Сайт української поезії -- АНУМО ЗНОВУ ВІРШУВАТЬ! -- інтерактивний додаток Сайт української поезії -- АНУМО ЗНОВУ ВІРШУВАТЬ! -- інтерактивний додаток
Чт, 02.05.2024, 20:13
МЕНЮ САЙТУ

Форма входу
Логін:
Пароль:
Розділи новин
Новини та статті - культура [345]
Поезія, література, проза, музика, мистецтво
Новини та статті: суспільство, політика [798]
Не пов'язане з л-рою та поезією
Усе навколо нашого поетичного сайту [127]
Поради новим користувачам, оголошення, акції, тощо
Літературні конкурси, фестивалі, літ. премії, акції [212]
Вірую... [17]
На релігійну тематику
Постаті [27]
Про поетів, прозаїків, історичні постаті...
Зі святом! [153]
Вітаємо зі святами
Історія, етнографія [28]
Статті на історичну тематику
Куточок читача, глядача і слухача [22]
Що варто прочитати, переглянути відео, послухати...
Куточок споживача [79]
Корисні поради, рекомендації
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Опитування для Вас
Де Ви проживаєте?
Всего ответов: 974

Як навчити дитину писати твори, складаючи історії

 Освіта.ua та проект «Розвиток дитини» пропонують вчителям та батькам десять оригінальних завдань для розвитку творчого мислення, мовної, соціальної та громадянської компетентностей молодших школярів.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей вміння вільно висловлювати свої думки, розширенню словникового запасу, розвитку зв’язного письмового мовлення та правопису, а також уяви, фантазії та творчих літературних здібностей.

Крути й пиши: складаємо історію. Це завдання спрямоване на розвиток мовної компетентності дітей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься писати креативні історії. На основі слів, обраних за допомогою спінера, дитина має написати цікаву історію. Завдання сприятиме розвитку уяви, фантазії, вміння писати творчі роботи.

Складаємо історії зі словами на літеру «Б» (українська мова). Це завдання допоможе розвинути уяву дитини, навички читання й письма. Потрібно придумати й написати історію, у якій буде використано якомога більше слів зі списку (можна додавати свої слова на відповідну літеру та змінювати їхню форму). Виконуючи завдання, дитина розвиватиме творче мислення й мовленнєву компетенцію.

Пишемо розповідь про країну. Це завдання сприятиме формуванню соціальної та громадянської компетентностей молодших школярів. Виконання завдання сприятиме формуванню уявлення про культуру різних країн, удосконаленню графічних навичок, розширенню словникового запасу.

Складаємо історію №1: вживаємо іменники. Це завдання покликано розвинути мовленнєву компетенцію, закріпити знання дитини про іменник, розвинути навички читання й письма. На сторінці дається перелік слів, з якого потрібно вибрати й обвести тільки ті слова, що є іменниками. Далі потрібно скласти з вибраними словами історію й записати її.

Пишемо веселу й сумну історію. Це завдання допоможе дитині розвинути уяву, навички письмового зв’язного мовлення, закріпити знання про частини мови. Дитині пропонується заповнити пропуски в двох варіантах історії про спортсменку таким чином, щоб утворилася весела і сумна історія. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме гнучкість мислення, вчитиметься аналізувати варіанти розвитку подій, збагатить словниковий запас.

Доповнюємо й ілюструємо історію №1. Це завдання допоможе дитині розвинути мовленнєву компетенцію, розвинути навички письма, читання й малювання. Воно містить текст під назвою «Незвичайний гість». Дитині потрібно уявити, як розвивалися події у цій історії і заповнити пропуски на свій розсуд. Таким чином дитина створить оригінальне оповідання, розвине уяву й фантазію.

Моя таємнича історія: пишемо твір. Це завдання допоможе дитині розвивати вміння написання творів за шаблоном, навчитися вживати слова у правильній формі й розширити словниковий запас. Учням і ученицям пропонується заповнити пропуски словами й словосполученнями так, щоб вийшла таємнича історія, а також дібрати до неї заголовок.

Цікаві серединки: доповнюємо історію. Це завдання допоможе дитині навчитися передавати основні сюжетні події історії за поданим початком і кінцівкою. Дітям пропонується розглянути початок і кінцівку історій та написати або намалювати, що відбулося в основній частині кожної з них. Виконуючи завдання, дитина навчиться передавати основну інформацію словесно або графічно.

Мрія пірата: доповнюємо історію й малюємо. Це завдання допоможе дитині навчитись створювати розповідь за шаблоном. Учням і ученицям пропонується уявити себе справжнім піратом, записати про себе коротку вигадану розповідь, заповнивши пропуски в реченнях, а також намалювати пірата, його корабель чи скарби.

Пишемо казку «навиворіт». Це завдання допоможе дитині розвивати вміння складати креативні історії за шаблоном, вчитися висловлювати думку від імені різних персонажів й розширювати словниковий запас. Учням і ученицям пропонується заповнити пропуски словами й словосполученнями так, щоб вийшла казкова історія про Червону Шапочку, розказана від імені Вовка.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

Джерело публікації: osvita.ua

Розділ новин: Новини та статті: суспільство, політика | Опубліковано: virchi

    Ключові слова (теги) матеріалу: мова, як вчити писати дітей, творче мислення


Коментарів: 0

ComForm">
avatar

Переглянути КОМЕНТАРІ до ПОЕЗІЇ й ПРОЗИ та до новин:
на сторінці "НАШ ТОП ++"
 

     
  Хостинг від uCoz