Людина є духовною, адже в кожного є дух, вона не може жити без Духу Божого, як риба без води, і не важливо втілена вона або без тіла.
Люди всі пов’язані духовними вузами між собою, тому на людину сходять благословення і прокляття. Через праведність сходить благодать, яка захищає його життя, через гріх сходить прокляття, яка робить людину слабою і пошкодженою. Так як дерево пошкоджене, яке не маючи доброго ґрунту і води, не може рости і давати хороші плоди.
Від Бога йде благодать і Дух життя по якому існує і живе всесвіт і земля.
Тому, важливо має значення для людини правдива віра, через яку отримує благословення, яка їй необхідна для життя і спасіння.
Сімейне дерево.
Кожна людина по духовним каналам отримує кожну мить благословення чи прокляття.
Якщо вона молиться і має любов до Бога і людей то йде благословення, якщо материться і сквернословить, або робить якій ще гріх, то йде прокляття.
Гріхи людини пошкоджують її дух, деформують її, тіло стає слабким. Кожний гріх висить на душі як тягар, який не тільки давить на саму людину, він тисне на все покоління яке народжується після нього, на родове дерево. Тому в Святому Письмі записано про прокляття до сьомого покоління. Тобто сім поколінь будуть стиснені цим гріхом.
Чи можна його усунути?
Так, через праведне життя, молитву і покаяння. Гріх він зачинається в голові і передається з покоління в покоління через пристрасті, поки в родині не знайдеться людина, яка обтяжена душею буде шукати Бога, щоб вимолити ту тяжкість яку вона відчуває. Тому ми бачимо схильність деяких людей шукати Бога. Це інтуїція людини, яка шукає виходу і в пошуках найти істину, розуміючи, що проблеми її і її близьких родичів і дітей може вирішити тільки Спаситель, тільки Бог.
Одного разу мені довелось спілкуватись з молодою черницею, яка розповіла мені, що з дитинства її душа тягнулася до монастиря, вона чотири рази втікала від батьків в монастирі і три рази її повертали їм.
Також інша, теж православна черниця розповідала, що через гріхопадіння своїх батьків вона прийшла в монастир.
Всі вони були смиренними, і при розмові зі мною навіть не піднімали очей, що говорить про правильне бачення духовного життя. Що не можна сказати про греко-католицьких черниць, в їх поглядах я не бачив того смирення.
Від вибору віри і духовного життя багато чого залежить, бо там родова гілка міняється, вона єднається з духовним наставником.
І якщо духовний наставник є провідником світла, то родове дерево починає оживати, якщо ні, то спокуси і оманливі бачення лягають на душу людини.
Тут треба враховувати, що всі суди Божі є повноцінними і справедливими, і направленні на спасіння людини, людина не може змінити їх, вона може тільки підкоритись їм, і тим вона може очистити свій родовід.
Тут треба зауважити, що деякі погоджуються з такою. думкою, але роблять безнадійні висновки, що людині від долі не втекти. Така думка висловлюється людьми які через свої старання не отримали якогось результату і впали в зневіру, і прийнятна для тих хто виправдовує свої гріхи. Але суд Божий не має лицемірства, і коли людина свідомо грішить, то її душа обтяжена ще більше гріхами, і на митарствах їй прийдеться не легко.
Тільки правдиве вчення може дати людині належний результат, якщо людина не має правильного вчення, вона не може отримати бажаного. Тому віра у багатьох через оманливе вчення притупляється, переходить в обрядову функцію, або зневірюється.
http://evangely.jimdo.com/
|