Видавництво «Eterna Cadencia» разом із креативним агентством «DRAFTFCB» з Буенос-Айреса видало антологію творів молодих латиноамериканських авторів, надруковану спеціальною фарбою, яка зникає через два місяці під впливом повітря і сонячного світла. Кожну книгу запаковано у вакуумний контейнер.
Акцію назвали «Книга, що не може чекати». Її основна мета - підтримати молодих авторів, твори яких є маловідомими. Видавці констатують, що багато письменників кидають писати через те, що їхні перші роботи ніхто не читає. Новина про такий незвичний видавничий продукт миттєво облетіла шанувальників латиноамериканської літератури, і прем'єрний тираж книги було розпродано в перший же день його появи на полицях книгарень. Наступного року креативні видавці мають намір зробити подарунок любителям скоротати час за читанням у ванній або басейні: на ринок вийде перша в світі книга, яка не боятиметься води. Спеціальне полімерне покриття сторінок захистить фарбу від руйнування, а папір - від промокання і розривів. Технологію запозичили в австралійських банкірів, які аналогічним способом захищають купюри від зношування і підробки.
Корисна інформація,п.Василю! Хочеться вірити в те,що людство не стане на шлях "Тупізму"і "темряви",а обере дорогу світла.Книга буде йому(Людству) ліхтариком під час пошуків цієї дороги.
Дякую за коментар. У нас час просто необхідно вишукувати нові методи привернення уваги до читання книг. А цей метод справді гарний - купив книгу, і якщо не прочитав, то вважай втратив її