Сайт української поезії -- АНУМО ЗНОВУ ВІРШУВАТЬ! -- інтерактивний додаток Сайт української поезії -- АНУМО ЗНОВУ ВІРШУВАТЬ! -- інтерактивний додаток
Сб, 04.05.2024, 05:06
МЕНЮ САЙТУ

Форма входу
Логін:
Пароль:
Розділи новин
Новини та статті - культура [345]
Поезія, література, проза, музика, мистецтво
Новини та статті: суспільство, політика [798]
Не пов'язане з л-рою та поезією
Усе навколо нашого поетичного сайту [127]
Поради новим користувачам, оголошення, акції, тощо
Літературні конкурси, фестивалі, літ. премії, акції [212]
Вірую... [17]
На релігійну тематику
Постаті [27]
Про поетів, прозаїків, історичні постаті...
Зі святом! [153]
Вітаємо зі святами
Історія, етнографія [28]
Статті на історичну тематику
Куточок читача, глядача і слухача [22]
Що варто прочитати, переглянути відео, послухати...
Куточок споживача [79]
Корисні поради, рекомендації
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Опитування для Вас
Прочитавши вірш чи прозовий твір, коментар...
Всего ответов: 350

Особиста думка

          Те, що я зараз тут напишу напевне видавлять і явно сприймуть,розкритикують та розтопчуть але кожен має право на власну думку, тим паче бачу сьогодні вечір одкровень і не лише для мене однієї.

Так, я новачок в цій справі.  Тільки з недавніх часів почала серйозно і активно брати участь в житті сайту. Але в око впала одна не дуже приємна річ. Таке враження, що сформувалась компанія, так сказати круг, і весь сайт і всі оточуючі навколо цього кругу крутяться. Просто за певних непомітних здавалося б деталей я зробила висновок, що головний той, хто сильніший, кого бояться. Згадую недавній випадок: новачок, котрий висловив свою думку в коментарі однієї талановитої поетеси і відразу ж був жорстко опущений нижче плінтуса( це мене дуже розчарувало і засмутило). То це що значить, що ми, молоді і не такі досвідчені не маємо права на власну думку і маємо писати в коментарях лише добре, тому що в інакшому випадку просто затопчуть? Просто починаєш себе відчувати бур'яном!!! Також помітила, що деякі користувачі чи то принципово, чи то просто не помічаючи коментують і оцінюють вірші все того ж "кола" а на решту, не зважають, взяти б навіть вірш нової користувачки нашого сайту Насті, їй як нікому потрібні поради і що? Багато наших досвідчених поетів висловили свою думку? дууууже багато, нічого не скажеш. А от на деяких сторінках більш відомих користувачів цілі дискусії!

НЕ ВАРТО РОЗДІЛЯТИ КОРИСТУВАЧІВ НА ЕЛІТУ І ПРОСТОЛЮД, НА ЗІРОК І ФАНІВ, НА ПРОФЕСІОНАЛІВ І НЕВДАХ.

Всі ми тут брати і сестри і потрібно поважати думку кожного!


ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Опубліковано: lyu4450



Коментарів: 521 2 »
avatar
1 Abigel • 03:30, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Підтримую тебе, Любо. Справді, неписаний поділ є. І ставлення до тих чи інших осіб різне, на жаль, не завжди продиктоване почуттям справедливості. Обійдемось без прикладів. Вони й так відомі громаді. І, дійсно, є на сайті така проблема, що новачків коментувати не поспішають. Це прикро. Адже люди, які тут тільки починають публікуватися, дуже чекають на наші відгуки про їхню творчість. Для них увага якраз найбільш важлива.
avatar
2 lyu4450 • 03:40, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Дійсно, імена тут ні до чого, просто мабуть потрібно все ж задуматись над деякими речами, переосмислити і змінити своє ставлення в цій ситуації!
Дякую,Марія, що зрозуміла і підтримала мене!
avatar
3 virchi • 10:01, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Не зовсім так, як описується, хоч зерна правди є.
-
Скажу на особистому прикладі, що не завжди отак відразу коментую вірші нових користувачів, адже треба хоч трохи придивитися до них.
--
А ще для того, щоби коментували вас (про вас не йдеться, Любове, ви достатньо коментуєте вірші), необхідно і самому брати участь у обговоренні творів. А то поети опублікують вірш, і сидять тихенько чекаючи на коментування інших. Певен, що коли напишете до творів автора кілька коментарів, то певен, автор вірша потім і вам лишить відгук.
avatar
4 lyu4450 • 10:08, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Можливо і так, та все ж не завжди так, не завжди коли ти коментуєш і тебе коментують, погодьтесь!!!!
Ну про новачків поки відійдемо. а про інше що скажете? невже помиляюсь? на рахунок того, що затопчуть і що сформувалась певна компанія???? question
avatar
5 maja • 12:39, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Нагадує це все старші класи: групки, компанії, якісь недомовки, образи...
Щось в цьому є. Але за кілька років після закінчення школи це все здається такими дрібницями. Хіба ні?
А ще: в кожного з нас є свої улюблені автори, виконавці, актори і т.д. І звісно ж Ви будете в першу чергу слухати пісні улюбленого виконавця (читати вірші улюбленого автора). Велика справа авторитет і тут нічого не вдієш. Таке життя, і не лише на цьому сайті, а й за його межами. Погляньте на все без емоцій, відсторонено і воно не так уже й страшно.
А ще не коментують новачків, можливо тому, що бояться образити, злякати, а хвалити поки немає за що і чекають поки автор підросте.
avatar
17 virchi • 18:57, 23.11.2011 [Лінк на твір]
"А ще не коментують новачків, можливо тому, що бояться образити, злякати, а хвалити поки немає за що і чекають поки автор підросте."
Теж правда
avatar
6 lyu4450 • 12:43, 23.11.2011 [Лінк на твір]
А як же він може підрости, якщо йому ніхто не підказує? smile
avatar
7 Shtanko • 13:03, 23.11.2011 [Лінк на твір]
А підрости він може, коли буде читати іншу поезію, інших авторів, переглядати коментарі і пропозиції учасників сайту до інших віршів. Необовязково ставити оцінки і писати коментарі, якщо немає бажання. Крім того треба "трішки" працювати з словниками. Особисто я, часто перечитавши вірш нового автора, не можу зразу давати ні оцінки, ні коментарів, бо треба відчути автора ще по кількох творах. confu9
avatar
8 lyu4450 • 13:10, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Пам*ятаю, як я колись вперше опублікувалась тут мене коментували без будь-яких проблем, очевидно часи змінились!!!
І повірте мені, те, що на твою поезію звертають уваги і не важливо критикують чи хвалять дуже надихає новачків на цьому сайті, так сказати зацікавлює! yes
avatar
9 Shtanko • 14:34, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Ні це не часи змінились, це все від того, що ми всі різні, по-різному сприймаємо і вірші, від того й коментарі різні і оцінки. Так, хочеться всіх почитати, декому і допомогти, але так багато друкуються, що іноді після 2-3 днів не встигаєш все переглянути, а ще й на інших сайтах хочеться встигнути переглянути новини і відгуки. Лише іноді, коли бачиш дійсно гарну задумку, хочеться підсказати, так сказать, "допомогти огранити коштовний вірш", навіть, якщо він і нового автора. yes
avatar
Думку про не щирість користувачів цілком підтримую,щось змінити ,думаю,бажання марне тому,що життя у нас таке
"а нижчий ,перед вищим гнеться"...,на жаль розчарувань багато.
avatar
11 lyu4450 • 15:13, 23.11.2011 [Лінк на твір]
На жаль нічого вже не зміниться!!!
avatar
12 Asedo1949 • 15:51, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Зі своєї "колокольни" я підтримую думку,п.Галини. Таке наше життя все розфарбоване в чорні і білі кольори, але розчаровуватись, особливо Вам,п. Любове, не потрібно. Ви людина комунікабельна і тому, як не дивно, ви вже влилися в колектив. Гірше тим, хто надрукував вірша і чекає, що ж буде? Тут я погоджуюсь з,п.Василем, треба бути активним, хоч якось показати чого ти сюди прийшов, чого ти чекаєш і що собою представляєш?А взагалі треба вчитися, вчитися і ще раз вчитися. А щодо тих хто старший на сайті, чи мудріший у віршах, то може так і повинно бути, ну не може бути одинаковий учень і учитель. Одне тільки прохання: будьте милосерднішими до новачків, бо вони тут не в школі, де їм задали уроки, а вони їх не вивчили, вони прийшли сюди сомостійно в надії, що їх хоч і не похвалять, зате вислухають і дадуть пораду. Не втрачаймо всі надії.
avatar
13 lyu4450 • 16:12, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Я нічого не маю проти і підтримую Ваші слова на рахунок того, що хто старший на сайті, чи мудріший у віршах, але дуже не приємно читати, коли досвідчений поет ображає новачків, якщо ті, щось напишуть критичне. Кожен має свою думку, якщо вже й не подобається, що менша за досвідом особа зробила зауваження чи пропозицію то просто ПРОМОВЧИ а не гної її принизливими словами, в подальшому ця людина просто може замкнутись і більше прилюдно взагалі не висловлювати свою думку.
avatar
14 Asedo1949 • 16:56, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Погоджуюся з вами,п.Любо, але "на чужий роток не накинеш платок", то ж все буде залежати від вихованості того досвідченого поета і у вас буде враження з ким маєте справу.Критика - ціле мистецтво, а навчитися сприймати її - більше мистецтва.
avatar
15 lyu4450 • 17:05, 23.11.2011 [Лінк на твір]
МАЄТЕ РАЦІЮ!
avatar
16 IrinaZhulai • 18:21, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Я уважно прочитала матеріал... Не стала читати коментарів, тому допускаю ,що можу зараз когось ненароком повторити.... Люба, я з Вами не згодна... Про яке коло зараз говорилось, я не зрозуміла ,мабуть, тому, що я не помітила ніякого кола... Якщо на сайті з'являється новий користувач, це ще не привід для активного колективного коментування його витворів... Особисто я коментую тільки те, що мене "зачіпає", а коли твір не викликає у мене жодних емоцій - я просто прохожу повз нього...
Не зрозуміла також Вашої тези про те, що є хтось головніший, або сильніший... Сильніша поезія - це інша справа.... А іншої сили на поетичному сайті годі й шукати...
Чималу вагу має ще й той факт, як саме сприймає автор м'яко скажемо слабкого твору, критику на цей твір... Тут може бути два шляхи: або автор почне писати майстерно ,або перестане зовсім - третього не дано...
Перестаньте гратись в ігри і шукати скелети в шафах... Займіться вже поезією.
Не коментують - значить нема що коментувати.... Нецікаво.... от і все...
avatar
18 virchi • 19:02, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Щодо користувачів по "групках" чи інше тут правда, але не з іншої сторони. Певні групи є. Вони сформовані по людських, дружніх стосунках. Тобто наприклад Софія проводила зустрічі Анумівців. Тож хто приїхав, то вони вже є друзями і коментувати вони будуть спершу твори своїх друзів, а потім інші. І до, речі, відстоювати один у суперечках будуть теж разом.
Повірте, тут не має нічого поганого.
НУ а щодо участі у конкурсах, то певен, вони оцінюють справедливо.
avatar
23 IrinaZhulai • 19:14, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Я не згодна з тим, що в першу чергу чергу коментуватиму (я про себе) твори тих, з ким знайома особисто і перебуваю в дружніх стосунках... Це не правда... Чимала кількість творів моїх друзів стоїть без моїх коментарів, якщо вони (твори) мене не зачіпають....
avatar
26 virchi • 19:30, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Тут Ірино нічого додати до Вашого коментаря, крім ДЯКУЮ!!!
avatar
19 virchi • 19:04, 23.11.2011 [Лінк на твір]
А тим користувачам, на чиї вірші мало звертають уваги ще раз пораджу (просто про це писав на сайті не раз), зацікавте своїм віршем інших поетів. Зробіть аудіовірш, можна відеовірш. Додайте фото і по крайній мірі твір якщо не прокоментують усі, то більшість зайде на сторінку і прочитає!
avatar
25 IrinaZhulai • 19:16, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Не обов'язково робити відеовірш - можна просто в полі "короткий опис" Вмістити найяскравіший момент вірша і тоді одразу стане ясно, чи варто читати все.....
avatar
27 virchi • 19:31, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Так. Для того і є поле "КОРОТКИЙ ЗМІСТ". Там можна публікувати усе, ну майже усе :) що і зацікавить користувача!
avatar
20 virchi • 19:05, 23.11.2011 [Лінк на твір]
А створювати свої групи друзів на сайті тільки вітається. Добре, коли знаходиш однодумів, а ще добре, коли друзів yes
avatar
24 IrinaZhulai • 19:14, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Тут - підтримую на 100% yes
avatar
21 virchi • 19:08, 23.11.2011 [Лінк на твір]
До речі, я тому і не блокую на сайті пані Софію, що вона дуже багато зробила для нього, а ще більше - це згуртувала його користувачів (хто хтів приїхати), проводячи зустрічі АНУМІВЦІВ у себе в Умані. Поки більше за неї у цьому напрямку не зробив жоден користувач...
avatar
22 virchi • 19:10, 23.11.2011 [Лінк на твір]
В будь-якому разі дякую Вам, пані Любове за ось такі "мозкові" запитання, адже бачу, що доля сайту, стосунки між відвідувачами вам не байдужі. За що і ставлю Вам +1 до довіри...
avatar
28 lyu4450 • 19:34, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Так, про дружні стосунки і і коментарі всі висловили свою думку, чудово!!! Але незмінною є тема на рахунок того, що з "поетами-новачками" не особо рахуються, і не дуже поважають їхньої думки!
Я зараз не граюсь в якогось захисника чи безневинного Ангела, просто дійсно помітила це, я зараз ні в якому разі не натякаю на себе, своїм перебування на сайті я цілком задоволена, просто образливо за деяких інших учасників!
avatar
29 virchi • 20:33, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Любове, тут нічого не вдієш. Можливо такі випадки і є, але ліки від цього - пошук друзів, однодумців на сайті. Тоді усе буде гаразд yes
avatar
31 lyu4450 • 20:45, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Ліки, це лише заслужити повагу!!!!
Заслужити повагу своєю творчістю та запалом!
хоча.... question
avatar
"Таке враження, що сформувалась компанія, так сказати круг, і весь сайт і всі оточуючі навколо цього кругу крутяться. Просто за певних непомітних здавалося б деталей я зробила висновок, що головний той, хто сильніший, кого бояться..."

Люба, Ви точно окреслили суть проблеми. Ви пишете про себе і Вам подібним авторів, тобто дебютантів. А я начебто не новачок, а отримую стусанів і досі за те, що посмел суждение свое иметь и честь отстаивать, на лица невзирая. Синдром трьох К (кумівство, кулуарність, келейність) і на цьому сайті працюють... на жаль, не на користь справі.
avatar
39 IrinaZhulai • 10:31, 24.11.2011 [Лінк на твір]
пане Високий, не складайте казок.....
avatar
32 lyu4450 • 20:47, 23.11.2011 [Лінк на твір]
все ж думаю, що я тут сказала не пусті слова.
проблеми справді є!
avatar
33 metman17L • 21:37, 23.11.2011 [Лінк на твір]
п. Любо, старий як світ принцип "діли і царствуй", не минає ні політику, ні владу, ні навіть поезію.
Завжди є спокуса одних піднести себе над другими, а часом і стати НАД самим процесом. Такі явища виникають і на інших сайтах, і тут - не виключення. В чомусь цей процес закономірний (заслуги є заслугами, цього не забереш), а в чомусь штучним - виплеск власних амбіцій. Правда тут у кожного, звісно, своя, а ось Істину не всі здатні почути: Хто бо підноситься, буде понижений, хто ж понижується, той піднесеться /Матв.23:12/.
avatar
34 lyu4450 • 21:44, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Істину? А де ж вона та Істина? Люди досі не знайшли її, абсолютної істини не існує!
Існують людські амбіції!
Мені не за себе образливо, мені за країну нашу образливо, за нашу маленьку творчу країну "Анумо"!

Мабуть я ще занадто наївна і маленька, раз ще не зрозуміла цієї реалії життя і сприймаю не охоче складену ситуацію, для багатьох це здається нормальним. smile
avatar
37 metman17L • 22:08, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Не те, щоб "нормальними" , просто більший життєвий досвід. Як нині нагадувала пані Наталя : Дай мені, Боже,сили- змінити те, що я можу змінити, терпіння- змиритися з тим, чого змінити не можу, і мудрості -відрізнити перше від другого". Вчитися терпимості до ближнього і його вад, найбільший з наших невидимих (непублічних) подвигів. Хоча, як говорив премудрий Соломон, на все свій час, час мовчати і час говорити. Ще б знати коли що. yes
Однак, як на мене, добре, що ви підняли цю тему. Я вже для себе певні висновки зробив.
avatar
38 lyu4450 • 22:26, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Пані Наталя дійсно проголосила дуже правильні слова!
Маю надію, що що всім нам вистачить терпіння щоб пережити все негаразди і уроки, які для нас приготував наш Господь, щоб загартувати.
1-20 21-27

ComForm">
avatar

Переглянути КОМЕНТАРІ до ПОЕЗІЇ й ПРОЗИ та до новин:
на сторінці "НАШ ТОП ++"
 

     
  Хостинг від uCoz