1. Традиційна книга – жива
Попри те, що Україна останні півтора десятиліття переживає надзвичайно масштабну інтернетизацію й дедалі частіше можна зустріти думки щодо втрати традиційною друкованою книгою перспектив, ця книга – жива, й ховати її зарано. Як показує дослідження компанії R&B Group, проведене у 2013 р., щонайменше 87% українців схиляються до вибору традиційної друкованої книги, читання ж електронних книг становить лише 10-13%, і лише 1% читачів і читачок купували книги в електронному варіанті. Ознайомлення з художньою літературою за посередництва аудіокниг здійснюють лише 2% українців. Але Інтернет стає одним із головних джерел поінформованості щодо літератури (близько 46% читачів шукають потрібні відомості про книги саме там).
2. Книжковому ринку є куди зростати
Окрім того, що традиційна друкована книга й далі актуальна, слід сказати, що в Україні існує виразна диспропорція між читачами й покупцями книг, адже різниця між цими групами становить 21%. У докризовий період в Україні спостерігалася тенденція до... Читати далі
Замість мирного неба отримали дим,
Замість патріотизму висить триколор,
Україну ти любиш? Я спалю тобі дім!
Де, скажіть мені, милі, взялось стільки потвор?
Замість мирних протестів - шалені обличчя,
Замість Одеси в нас місто вогню,
За любов до Вкраїни тебе завтра скалічать.
Хочеш правди? Отримаєш тільки брехню.... Читати далі
Уперше в історії України на офіційних заходах з приводу річниці закінчення Другої світової війни цього річ використають не російську, а європейську символіку. Для вшанування пам’яті полеглих будуть використовувати не гвардійську стрічку, а зображення червоного маку.
Така ідея та графічне втілення стало результатом співпраці Українського інституту національної пам’яті (УІНП) та Національної телекомпанії України.
«Пропонуємо новий символ як вияв нашої поваги до тих, хто знищив нацизм. Це буде червоний мак – водночас символ європейський та український. У наших піснях йдеться, що маки зацвітають там, де пролилася козацька кров»... Читати далі