Дорогенька моя Світланочко! Прочитавши твого вірша у мене "придумалося" таке прислів"я: "Народився ведмедем, то сси лапу до кінця своїх днів". І не жди, що кине, то вже звичка... А ще, як там у класика: "Знайся кінь з конем, а віл з волом" (вовок з вовком, а ведмідь із ведмедем). Та, якщо простіше: "як лисеньке народилося, то лисеньке й .....", або є ще щось схоже про горбатого. Далі не продовжуватиму. От завелася
Медбрат і Немо - два Сашка. Дискусія у них важка: Де взяти грифіль, олівець... Звели цю тему нанівець Ви б, краще так вірші писали, Як зараз тут коментували!
Метелику ти наш, Катрусю, який радує своїм казковим баченням світу! Гарний вірш і осінь зовсім інша, стільки слів про неї вже сказано... А тільки ще не сказано?
Дякую, за такий гарний вірш, Катрусю. У ньому боротьба між "хочу" й "не хочу", ніччю і ранком, темнотою і світлом, сном і дійсністю. Та світло завжди перемагає, то ж треба вставати, не дивлячись на "не хочу"...
Тамаро, а чи зможете не підходити до комп"ютера, якщо він буде близько? Я б не змогла.... Гарний віршик. Хорошого Вам відпочинку і повертайтеся із новими віршами (не забудьте взяти записну книжку, якщо вже комп не включатимете.
"Керують у державі нині люди, Що платять владі гроші чималі." - тут, Галино, зміст трішки не зрозумілий. Люди, які керують нині у державі, платять владі горші чималі....? Може, "Їм платить влада гроші чималі"? Та й так не добре, бо ті, що керують і є влада...
От і дописалася із своїми порадами... Тепер відчуваю відповідальність, що хочеш-не хочеш, а відповіді повинна написати. То ж напишу Вам, Наталю, подумавши ще трішки у приваті (щоб дати змогу іншим авторам помудрувати). Тепер про самі загадки: Скажу відверто - вміло. 1. Добре змальовані образі і, якщо читач ЦІКАВИТЬСЯ міфологією, зможе їх розгадати. 2. Якщо плануєте випускати книжечку із цими загадками, то це було б гарним методичним матеріалом для середніх класів (здається, що у п"ятому класі починають вивчати більш поглиблено міфологію). Якщо вже Ви їх тут розмістили, то, думаю, вчителі ними скористаються. 3агадки ще корисні тим, що їх можна давати перед контрольною роботою, для повторення, та вчителям історії, для вивчення геральдики. 4. Дякую, отримала насолоду від читання та тепер є про що думати на протязі дня
Дозвольте не погодитися. Думаю, майже усі автори, юність яких випала на роки соціалізму, були комсомольцями. Я в тому числі, та ще й мріяла комуністкою стати, щоб бути потрібною народу, вірною йому. Такий тоді мала свідогляд. І це не значить, що забивала цвяхи і була "служкою"... Можна критикувати якийсь період у історії держави, але не звинувачувати усіх тих, хто тоді жив. Оті комсомольці ходили допомагати безкоштовно стареньким, збирали макулатуру та металобрухт для держави, працювали не польових роботах восени. Ті люди аж ніяк не були служками, напаки, я б сказала вірними народу, бо їх так виховували. Цікаво, а кому служать зараз ті, що за гроші на Майдан ідуть, а тоді критикують теперішнє суспільство?
Так вдало підібрана музика до вірша, ілюстрації. Вони доповнюють вірш, який у авторському виконанні надає більше тону, розуміння того, що осінь дуже гарна пора року.
Яка різна у нас осінь (усе залежить від настрою, коли писався вірш) А вранці зовсім не хочеться виходити на вулицю в дощ і сирість, навіть після кави із сиром. От вечір... то вже зовсім інша справа - посидіти із Анумиками накрившись теплою ковдрою.
Вірш гарний, дуже. Але я теж подумала те що й Софія. Така впевненість! Можна бути впевненому тільки в тому, що ліричний герой був і є найкращим і найвірнішим другом.