Дистанційне шкільне навчання… Коли у 2020 році (початок пандемії) в Україні було запроваджено дистанційне навчання дітей, під час обговорення переваг та недоліків цього виду освіти науковці, освітяни та батьки зламали не одну тисячу списів – безліч підводних каменів такої освіти. Чому так сталося і чи може бути «дистанційка» якісною? Давайте розбиратися.
Якість дистанційного навчання залежить від вчителя
Звісно, якість освіти насамперед залежить від ставлення до цього процесу викладача – вчителя. Якщо освітянин знає, що у кінці місяця він обов’язково отримає заробітну плату, що не залежить від того, скільки дітей брали участь в онлайн заняттях, чи зрозуміли вони матеріал тощо, то й не дуже напружуватиметься, та й нерви не «казенні». Відомо багато випадків, коли онлайн заняття взагалі не проводилися – дітям «мовчки» відправляють завдання до Google Classroom, а потім оцінюють рівень їх виконання. А де живе спілкування вчителя з учнями, де діалог?
Так сталося, що масове запровадження дистанційного навчання породило байдужість викладачів, і, що найгірше, вже вплинуло пропорційно на якість знань, які отримує учень. І коли перед початком нового 2021/2022 навчального року батьки почали бити на сполох, урядовці почали «домовлятися» з освітянами, обіцяючи офлайн навчання там, де педагогічний колектив повністю вакцинований.
Підсумки соцопитування
У жовтні цього року Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України та Асоціація політичних психологів України провели опитування, підсумки якого невтішні для дистанційної освіти, що нині є у школах України: понад половину жителів (56,2%) негативно оцінюють результати дистанційного навчання, ставлення до такого виду освіти є переважно скептичним. Лише кожен п’ятий респондент погоджується з тим, що завдяки дистанційному навчанню учні/студенти стають дисциплінованішими та самостійнішими.
Якісне дистанційне шкільне навчання та онлайн-школа 977
Але хіба дистанційна освіта приречена? Ні! Дистанційне навчання може бути якісним та навіть повністю замінити традиційне шкільне навчання (або бути додатковим джерелом знань і умінь учнів).
По-перше. Є дуже багато вчителів, які проводять онлайн уроки на високому рівні (при умові якісного інтернет-зв’язку). Ба більше, такі уроки стали цікавішими, аніж у офлайн режимі, бо педагоги на повну використовують можливості комп’ютерного забезпечення. Дітям дуже цікаво, бо складається враження, що лише з тобою, хто «по цю сторону» монітора, спілкується вчитель.
По-друге. Ще задовго до початку пандемії ковіду в Україні діяли заклади з онлайн-навчанням, що надавали учням дуже якісні знання. Серед них - онлайн-школа 977, що має відповідну ліцензію та вже вісім років навчає дистанційно за програмою Міністерства освіти і науки України.
Батькам варто звернути увагу на онлайн-школу 977, адже у цьому навчальному закладі:
-
навчають онлайн з 2013 року;
-
вихованці отримують освітні документи державного зразка;
-
оцінки, які має дитина, будуть враховані, якщо показати їх у традиційній школі;
-
є можливість обрати профіль навчання (гуманітарний або математичний);
-
проводяться заняття з репетиторами;
-
здійснюється підготовка до ЗНО та ДПА;
-
є можливість навчання для тих, хто проживає за кордоном;
-
впроваджуються міжнародні освітні проєкти, відповідно після закінчення навчання ваша дитина може отримати подвійний атестат України та Канади та США;
-
адміністрація здійснює професійну кадрову політику – лише 20% вчителів можуть отримати право навчати.
Школа 977 пропонує декілька варіантів навчання (нульовий клас, 1+2, 1-3, 4-6, 7-11 класи) та пакетів освітніх послуг («Екстерн», «Учень», «Онлайн-учень», «Репетиторство» та ін.).
Один із привабливих моментів – батьки можуть для своєї дитини замовити пробний урок та навіть пробне навчання протягом тижня («Пробний тиждень»). Але це ще не усе! Школа надає можливість ходити на «живі» уроки з окремих предметів!
Найкраща оцінка роботи цього закладу – позитивні відгуки батьків дітей, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті. Онлайн-школа 977 – зразок якісного дистанційного шкільного навчання.
|