SITE LOGO
Вт, 17.06.2025, 08:40
Меню сайта
Наш опрос
Як Ви дізнались про сайт?
Всего ответов: 424
Главная » Комментарии пользователя [ivanpetryshyn]

Найдено комментариев: 662
Показано комментариев: 391-420
Страницы: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 22 23 »

avatar
0
272 ivanpetryshyn • 03:19, 20.08.2015 [Лінк на твір]
дякую!
avatar
0
271 ivanpetryshyn • 03:19, 20.08.2015 [Лінк на твір]
дякую!
avatar
0
270 ivanpetryshyn • 04:01, 11.07.2015 [Лінк на твір]
yyess
avatar
0
269 ivanpetryshyn • 20:06, 05.07.2015 [Лінк на твір]
respect
avatar
0
268 ivanpetryshyn • 03:54, 30.06.2015 [Лінк на твір]
хрести здирали,куполи - додолу:
такий був час-молились обабіч,
там ангели стоялипліч-о-пліч,
а надто-вчені ті немали й віч.
проблема не в хрестахі не в церквах:
вони були, і є, ібудуть,
якщо їх потребуютьлюди,
якщо в серцях- ілюдяність, і страх.
Бог дав, Він допомігщось зрозуміти,
але, на жаль, тихзвивин ще замало-
хтось любить гроші,хтось золото, хтось сало-
а от Людини у Христіне люблять-
що краще, що добріше-зразу гублять:
мовляв, будь хлопче,як усі,
бо так заведено умирі на Русі!
багато тих багатих, ачи - мало,
то - не важливо, боважлива єдність і повага,
а багатьох тороз'єднала брага,
або горілка, абоякась "водка"...
й куди важливіші є"шмотки"-
мені так добре, то й- дарма!
у нас єдиності нема.
у кого є достатки-той не кращий,
але отак-то думаєбідняк,
а, в кого є маєтки,каже, що бідняк- ледащо,
і зневажає вас ні защо,
хоча до тих жемолиться ікон.
багатий - герцог,бідний - лиш слуга,
їх не єднаєрайдуга-дуга.
сімейні неполадки -просто від зневаги:
від заздрості, відревнощів, брехні,
які настоюються накрутім вині,
на твердовірінедовірства й прикидання,
але роса холодна гинез рання,
і ницість вся стаєвідома всім,
якщо ми брешемо, топравди не просім!
колишній"хтось" стає 
"ніким",

бо брязкіт золотазакрив і очі й вуха-
а, далі - то сім'їрозруха,
бо маєш мати, щобибути "кимсь",
а, як не маєш - то тилише злидар,
або недоросток, чи"би’дляк".
в кінці-кінців, любовстає туманом,
бо, як насправді, тоїї й нема,
і, той, хто мислився,з початку, паном,
стає то божевільним,то дурним,
бо замок й авто нестоять за ним.
а всі науки, віра іморалі
оцінюються тільки якчисло,
і не важливо, якгребе весло,
важливо- скількиґрейцарів за нього,
хто його знав, хтозапитав у кого,
хто дав веслурекомендацію,
князь з Кюльна чи самграф із Лаціо.
 
Іван Петришин, ААП,АА
avatar
0
267 ivanpetryshyn • 03:52, 30.06.2015 [Лінк на твір]
vides subter, si tibi placet!
avatar
0
266 ivanpetryshyn • 03:51, 30.06.2015 [Лінк на твір]
ні, не слова, априклади дорослих,
суспільства справжнійінтерес до доль
зробити можуть ітіла, і душі рослі,
й навчити молодь, вчому їхня роль.
пуста балаканина провелике,
прекрасна демагогіячудес
молодь не змінює, несіє ані жито, ні овес...
я не писав, що всі-негідні,
ну, от, наприклад,хоч би ви-
так пишете, мовсе'стра рідна,
а мова - мов нагідкаміж трави.
отож бо є, що тойтроянди цвіт
не мав би жевріти зкамінної дороги,
а мав би він буяти наввесь світ
в саду чудесному,знімаючи тривоги.
а ружа та росте,чомусь, на каменищі,
ми кричимо: "одиво із чудес!"
небуло ратаря, щобцвіт зростить, де слід?
і виріс цвіт міжасфальтових бід?
ну, подивились всі, йпішли всі на обід,
а, завтра, пелюсткивпадуть додолу-
ніхто і не згадатроянди долю,
яка так рвалася наволу-
асфальт скував їїжиття,
та не до того- ми проюначе майбуття.
avatar
0
265 ivanpetryshyn • 16:34, 28.06.2015 [Лінк на твір]
палач то той, хто убива життя,
хто вершить правосуддя неправдивих,
а творимо ми їх самі в уяві,
а, потім, їх приводимо на світ,
бо хочемо купатись в щасті-славі,
не поважаючи нікого окрім себе,
і думаємо, що для нас лиш- Небо,
а решта- то сміття, нелюди,
металобрухт: в - смітник! на злам!
Достоїнство судилось тільки нам!
ми заслужили. а, отой, то -ні!
ми- проти рабства в ярмовій війні.
бо ми тут- хтось: будинки, гроші й гроші...
у нас є гроші, то тому ми і хороші,
а в нього, так, грошей нема.
що обіцяли в церкві, все забудь!
у нас, як в Лєніна, єсть інша путь:
брехать про інших і хвалитися собою-
ми- всі за рівність, у рабському двобої.
вчимо дітей неправди- хочемо добра,
тому Адам й зостався без ребра.
Ivan Petryshyn, AAP, AA
avatar
0
264 ivanpetryshyn • 16:25, 28.06.2015 [Лінк на твір]
чи до душі, чи, може, ні-
кіно- в театрі, а театр- в "кіні",
те, що з початком, має і кінець-
бо простір й час обмежені Землею,
для нас позичили хвилини у Бореїв,
години- у дощів, роки- у сонця,
і, якби ти не витягав Веретено Часів,
ніхто Нить Віку довшою зробить не вмів-
вона- не еластична, рветься просто,
її вкорочує і подув вітру,
чи одягаєш ти Чалму чи Мітру-
усе одно, вона розтає в синяві,
вона зіллється з масою Сторіч,
і лиш, на мить, ти будеш віч-на-віч
із Часодержцем, що тобі всміхнеться,
подумаєш, що це- кіно, що і воно минеться,
а буде це твоя остання роль,
останній вихід до своїх сусідів...
а, ти Актора нині десь не видів?
пішов актор до полум'яних зір:
зійшов до Гір, або пішов у Бір-
не віриш? перевір.
о, глядачі - то діти? - кажеш Зоревидцю?
так, вготували ми для них Вертеп,
і міні-п'єски, чим частували й нас,
поняття про Добро, про Щастя, про Парнас,
і про Олімп, Ґеґланю і Ягу,
про Пристрасть і пекучую Жагу,
про все те, що дали і нам-
погане й добре- гірч і мед,
про Кривду й Правду, й Справедливість,
про Випадкове і про Диво,
про Гарне і Потворне, Правду й Лжу,
про, що Час летить, а я лише біжу
за Маревом обіцяним Любові,
і падаю в болото, де Корова
Часів і Ширі шкандибала тихо,
а, там - жде Пек і Лихо,
яке ти мусиш змінити на Талан,
бо як не зміниш, борсатимешся в багні,
і бачитимеш Маяччя вогні.
порви нещастя нитку, виплети нову,
зроби із неї титяву,
націль свій лук
на вісників Неправди,
їх подолаєш- Радість повернеться,
триниття Парок не завжди снується
так, як ти хочеш, бо ткачів багато,
багато й ницих, що грають ролі брата,
або сестер, або незмінних друзів,
плекаючи, насправді, змій-отрути-
будь пильним: їх не видно і не чути-
вони й нащадкам вже готують п'єси,
і пастки, і варять зло-зілля,
і Пек з Недолею гуляють вже весілля,
щоб дати світові новеньких пекенят,
щоб все змінити на свій лад,
Сварки- їх кращі лицедії,
які найняв сусід для дії,
щоб Самолюбству переплутать Мрії,
щоб показати ниць місцевих брехунів,
щоб показати, що затійник сварок- просто "ніц",
дурне лоша без поводів і "ліц".
тоді, розігрується карта "ти-ніхто!",
і "так всі роблять", і "до мене не
мішайся",
"до міїх друзів - не ходи і не дзвони!",
бо "хочу так, бо так хотять вони",
і " в мене тут нема вини!",
"себе вини!" -
не треба і війни!
усе це- складно, та занадто просто-
нема Любові і нема Поваги,
бо міряти їх стали срібло-злотом,
щоб впасти у нове болото!
о Сором? той очей не виїсть,
бо він - не дим, він - плетиво інтриг,
і, скільки б Зло не прочитало книг,
воно побачить тільки лиш валюту,
його девіз то - "мати!", а не "бути!",
тіка брехун від полину та рути,
й, глитає, вперто, Підлості андрути.
чи вийдуть Люди із Дітей, чи ні?
та ми ж для них Театр відбудували,
й Кіно, і Танце-дром,
ми- у війні
самі з собою- казав колись Премудрий Ром,
ми все примножували й додавали,
тримали на прийдешнє, аж,
як виявилося, то все- проєкти Саж,
простий масаж
голів й мізків невмілих,
для нас все чорне було білим,
а усе біле було чорним-
то чом чекаємо реальних?
після ремонтів капітальних
і швів, і процедур всіх госпітальних,
усім потрібен ще один ремонт.
усім - угору! на - Бель Монт!
овації - то тільки руко-плескіт,
а рідні ті, хто кидає в сміття,
якщо погана п'єса й ролі- прикидання,
то дайте відповідь на це питання:
" нащо було те обзивання?
той скандалізм? ті міні-сцени?
ті крики, лайка та образи?"...
хтось тихо робить десь намази,
хтось молиться в пусте повітря,
чекаючи на довголіття,
бо думає, що він - правий:
хороший, ніжний і живий,
а іншому- пора піти
у жебри, в Тартар чи світи.
не любимо ми Правди,
але Правди ждемо,
бо думаємо, що вона - за нас,
що закупили ми Олімп й Парнас,
і, навіть, майже Вирій,
ми мислимо, що ми є люди,
а, для других людей, ми- звірі!
ні, ніжна квітка не чека тирана,
вона не хоче в глечик із водою,
бо та вода- життя омана,
розмова із самим собою.
avatar
0
263 ivanpetryshyn • 04:29, 28.06.2015 [Лінк на твір]
чи справді всі чекають так овацій?
від кого? від отих, що там сидять?
та то ж- актори-лицеміри,
які театр зробили з віри:
угору - оці, руці- перед себе,
та їм вистав достатньо і без тебе,
вони все марять мати королівства,
а, той бридкий фінал, зготовано для тебе,
бо їм здається, що вони - пани та вічні,
і до інтриг-пліток вони ж-бо звичні,
то ж і трагедіями їх не залякати-
вони- то коло вищого відбору,
яке не втратило ще договору
із відьмами місцевого кагалу.
вони- у кріслах, і чекають балу,
щоб, як в Парижах та в Лондинах.
пробачте, та поет- також людина!
 Іван Петришин, ААП, Асоц. Авторів
avatar
0
262 ivanpetryshyn • 02:52, 27.06.2015 [Лінк на твір]
усі- актори:
звісно то усім,
і кожен свій все накладає грим,
якщо ж зуміли ви побачить гру,
то й ви - актор, бо лиш актор зуміє
відчути надприродність інтонацій,
він жадібно жде квітів і овацій,
які, було б найкраще золотими,
аби світилися на сірині одежі-
таланту й підступу, їм невідомі межі.

Іван Петришин, ААП, Асоц. Авторів
avatar
0
261 ivanpetryshyn • 02:38, 27.06.2015 [Лінк на твір]
це не погано, що всі пишуть
про те, що мають на душі:
поезія- то не вірші,
то- пережите, пролите слізьми і кров'ю,
що провокується ненависно любов'ю.
хоча... хоча
одним треба троянд,
іншим - меча.

Іван Петришин, ААП, Асоц. Авторів
avatar
0
260 ivanpetryshyn • 16:30, 25.06.2015 [Лінк на твір]
щиро!   thank_you
avatar
0
259 ivanpetryshyn • 16:28, 25.06.2015 [Лінк на твір]
усе є! habemus totum! hands
avatar
0
258 ivanpetryshyn • 16:25, 25.06.2015 [Лінк на твір]
respect хоч армії не знав, 
але шаную:
життя життя рятує у борні-
солдатам чесним дякую-
простіть мені.
avatar
0
257 ivanpetryshyn • 16:22, 25.06.2015 [Лінк на твір]
дуже добрий вірш для школярів- легкий і простий respect
avatar
0
256 ivanpetryshyn • 02:58, 05.06.2015 [Лінк на твір]
respect thank_you
avatar
0
255 ivanpetryshyn • 01:32, 06.05.2015 [Лінк на твір]
якщо ви із Західної України, то вам відомо що існує декілька діалектів. "русинсько-білохорватська" - то жарт. я думав, що ви його зрозумієте, бо Білих Хорватів уже не має. надіявся, що і сам твір буде сприйнято, як жарт- даремно надіявся. проте, українська мова надає перевагу слову "погрожували" , а не "грозилися". та то нічого. знаєте, що мене дивує в українських критиків всього і усіх? надмірна серйозність, потреба знайти "зле" і стати, бодай, на сходинку вище від автора. яка мета цього- не знаю. підкажіть, коли на те ваша ласка. чомусь складається враження, що критики або дістають задоволення від нелюбові до авторів, або просто патологічно хворі на нелюбов.
знаєте, у чому сила євреїв? у тому, що вони своїх завжди хвалять, і це допомагає вирощувати таланти і поважати самих себе як націю. українців усі цькують, бо вони навіть своїх не поважають. за дрібничку. помолюсь за ваше розуміння мого твору, який справді написаний західно-українським діалектом. з повагою Такий-Сякий. smile respect inverted
avatar
0
254 ivanpetryshyn • 19:42, 03.05.2015 [Лінк на твір]
hands table-2 dankeshon
avatar
0
253 ivanpetryshyn • 14:15, 03.05.2015 [Лінк на твір]
cudownie!
avatar
0
252 ivanpetryshyn • 14:12, 03.05.2015 [Лінк на твір]
thank_you table-2
avatar
0
251 ivanpetryshyn • 13:12, 03.05.2015 [Лінк на твір]
по-польски, я б сказав- "цудовнє!" дуже гарний, романтичний, жіночий вірш.
avatar
0
250 ivanpetryshyn • 13:07, 03.05.2015 [Лінк на твір]
так. стилістика. ви, мабуть, помітили, що в українських західних діалектах, "я" вживається частіше, ніж у вишколеній літературній мові. це- філософія світосприйняття: " я бачу світ", "я відчуваю"... це- зовсім не егоїзм. це- стиль просторіччя. дякую за коментар.  commentarii bellum poeticum.  respect
avatar
0
249 ivanpetryshyn • 14:57, 20.04.2015 [Лінк на твір]
завше приємно, коли твою думку поділяють інші. згадуємо істини шкільних підручників... думаєте, що Всесвіт- точка, якщо з боку дивитися? це- не можливо: ми маленькі частки Всесвіту, який нас породив, але не дав розуміння для чого. і наші тваринницькі методи пізнання будуть завше примітивними: звукам надаватимуть значення, звукові значення ставатимуть реченнями, речення- змістом, теоріями, які завше будуть лише здогадками, які будуть і підтверджені, і ні. ритми диктуватимуть інтонації, рими будуть обмежуючими гармоніями. ми прагнутимемо довершення, яке для Всесвіту байдуже: Всесвіт диктує, не поети. різні соціорухи для Всесвіту- бездумні і беззмістовні. картаємо час перебування, замість того, щоб жити у щасті...
avatar
0
248 ivanpetryshyn • 14:47, 20.04.2015 [Лінк на твір]
respect
avatar
0
247 ivanpetryshyn • 01:28, 15.04.2015 [Лінк на твір]
respect thank_you
avatar
0
246 ivanpetryshyn • 01:57, 14.04.2015 [Лінк на твір]
прискіпуватися- це просто. відповідаю вам: я- не вундеркінд, мені- не три роки.
наголоси у віршах можна й ламати, заради певного ритму чи рими. не бачу у вірші жодного слова, над яким би треба було якийсь наголос ставити. сучасна поезія допускає асонанси, чи відхід від ритмічного рисунку, чи алюзорні/несправжні рими. думаю, вам це відомо.
мабуть, замість Свята, ви вирішили собі когось покритикувати. що, пасха не вдалася?
у мові на'голоси- то не наголо'си,
тож не пишіть про них, коли ніхто не просить,
хоча писати можете: то - ваша справа,
і ставте наголоси зліва й справа.
за решта- спасибі! молитимусь за ваші проблеми.
shy
avatar
0
245 ivanpetryshyn • 01:45, 14.04.2015 [Лінк на твір]
перепрошую: питання - недоречне- не усі вірять в Ісуса... і не усі так, як би слід. inverted
avatar
0
244 ivanpetryshyn • 13:17, 29.03.2015 [Лінк на твір]
inverted s-1 hooray
avatar
0
243 ivanpetryshyn • 13:15, 29.03.2015 [Лінк на твір]
respect thank_you
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2025 Хостинг від uCoz