п. Карасю, ото поки ми з Вами по лісі гулятимемо- розкажу Вам про Ваш вірш." "Я в блуді щастя загубив, Дарма любов серцЕ відкрила."- тут наголос припадає на другий склад на "Е", а так бути не може. Я так кохався ,так любив... Літав по світу,хоч безкрилий. В брехні я слово загубив, Хоч Бог талант дав в (нагороду,)- неправильна рима В правд(У) не вірив,гріх любив,- (тут знову наголос не той, що має бути) Дум(Ав-це щастя,вийшло що на шкоду. (тут і ритміка поїхала, більше складів , аніж треба) Народ продав.А думав що купив, ( ритміка не та) Собі посаду,жінку і квартиру, Бог(А) прогнав і чорта запросив,(наголос і ритм не той) У війнах закохався,прикрившись( миром.) не та рима і наголос. Та смерть нежданою прийшла, І правда запитала в вічі: Ну що,купив ти щастя і життя?! ( збій ритму і рими) Який багаж візьмеш у потойбіччя??!!!( ритм поіхав) Мораль ОДНА...та річ не в тім, що думаєш...бо головне...що робиш!... Якщо життя у правді зрозумів!--- Ніколи правда нікому не нашкодить!!! Є своя філософія, але треба тримати лінію думки чітко.Думаю Вам ватрто почитати літературу, щодо техніки віршування, а також багато читати якісних віршів.
Я теж не бачу тут песимізму.У автора дуже сильне абстрагуюче мислення, зовсім небанальне бачення.Просто дивуюся, Іване, звідки у Тебе в такі юні роки- стільки такого зрілого і бувалого бачення. Хочу запитатися стосовно такого вислову "Бо хто не народився, тому не шкода смерті," не бачу логіки: чому ,ає бути шкода смерті тому що народився? Дузех сподобалося закінчення- дійсно, так і є : на ншій землі- не наша казка. Якби я в такі роки, Іванко, як у Тебе писала такі вірші, то досьогодні вже би була майстром слова...5+ за твою розумну головоньку.
Так, так, я згідна, що і художник може бути маестро, але розумієте, як би то пояснити,просто не чула щоб у нас в Україні велетнів цього мистецтва називали маестро. Просто собі не уявляю, що так би сказали про І. Труша, чи Гординського, чи Устияновича, чи того ж Шевченка.Навіть Ліна Костенко про таких каже:"Умирають майстри залишаючи спогад, мов рану" Гарне воно слово "маестро", але чужить якось...Та Ваша авторська думка є найвищою, це я просто так розговорилася.Віршик звичайно на 5+
п. Катрусечко, той віршик писала ще коли мені було десь років двадцять- то не осінь холодна була, то, знаєте, як у юності:перше кохання-перше страждання...Тоді мені чужиною ще й і не пахло- не знала, що мене запросять на роботу в таку далеч. А той зворот:"і не є в тім щось незвичне"- згідна, рідкісно використовується, але то ніяка не мовна накладка- я тоді ще й мови іншої , окрім української, добре не знала.Просто тут у вірші так треба- не думаю, що дуже разить.Дякую Вам, що читаєте мої віршики!
Дякую Тобі, Іванку за запалені зірочки- відпускаю їх у небо! Щодо слова"похололий" - то є такий варіант. "охолоджений"- "похолоджений".Похололий- той, що похолоднішав.
Ой не Одарка я, не Одарка- Роксолана, як бачите,далеко мені до рідних лісів.Але дякую Вам за бажання погомоніти зі мною- Ви мене усміхнули! Тож і Вам гарного настрою!
А у мене все завантажилося...може тільки трішечки гальмує, але то дурниця.Хочу сказати п. Таісіє, що від того голосочку аж дух перехопило.Що то за Боже янголятко читає? Люблю дитячі вірші- не кожен вмiє так написати- треба душу мати по-дитячому чисту. Браво! 5+
Може би і погуляли,якщо Ви, звичайно, не той Карась, що з Одаркою на попідтиннях сварилися :),- бо ще й мені перепаде від неї.А за такий поетичний комент- дякую! -- надихає до творчості.Щасти Вам!
Таки щось і нагадує того революцйонера...Та я гадаю, що вітер також може (рватися в бій), а не тільки дух- основне щоб користь з того була:).Дякую за коментар,
Тема важлива! Приємно відчувати позиційність автора, його енергетичну нездоланність.Але хочеться п. Пилипе, чогось такого...небанального.Хочеться нових образів, котрі ще взагалі не звучали, і, які ще незатерті.Дуже хочеться щоб Ви ще пошукали щось...щось такого шоб це не було так натуралістично, щоб було більш вишукано.( це тільки моя суб"єктивна думка)Вірю що з Вашим величезним потенціалом і талантом зродиться на цю тему ще багато-багато цікавих речей.Успіху Вам!
Ігоре, надзвичайно колоритна, осіння палітра у Вас вийшла- і справді виписали картину. На мою думку можна було б підправити такі речі: три рази у творі зустрічається слово фарба, фарбує- можна щось пошукати ...і ще одне, дуже важливе: ЧОМУ МАЕСТРО??? до цього вірша за логікою в"яжеться художник.Маестро- ближче до музиканта. А так: дуже гарно, насичено по- осінньому. Подальших творчих злетів!
Іриночко, гарно все і точно. А,головне, що дуже настроєво.Це- 5.Але я тільки не допетрала, що саме родилось не в щасті, а в муках? Це ж ВОНО, а що саме?Ловлю логічну ниточку і щось не виходить.Це, звичайно може просто я не розумію..
п. Галиночко, мені хіба залишається аплодувати Вам навзаєм за те, що віднайшли в моєму вірші оту родзиночку.Адже дійсно: все написане зводиться, власне, до цієї стрічки.Дякую безмежно!
Дякую п. Катрусю.Може і розтягнутий- не знаю, це так серце відкалатало...це, можна сказати, кардіограма у вірші- я просто записала.А наголос у слові"шАтра" - вимушено-блукаючий, допускається в поетиці, коли зміст підтискає.
Як у Вас казково вимальовано усе п. Катрусю.Чудове бачення заходу сонця- просто картина ціла виписана! Але правильніше буде не на "фоні" неба, а на" тлі".Не "зазиваю", а "закликаю". І трішки тре наголоси поправити.
Направду, дуже гарно написано, п. Іване. Насолоджуюся густиною образів у цьому творі, їх метафоричністю, де кожен образ може стати окремим крилатим висловом..Талановито!
п. Іване Редчиць, дякую за, дійсно, виструнчено-поетичний коментар;за це ноймовірно тепле звертання до мене. Приємно, що Ви відчули цей вірш. І ще: той рівень на який я тільки можу хоч краєм ока дотягнутися, який для мене є виховником і до якого мене притягує, який для мене є взірцем- то ось він: " .....о березня безум, о невідь жадань біліє береза, чекає клечань Прорвалась потоки глухонімі Повзуть на всі боки, як змії в ярмі. Потоки струмують, колотиться став узгір"я парують, пускаються вплав....." Я певна, п. Іване, Ви знаєте цього поета.
Оксаночко, люблю Твою надзвичайно легкоплинну лірику: ніжну і нaповнену силою водночас! А стосовно тих павуків, то я думаю, що це мабуть вітер збиває, скувйовджує волосся в такі вузлики, що схожі до павучків. Скажи, Оксанко, чи так я собі це уявила, як Ти подала? чи ні?
Мушу втрутитися. Знаєте Немо, коли глянути на історію світового малярства, то побачимо там цікаві речі: усі найновітніші течії(екпресіонізм, кубизм, пуантелізм використовували і застусовували вже маститі майстри пензля.Якби такі речі дозволили собі підмайстри, то на них би посипалися ціла купа незадоволень, саме через те, що не володіють класично визнаною технікою.Як бачимо, і Ван Гог і багато інших художників пречудово володіли натуралізмом.Я веду до того, що майстер слова, а в даному випадку, Олександр,- може собі дозволити на сміливість надати віршу і ритм, і риму бажану йому.В будь-якому випадку, ніколи у критиканстві не ватро використовувати підігрітий тон.Ми всі випрубовуємося на людяність, не виключенням є і царина поезії.Будьмо взаємно ввічливі!
Не майте за зле, Вікторе,- я з добра.Так, слого (того) має два наголоси, а саме для того, аби використовувати його в різних знеченнях: (тОго,) як вказівне слово, тогО ( що) в значенні (тому що).Але, звичайно в поетиці є винятки: це і змінна ритму у вірші, і блукаючий наголос- це наіть і класики поезії застусовують у своїй творчості. Та все ж, використовуються такі модуляції в тому випадку, коли це змістово виправдано( немає заміни).У Вашому ж випадку дуже легко можна це виправити надавши слову (тОго)- природній за значенням до нього наголос. В (любому), БУДь- ЯКОМУ випадку, перше слово, звичайно, за авторм.Дякую Вам!
Вікторе, понад усе сподобалася тематика.Варто зазначити, що територія України ряснить чудотворними джерелами, а саме: місцями , де відбувалися з"яви Матері Божої.Дуже важливо через вірш доносити такі відомості до людей, що Ви і робите- це гарно. Це однозначно - 5. Сам твір мелодійний за звучанням, гарно витриманий у формі, динамічно досить одноманітний, але тут так і треба. Хочу для себе уточнити дещо стосовно наголосу: " Кому боліло і пекло
До джерела тогО ходили." тогО- це дещо калькування з російської, (не забить тогО вечера) тОго - це український варіант. В укр. мові такий наголос може бути тільки у випадку : "А чого ти туди їздив, Андрій?"- той не бажаючи вдаватися в детальну відповідь, сказав: А тогО що...."Але тут легко поправити це" Кому боліло і пекло
До тОго джерела ходили.". А в цьому місці рябuть сполучником "І":Стежки долаючи( і) втому.
Прийшов (і) я, відчувши біль, МОжна просто забрати (І) тут :Стежки долачючи утому, прийшов і я, відчувши біль" Дякую за гарну поезію.Натхнення Вам!
');
var elem = $(elem);
elem.find('img').hide();
elem.append(waitImg);
var messageID = elem.attr('data-message-id');
var notSpam = elem.attr('data-not-spam') ? 0 : 1; // invert - 'data-not-spam' should contain CURRENT 'notspam' status!
$.post('/index/', {
a : 101,
scope_id : uCoz.spam.config.scopeID,
message_id : messageID,
not_spam : notSpam
}).then(function(response) {
waitImg.remove();
elem.find('img').show();
if (response.error) {
alert(response.error);
return;
}
if (response.status == 'admin_message_not_spam') {
elem.attr('data-not-spam', true).find('img').attr('src', '/.s/img/spamfilter/notspam-active.gif');
$('#del-as-spam-' + messageID).hide();
} else {
elem.removeAttr('data-not-spam').find('img').attr('src', '/.s/img/spamfilter/notspam.gif');
$('#del-as-spam-' + messageID).show();
}
//console.log(response);
});
return false;
};
uCoz.spam.report = function(scopeID, messageID, notSpam, callback, context) {
return $.post('/index/', {
a: 101,
scope_id : scopeID,
message_id : messageID,
not_spam : notSpam
}).then(function(response) {
if (callback) {
callback.call(context || window, response, context);
} else {
window.console && console.log && console.log('uCoz.spam.report: message #' + messageID, response);
}
});
};
uCoz.spam.reportDOM = function(event) {
if (event.preventDefault ) event.preventDefault();
var elem = $(this);
if (elem.hasClass('spam-report-working') ) return false;
var scopeID = uCoz.spam.config.scopeID;
var messageID = elem.attr('data-message-id');
var notSpam = elem.attr('data-not-spam');
var target = elem.parents('.report-spam-target').eq(0);
var height = target.outerHeight(true);
var margin = target.css('margin-left');
elem.html('').addClass('report-spam-working');
uCoz.spam.report(scopeID, messageID, notSpam, function(response, context) {
context.elem.text('').removeClass('report-spam-working');
window.console && console.log && console.log(response); // DEBUG
response.warning && window.console && console.warn && console.warn( 'uCoz.spam.report: warning: ' + response.warning, response );
if (response.warning && !response.status) {
// non-critical warnings, may occur if user reloads cached page:
if (response.warning == 'already_reported' ) response.status = 'message_spam';
if (response.warning == 'not_reported' ) response.status = 'message_not_spam';
}
if (response.error) {
context.target.html('
' + response.error + '
');
} else if (response.status) {
if (response.status == 'message_spam') {
context.elem.text(uCoz.spam.sign.notSpam).attr('data-not-spam', '1');
var toggle = $('#report-spam-toggle-wrapper-' + response.message_id);
if (toggle.length) {
toggle.find('.report-spam-toggle-text').text(uCoz.spam.sign.hidden);
toggle.find('.report-spam-toggle-button').text(uCoz.spam.sign.show);
} else {
toggle = $('