Пт, 22.11.2024, 15:33
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1051]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [134]
Аудіовірші [49]
Українцям [2699]
Вірш-пісня [546]
Вірші про Україну [1482]
Вірші про рідний край [808]
Вірші про мову [270]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [23]
Акровірш [32]
Байка [108]
Загадки [15]
Верлібр [144]
Елегія [51]
Історичні вірші [290]
Вірш-усмішка [999]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [663]
Вірші про чоловіків [111]
Вірші про військових, армію [211]
Вірші про Перемогу, війну [415]
Вірші про кохання [3388]
Вірші про друзів [715]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [334]
Вірші про дитинство [323]
Вірші про навчання [59]
Вірші про професію [83]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [708]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1224]
Вірш-тост, вірш-привітання [121]
Для мене поезія - це [191]
Поети [275]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [316]
Щастя - ... [600]
Жінка - ... [263]
Життя... [4484]
Філософам [1308]
Громадянину [909]
Метафізика [157]
Опитування для Вас:
У Вас є власний сайт?
Всего ответов: 551

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Поети
 

ДО ВСІХ НА САЙТІ

учора, 1 червня ц.р., пан Віктор Кучерук (Did) звинуватив автора цього повідомлення у плагіаті. вважаю за потрібне навести обидва тексти, мій і Гулака-Артемовського (добре, що не Віктора Кучерука…),  які, як пану Віктору здалося, схожі настільки, що є актом плагіату з мого боку:

і так,

 

ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ ПЕТРО

ДВІ ПТАШКИ В КЛІТЦІ

           "Чого цвірінькаєш, дурний, чого голосиш?
           Хіба ж ти трясці захотів?
           Що заманулося, чого ти не попросиш,
           Чи сім'ячка, просця, пшонця, чи то крупів,-
           Всього ти в кліточці по саме нельзя маєш,
           Ще й витребенькуєш, на долю нарікаєш",-
           Так в клітці підлітка корив снігир старий.  
           "Ой дядьку, не глузуй! - озвався молодий.-
           Недарма я журюсь і слізками вмиваюсь,
           Недарма я просця і сім'ячка цураюсь.
           Ти рад пожорні сій, бо зріс в ній і вродився;
           Я ж вільний був, тепер в неволі опинився".
            
                            1 ноября 1827 г. (текст з пошукової електронної системи)

 

…і мій:  

 

ДВІ ПТАШКИ

Дві  пташки,
великі  і  вільні,
пливуть,  
плавно  й  повільно,
в  небесній  блакиті,
до  білизни  розмитій,
закохані  й  молоді,
і  ми  –
красиві  і  молоді
пливемо  обіч
одне  одного
у  прозорій  
густо  блакитній  
озерній  воді.
Ти!
Навчив  мене  
плавати!
Не  боятись  води.
Стихії  водної  –  
непевної
небезпечної
підступної
привабливо-
прохолодної.
Скажи  ж  мені,  
туго  серця  мого
необачного,  
куди
без  питань
і  сумнівів  жодних
у  блакиті  безодній
летить  
у  злагоді  милій
пара  благословенна  ця
птахів  вільнокрилих?
До  самого  сонця?  
до  спільного  щастя?
до  затишного  для  обох
свого  кубельця?

А  ти  мені  –
про  майбутні
безпросвітні
будні.

В  небесах  чистих
урочистих
небесах  –
єдиних  для  двох,  
у  вільному
спільному
добровільно  
парному  леті  –
бачу  я
тихе  ствердження,
доказ  усьому  
сущому  на  планеті,
що  Любов  є  Бог.

А  ти  мені  –
про  будні
непереможні
майбутні.


Оніміли  ми,  
небесним  символом
до  глибин  
посеред  озера
вражені:
які  в  них  рухи
ідеально  злагоджені!
Почуття  справжні!
Між  ними  –  правда
Між  ними  –  Любов

То  чому  ж  між  нами  –
людьми  –
стільки  сумнівів,
страхів,
умовностей  
і  умов?

І  чому  ти  мені  –
про  будні
наші  страшні
майбутні?


…Роз-пла-та  –  
безпросвітна  самота.
Словеса  –  замість  слів
Замість  радості  –
Лукавство  і  марнота.

А  я  хочу,  
як  ті  пташки  –
вільнокрило,
парою,
без  сумнівів,
навіки.

 

 

можу тільки зізнатися, що до вчорашніх звинувачень пана Віктора Кучерука, я цього вірша Гулака й не читала… можливо хіба іще в школі, у п»ятому, мабуть, класі…  більше 4 десятків років тому.

 

результатом безпідставних звинувачень на мою адресу стало моє рішення припинити власне існування на сайті. Лист на адресу пана Василя (адмін.) відіслано.

Бажаю всім творчої наснаги!

з глибоким шануванням – В.С.


Додав: LedyDelfin (02.06.2012) | Автор: © Валентина Савелюк
 
Розміщено на сторінці: Поети

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 2385 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 23
avatar
1 Did • 09:16, 02.06.2012 [Лінк на твір]
А де ж вони, оті мої звинувачення в плагіаті?..
Якщо можна, то приведіть їх, бо хочу почути сам себе дослівно.
Мова йшла трохи про інше - були запитання Роксолани, були мої відповіді їй.
А вибачатися нема за що...
avatar
2 LedyDelfin • 09:20, 02.06.2012 [Лінк на твір]
я скопіювала всю вчорашню розмову з Вашими звинуваченнями -- хочете, щоб я привела її тут? а вибачатися-- це справді не по Вашому і не для Вас... більше не пишіть мені, не цікаво... не відповідатиму... бажаю Вам великих рейтингів...
avatar
3 Did • 09:38, 02.06.2012 [Лінк на твір]
Ось допоки не побачу від початку до кінця отих скопійованих звинувачень у плагіаті, не повірю що вони були...
Повторюю, розмова була про дещо інше.
avatar
4 LedyDelfin • 10:47, 02.06.2012 [Лінк на твір]
ПРОШУ...

Did
Нещодавно запитував про про одного із авторів у друзів, а вони про нього та про його твори нічого не знають, окрім дуже схожих на вірші інших рядочки того поета віршів, а тут, на сайті, він лідер, герой...
Безсумнівно, мені прикро...
v ^
virchi
... та мені здається, Вікторе, треба Вам відпочити від важких дум. Сьогодні ж свято! А ми усі знаємо як Ви полюбляєте малечу! Сьогодні час для них! Не ображайтеся, принаймні на сьогодні забудьте усе

Roksa
Вікторе, а хто тут герой про кого Ваші друзі не знають? Про що саме йдеться?
І чому Вам прикро? Майте сміливість договорювати до кінця!!!

^Did
Колись мене В. Забаштанський попросив прочитати сто віршів, а я йому відповів, що іще стільки не написав...
Коли буде, Вікторе, в тебе перша сотня, ось тоді й поговоримо про поезію, про її поверхні й глибини, а так...
Роксолано, не провокуй при гостях...
v ^

LedyDelfin
virchi, ого! пан Did "відверто натякає" на когось зпосеред нас, хто займається плагіатом.... тут або потрібно визнати, що це плітки, або точно вказати на ті рядочки і того "героя"... цікаво, що пару днів тому пан Did дивувався дуже, що в мене "такий високий рейтинг і так мало прочитань... чи не я той герой часом?.. якщо я -- то заявник зобов"язаний надати докази... показати "ті рядочки", які на чиїсь іще схожі... як друзі йому розповіли... агентство ОБС...

v ^Roksa
Вікторе, то напишіть у приват- чому мовчите, адже я Вам відіслала запит!!!Ви дійсно когось звинувачуєте у плагіаті!!!

Did
Навіщо в приваті: -
Дві пташки вільні...
Гулак-Артемо вський...
Продовжувати ?..

v ^
Roksa
Вікторе, у Валі зовсім інший і за жанром і за подачею, і за змістом твір- немає тут ніякісінького плагіатства!!!!Т ому Ваше звинувачення безпідставне!!!
v ^

LedyDelfin
Did, продовжуйте! бо я, до сорому свого, про дві пташки в Гулака-Артемовсь кого не читала... у мене зараз 285 віршів, драматична поема, все це надбання лежало у шухляді, бо я ліктями працювати не вмію і під вельможну ручку ходити не навчилася... син зареєстрував на поетсайті...

Did
У Валі з чотирьох перших слів - три Гулака - Артемовського...

...і не треба робити блакитні очі і хилити до того, що саме слово "плагіат" вимовили не Ви... для цього справді, як пише Рокса, треба мати сміливість.... у Вас тільки натяки -- щоб можна було потім у кущі чкурнути, як оце Ви зараз і робите... хоча останню репліку натяком вже й не назвеш... досить однозначно... але прорахувалися Ви... отже, текстом Гулака не поцікавилися, не порівняли, а друзям із агентства "ОБС" на слово повірили... це і називається ПЛІТКАРІ.
avatar
5 lirik1205 • 15:08, 02.06.2012 [Лінк на твір]
Нічого загального окрім двох слів "Дві пташки" я не знайшов у цих двох віршах. Тому я не бачу тут ніякого плагіату.
Бо як указував п. Віктор про "дві пташки вільні", а де ви у вірші бачили в сполучені ці слова - вірш називається "дві пташки в клітці".
Перший про свободу, а другий про життя і кохання і це по вашому плагіат п. Вікторе?

Хоч пташка вільна була в клітці.
Сиділа тихо. Там плагіат
творив діла в такому віці
під званий так патріархат.

Це не тільки моя думка.

І останнє, а що тепер ніколи не можна вживати слів - дві пташки? Чи на них є авторські права?
avatar
8 LedyDelfin • 16:28, 02.06.2012 [Лінк на твір]
Ви ж розумієте, пане lirik, як це робиться... висунувся, гукнув "ПЛАГІАТ!" і сховався... а хто вже там розбиратиметься в деталях, як у Марка Твена (здається) про вибори, коли кандидата звинуватили під час його зустрічі з виборцями у тому, що в нього донька -- баришня "легкої поведінки"... і тут все зібрання невдоволено і розчаровано загуло і почало розходитися... і даремно той кандидат кричав, що доньки у нього взагалі нема і ніколи не було -- самі сини... його вже ніхто не чув і слухати не хотів...

а щодо "патріархів" -- гарно Ви сказали... тільки це не патріархи, а пихаті самовдоволенці... без "керма" себе не уявлять, хоч би якогось, малесенького, умовного... відчувається закалка чинуш від літератури радянської доби...

тримайтеся! і нікому не вірте -- тільки власному серцю! там -- Бог...

дякую... :)
avatar
6 Roksa • 15:25, 02.06.2012 [Лінк на твір]
Валю, а знаєте, що мені у Вас подобається? - це те, що Ваша творчість не розбігається із Вашим словом!!! Думаю, що всі бачать: НЕМАЄ ТУТ ПЛАГІАТСТВА!!!! Впевнена, що Віктор все обдумає- мабуть це вийшло непорозуміння. а Вам моя повага за уміння відстояти правду. yes
avatar
10 LedyDelfin • 17:35, 02.06.2012 [Лінк на твір]
"...що Ваша творчість не розбігається із Вашим словом!!!" і ще -- "...уміння відстояти правду..." --
пані Роксолано, оце, мабуть, і є причини, "завдяки" яким "маститі" друзі пана Віктора і не чули нічого про такого поета, яким є я... (хіба я десь презентувала себе, як "відомого" чи "знаного" поета?... смішно...) правда, могли й знати, але доля моя має ду-уже сворідне почуття гумору і в самий відповідальний момент їй (Долі) захотілося подотепувати... і я до сих пір всміхаюся на дотепну "виходку" її... 1994 року у найпрестижнішому натоді видавництві "Радянський письменник" мала вийти друком моя драматична поема "Марія", зараз я перейменувала її в "Кочубеївну"... зауважу, що за статутом це видавництво друкувало твори виключно членів СПУ... я членом не була (слава Богу!) і не збиралася бути... але "Марію" мою (нині "Кочубеївну") у план видавничий поставили... сталося це десь в 90-ім, чи 92-ім... уже й не пригадаю (про всяк випадок повідомлю, що титульний лист з печаткою видавництва маю, тому надати, як доказ, тим, хто спробує заперечити викладені тут факти, зможу... краще не треба...)... і чим усе завершилося?... десь у 93 році видавництво так збідніло, що перестало видавати твори за планами... "капали" там дещиці якісь -- себе видавали і "своїх"... отаке... коли діло добралося до видання моєї книжки -- видавництво "вмерло"! розвалилося!... хіба не смішно?.. при тому скажу, що жодною "допомогою", як це було масово прийнято, високоповажних покровителів я не послуговувалася... врешті, я пішла і забрала рукопис із видавництва, втративши надію, що книжка може хоч колись надрукуватися... може й не слід би було... але така вже натура, що зробиш... тому... але я не бачу трагедії в тому, що чиїсь "друзі" нічого про мене не чулли... "книги мають свою долю"...
avatar
7 Asedo1949 • 16:23, 02.06.2012 [Лінк на твір]
Я також вважаю, що плагіату ніякого немає. Ми всі у своїх віршах, і неодноразово вживаємо одинакові, чи подібні слова, бо таке наше життя, що обмежується певним запасом слів. У кожного по різному, але хіба не зустрічаються подібні випадки навіть у славетних поетів.Паню, Валентину, прошу не покидати сайт, а продовжувати, всім ворогам на зло, печатати свої прекрасні твори. З повагою!
avatar
12 LedyDelfin • 17:57, 02.06.2012 [Лінк на твір]
пані Катерино, моя відповідь Вам трохи нижче -- під номером 11... не знаю, чого туди зісковзнула... вибачаюся...
avatar
Я теж написала п.Валентині у приват прохання не покидати сайт.Повністю
згодна з словами п.Катерини про те,що поети часто вживають однакові
слова ,вирази і в цьому немає нічого страшного - мова ж одна.Поезія
п.Валентини це "ІЗЮМИНКА" сайту,буде щиро шкода, якщо втратимо.
avatar
11 LedyDelfin • 17:55, 02.06.2012 [Лінк на твір]
ну так, пані Катерино! якщо йти за подібною (маю на увазі пана Віктора) логікою, то слово "мама" взагалі треба було б забути навіки-вічні... скільки вже його вживали до нас... згадаймо, хоч би, "рідна мати моя..." -- і що ж?...
тут усе зрозуміло... нахабство, як кажуть, друге щастя... але -- до пори, до часу... як і брехня...

стосовно симпатичної пропозиції Вашої не йти з сайту... дуже шаную всіх, хто написав мені і запропонував залишитися, але ж... слово не горобець: СЛОВО, як казала моя віруюча мама, СВЯТО (святе, тобто)... і це закон... Божий...
існує єдиний варіант, який може забезпечити умовний "люфт" у цій ситуації -- ОФІЦІЙНЕ ВИЗНАННЯ, ЩО ПЛІТКУВАЛОСЯ І ВИБАЧЕННЯ... при тому скажу, що мені особисто ті лукаві і формальні вибачення -- як зайцю стоп-кран -- ні до чого... але таке засвідчило б, що всі ми тут, на сайті -- поети -- шануємо одне одного, поважаємо і ніхто нікого "нагинати" права не має... ніяких "бригадирів"! і пастухів... це мало б вагу для тих людей, які вже "отримали" свого часу порцію повчань від пана Віктора (є такі факти...) і іже...

отак будемо діяти в подальшому. ми Поети -- всі! -- і тільки Вічність вирішить, хто з нас більший, а хто менший... хоча, думаю, вона "міряє" не величинами, а чимось Їй притаманним...
... здається мені, що "там" готується якась істерика... одразу ж скажу -- кожен сам несе відповідальність за все, що з ним пов"язано... до пана Віктора жодного зла не відчуваю... зло в його самовпененості, "друзях" і "сальєризмі"... але це не новина... (до речі, Сальєрі нічим не завинив перед Моцартом, є такі дослідження... то наклеп "великого Пушкіна"...)

з глибоким шануванням і вдячністю -- В.С.
avatar
15 LedyDelfin • 19:04, 02.06.2012 [Лінк на твір]
дякую люба Мурашечко... і рада б... та -- сказано... я скажу Вам по секрету де можемо зустрічатися... не сумуйте...

а далі вже не стільки до Вас приватно, скільки "до ситуації": "друзі" пана Віктора, які штовхнули його на помилковий вчинок -- дуже легко прочитується, хто це... друг... -- тримається в стороні і мовчить мовчки... КЛАСИЧНА СИТУАЦІЯ -- КІПЛІНГ, казка про МАУГЛІ -- Табакі і Шерхан... respect все.
avatar
18 LedyDelfin • 19:28, 02.06.2012 [Лінк на твір]
відповідь Вам також утекла чомусь нижче -- 15! вибачайте!
avatar
13 InhearT • 18:22, 02.06.2012 [Лінк на твір]
Погоджуюсь зі сказаним вище, вірші доволі різні. Та і головна думка кожного не така: перший розповідає про неволю, інший описує кохання, почуття, перший ближче по стилістиці до байки, другий - лірична поезія.
Єдине, що об*єднує ці два твори: наявність "двох пташок".
Це моя думка.
avatar
17 LedyDelfin • 19:24, 02.06.2012 [Лінк на твір]
...але ж зовсім різних пташок... у Гулака -- "снігирі", а в мене -- великі птахи -- великі і вільні... навіть не скажу точно, які саме так ідеально тоді "йшли" в парі над озером... може навіть чаплі -- я знизу на них дивилася (ми дивилися) -- хоча чаплі парами не літають... точно не лебеді, не лелеки мої кохані, але й не чайки... великі були, ну, середніх таких розмірів, ішли так... одна попереду на півшиї, друга поруч (хоча "..руч тут звучить умовно) і в той же час ніби трохи слідом... і рух в рух, дих в дих.. змах в змах... ото... гарно... просто ідеально... до цих пір картинку ту в уяві бачу... а поки не написався цей вірш -- та картинка просто висіла на внутрішньому моєму екрані -- зависла ніби... доводилося проз неї на світ Божий виглядати...

дякую Вам за візит і думку Вашу вагому...
avatar
Добрий день, Валентино. Я не частий гість зараз на сайті і цьому є вагомі причини, які не повязані з сайтом.
АЛЕ!
Ви є одним із авторів, яких я із задоволенням завжди читаю. І тому мені дуже прикро, що Ви хочете покинути анумо. Не варто цього робити!
Знаєте, не так давно я писала маленькі загадки про зиму.. буквально по два рядочки... і останнє слово є відгадкою. Так от, через якийсь час мені закортіло пробити їх гуглом... бо надто короткі і рими прості.
Яким було моє здивування, коли я знайшла один рядочок у вірші сучасного автора. Тобто опис зими був схожим!
Я свою загадку знищила))))
От такі приколи бувають))) І це ж ніхто у цьому не винний, просто слова однакові, почуття однакові.... Тому трапляються, інколи, курйози.
Але, на те ми і живі люди, щоб по людські все вирішувати.
Я думаю, що Віктор не хотів Вас образити, просто щось здалося... Так буває. Навіть діткам бабай здається)))) А його ж немає!
Так що не ображайтеся, а Творіть! Це у Вас дуже гарно виходить!
З повагою, Ваш читач Наталя Гуркіна.

roze
avatar
16 LedyDelfin • 19:16, 02.06.2012 [Лінк на твір]
люба пані Наталю! щиро вдячна за візит... не скажу, що готова знищити свій вірш "ДВІ ПТАШКИ" тільки тому, що ці двоє звичайних і дуже часто вживаних у такому сусідстві слів уже пару століть тому використав (поруч з кліткою) Гулак-Артемовський... у такому разі що й залишиться від Лесі Українки... Ліни Костенко, Дмитра Павличка - не на есперанто ж вони писали і, дай Боже здоров"я нині сущим, пишуть... тут немає жодної причини для будь яких балачок щодо плагіату... тут причини інші -- САМОСВЯТСТВО... і ще дещо... от я проти цього!
дякую за приємні слова на адресу віршів моїх -- це, звичайно ж, смакове -- але тут наші смаки збігаються...

до речі, коли щось здається -- радять перехреститися... а якщо хтось через те, що здалося, когось обкаляв, то також є способи... вони запропоновані... усе так просто... якби то не гординя... а гідність інших?..

дякую ще раз, пані Наталю... мені також приємним було знайомство наше... правда...
avatar
Буду рада Вас читати на анумо! Надіюся, що дідусь вибачиться за це прикре непорозуміння.
roze
avatar
21 LedyDelfin • 21:42, 02.06.2012 [Лінк на твір]
усього лиш... на такий благородний вчинок (як приклад до наслідування) чекають, ну, з сотні, яка вже переглянула цю нашу "повість", нехай, скромно так, -- поетів зо два десятки, думаю... впевнена, що "шапка". від такого кроку, на Евересті не потоншає... :)

ПОЕТИ

для Вічності -- усі ми посланці
Її солдати

Богиня-Мати

...і генералів серед нас нема...

(це з "Посланців"... так я про всіх без винятку поетів -- там принцип, який зараз і обстоюється...)

дякую, пані Наталю... уміло й тонко вправляєтеся з білим прапором... hands
avatar
20 oduvan4ik • 21:28, 02.06.2012 [Лінк на твір]
На жаль,тільки тепер дізналася про цей неприємний інцидент...Як прикро,що Ви,люба Валю,прийняли таке рішення-піти з цього сайту,де Вас дійсно люблять і читають...Навіть не уявляю "Анумо" без Вас...Маю надію,що Ви все ж зміните своє рішення.Дуже на це сподіваюся.
Щодо плагіату,то тут і мови не може йти про крадіжку чужого тексту,не треба бути поетом,щоб зрозуміти,що це два абсолютно різні вірші і окрім словосполучення "дві пташки" нічого спільного вони не мають.Розумію,як Вам прикро,бо свого часу і я була звинувачена у плагіаті(на іншому,відомому нам із Вами сайті) і було страшенно неприємно розгрібати цю ситуацію і щось комусь доводити.
Впевнена,що ніхто з присутніх на цьому сайті не сумнівається в тому,що Ви-Поет-яскравий,талановитий і самобутній.І хто б що не говорив,це не применшить Вашого таланту і ті,хто любить Вашу прекрасну творчість,завжди будуть на Вашому боці.
Не кваптеся з таким поспішним рішенням,дайте собі час заспокоїтись(вгамувати емоції) і все налагодиться,ось побачите.Маю надію,що Ви не зникнете з сайту назавжди...Подумайте,прошу Вас...
Щиро Ваша,Наталя.
avatar
22 taisa75 • 17:05, 25.06.2012 [Лінк на твір]
Валентино, Ви цікавий автор! Тільки дуже емоційний! Звичайно, Ви маєте повне право себе захищати, але не варто переносити особисту образу на весь сайт і на всіх його "жителів". Вас поважають і читають, а це головне! Я так само ставлюся до Віктора Кучерука, він гарний лірик. Я не думаю, що він хотів Вас особисто образити. Вийшло щось на зразок - "одному здалося - іншому здалося". А в результаті - бойовий ринг! Сумно...
avatar
23 LedyDelfin • 08:02, 07.07.2012 [Лінк на твір]
Вам не здалося? перше: що Ви дещо запізнилися з вашими висновками -- після бою, як відомо, кулаками вже не махають; друге -- Вам не здалося? що я ніби-то відчуваю образу, тим паче переношу її на "жителів" сайту?.. які підстави маєте подібне стверджувати?... стосовно Ваших симпатій-антипатій -- то Ваша приватна справа і мене Ваші вподобання мало обходять; третє -- хотів чи не хотів, Ви про це знати не можете, тому... вітер віє -- тирсу носить... четверте -- дякую, що потверджуєте, що мене тут читають -- про таке приємно дізнатися... п"яте -- побачу, як зрадієте Ви, коли, знехотя, Вас звинуватять (абсолютно безпідставно) у плагіаті -- така лояльність -- ще раз Вам повторю -- поки "своя хата скраю"... і останнє -- ТЕМА ЦЯ -- ВИЧЕРПАНА! чи маєте потребу продовжити?...


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ruhlyvy: Кожне слово в цьому тексті - гірке, але повністю правдиве!

leskiv: Єдине, що залишилось в українців зараз, це - віра в Господа. Наші "друзі" знову вже вкотре зрадили нас.

leskiv: Оптимістичний, життєстверджуючий вірш. respect



     


Форма входуу
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz