Пн, 23.12.2024, 02:15
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1058]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [134]
Аудіовірші [49]
Українцям [2700]
Вірш-пісня [546]
Вірші про Україну [1482]
Вірші про рідний край [811]
Вірші про мову [282]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [23]
Акровірш [32]
Байка [108]
Загадки [16]
Верлібр [144]
Елегія [51]
Історичні вірші [290]
Вірш-усмішка [1000]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [663]
Вірші про чоловіків [111]
Вірші про військових, армію [211]
Вірші про Перемогу, війну [415]
Вірші про кохання [3397]
Вірші про друзів [715]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [334]
Вірші про дитинство [323]
Вірші про навчання [59]
Вірші про професію [83]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [708]
Вірші про свята [204]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1225]
Вірш-тост, вірш-привітання [121]
Для мене поезія - це [191]
Поети [275]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [320]
Щастя - ... [600]
Жінка - ... [263]
Життя... [4494]
Філософам [1308]
Громадянину [914]
Метафізика [157]
Опитування для Вас:
Чи повинно бути державне замовлення на друк поетичної літератури?
Всего ответов: 350

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Вірші про природу
 

Злива

Пекло до знемоги…Зливалося потом…
Малі горобці, із відкритим всі ротом,
В пилюці валялись, так ніби купались,
А квіти й листочки додолу згинались.
Вже стрілка термометра лізла до сорок,
Як раптом з-за обрію виглянув морок,
І став виростати, клубитися в хмари
І страх наростав…Ой, не дай, Боже, кари!
Все стихло у страсі, й чеканні німому,
Нещастя нараз, не хотілось нікому.
Закрили вже сонце ті хмари кудлаті.
Стемніло надворі, а ще більше в хаті,
А вітру немає, його десь не стало…
Не гонить він хмар, як раніше бувало…
І вдарило зверху розкотистим громом…
Луна прокотилась так низько над домом,
Що шибки зіграли свою сумну пісню,
Відлунням у днину, ще зовсім не пізню,
А тільки нахмурену, в висі тривожну,
За кожну пташину, травиночку кожну…
І хлинули води небесні стіною,
І зносили все, що було, за собою.
З’явився і вітер… У сильнім пориві
Давай помагати розбурханій зливі…
Куйовдить дерева, витоптує квіти,
Пташина не знає де діток подіти…
Вогні блискавиць, знахарі тої справи,
Так ніби формують колійні состави…
Бушує ця сила природного дива,
Уперше за літо, до нас прийшла злива…

[/size]

Додав: Asedo1949 (11.07.2012) | Автор: © Чумак Катерина.
 
Розміщено на сторінці: Вірші про природу

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 3959 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 65
avatar
1 InhearT • 19:55, 11.07.2012 [Лінк на твір]
Зачитався цим віршем - браво..)
єдина маленька помарочка - все ж краще те "в висі" замінити, а то вірш справді дуже гарний і хочеться щоб був досконалим на всі 100%
Пані Катерино, Ви мене дуже порадували цим віршем!
55555 plus1 up
avatar
2 Asedo1949 • 20:44, 11.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую, п.Іване! В висі- малося на увазі в повітрі. А що ви запропонуєте?
avatar
4 InhearT • 21:01, 11.07.2012 [Лінк на твір]
не знаю, просто збіг двох "в" - краще. щоб не було..
але це - не Ваш розсуд.
мені все-одно вірш сподобався. бо він гарний та цікавий.
avatar
Катрусю, що там з тією зливою в Одесі? Не можу додзвонитись до своїх!!! ...А за вірш 55555
avatar
6 Asedo1949 • 21:17, 11.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую за коментар, а за зливу не можу сказати нічого конкретного, бо в нас на Усатово влив добрий дощ, а на Слободці кажуть був сильний град, ну, а затоплені як завжди Пересип і Балківська. Зливна система не працює тому в низинах завжди потоп.
avatar
Дякую,Катрусю. Мої на Пересипі...
avatar
У нас також була така страшна злива, тому мені картинка зрозуміла yes
avatar
8 Asedo1949 • 21:28, 11.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую!
avatar
9 Asedo1949 • 21:28, 11.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую!
avatar
Наслухалися і ми про ваші біди,щось ,певно,природа розгнівалась на людей,кругом таке робиться,просто жах! Вірш гарний,все що відбувається
в ньому передається читачеві,але не дай Боже це все в дійсності бачити та що поробиш,на все воля Божа. 55555
avatar
15 Asedo1949 • 15:51, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Ні, п.Галино, природа не гнівається. Всі знають в який період часу ми живем, і все діється, як ви самі сказали, по Божій волі. Дякую!
avatar
11 Szlachtycz • 22:37, 11.07.2012 [Лінк на твір]
Дуже дякую Вам, Пані Катерино за такі мелодійні, одягнені в природу рими. ЧУДОВО! Особлививо мені, в чужині любо читати ТАКУ поезію.
Добра бажаю.
З повагою Василь Шляхтич
avatar
16 Asedo1949 • 15:53, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Щиро вам вдячна за візит, і приємний коментар.
avatar
12 LedyDelfin • 00:23, 12.07.2012 [Лінк на твір]
свавільний дух стихії і правічний страх (і стійкість!..) людини -- Ви, пані Катерино, поєднали ці непереборні сили у вірші Вашому... він живий і дихає... дуже схвильовано... прекрасний вірш! 55555
avatar
17 Asedo1949 • 15:54, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Спасибі,п.Валентино, за позитивний коментар і репутацію.
avatar
13 Did • 06:47, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Горобці (множина) мають бути з відкритими ротами...
Стрілка термометра лізла ПІД сорок, а якщо ДО, то не СОРОК, а СОРОКА...
Повторення - "виростати", "наростав" потрібно уникати...
Не дай Боже кари!.. - якої?.. чому?.. за що?..
"Додому", " дім " і "над домом" трошки різняться, останнє - русизм...
Дуже невдале порівняння: -
Вогні блискавиць, знахарі тої справи
Так, ніби формують колійні состави...
Катю, є ще зауваження щодо збігу приголосних "д-д", "в-в"... Як і в кожному вашому попередньому вірші коми розміщені не там, де вони мають бути...
avatar
19 Asedo1949 • 18:31, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Почну відповідати по порядку. От якби фраза була горобці відкритим ротом, то беззаперечно, але ж тут є ще допоміжні слова, що всі з відкритим ротом, і потім це не створює незручностей при читанні, так як і сорок- сорока. Всі літератори стверджують, що вірші читаються поміж рядків, то чому скажіть не можна прочитати, до цифри сорок?. Щодо повторення, то було моє підтвердження, на скільки виростали хмари, на стільки наростав страх. Тепер про кару (якої?,чому?, за що?) З тексту вірша достатньо зрозуміло про яку кару йде мова, а якщо писати пояснення на кожне слово, чи фразу, то вже буде не вірш, а цілий реферат. Дім - суто українське слово про що твердить В.Т.С. до орудного відмінку, домом, чому не можна використати прийменник над? То що тут збіг приголосних я бачила, але і це у віршах допускається. Це на вашу думку, порівняння невдале, а на мою навіть дуже, бо я його так відчула. Пане, Вікторе, ви мені уже не в перший раз нагадуєте, що я не сильна в пунктуації, але ж ви прекрасно знаєте, що спец освіти у мене немає, і за 63 роки я з нею якось мирилася. Задля ком, в інститут я уже не піду, та й в кінці – кінців на сайт я прийшла не екзамени здавати, чи може ви вважаєте, що мені тут не місце, що можете так принижувати, бо ваш коментар інакше не назвеш, як підказують не глумляться. Правильно хтось вам за коментар поставив мінус, за це я йому дуже вдячна. Всі такими, як ви розумними, не можуть бути, чи сайт для вибіркових?
avatar
22 Did • 19:13, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Катерино, уже пройшов тиждень, як в Умані я до півночі відстоював лише одне слово в рядку свого вірша, і відстояв, і надалі буду признавати свої помилки, і надалі буду вказувати на недоречності в чужих віршах...
Щодо нашої освіти, Катю, то я навчаюся вже другий чи третій рік римуванню саме у вас...
avatar
28 Oksana • 21:12, 12.07.2012 [Лінк на твір]
тут усі рівні, як і в реальному житті)
avatar
30 LedyDelfin • 21:17, 12.07.2012 [Лінк на твір]
пані Катерино! пунктуація в поезії -- це ніби міміка... інтонація... інколи навіть -- жестикуляція... є таке поняття -- авторська пунктуація... до прикладу -- коли автор хоче, щоб пауза тривала довше, чим та, яку обумовлює тире-- він може ще й трикрапку поставити -- дуже довга пауза, тобто... чи ще якось -- як йому "покажуть"... тільки зашорені формалісти і самозванні "редактори" не знають про такі права поетів... авторитарні "редактори", які не здібні сприймати поза правилами... хоча правила -- і ті час од часу змінюються... чому? Ви ж розумієте, з якої причини Вас повчають... всі бачимо і розуміємо... якщо Вам важить хоч дещицю моя думка, то просто повторю -- прекрасний вірш! живий! дві стихії пережиті і відчуті чисто -- сплелися в ньому і це відчуває кожен, хто читає... якщо читає, а не "винюхує" дріб"язково і примітивно... помщаючись за підвищення репутації і успіх Ваш... тримайтеся! ми любимо Вас і будемо захищати, бо Ви ЛЮДИНА і поет...
avatar
14 Asedo1949 • 15:48, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую!
avatar
18 Did • 18:23, 12.07.2012 [Лінк на твір]
На трійочку, - говорили колись мені, після написання невдалого твору....
Слабенько, - аргументовано говорю також ...
avatar
Не розумію,чому хтось один перекриває попередню оцінку багатьох.Я не знаю хто це зробив ,але точно пам"ятаю,що до мій коментар уже тільки
стверждував 5 попередніх дописувачів.Вірш ,безумовно,гарний,дає змогу відчути силу стихії.Катерино Петрівно, 55555 і тільки 55555
avatar
21 Asedo1949 • 18:55, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Не переймайтеся,п.Галино, це п.Віктор хоче показати свою принциповість.
avatar
23 Did • 19:23, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Я дуже хочу, щоб цей вірш детально прокоментували Наталя Данилюк, Алла Грабинська, Оксана Мазур, щоб саме вони показали свою принциповість у коментарях і в любові до рідної мови...
avatar
24 virchi • 20:02, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Запросіть їх лишити коментар... yes
avatar
25 virchi • 20:06, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Якщо вони не підтримають зауваження, то Ваше твердження "надалі буду признавати свої помилки" потрібно виконати. Принаймні щодо цього твору. Чи не так?
avatar
27 Oksana • 20:45, 12.07.2012 [Лінк на твір]
я страшенно не люблю встрягати в конфлікти і когось чогось вчити чи вказувати на недоречності. Але скажу інше. Критика повинна бути. Конструктивна і толерантна. І такою ж повинна бути реакція на неї. Сайт, на якому я два роки тому зареєструвалась як поет, і де я хоч трішки зрозуміла, ЩО і ЯК, далеко не такий милий і гарненький, як оцей. Там дуже жорстка критика, часом цілі бойові дії, але особисто мене це навчило дечого. Тому питання в іншому - ми на літсайтах шліфуємо свої твори, вивищуємось, гноблячи інших чи очікуємо ЛИШЕ дифірамбів? Я розумію, тут я - нова і, в принципі, - чужа особа. Але мене запрошено до дискусії - і я змушена відповісти. У мене склалось враження, що обидві сторони настроєні надто радикально. Критикувати ТРЕБА. прислухатись - ТЕЖ.
avatar
Я з тобою, Оксанко, абсолютно солідарна, як щодо необхідності толерантної(!) критики (стимул до вдосконалення), так і вислуховування з іншої сторони, лише ця взаємодія дасть хороший результат - гарну поезію... yes
avatar
33 Oksana • 21:22, 12.07.2012 [Лінк на твір]
отож...) у мене слабкі місця - галицькі наголоси... але після кожного зауваження я стаю уважнішою і грамотнішою. І це мене реально тішить) Тому, п.Катрусю, - творіть, а ви, п.Вікторе, - шліфуйте нас... делікатно) ми ж - дівчата)))
avatar
55 LedyDelfin • 22:50, 12.07.2012 [Лінк на твір]
пані Оксано! хто сказав Вам, що галицькі наголоси -- це слабке місце Ваше? самі Ви також так вважаєте? я знаю прекрасного поета -- і її "західняцькі" наголоси тільки потверджують (це жінка-Поет)індивідуальність її таланту (у мене наголоси подільські, і що ж?... наша мова виняткова і співуча завдяки й тому, що має "плаваючі наголоси" -- згадайте народні пісні! як природно там наголоси плавають!, а це основа поетизувань наших, я так думаю, це не істина)як і чарівні "діалектизми", які є резервом невичерпним розвитку і збагачення літературної мови... (міру вона знає, що важить..) у неї досить сміливості писати "ПО СВОЄМУ".. І ЩЕ -- НА ТОМУ САЙТІ НЕ "ТОВЧУТЬ" НІКОГО. Вибачайте, це просто розмова... а позиція "між" -- це право того, хто позицію обирає.
avatar
34 virchi • 21:24, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Так. Я теж за критику. Мені здається і усі тут. Але коли автор твору відповідає не просто образою, а аргументує кожне своє слово, значить він свідомо написав ті чи інші рядки. Тож відповідно навряд чи можна його переконати у протилежному. Тут до того і слова пана Віктора: "я до півночі відстоював лише одне слово в рядку свого вірша".
avatar
56 Did • 22:57, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Памятаєте пісню на мої слова - "Молитва за Вишгород", її перший рядок: -
Пращури завзяті та могучі?.. Так ось, Олег Король(відомий бард) не сприймав у даному контексті ЗАВЗЯТІ, говорив, що наші пращури були різними, тільки не завзятими, тож довелося з допомогою друзів(їх було багато) і тлумачного словника(спробуй - знайди його серед ночі) переконувати, що все на своєму місці... tongue
Було багато читань, зауважень, сміху та уроків майстерності... yes yes
avatar
57 virchi • 23:19, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Маааленька різниця, Вікторе. Зараз сміху під час обговорення не має. Тож повертаємось до ком. №39...
avatar
37 virchi • 21:32, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Професійних коментарів у мене ніколи не було, але чи на цьому, чи на інших подібних сайтах, коли відкриваю лінк, то пам'ятаю, я в гостях у автора. І веду себе відповідно, ніби я прийшов до нього до дому. Пам'ятаю, який у нього темперамент і відповідно буде реакція на мій коментар. І навіть давнім знайомим не завжди кажу усе "в лоб" відкрито при іншій компанії. Іноді відведу його у інший куток і вкажу на недоліки тихенько (це я про приват).
Ніби усе ясно і просто. Чи не так? ;)
avatar
Погоджуюсь, Василю, що є різні ситуації, як і люди. Одним - зовсім не вражає їх самолюбство, коли роблять зауваження, а з іншими треба дуже делікатно ( в силу надто чутливої поетичної натури). Деякі непорозуміння варто лише "в куточку" виясняти, аби не втягувати десятки людей у протистояння "не на життя, а на смерть", та це справа вибору двох... Ось недавно один поет на цьому сайті відкрито звинуватив мене у плагіаті, та я вирішила не втягати усю чесну компанію у конфлікт, і тому майже ніхто цього на Анумо не помітив, як наслідок - жодних "таборів" не виникло (одних на мій захист, а інших зі звинуваченнями на мою адресу), надто вже непривабливо це виглядає...
Тому закликаю нас усіх до взаємоповати і толерантності!
avatar
54 virchi • 22:39, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Тому закликаю нас усіх до взаємоповати і толерантності! - up
avatar
58 LedyDelfin • 23:48, 12.07.2012 [Лінк на твір]
в суперечках (спорах, дискусіях) як відомо, народжується істина... хоча, процес родів може здаватися і справді не занадто привабливим... заклики до взаємної толерантності, пані Наталю, мудрі, як і кожне Ваше слово... стосовно звинувачень на Вашу адресу, про які Ви згадуєте, то вони не були настільки непомітними, як Вам здається: саме пані Катерина і відстоювала тоді Вас, закликаючи нападників Ваших до людяності... але вибір позиції -- це, справді, справа особиста кожного з нас...
avatar
51 LedyDelfin • 22:22, 12.07.2012 [Лінк на твір]
пане Василю, Ви ж кажете про бажання справді допомогти, підказати тому, кого відводите в сторону і радите, допомагаєте, а не хизуєтеся собою публічно... тому, Ви сказали головне -- про мету так званої критики -- чи справді "підставити крило", чи, "задерши лапу", як це роблять собачки, написати власну думку поверх чиєїсь...
додам тільки, що в основі творчості лежить -- СПОНТАННІСТЬ, а не схема... життя -- спонтанне і все життєздатне -- також...
avatar
59 Did • 23:49, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Пане Василю, про мою думку можна дізнатися з ком. №55...
Вірші на сайті коментують, аналізують, вдосконалюють, а в приваті лише можуть давати поради - поспішати виносити їх на обговорення, чи потримати ще в чернетках...
Література, на жаль, річ жорстока, не завжди справедлива, -примхлива, як дівчина, прекрасна, неначе життя...
avatar
61 virchi • 00:34, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Принаймні на цьому сайті я не хочу, щоб література була жорстокою. Більшість з коментаторів до цього твору і намагалися Вам про це сказати.
З іншими словами згоден
avatar
26 virchi • 20:09, 12.07.2012 [Лінк на твір]
"надалі буду вказувати на недоречності в чужих віршах" - підтримую!
up yes
Відповідь: відредаговано та додано:
звичайно, якщо будете притримуватися того, що я вказав у коментарі №39
avatar
29 taisa75 • 21:12, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Загалом Ви змогли передати свої почуття під час зливи, хоча вірш із тих "що бачу - те й пишу". Ви часто використовуєте допоміжні слова, намагайтеся це робити рідше. Це буде лише на користь. Щодо ком, я здається колись вже писала, Вам треба повторити всього два-три правила і все буде гаразд, і коми будуть "жити" там де треба.

"Вогні блискавиць, знахарі тої справи,
Так ніби формують колійні состави…" ці два рядки взагалі нікуди не туляться(не в'яжуться із попереднім рядком і не мають закінченої думки), та й порівняння не дуже вдале. Хіба що Ви знаєте знахаря, який формує колійні состави:) Може варто їх видалити або переробити?

Скажу відверто, що критикувати набагато важче і складніше(особисто мені), ніж хвалити, бо доводиться зважувати кожне слово. З повагою.
avatar
32 Oksana • 21:18, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Тая знає, як товчуть на ПМ)))) але мені це допомагає))) я вдячна за критику. Хоча, як і кожному нормальному гомосапієнсу, хочеться зробити так, щоб не було за що критикувати...
avatar
36 LedyDelfin • 21:29, 12.07.2012 [Лінк на твір]
дивно... може комусь і справді до серця, коли "товчуть"... якщо таким способом вчать -- то це справа виключно смакова... так вчитися.... чи можна нав"язувати всім таку методику? а тоді -- що таке критика, конструктивна критика -- чи більше це за просто термінологію?...
avatar
39 Oksana • 21:40, 12.07.2012 [Лінк на твір]
конструктивна - це коли вказують на помилку і підказують, як її ліквідувати)
avatar
Так, мушу визнати, що на Поетичних Майстернях не кожен навіть другий з анумівцім протримався б і добу, там на вірш з чотирьох рядків можна отримати з десяток зауважень. Знаю не одного поета, достатньо вправного у віршуванні, але надто чутливого до критики, який не витримав шквалу зауваг і пішов з ПМ. Так що, любі анумівці, тут у нас ще "квіточки", тому не ображайтесь, а научайтесь - одні толерантно висловлювати свої зауваження, а інші - конструктивно на них реагувати.
avatar
38 virchi • 21:35, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Якщо ми будемо притримуватись того, що я вказав у коментарі №39, думаю у нас усе буде гаразд. Головне - відчувати міру! Можливо після 2-х зауважень треба було на тому сайті іншим зупинитись, а не показувати свою вправність у критиці. Що занадто, то не здраво ;)
avatar
41 taisa75 • 21:51, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Погоджуся, що все повинно бути в міру. Варто прийняти до уваги, що більшість дописувачів сайту не є професіоналами (як і я). Для багатьох це просто можливість спілкування.
avatar
42 Oksana • 21:55, 12.07.2012 [Лінк на твір]
100% ми всі вчимося... просто часом це починається, як розвага, а згодом стає абсолютною потребою...писати...
avatar
43 LedyDelfin • 22:01, 12.07.2012 [Лінк на твір]
у кого вчимося?... вчитися -- акт добровільний чи примусовий? чи можна навчити -- принижуючи? -- не наполягаю на відповіді -- це риторичні питання... ходити колоною в ногу -- це добре й гарно? завжди і скрізь? і для всіх? Боже, Боже...
avatar
49 Oksana • 22:12, 12.07.2012 [Лінк на твір]
просто вчимося... і це я сказала стосовно того, що ніхто не є досконалим, тому - кращим. В поліграфії є один вислів: "редактор - той, хто знає більше, але вміє менше". Це про те, що лише позитивна взаємність дає результат. ПОЗИТИВНА!!!
avatar
60 LedyDelfin • 23:52, 12.07.2012 [Лінк на твір]
серед перекладацького цеху є такий вислів: перекладач має бути КОНГЕНІАЛЬНИМ автору... як і редактор... тут ми з Вами, співпадаємо, здається... :)
avatar
40 LedyDelfin • 21:44, 12.07.2012 [Лінк на твір]
"...не багато з нас, браття, намагаймося бути вчителями, бо з учителів більше спитають... " і ще одне -- щоб учити -- самому треба бути досконалим... якщо хтось серед нас таким себе вважає, то... і ще таку дрібницю зауважу: учень має ХОТІТИ вчитися саме в того чи того "учителя"... а от нав"язувати всім середньостатистичний рівень і трафарет... можливо, десь це справді "школа"... тільки нагадує мені один напіванекдот: в кабінет до редактора зайшли троє -- дуб, сосна і береза... з кабінету від редактора вийшли... три колоди (бревна)...
avatar
44 virchi • 22:05, 12.07.2012 [Лінк на твір]
up
avatar
Анекдот мені сподобався... актуальний він серед нашого люду... shy Не будьмо колодами - залишаймось "витонченими берізками, крислатими дубами, пишно-косими вербами"...кожен з власним людським обличчям, самоповагою, гідністю!
avatar
47 LedyDelfin • 22:10, 12.07.2012 [Лінк на твір]
і саме головне -- критерій оцінки -- ХТО СКАЖЕ, ЩО ЦЕ? "мені подобається" і "мені не подобається"... от я Пушкіна називаю "не моїм поетом", а Лєрмонтова вважаю Генієм... хтось має протилежну думку... хто з нас правий? чи доведе мені будь який учитель чи авторитет, що Пушкін "більший" Лєрмонтова?... а треба?... ЛЮДИ! Фрома рекомендую... там все як на долоні (Втеча від свободи) але -- не наполягаю.
avatar
48 Asedo1949 • 22:12, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Дорогі друзі, дуже вам вдячна за ту дискусію, що розгорнулася на моїй сторінці. Не мала змоги підключитися, бо знову у нас була сильна гроза. Я ніяк не проти критики і спокійно її переношу, але, як сказала, п.Оксана, покажи як треба справити, чи візьмемо коми, які пару правил, п. Таїсіє, підкажіть, то може справа зрушиться з місця. Загалом я підтримую, п. Василя, для того є приват, і я стараюся ним користуватися в таких делікатних випадках. Я вважаю, якщо хочуть допомогти, то знайдуть як це зробити, а якщо тільки покпитися і показати свою зверхність, то це сьогоднішній випадок. Дякую всім за увагу. Думаю, що така стряска піде всім на користь, і сайт знову заживе дружньо і спокійно.
avatar
50 Oksana • 22:20, 12.07.2012 [Лінк на твір]
браво!!!!!!!!!!!!!
avatar
52 virchi • 22:24, 12.07.2012 [Лінк на твір]
up plus1
avatar
53 Did • 22:36, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Катю, коли будете надсилати в приваті свої вірші, то там на них і будуть мої коментарі, але сьогодні ви їх розміщуєте на сайті, чекаєте(я так думаю)на них наших відгуків, радієте, або навпаки, порадам, зауваженням, оцінюванню...
Давайте, ми всі разом пригадаємо школу, коли за твір, написаний нами, вчителька безжалісно ставила оцінку, давайте після отих лукавих п'ятірок об'єктивно поставимо після цього першого речення оцінку її, вчительки, в школі:- Малі горобцІ Із відкритим всі ротом...
Це перше, за що ніколи не ставлять п'ять...
У мене багато віршів за котрі мені сьогодні соромно, не хочу, щоб колись за свої так само червоніли інші...
avatar
62 virchi • 00:39, 13.07.2012 [Лінк на твір]
... не хочу, щоб колись за свої так само червоніли інші...
Тут Ви мені нагадуєте батьків, як своїм дітям дають настанови у такому тоні, що діти крім того, що обурюються, та до того ж роблять усе навпаки. Звичайно, прийде час і вони зрозуміють, що десь, у чомусь були не праві. Та усе з часом.
Але Вікторе, знаєте, іноді так приємно робити помилки (а іноді батьки бувають не праві)! yes
avatar
65 taisa75 • 15:49, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Рада буду допомогти Вам, пані Катерино! :)

"Нещастя нараз, не хотілось нікому" - тут кома не потрібна, це не дієприслівниковий зворот(що роблячи? що зробивши?) і не дієприкметниковий зворот(якого?, якої? яких?), і не дієприслівниковий(як? скільки? де? коли? навіщо?). Це звичайне речення.
"Уперше за літо, до нас прийшла злива" - тут те ж саме. зайва кома.

Все стихло у страсі, й чеканні німому - тут теж кома не потрібна. Якщо сполучники - і(й), та(в значенні і), або, чи - не повторюються, то кома не ставиться.
avatar
63 oles • 12:43, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую Вам ,пані Катерино, за чудовий вірш,що здіняв бурю на сайті.У творі Вам вдалося поєднати образи,почуття, події і при цьому доставити читачу задоволення.А що до недоліків,так і на сонці у ясну погоду є плями.І кожен автор ,навіть з визнаних великих, мають у своїх творах огріхи. А злива і буря несуть за собою очищення природи і людских душ.За твір Вам 55555
avatar
64 Shtanko • 13:40, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Ого! Ціла злива емоцій на вірш. Сайт живе як і раніше - і перестрілки існують, і поблажливість... Я радію від цього. Звичайно всі хто виклав твір до перегляду, не повинні цуратися критики чи зауважень, вони тільки допоможуть зробити вірш кращим. (це моє переконання).
А твір цікавий, вийшов у Вас, пані Катерино, як на мене, потребує шліфування, і дехто правий в цьому. Але, моя порада така - не поспішайте, дайте, йому відлежатися, так би мовити, набрати ваги, а згодом без зайвих емоцій він буде бачитися по-іншому і для Вас.
А ще Ваш вірш нагадав власний Гроза, який виклав на сайті. Оцінювати Зливу поки не буду. up


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
leskiv: Щиро дякую за коментар s-16

leskiv: Пречудова у вас уява. Сподобався вірш. respect

kraynyuk46: Так, зло і підлість трапляються серед людей. Але, на мою думку добрих, чуйних людей більшість. Вони підтримають і допоможуть. Треба вірити в к

kraynyuk46: Дякую, п. Таміло. table-2       


Форма входуу
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz