SITE LOGO
Сб, 11.01.2025, 02:39
Меню сайта
Наш опрос
Чи повинно бути державне замовлення на друк поетичної літератури?
Всего ответов: 350
Главная » Комментарии пользователя [LedyDelfin]

Найдено комментариев: 1362
Показано комментариев: 781-810
Страницы: « 1 2 ... 25 26 27 28 29 ... 45 46 »

avatar
582 LedyDelfin • 00:37, 30.09.2012 [Лінк на твір]
от вказати на слабкості Вашої філософії -- нікому не вдасться... бо неможливо вказати на слабкості того, ЧОГО ПОКИ ЩО не є... крім того, Вам би не завадило набути трохи скромності і ввічливості (і не тільки...) спершу, а тоді вже "вказувати"...
avatar
581 LedyDelfin • 00:33, 30.09.2012 [Лінк на твір]
"...просто хотів вказати на слабкості Вашої філософії..." -- той таки "стовпчик" :) -- і той таки концерт... yes

моє "Ви" на Вашу адресу -- це моє до Вас шанобливе звертання... "ти" я кажу тільки найближчим... їх дуже мало...
avatar
580 LedyDelfin • 00:16, 30.09.2012 [Лінк на твір]
Василий також людей поважає... :)
avatar
579 LedyDelfin • 00:12, 30.09.2012 [Лінк на твір]
намагаєтеся пізнавати світ "через мене"? та що це ви, їй Богу... пізнавайте виключно "через себе"! єдиний шлях пізнання... решта все, і "мій світ" у тому числі -- для Вас не більше, чим допоміжні засоби... як і ваш світ, скажімо, для мого процесу пізнання... СОБІ вірте, а не мені, чи будь кому... Христові можете вірити без сумнівів, і то "на пряму"...
бажаю успіхів... yes
avatar
578 LedyDelfin • 23:35, 29.09.2012 [Лінк на твір]
хто сказав?

Ви хочете, щоб я назвала конкретне ПІП того, хто так сказав? це Вам щось дасть... не тільки сказав, я й учинив... і це все, єдине питання, яке виникло?.. якщо справді так хочете знати, то назву Вам автора такої позиції з коротким викладом ситуації...

на планеті більше 6 мільярдів осіб, то чи нікому сказати...
а гроші -- це наслідки чи причини? подумайте самі... і -- боріться, чи я Вам перешкоджаю... yes
avatar
577 LedyDelfin • 22:22, 29.09.2012 [Лінк на твір]
і пожар, і пожежа... вихолощеннями українську мову також вбити не вдасться... Ваше несприйняття пожару -- приватні труднощі...

а ще -- "дІтьми", як і є у вірші, а не "дітьмИ" -- як Ви наполягали, так подають усі словники... сучасні... і орфографічний... хоча, я спокійно вжила б, за потреби, і "дітьмИ", бо й так його вимовляють ті, хто природно мовить, а не шукає приводів для повчань і зауважень...

Ви повернулися -- і знову за своє... навіть трохи смішно... yes
avatar
576 LedyDelfin • 09:12, 29.09.2012 [Лінк на твір]
до того йде... якщо всі мільярди людей на планеті так палко жадають (і постійно думають) одного і того ж, то така солідарність думок, які є матеріальними, однесе людство вцілому у саме такий "варіант реальності"... може ми з Вами і смішно виглядаємо у "пророчостях" наших: я -- як автор "байки" цієї, а Ви -- як серйозно її сприймаюча сторона, але є такі системи світоглядні, які пояснюють, як масове свідоме і несвідоме творить долю, так звану, тобто, конкретний сценарій майбутнього... якщо всі так сильно хотять грошей і більше нічого їм не треба, то, за законом Свободи Вибору, вони їх і отримають -- стільки, скільки хотіли, і навіть більше, абсурдно більше, щоб побачили, ЧОГО вони так щиро прагнули, не розібравшись...
дякую Вам, пані Катю, ми віримо у те, у що віримо... хай так не буде.. але це залежить від усіх... ми своє сказали... yes
avatar
575 LedyDelfin • 09:03, 29.09.2012 [Лінк на твір]
"стара дитина" -- це діагноз :)
avatar
574 LedyDelfin • 09:02, 29.09.2012 [Лінк на твір]
...влучно yes
avatar
573 LedyDelfin • 19:41, 28.09.2012 [Лінк на твір]
не знаю, чи буде то Золота Антилопа, а те, що золото горами буде лежати на площах, а голодні жадоби будуть до нього молитися "Нагодуй!..", але воно мовчатиме на молитви їхні -- це ЗНАЮ... і будуть вони конати на золоті від голоду, бо квітки, і бджоли, і пташки, і хлібороби -- покинуть світ їхній ще раніше...Бог їх "восхитить" на прохання їхні чисті, на воплі до Нього... почує... і залишаться багатії і крези усілякі, самі... з золотом мертвим своїм... yes
avatar
572 LedyDelfin • 19:11, 28.09.2012 [Лінк на твір]
так... Ви цілком слушно зауважили -- продажне продасться: за жменю ламаних мідяків... але гроші-- велика спокуса... то, як каже дяк під час служби періодично: Бу-удьмо у-важ-ними..."
дякую Вам за комент... yes
avatar
571 LedyDelfin • 13:17, 28.09.2012 [Лінк на твір]
на жаль, я бачу не тільки "перекручування" моїх слів, але й смислу, який вони намагаються до Вас донести, тому -- припинимо...
навіть останнє Ваше запитання позбавляє діалог наш з Вами подальшого смислу -- чи щасливий Ви зараз, бо не пишете віршів?... чи таке я мала на увазі?..

то самі перечитайте стільки разів, скільки потребується, щоб зрозуміти, що ВАМ кажуть, а не радьте мені (та й іншим) перечитувати Вас... врешті, корисно навчитися викладати думку так, щоб Вас розуміли, а не щоб оці балачки (вбачаю в них деяку тенденційність) переходили у Ваші поради і вимоги до співрозмовника...

завершимо.
avatar
570 LedyDelfin • 10:40, 28.09.2012 [Лінк на твір]
...якщо не маєте чомусь змоги прослухати аудіокнигу, то можна знайти її в текстовому виконанні у тій же мережі, чи на книжковому базарі, в бібліотеці -- це вже була б дія, так?
пливти за течією безвільно -- хіба я до такого закликаю? це третій варіант способу жити і він так само хибний, як і постійна боротьба -- пустившись на волю хвиль, людина обов"язково приб"ється у стоячу заводь чи в болота... треба "підгрібати", тобто, знати, куди ти пливеш, чого хочеш...розумно і у злагоді зі світом і з собою -- діяти... але не боротися...

"Береженого Бог береже" -- при чому це до "кожному по вірі його", хоча, звичайно, і ця мудрість враховується, як і кожна інша....

боротися з собою? а з ким тоді Ви зможете НЕ боротися? а що як спробувати себе зрозуміти: чому от Ви відчуваєте саме такі відчуття, чому саме так думаєте, чините, приймаєте, заперечуєте? -- причини тому цілком конкретні -- попередній досвід, навіть підсвідомий... чому людині не щастить у житті? бо вона нещаслива? чи тому, що вона НЕ ВМІЄ і НЕ ХОЧЕ бути щасливою... у підсвідомості неконтрольованій своїй -- НЕ ХОЧЕ... бо нещасному є на що скаржитися, а щасливі -- їм навіть віршів нема про що писати... багато "щасливих" віршів читали? чи написали? це як хронічно хворі -- тому й "хронічно", що хвороба така постійна їх влаштовує... вони найбільше прагнуть не здоров"я, а УВАГИ і ТУРБОТИ ближніх, егоїстично експлуатуючи тих ближніх своєю хронікою... це факт відомий і не мені належить його відкриття... фахівці давно про це знають і говорять... хроніки люблять свої недуги, бо це їхній "стиль" життя, якого вони (життя)НЕ люблять... гляньте хоч би на параолімпійців -- не скиглять і не скаржаться... не можуть грати у волейбол стоячи -- сидячи! грають... але ГРАЮТЬ, бо люблять і хотять ГРАТИ... от Вам і дія... от Вам і підгрібання з течією разом...

гроші заробляти? так, треба... але чи це все, що робить людину щасливою і повноцінною -- гроші?... дуже навпаки, як правило... а чому гроші стали дорожчими за любов,за гідність? чому від них залежать радість і щастя?.. чи й справді залежать... що таке "хочу" і "треба-нетреба"... можна обійтися... що таке треба справді, і скільки того "треба" -- треба... чи обов"язково "як у всіх і трохи більше"? і що таке гроші по суті?

думайте про себе -- і думайте про себе гарно...

філософія -- наука про вмирання? це тільки нюанс, чиясь думка, можливо, ситуативна, і чи Ви самі САМЕ ТАК вважаєте? філософія -- це процес осмислення: і життя, і смерті, як одного з явищ процесу САМЕ ЖИТТЯ...
бажаю Вам цікавого знайомства із самим собою...
а хто кого любить і хто кому що пише -- Вам належить тільки те, що Ви собі з того всього візьмете...

Наталя гарно сказала: захочеш вчитися, то й камінь не відмовить -- навчить...

ще раз бажаю успіхів: пізнаєте себе -- пізнаєте Бога, тобто -- світ і Всесвіт, Природу і всі її прості і геніальні закони... направлені саме на те, щоб кожна ЛЮДИНА була щасливою... противне -- це результат "ДУМАННЯ" самої людини...
avatar
569 LedyDelfin • 08:38, 28.09.2012 [Лінк на твір]
люба Наталю, суть кожен відчує власну, і так в усьому... образ будить у кожному його власний досвід, його приватні асоціації... тому, привід і мотив, які керують поетом, це тільки паривід і мотив, а от настрій, почуття, образи -- це саме те, що й робить приватні враження спільним переживанням, набуттям... тому, суть... як мильна бульбашка -- власне, вона без кольору сама по собі, але увесь світ кидає на її поверхню свої рефлекси (розуміння, сприйняття) і бульбашка та міниться усіма можливини кольорами і тому така вражаюче красива...
у Чорному лісі, звичайно ж, і ти була зі мною -- зв"язок він і є зв"язок... але МИ вибралися живими і з Божою допомогою... дякую тобі щиро, за присутність добру... і в чорних моїх лісах також... yes вибиремося...
avatar
568 LedyDelfin • 08:22, 28.09.2012 [Лінк на твір]
"...чи можливий такий спокій на нашій землі, взагалі у цьому світі??? НІ, на жаль ні..." -- пане укране, відповідь на так поставлене Вами запитання -- однозначна -- для Вас таке щастя НЕ можливе, бо "кожному по вірі його"... для мене можливе цілком, і це не просто мрія, чи намір -- це факт...

стосовно Вашої сентенції (класичної), що життя -- це виключно боротьба -- якщо Ви так цей процес сприймаєте, то Ваше життя буде суцільною боротьбою, але не думаю, що боротьба Ваша постійна приведе до перемоги -- протистояти світові і самому життю -- масова помилка... всі борються -- з Природою, одне з одним "за місце під сонцем" (наче під Сонцем може місця комусь не вистачити...), з собою, врешті -- з Богом! а всього лиш -- треба перестати БОРОТИСЯ... увійти в партнерські взаємини... і щастя саме собою заявиться... не одженете...
скільки б Ви не били руками проти течії -- не переможете, бо річка -- НЕ БОРЕТЬСЯ з Вами, вона собі плине... а якщо за течією підете, підгрібаючи лишень туди, куди Вам хочеться допливти -- річка допоможе... ото і всі секрети щастя...
настрій і філософія Вашого коментаря чимось нагадали мені одразу двох відомих -- Кальвіна і Лютера... не спішіть сприймати це, як комплімент... якщо хочете розібратися у собі -- знайдіть у мережі аудіокнигу Еріха Фромма "Втеча від свободи" ("Бегство от свободи") і уважно прослухайте... наразі -- все, що можу порадити Вам... Ваші ж повчання звучать трохи... занадто серйозно... бажаю гармонії...
avatar
567 LedyDelfin • 18:44, 27.09.2012 [Лінк на твір]
спонукають до роздумів -- це добре... до речі, найперше, чому намагалася навчити моїх дітей (двоє
у мене, син і донька, дорослі вже...) -- мислити... бо мисляча людина пізнає себе ы світ через себе... головне -- ніколи не скучає у товарисчтвы з собою...
дякую Вам, пані Галю... yes
avatar
566 LedyDelfin • 18:40, 27.09.2012 [Лінк на твір]
а "ми" Оксаночко -- це я з собою... :) yes
avatar
565 LedyDelfin • 17:09, 27.09.2012 [Лінк на твір]
дякую, пані Ірино... рада, що "зачепило"... так.. дух споришів... yes
avatar
564 LedyDelfin • 17:08, 27.09.2012 [Лінк на твір]
пані Катю, приємно, що такий бажаний затишок передався Вам цими словами... то хай воно так і буде...
дякую Вам... yes
avatar
563 LedyDelfin • 17:07, 27.09.2012 [Лінк на твір]
люба пані Галю, невже я образила Вас, дорікнувши, не приведи Боже, у "непопаданні"... таж то відомо -- кожен читає своє... інакше, для чого б ми читали одне одного...

вибачайте, якщо що... завжди ж цікаво, що людина побачила у твоїх "дзеркалах"... і завжди треба знати, що у "твоїх дзеркалах" інша людина завжди бачить СЕБЕ... і я також себе бачу у чужих дзеркалах... навіть Бог! у кожному з нас, та й у росинці кожній! бачить -- СЕБЕ!..

сподіваюся, я довела Вам, що все у нас нормально?... yes
avatar
562 LedyDelfin • 17:01, 27.09.2012 [Лінк на твір]
люба Оксано, це рефлексії мого досвіду, який називається "життя" вцілому... І-Ф -- ланка у цьому ланцюгу... стосовно енергетики -- так, гарна...

таке -- надовго... знаєш, "квадрат круглий" -- і аналітична система замикає, зациклюється, може перегоріти, силячись осмислити... але з І-Ф це вже не пов"язано...
дякую тобі... щаслива бачити yes
avatar
561 LedyDelfin • 16:56, 27.09.2012 [Лінк на твір]
любий пане Йване, дякую... щиро, як і завжди yes
avatar
560 LedyDelfin • 07:04, 26.09.2012 [Лінк на твір]
так... лукавство... в"юнка і отруйна змійка... люди, серцем і помислами чисті, розпізнають його, справді, тільки "за плодами", з відстані років... хоча відчуття "чогось не такого" присутнє і в розпал подій... страшна річ -- лукавство... і густо земля наша ним засіяна...
гарний вірш Ваш... yes
avatar
559 LedyDelfin • 06:58, 26.09.2012 [Лінк на твір]
Буває ангели мовчать
У наших діях... --
так... трапляється таке.. і то частіше, чим хотілось би... якщо ангели умовкли, отже, вони вже сказали, але почутими не були... до речі, пане укран, ангели справді кажуть дуже тихо, спокійно і тільки но один раз (у кожній ситуації) -- не повторюють і не наполягають, бо людина має право вибору, і воно, право те, -- святе... (таке твердження -- результат самодосліджень...)

гарний вірш... yes
avatar
558 LedyDelfin • 06:52, 26.09.2012 [Лінк на твір]
осінній настрій... щороку вчить нас Природа прощатися... отже, знадобиться свого часу нам така наука... але птахи повернуться... будемо їх чекати, позираючи час од часу за виднокрай...
гарний вірш, пані Катю... yes
avatar
557 LedyDelfin • 06:37, 26.09.2012 [Лінк на твір]
дякую, пане InhearT... "не без іронічного закінчення" тут і справді кожен фрагмент... yes те і малося на увазі... гіркого іронічного і самоіронічного... yes кумир без позолоти...
avatar
556 LedyDelfin • 06:34, 26.09.2012 [Лінк на твір]
дякую Вам радісно! Ви -- почули, про що я... бо тут зовсім не зізнання у приналежності... чомусь ця спокійна констатація зрадливості постійної, невідповідальності, боягузства навіть дрібного такого ліричного героя, сприймається, як ніби освідчення у коханні... на жаль... це -- розуміння порожнечі зрадливої поруч... уже прийнятого розчарування... справді, поза "моквою" і тяжкими зітханнями: є так як є... усвідомлено... пережито мовчки... і -- висновок: поруч -- зрадлива порожнеча... це, як на мене, навіть трагічніше, чим "моква" і дорікання...
ще раз хочу подякувати Вам, пані maja, за Вашу проникливу здібність побачити "за зовнішністю, за формою"... yes
avatar
555 LedyDelfin • 23:13, 24.09.2012 [Лінк на твір]
"...потопчуть ваш бісер і, розвернувшись, роздеруть вас..." мені ти жодним чином не здаєшся зарозумілою... зате абсолютно людяною здаєшся... :) чи звикати... якщо иаєш позицію -- завжди звинуватять у впертості, безкомпромісності... якщо маєш гідність -- звинуватять у зазнайстві... якщо ти Особистість -- звинуватять у всіх гріхах, а якщо ти Бог -- то розіпнуть...

завтра буде інший день!.. yes
avatar
554 LedyDelfin • 20:47, 24.09.2012 [Лінк на твір]
Вірш -- саме ТЕ! СКАЗАНО... раз і назовсім... і камінь потвердить... хто тільки тебе стимулює на такі злети... мабуть, знову істина ссправджується, що жодна добра справа не залишається безнаказаною...
я -- за тебе... бо ти -- не відаєш лукавства... yes
avatar
553 LedyDelfin • 20:06, 24.09.2012 [Лінк на твір]
щось там у приваті, видать, сталося... приблизно зрозуміло... стосовно жорсткості -- ДОБРО має бути з кулаками, не ми це вигадали... інакше ДОБРО те зітруть з лиця землі без сліду -- уже доСтирають... Наталю, твоя позиція чітка і правдива, як і завжди, а таке благословіння дуже обмалі дано...
і що означає "вірші не для всіх"? а хто пише "для всіх"?...
хіба частушки... і то не для всіх, бо я частушок не співаю... і слухати не люблю... чомусь, як тільки рівень мислення здіймається над статистичною "серединою", починаються крики про "зарозумілість"... не зрозуміло -- можна не читати... або читати! поки стане зрозуміло...
так, ясно, жертва, видать, намагається заступитися за агресора... не зважай... бо "нам своє робить"... усім нам... поетам... і -- Людям... yes
Форма входа
Друзья сайта
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com

Статистика
Copyright MyCorp © 2025 Хостинг від uCoz