Пн, 25.11.2024, 02:55
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1051]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [134]
Аудіовірші [49]
Українцям [2699]
Вірш-пісня [546]
Вірші про Україну [1482]
Вірші про рідний край [808]
Вірші про мову [270]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [23]
Акровірш [32]
Байка [108]
Загадки [15]
Верлібр [144]
Елегія [51]
Історичні вірші [290]
Вірш-усмішка [999]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [663]
Вірші про чоловіків [111]
Вірші про військових, армію [211]
Вірші про Перемогу, війну [415]
Вірші про кохання [3389]
Вірші про друзів [715]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [334]
Вірші про дитинство [323]
Вірші про навчання [59]
Вірші про професію [83]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [708]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1224]
Вірш-тост, вірш-привітання [121]
Для мене поезія - це [191]
Поети [275]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [317]
Щастя - ... [600]
Жінка - ... [263]
Життя... [4484]
Філософам [1308]
Громадянину [909]
Метафізика [157]
Опитування для Вас:
Дайте оцінку сайту української поезії
Всего ответов: 607

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Поети
 

...позбавлю бАтьківського права...

Я теж люблю життя прекрасне,
Митцям хвалИ дарую від душі,
Але запАл у серці мому гасне,
Коли знаходжу сИроти-вірші.
Їх кИдають у світ, на призволяще:
Обідрані, несклАдні і чудні,
Народжені, не знаю, навіть, нащо?! -
О покритки, о автори нудні!
Не легко стати майстром поетичним,
Але навіщо глУмитись із муз?
Чорновики і проби - не етично
Загалу виставляти та й комУсь.
Задумайтесь, як ноти, відчеканьте:
Римованість, ідею, розмір, такт, -
Ось складові віршОвого таланту,
Що перетворюють поезію на Факт.
То ж не лишайте вІрші на розправу,
Не забувайте часточку свою,
Бо Вас позбавлю бАтьківського права,
І всіх сиріт разОм усиновлю...


Додав: Nemo (25.10.2011) | Автор: © Лавренчук Олександр
 
Розміщено на сторінці: Поети

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 2687 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 47
avatar
1 Did • 06:55, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Повністю погоджуюся з тобою, Олександре, і поділяю твою занепокоєнність. Неприємно й мені, коли "незрілі" вірші постійно появляються на сайті, а їх автори ніколи не прислухаються до порад, римують, як попало, все підряд, зовсім не працюють над словом.
Дякую тобі за небайдужість до чистоти рідної мови. up yes
avatar
9 Nemo • 17:25, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, Вікторе, за підтримку. Дійсно, справа зовсім не у появі самих "незрілих" віршів, - проблемою стає небажання слухати коментарі, критику і просто поради. А причина усьому - манія величі і буденні лінощі...
avatar
2 Medbrat • 07:35, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Саньок - молодець... yes в оте саме яблуко respect :)
avatar
11 Nemo • 17:28, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, Medbratику, якщо знайду те яблуко, в яке поцілив, - з Тобою поділюся... inverted
avatar
Сильно... розумію вас, бо немало таких "сиріт" від мене на сайті...
От тільки чесно скажу я б ніколи не дійшов до цього якби так не було...
Тому що ви і інші користувачі даєте хороші поради.. (От тільки не все іноді розумієш, а щось не получається) хоч і намагаєшся зробити все від себе залежне, та всеодно треба працювати. Тому намагаюсь робити це не так бездумно........
Дякую ви змушуєте вкотре задуматись над тим хто ми і що робим.

Щирий і хороший вірш 5..!
avatar
12 Nemo • 17:37, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Сирота - це той, хто немає батьків чи той, від кого відмовились. Аналогічно з віршами. Інша справа, коли ти чекаєш порад, коментарів і намагаєшся їх врахувати, а не відкидаєш, як не достойну твоєї уваги думку, а ще гірше - ображаєшся на такого читача. Романе, я такого про Тебе не можу сказати. Ти - молодець. Мій вірш не про Тебе. Той, про кого мої рядки, обов'язково себе викаже... Дякую за коментар.
avatar
Дякую за відвертість, та спочатку так було і зі мною.
Тому там я... і себе побачив, і тут ви говорите правду,- зазнаватись не треба, візьму на замітку.. Ще раз дякую.
avatar
4 Asedo1949 • 13:48, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Правдиво, п.Олександре, але дуже жорстоко. Одним розчерком пера, ви обрізуєте крила початківцю. В природі так не буває. Тут поруч розкішної троянди можна побачити сіренький непримітний бур'ян, та це не заважає їм рости і милуватися Божим світом. Це моя суб'єктивна думка. Вибачте!
avatar
13 Nemo • 17:45, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Нема за що вибачатись. Бо ані я Тебе, ані Ти мене нічим взаємно не образили. Жорстокістю, навіть, і не пахне. Я не заперечую можливості помилок. Мені не соромно за мої недолугі початки. Я намагався сказати про лінощі віршувальників при написанні, які замість того, щоб виписати до наближеної досконалості своє творіння, виставляють його на показ, заперечуючи будь-яку можливість негативних коментарів чи зауважень. Ось в чому проблема. Вірш стає сиротою... Бо батька чи матері, які піклувались би про нього - немає...
avatar
5 IrinaZhulai • 15:05, 25.10.2011 [Лінк на твір]
respect
avatar
14 Nemo • 17:46, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Взаємно - respect
avatar
6 Abigel • 15:31, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Так, Олександре, Ви маєте рацію! До творчості, як і до будь-якої праці, треба ставитися з усією відповідальністю. До того ж, що ще важливіше, недбальство письменника відбивається плямою на обличчі його вітчизняної літератури. У нашому ж випадку страждає українська. На жаль.
Вам за гарний вірш - respect !
Єдине, що мені в ньому не сподобалося, так це Ваш перебір із авторським наголосом у словах. Інше все - супер!
avatar
15 Nemo • 17:50, 25.10.2011 [Лінк на твір]
З перебором погоджуюсь. Технічні моменти захлинув наплив емоцій. Перечитаю, а зможу - перепишу. shy Головне, що я досяг мети: Ви не залишились байдужими... 1_004
avatar
Не всі народжуються "Великими",в народі кажуть:"поки гуль не наб"єш,бігати не
будеш."Як людина може набрати досвіду ,коли не чує думок інших,коли не має
чиєїсь підказки,допомоги? Вірш хороший,але від нього попахує (не побоюсь
потрапити до вас в немилість) обмеженням прав людини.
avatar
16 Nemo • 18:00, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Шановна Мурашка, запевняю, що Вам жодні обмеження не загрожують. Досвід - це, якраз, вміння бачити, слухати, відчувати і відтворювати. Той, хто вважає себе "великим" чи "досконалим", хто відкидає будь-які зауваження чи негативні коментарі до своїх віршів, - є самозакоханою потворою, не здатною на розвиток. Саме з-під пер таких авторів з'являються нещасні подоби віршиків із купи незв'язних між собою ані ідеєю, ані римою слів. Ось я про що... А Ви... про якісь обмеження...
avatar
Певно ми не зрозуміли одне одного,коментарі теж бувають різні,з конкретною підказкою,це одне,а типу "фука","бека"-
вже інше.
avatar
23 Nemo • 20:38, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Типу "фука", "бека" - це вже не коментарі, а чіпляння, з якими анумівські "адміни" та "управляючі", повірте, вже навчились розправлятись. Фуки і беки на цьому сайті довго не живуть... tongue
avatar
8 InhearT • 17:23, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Пане Олександре, вірш чудовий!)
багато писати не буду, просто 5.0. =)

hands hands hands
avatar
17 Nemo • 18:02, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, Іване, хоч не часто, але зубасто... inverted
avatar
10 InhearT • 17:26, 25.10.2011 [Лінк на твір]
З-під пера народжуються вІрші,
Є і кращі, є і трохи гірші,
Що робити з ними, я не знаю,
Тож на сайті virchi виставляю))
avatar
19 Nemo • 18:22, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Не винуй пера свого у хибах,
Пошукай проблеми у душі,
Адже не насаджують на диби,
Варті перечитувань вірші.

Теж не стримався... :)
avatar
20 taisa75 • 19:33, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Точно і справедливо! hands hands hands
avatar
21 Nemo • 19:52, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Лаконічно і так приємно... Tip-Hat dankeshon
avatar
24 metman17L • 21:09, 25.10.2011 [Лінк на твір]
Браво !!!
Олександре - супер !!!
confu9 up hands
Схоже, що тепер я Вам щось подарую.
Дуже гарна поетична замальовка.
avatar
28 Nemo • 12:28, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую, Василю, і за коментар, і за подарунок. Ласкаво прошу до кола однодумців. dry
avatar
25 maja • 21:09, 25.10.2011 [Лінк на твір]
якщо вірші вже сироти, то батьки їх самі зріклися? ні? і позбавити вже й немає кого того права...
але суть вірша зрозуміла, проблема актуальна
10-
avatar
29 Nemo • 12:31, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Не торкаючись юридичних тонкощів, в житті буває так, що відчути себе сиротою можна і за живих батьків... За високу оцінку - вдячний.
avatar
26 Roksa • 02:30, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Сашко, Ти знаєш, сонце: не ображайся, але , незважаючи на те, що у вірші все правильно, від нього повіяло погордою.
Візьмемо хоча б цю частинку:
"Народжені, не знаю, навіть, нащо?! -
О покритки, о автори нудні!"- а на сайті багатенько людей, що лишень пробують себе в цьому спрямуванні; людей, які душу вкладають в рядки- поки що ще такі невлагоджені рядки, але ж душу.Дуже сумно мені, що всі такі вже маститі майстри пера,такі вже всі досконалі,аплодують цим Твоїм рядкам.Я не зустріла на сайті жодного початківця, який би сказав: "ні, я робити так не буду!". Навпаки, люди просять поради, а порад- негусто, окрім зазначення: "ЦЕ неправильно".А де ж програми для новачків? Де ж правила віршотворення? Хочу сказати, що кожен вірш на сайті,- це портал у душу автора- і дуже прошу" будьте уважні до чужих душ, в них також живуть поети- ще незформовані, але поети: їхні радості, щастя і горя.
avatar
27 Medbrat • 07:57, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Пані Роксолано, а ви зайдіть на сторінку любого автора, і почитайте його перші, кволі рядки... По моєму Сашка зараз написав не про початківців...хоча...можливо ви і праві по своєму yes question
avatar
31 Nemo • 12:50, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Саш, писав, насправді, про всіх... лінивих... За комент - вдячний.
avatar
30 Nemo • 12:48, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Роксолані: Я констатую факт, що, часом, зустрічаються вірші, в яких душу розпізнати важко. Таке враження, що вони, якраз, написані для кількості. Ніколи, наголошую: ніколи не вдавався до приниження початківців. Я, навпаки, дуже радію з того, що нас стало більше. Я про це вже говорив, але залюбки повторюсь: часто повертаюсь до раніше написаного, переоцінюю написане, дещо перероблюю, бо мені соромно за техніку написання. Адже у будь-якій професії я не можу послатись на брак, бо я тільки починаю? Щодо порад, то намагаюсь допомагати, але, у разі необхідності, я, особисто, звик просити допомоги. Я думаю, Ти сама не раз уже переконалась у тому, що життя настільки жорстоке, що аби Тобі хтось почав самостійно допомагати, - цього треба заслужити... Жодним чином не ображаюсь. Я вдячний за Твій коментар. Не виключаю можливості саме такого звучання моїх думок. Проте, зрозумій, що цей вірш сприйняли ті, хто знає мене не один день. Ось тому вони й солідарні зі мною. Заглибся на сайт і побачиш, як з нього тікали і початківці, і маститі - ті, хто не сприймає зауважень і порад. Тоді мене зрозумієш і не засуджуватимеш. Іще раз вдячний за увагу. Радий поспілкуватися. respect
avatar
33 Roksa • 15:55, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Сашко, не в моїх правилах будь-кого осуджувати, а тим- більше Тебе! навпаки, відчуваю глибоку повагу до Тебе, бо саме Ти спонукав мене до удосконалення мого вірша "Це важливо"- за що дуже вдячна. Я лишень кажу, що не вірю в лінивих авторів, а думаю, що такі автори не отримали вчасно кваліфіковані поради та зауваги.просто знаю одного хлопчину із нашого сайту, якого критика наша дуже прибила( а він , як мені здалося в дуже і дуже складному життєвому становищі зараз) Тому я кажу : тре бути дуже уважними до чужих доль у віршах.
avatar
35 Nemo • 17:16, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Згода. Напиши, будь-ласка у "Приват".
avatar
32 Pushok • 13:58, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Знов ж таки, багато "ЗА" і "ПРОТИ". Згідний що правдиво. Та часто так бракує розуміння та підтримки для авторів-невдах, що вони від злості починають згадувати всіх і все "не злим тихим словом". Можливо вони не зможуть собі пробачити якщо не спробують. За твір звичайно-відмінно.
avatar
36 Nemo • 17:31, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Хай згадують не злим і тихим,
Але настільки емоційно,
Щоб аж позносило всім стріхи,
Натхненням марячи порційно.
Я - за, не проти допомоги,
Хай вдарить той, кому відмовив,
Але прошу, заради Бога,
Не зводьте вІрші на полову...

Дякую за підпримку. Відкритий для допомоги. up
avatar
34 stuhiya • 16:53, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Ваш сайт- моя відрада
І подруга й порада
І вірні щирі друзі,
Коли буваю в тузі.
На сторінках лишаю
Віршів невмілу зграю,
Але мені здається,
що від душі проллється,
Те вижити тут має
І влитись в спільну зграю.
Сподобались ваші порівняння,але погоджусь з Роксоланою,може ваш сайт для когось остання надія.Треба бути терплячішими і милостивішими в світі,де і без того зла вистачає.Дякую.
avatar
37 Nemo • 17:35, 26.10.2011 [Лінк на твір]
Дякую і Вам. Головне - бажання творити. Якщо воно є, то далі хочеться творити краще. І жоден коментар цьому не перешкода. Якби Ви знали, які відгуки я чув на початку... Усе пусте, коли є муза, натхнення і бажання їх втілювати у поезії. Повірте. respect
avatar
Прошу пробачення за те,що знову роблю дописочку,але хочу сказати лиш одне-
лінивий вірш не напише ,бо у нього душа лінива і порожня ,тому за цей час,який
я прожила розом з вами на сайті.не зустріла жодного лінивого,різного рівня майстерносі ТАК ,а лінивого НІ,тож будьмо сіячами гуманності і доброти .
avatar
39 Nemo • 00:15, 27.10.2011 [Лінк на твір]
Лінивий пише просто слово,
Яке майнуло перед ним,
Поглянув вправо - дієслово, -
В очах майнУв сріблястий дим.
Вві сні привидились примари
Про учорашнє, про життя,
От і римованість до пари, -
ЧергОий вірш без каяття...
Так день за днем, чужі ідеї,
І, ніби, Огріхів нема,
І перспектива у спудеї,
Але поради всі - дарма.
Навіщо брати до уваги?
Мій вірш - довершено п'янкИй.
Він філігранний, наче сага,
Для мене цензор хто такий?
_________________________
- От вічний гріх моїх героїв.
Я теж собі намріяв німб.
Так захопити можна Трою,
Але ніяк віршів Олімп...
І ось я тут, смиренний Nemo,
Й тому голублю я сиріт,
Бо код поезії - це тема,
Бажання, рима, такт і піт...

Я - за гуманність і доброту!!! Дякую за натхненну дописку. :)
avatar
Творчих злетів вам.Бажаю,щоб ваша наснага не зазнала мілин.
avatar
41 Nemo • 19:38, 27.10.2011 [Лінк на твір]
Із Вашими натхненними коментарями...
avatar
Я наплодив кілька сиріт ,
Та й заглянув до Вашого Дому .
Щоб зростити їх ,дуже сирих ,
Та від Прав Ваших відчув страшну втому !

Віє пихою і зазнайством ,
Аж морозить на спині шкіру ...
А прийшов я сюди за майстром ,
Розбудити в собі ,щоб віру !

Вірш ,Ваш мабудь досконалий : рима ,ритм ,порядок і все інше , Та душі у ньому мало ,неподобством несе -не віршем .

Як мені шукати в Вас поради й допомоги ,коли з перших днів Ви закриваєте нам початківцям смак в поезію дороги ?

За стиль і досконалість віршування Вам 5 балів з 5 . І мої вибачення .
avatar
43 Nemo • 23:55, 27.10.2011 [Лінк на твір]
Шановний друже! Не закриваю, а стимулюю. Ну, хіба, Ти читав від мене осуд, несприйняття чи нав'язливі поради? Я дійсно радію з того, що кожного дня наш сайт об'єднує ще більше коло митців. За більш ніж дворічний час життя на "Анумо..." я захоплено спостерігав, як росла майстерність тих, хто мав бажання творити, а згодом - творити краще. "Умирали", сходили з дистанції лише ті, хто не готовий слухати порад і раціональної критики. Ти ж не такий... Дякую за увагу до мого твору. Щодо душі - то заперечувати не буду, адже кожен читач сприймає чи то вірш, чи то прозу по своєму. "Неподобство" - це не те слово, яке може мати місце у коментуванні чиєїсь творчості. Ти ж не заперечиш, що це - моя творчість, як би Ти її в цю мить не сприймав? Не слід вибачатись, бо, реально, немає за що. Дякую за високу оцінку "стилю і досконалості віршування". Натхнення Тобі. Радо читатиму і коментуватиму.
avatar
44 lirik1205 • 17:41, 03.11.2011 [Лінк на твір]
Погоджуюсь з одним але, що навіть невдалий вірш теж чогось заслуговує, бо все ж таки там є частка душі того, хто писав :)
avatar
45 Nemo • 01:40, 05.11.2011 [Лінк на твір]
А хіба я не про це написав? Не про увагу?... shy
avatar
46 Beatus • 10:18, 07.11.2011 [Лінк на твір]
Радо вітаю! І підтримую...
А от із наголосом перестаралися - с`иріт...
avatar
47 Nemo • 20:54, 23.11.2011 [Лінк на твір]
Дякую. Але у даному контексті, таки, - сирІт!!! cool


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ruhlyvy: Кожне слово в словах пана Бутусова - гірке, але повністю правдиве!

leskiv: Єдине, що залишилось в українців зараз, це - віра в Господа. Наші "друзі" знову вже вкотре зрадили нас.

leskiv: Оптимістичний, життєстверджуючий вірш. respect



     


Форма входуу
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz