SITE LOGO
Пн, 04.11.2024, 20:38
Меню сайта
Наш опрос
Чи повинно бути державне замовлення на друк поетичної літератури?
Всего ответов: 350
Главная » Комментарии пользователя [svetakedyk]

Найдено комментариев: 560
Показано комментариев: 451-480
Страницы: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 19 »

avatar
110 svetakedyk • 16:38, 12.07.2009 [Лінк на твір]
Дякуємо :) і за бантики також :)
avatar
109 svetakedyk • 23:59, 07.07.2009 [Лінк на твір]
"І ще - сни тривожити треба! Бо не буде поступу..."
Якщо порушувати біологічний годинник то мудро, якщо бачити сни, то свідомо. Бо тоді стан людини стає оновленим духовно, а на фізичному рівні реально. Тии реально керуєш життям....

Дякую за подяку.
Хоч українська рідна, та на російські дякують красивіше - благодарю. Тобто - Благо дарю.
Буде вчитись один одному дарувати Благо. Певно, що тоді знайдемо Суть світобудови вцілому...
:)

avatar
108 svetakedyk • 23:33, 07.07.2009 [Лінк на твір]
Так, і я про неї - Природу.
avatar
107 svetakedyk • 23:25, 07.07.2009 [Лінк на твір]
Ви описали жінку, а може це моя хвороблива уява :)

Така гаряча
Подихом пашить
Уквітчана весною
Літом гомонить
У серці жадобу
Кохання
Палить запахом
Бажання
Щемить…
У очах неба
Синь
І даль така манлива
А я дивлюсь на Чудо те
Немов дитя її
Бажано й стидливо.

avatar
106 svetakedyk • 23:19, 07.07.2009 [Лінк на твір]
Михайле, не треба заздрити, ти краще втілюй свої мрії з близькою людино. Думаю вони не менш вражаючі. Адже кожна людина здатна любити :)
Щастя Вам !

Я йому передала. Він усміхнувся задоволено, як дитина...
Дякую за перечитування

avatar
105 svetakedyk • 23:10, 07.07.2009 [Лінк на твір]
Хміль.
Можливо?
Все можливо!
І навіть заховати суть.
Та не сховати миті
В стрілках
І хай поважно
Шестигранний кут
Вертить свої секунди
Кидає в даль хвилини
Губить у роках години
Бо ж суть…
Бо ж суть живе в душі людини.
Ще крок - ну ось ти вище
Над тобою Сонце, й – під.
Не спіши. Потихеньку
Залишай у Вічності свій слід.
І не тривож, будь ласка, сни
Захоплюйся, живи –
Люби! Тоді, мабуть _maybe_sure
Ти знайдеш суть.
Ще крок…
avatar
104 svetakedyk • 17:40, 05.07.2009 [Лінк на твір]
Вибачте, але після смерті люди зазвичай воскресають.
І це позитивний бік смерті - Життя.

Рима у вас складається сумом,
Вітер в душе невщуха...
Вітер так ніжно голубить,
Плекає любові слова.

«Моя люба, глянь, як Сонце світить,
Земля вмивається Дощем,
На галявах грають діти....
І сяють Зорі ясним днем.»

(вибрано з ммого вірша)

Тож життя продовжується і воно прекрасне! Радійте кожному вдиху, кожній краплині....

avatar
103 svetakedyk • 17:31, 05.07.2009 [Лінк на твір]
"Жінка - це жінка, чоловік - це чоловік!!!!!!! "
Безперечно. І сумніву нема. Та разом з тим вони єдине спільне...

"Але цінувати потрібно людину!!! "
Безперечно. І сумніву нема. Та разом з ти людину, як зібраний образ у філософії, чи психології формує жінка та чоловік в об'єднанні.

avatar
102 svetakedyk • 17:21, 05.07.2009 [Лінк на твір]
Катю, не треба жаліти, треба розуміти. Кожна людина прагне розуміння ближнього і самого себе. Він хворий бо загубив своє Я.
А ви тому здорова, бо вище образ, вище люті, яку він виливав на вас і дитину, вище ненависті... ви вище.
Нехай він перестане бути частиною вашого хз донькою життя, нехай перестане бути вашим чоловіком, поважною людиною, яка заслуговує на любов та повагу.... Але будь ласка не дозволяйте собі ненавидіти його. Бо його пагубна звичка, по своєму "ракова пухлина" яка живе за рахунок ненависті та люті оточуючих людей, та ненависті до самого себе.
Та й думаю навіть зробивши свій вибір в житті, хай ганебний, неправильний.... він лишається такою ж людиною, як усіх нас створив Творець. Ось це треба поважати і сприймати так, як є.
А бути людиною з тваринними інстинктами, чи бути твариною з людськими якостями, це дуже особисте.
Катю, просто живіть. Я розумію, не все так просто як говорити. Але впевнено скажу, любити набагатот легше ніж ненавидіти.

З повагою

avatar
101 svetakedyk • 16:05, 05.07.2009 [Лінк на твір]
А чого ображений?
Навпаки - наділений душею.
Уявіть собі, що тіло то чоловік, а жінка - душа(та, яка дає життя)
avatar
100 svetakedyk • 16:02, 05.07.2009 [Лінк на твір]
Не окликаю, люба,
Просто серденько щемить,
Твоїм болем вередує рани,
Які за мене прийшлося пережить.
Дозволь лиш загоїти…
А тоді піду, на плечі взявши
всю твою біду.
Не окликаю, люба
Але байдужість – твоя згуба
А ти народжена любить.
Я йду – дарую щастя мить.
avatar
99 svetakedyk • 15:43, 05.07.2009 [Лінк на твір]
А можна вставити слівце?

Жінка - це чоловік!

avatar
98 svetakedyk • 15:34, 05.07.2009 [Лінк на твір]
Знаєте, Катрусю, якщо добре придивитися до світла, то воно кольорове, то певні спектри духовного стану людини. Ваша веселка чудова і така грайлива, тож малюйте її вічно.

З повагою

avatar
97 svetakedyk • 02:20, 05.07.2009 [Лінк на твір]
Ну ось, хтось на мій відгук поставив мінусик. Та нічого, я постараюсь пояснити.
Вибачте, Катю.
Я не виправдовую вчинків подібних людей, більше того, коли ті вчинки приводять до летальних кінцівок певних життєвих історій.
Але ми здорові люди, правда ж? Тому маємо розуміти:
Справа не втому, аби вияснити яким чином людиною заволоділа пагубна звичка, не в тому аби засудити, чи відмовитись(це особиста образа ), справа в тому, аби допомогти такій людині вибратись з тієї біди. Необхідно зрозуміти, що людина не винна в тому, що стала алкоголіком, але вона відповідальна за своє виздоровлення, таким чином відповідальна за своє життя та близьких людей.
Це важко, розумію.
Ось тому і бажаю терпіння і сили, мудрості в думках, словах та вчинках.
Яким би не було ваше рішення, Катю, ніхто ніколи не зможе вас осудити, окрім самої себе. І це стосується кожного з нас.
Бажаю Вам щастя, спокою та рівноваги…
На цьому все.

«Не станем же более судить друг друга, а лучше судите о том, как бы не подавать брату случая к преткновению или соблазну. Лучше не есть мяса, не пить вина и не делать ничего такого, от чего брат твой претыкается, или соблазняется, или изнемогает» (Рим. 14:13,21).

avatar
96 svetakedyk • 02:20, 04.07.2009 [Лінк на твір]
Перше, що хочу сказати: з усією повагою, ставлюсь до авторки вірша, як до героїні, як до людини. Поважаю її відчуття і проймаюсь болем...
Друге: чоловік моєї тітки - пияка. В порівнянні з ним тітка свята людина, а він - козел. Від якого, часом в запалі перепадало за просто так і мені. Звісно це різні речі: бути дружиної такої людини і бути просто родичкою. Проте я знаю і розумію про що саме йде мова.
А ще я розумію, що той козел - хвора людина, і мені його шкода, бо його хвороба не пиятство, його хвороба - зло, те саме, яке ображає дружину, єдиного сина, вже онуків, невістку, друзів...

Чи вона терпіла все життя?
Так. Але це її вибір.
Могла вчинити інакше, це також був би вибір.

Засмучує тільки одне: пиятство - це своєрідне зло(хвороба). Ненависть до п'яниці - також своєрідне зло(хвороба).
Тоді де різниця між ображеним та ображаючим?

Та за що їх любити?
А нізащо, вони ж козли, окрім того що ті козли - люди.

Дякую Міша, за прочитання моїх творів. Твої я також читаю, хоч останнім часом відгуків пишу мало.
Щасти!

З повагою, Світлана

avatar
95 svetakedyk • 10:41, 03.07.2009 [Лінк на твір]
"Добро хай буде з кулаками" -
Дитятко спить догорілиць
І руцями малими серденько
ніжить і блажить - у малих долонях
тримає міцно мить, той спогад,
що у лоні мами був колись.
А ти схилившись над очима
Потроху сон крадеш
і розумієш, що не має
більшого добра
аніж в твої руках(кулаках)
твоє дитя.
Хай коле колючками - трапає ніжками.

Гарний вірш.
Натхнення вам і успіху.

Тримайте в кулаках любов, і коліть нею своїх ближніх.
І вибачте, за невелике переосмислення(перенаправлення) вашого вірша. Але це суто моє особисте.

Ваше ж по своєму унікальне, як троянди.

avatar
94 svetakedyk • 10:21, 03.07.2009 [Лінк на твір]
"ВІН ЗНАВ МАЙБУТНЄ"
Він знав чого хоче!
Знав чого хоче не від життя, а знав, що хоче Жити.
Саме тому людина сама будує свою долю, покора, то є прояв страху. Бо героїню ніхто не змушує нести чи не нести хреста, окрім власної совісті. А совість то є вихователька людини, як сутності. Отже наші вчинки будують нашу долю, відповідно життя. Осуд тут рні до чого. Ніхто не може осудити людину, окрім самої себе, бо сама людина прирікає себе чи то на страх, чи то на страждання, чи то на щастя...
Що до чоловіка п'яниці. У нього своя мораль, навіть якщо це аморальність. І якщо він нехоче переосмислите своє життя, то дружина не взмозі що небуть змінити. Єдине, що вона може то це просякнутися душею людини, яка колись була рідною, тої людини, яка дала зачаток їхньої дитини.
Людинг починається з атмосфери в якій виховується. Мені шкода дітей, яким бракує батьків, як єдиного спільного під назвою Любов. Та в будь якому випадку людину не варто жаліти, людину треба розуміти. І хто як не дружина може просякнутися тим глибинним розумінням душі близької людини, хто як не дружина може підтримати і тим самим допогти вибратись з прірви? Коли в людини проблема на психічному рівні, то проблема в голові на розумовій підставі і відповідно в душі на емоційній.

Не варто повчань. Просто я дозволю собі героїні порадити бути собою - врівноваженою, спокійною... люблячою, терплячою. Це не змінить чоловіка, бо він сам ма все щзбагнути) зате подасть правильний приклад і належне виховання дитині. Яка перейме у мами мужність та мудрість в житті.

З найкращими побажаннями, та сподіваннями на розуміння, Світлдана

avatar
93 svetakedyk • 17:00, 02.07.2009 [Лінк на твір]
А ви ніколи не думали, що це танок. Танок зорі із небом. :)

Так народжується мелодія.
Зовсім негарний вірш, ну що в ньому є гарного?
Я сказалаб він просто чудовий. :)

Упіху вам у творчості. І залишайтеся романтиком.

З повагою

avatar
92 svetakedyk • 15:29, 01.07.2009 [Лінк на твір]
Я поважаю думку кожної з вас. Лише хотіла сказати, може дещо не зрозуміло, що все в руках людини. І героїню. ніхто не вправі осудити через те, що вона зкине той хрест, і ніхто не вправі осудити через те, що вона його нестиме. Головне, аби вона особисто усвідомлювала свій крок і розуміла, чого хоче в житті. Ось, що я хотіла сказати, може такими словами буде простіше.
З повагою, Світлана
avatar
91 svetakedyk • 12:33, 01.07.2009 [Лінк на твір]
Вчора від сусідки я почула таку фразу: життя несправедливе і таке жорстоке.
Не хочеться зайвих просторікань, і зрозумійте мене правильно - життя прекрасне, тому, бо воно життя. І цим все сказано, бо то є дар від Бога. Випробування(хрести), то є милість Божа, бо Він випробує тих , кого любить. Але ми на те люди аби розуміти, що кожне випробування по-своєму особливе. Все залежить від тебе самого, від того, як ти вмієш нести хреста, а не тупо скорятися долі. Бо зрештою доля, це те саме "дерево" яке ти саджаєш, вирощуєш і відповідно збираєш плоди.
Як жити?
Є реалтний приклад - Ісус. Він не нарікав, не скрорявся, а просто ніс на гору свого хреста, бог знав, що це воля Його Батька, отже і Його. Та разом з тим ніс у Душі і Рай. Тому висновок такий: не той святий, що безгрішний, не той грішний, що осуджений. Бо все у руках людини.
Тому героїні вірша раджу перестати страждати, перестати піддаватися болю, скорятися придуманій долі... раджу відчути спокій та рівновагу в житті і в собі. І не намагатись змінити чоловіка. Цього не станеться до поки він сам не усвідомить сенсу свого власного життя. Жінка(сім'я і є його сенсом).
Терплячість то запорука успіху. Будьте сильні - терплячі і мудрі.

Що до рим. Інколим життя не в'яжеться римами, але від цього воно не звучить погано, я сказала б - оригінально.
Тільки більше не треба слухати чужий біль....

З повагою, Світлана

avatar
90 svetakedyk • 12:04, 01.07.2009 [Лінк на твір]
Катю, мої окуляри чарівні, це тому вам так здається, бо якщо чесно то я звичайнісінька дитина :)

Дякую вам за увагу. Перейшовши за цим посиланням ви знайдете мене набато більше: http://svitlana.ru/

avatar
89 svetakedyk • 08:32, 01.07.2009 [Лінк на твір]
А якщо глянути глобально, то нашим спільним домом є Всесвіт, на більш меншому мастабі - Земля. То виходить ми всі одна родина. Тому насамперед, не шукайте Світлану Кедик у написаному, а шукайте - Душу. Бо читаючи Читач відкриває грані, куточки, закуточки... власної Душі, поринає в неї.. намагаючись віднайти прекрасне. Це просто емоція, але нас тільки велична на скільки тобі дозволяє власне Я.

Дякую за перечитування, за вдгуки, за те, що Ви є.

З найкращими побажаннями.
Усе попереду, сподіваюсь, Ви залишитесь Читачем Спогадів

avatar
88 svetakedyk • 13:46, 28.06.2009 [Лінк на твір]
Це вже як, сказати
Винних взагалі нема,
Є безмежне щастя –
На руках маля.
Певно із наснаги вилиту у спрагу,
Із краплин і снігу зліплені в потіху,
З сонечка промінчик, блиск із місяця сяйнув… так натхнення свіже вітер в кожного дихнув. Затріщали доли пошуку сердець – крихітний і ледь помітний…
Та зізнайтеся, що кожен з нас був хоч трішечки вагітний.
avatar
87 svetakedyk • 13:28, 28.06.2009 [Лінк на твір]
Я підкралася тихенько,
Вибачте, що лізу.
Вже доросла, хоч маленька,
Бо у казку вірю.
Тож дитятко миле,
Всі по черзі колихати
Будуть трепетні мамусі
І щасливі тати.
Справа вийшла вже така,
Бачте, як би це сказати…
Танцювали «голяка»
Всі без винятку на сайті.
Розібрати у сп’янілім
Стані хитрого екстазу
Хто сполохав «гамір»,
Важко , я вам скажу.
Тут подумалось таке:
Нащо правду знати,
Краще добрі мами
І шановні тати,
Будемо дитятко
Радістю плекати.
Буде все у нас уперше,
Неповторно, як завжди.
Бо любов безмежна,
Як і малюки. :)
avatar
86 svetakedyk • 11:44, 28.06.2009 [Лінк на твір]
Дякую всім за увагу.
"Кохання - велика сила.."
Так!
"Сподобалися рядочки омріяністю, закоханістю, домашнім затишком,нарешті, так і повіяло від них..."
Сподіваюсь теплом... :)

"Спогад чи все-таки Мрія?"
Ну що я можу сказати, окрім того, що ви усе самі прочитали і відчули. Колись то було мрією, а тепер - спогадом. :)
Я щаслива і вам бажаю щастя, сподіваюсь своїми думками-почуттями, трішки наближу до вас його, усе інше у ваших руках, чи вірніше серці ідуші.
Дякую за перечитування. До зустрічі. :)

avatar
85 svetakedyk • 14:37, 27.06.2009 [Лінк на твір]
Катрусю, чого так сумно?
Звісно, можна сумувати, але краще радіти.

А з іншого боку "Осінь" - багряна, чи жовтогаряча. Отже сповнена пристрасті. Варто тільки у позитив спряувати свої думки та почуття.

З найкращими побажаннями, Світлана

avatar
84 svetakedyk • 12:57, 26.06.2009 [Лінк на твір]
"Я (пробачте за невігластво) не надто обізнана у релігійних питаннях, тим більше не дискутую на цю тему, бо серед друзів маю і мусульман, й іудеїв, й кришнаїтів, навіть атеїстів, то му не стану торкатись цього боку твору - не маю на це права! "

Не просіть у мене вибачень, і запам'ятайте: немає різниці яку ти релігію сповідуєш, важливо бути Собою - Людяною Людиною - любити Бога і ближнього свого. Розуміючи, що для кожного з нас поняття Бога це особливий стан спокою та рівноваги...

Дякую.

"З нетерпінням чекаю твоїх наступних СПОГАДІВ"
Неодмінно будуть :)
"А ще хочеться політати вдвох"
Власне ми в польоті кожного разу, коли торкаєтесь поглядом моїх букв.

"У мене теж є своя планетка"
Знаю.

Прохання до всіх: звертайтесь до мене на "ти".

Дякую.

avatar
83 svetakedyk • 10:54, 26.06.2009 [Лінк на твір]
Та ні, це я Вам дякую. Знаєте, краса у у душі оцінювача. Тож правда, щирість, самобутність живе у Вас, і накше ви не зуміли б її відчути в мені.

Дякую
Після ранкової кави(я сьогодні проспала світанок, то він розбудив мене вже променями сонечка... )

avatar
82 svetakedyk • 22:32, 25.06.2009 [Лінк на твір]
А розкажіть казочку, про маленьку дівчинку, яка народилася в мами і тата і була дуже гарненькою, росла щасливою та розумненькою...
Хотілося б почути спів дідуся.

І самій спатки захотілося...
Дякую за сон.

avatar
81 svetakedyk • 15:21, 25.06.2009 [Лінк на твір]
"То у Вас іграшка така?"
Ні. Справжня, жива киця. :)
Вітання переказала.
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz