15 років тому, на сайті української поезії створено сторінку віршів нашого земляка, жителя села Андріївка Василя Володимировича Шведова. На Інтернет сторінці лише 10 віршів. З тих пір сторінка не поновлювалася, адже Василь Володимирович не має можливості відвідувати власну сторінку віршів. Проте він продовжував віршувати. Ділився власною поезією на засіданнях культурно-мистецького клубу «Роксолана» і отримував схвальні відгуки від поціновувачів поетичного слова. За 15 років у поета з Андріївки назбиралося багато творів, які Василь Шведов включив до власної першої поетичної збірки «Легенди днів давно минулих...».
... Читати далі
ІСТОРІЯ І БАЙДУЖІСТЬ
( ІСТОРИЧНА БАЙДУЖІСТЬ ) .
Чи не кожному з нас хочеться по собі залишити приємне враження , можливо добру творчість , долучитися до мистецтва , залишитися в памяті людській , можливо народній . Ясно , що кожен з нас є різним , пише про те що знає як може , малює ( пише ) картини якнайкраще , створює фільми , чи прилучається до іншого мистецтва , і можливо таки хтось із нас , залишить по собі приємні спогади . Багато можливо запитають , чому я пишу про поетів , чому вишукую їх серед загублених книжок , серед різних відомостей про них , тому що ми , тут усі для того щоб творити мистецтво поетичного слова , художньої букви в пам
... Читати далі
(Про книгу Станіслава Сеценка «Війни художників», Черкаси, 2014.)
Вже незвичне поєднання двох могутніх символів минулого століття на цупкій палітурці привертає увагу. Браво творцю обкладинки! Адже, наче якимось магнітом тягне взяти до рук цю книгу… Що в ній?
Мені пощастило читати перші глави її ще за багато років до її виходу. Адже вони друкувалися на сторінках журналу «Склянка Часу`Zeitglas».
Автор українського бестселера 2000 року «Чорна акула в червоній воді» Станіслав Стеценко вже не раз доводив свою виняткову спроможність – дивувати світ читача не лише карколомними сюжетами, як то було у його романі « Вампір», а й ланцюговою реакцією захвату усієї уваги від розвитку своїх сюжетів.
Взагалі, твори Стеценка, на вигідну відміну від інших його спілчанських колег, так і просяться до кіно втілення. Напружені трилери, майже блок-бастери. Якшо у перших своїх творах письменник здебільшого обмежувався суто пригодницькою лінією вжиткової бел
... Читати далі