірша,
інші мали дуже скромну ціль:
використати слова західно-
української мови/говірки/діалекту,
як можливість вираження думок
кодом словʼянського ареалу,
на межі східно- та західно-словʼянських мов.
avatar
0
659 ivanpetryshyn • 23:40, 29.03.2025 [Лінк на твір]
1.вірш про мову, бо це- про західно-український варіянт мови/діалект/діялєкт;
2.історичний, бо тільки у минулому вживали такі слова: вони не є сучасними, а, отже- історичний;
3.усмішка, бо- не критика, а жарт.
Надіюсь, тепер, після пояснення, ми можемо спати спокійно щодо категорії/ій вірша.
ІІП, ААП
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Copyright MyCorp © 2026 Хостинг від uCoz