Коментувати також можна з та

Сб, 04.05.2024, 01:01
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1021]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [133]
Аудіовірші [49]
Українцям [2669]
Вірш-пісня [542]
Вірші про Україну [1478]
Вірші про рідний край [807]
Вірші про мову [215]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [22]
Акровірш [31]
Байка [107]
Загадки [15]
Верлібр [144]
Елегія [51]
Історичні вірші [290]
Вірш-усмішка [997]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [661]
Вірші про чоловіків [110]
Вірші про військових, армію [210]
Вірші про Перемогу, війну [410]
Вірші про кохання [3366]
Вірші про друзів [713]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [333]
Вірші про дитинство [321]
Вірші про навчання [58]
Вірші про професію [82]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [705]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1218]
Вірш-тост, вірш-привітання [114]
Для мене поезія - це [191]
Поети [272]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [290]
Щастя - ... [597]
Жінка - ... [260]
Життя... [4424]
Філософам [1295]
Громадянину [867]
Метафізика [154]
Опитування для Вас:
Скільки Вам років?
Всего ответов: 1573

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Для мене поезія - це
 

Анумівцям


Я ніколи не думав, що в різних контекстах і з різними підтекстами,
колись мені доведеться писати неприємні багатьом авторам "Анумо…” коментарі тоді, коли їм лише хочеться чути позитивні відгуки щодо
їх творів, але, відчуваю, що потрібно сказати кілька неприємних слів,
бо дехто з нас, бачу, намагається ввійти в літературу з галасом, через актив-
ну силу наведення контактів, використання зв’язків і знайомств, без ба-
жання творити нове, неповторне, незабутнє… Сьогодні, просто завдяки лукавій підтримці більшості користувачів сайту, автори, ледве навчившись трохи
римувати, починають самі собі виносити вирок : - "я - поет", але це не завжди
являється правдою…
Смішно, шкода, проте людей із довгою помилкою в оцінці власного передба-
чення величності нині вдосталь навкруг нас…
Дуже хочу, щоб наші вірші, рядочки, слова ніколи не забувалися, щоб вони
 залишалися в душах читачів, як спомин про яскраве та прекрасне, як поле, на якому колись проростуть пшениці з  колосками, котрі змінять життя та світ на краще…
В мене сьогодні одне побажання – більше концентрованості в передачі відчуттів
і в художньому вираженні думок, звільнювати вірші від зайвих слів і порожніх
образів, безжалісно просіювати все те, що не йде на користь написаному нами…
Повірте, але мені дуже радісно, коли віршів, які потребують чужої допомоги,
стає менше…
12.07.12

Додав: Did (12.07.2012) | Автор: © Кучерук Віктор
 
Розміщено на сторінці: Для мене поезія - це

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 4289 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 42
avatar
Реальність приймати – мистецтво велике...
Настоянка м'яти нехай стане ліком
І зцілить ненависть, що рими не має!
Світ надто лукавий... Хоч крихітка раю -
У кожній Людині, на денці у серця...
Чому ж безупинно в життя круговерті
Вітрами сум'яття розшарпуєм груди?
Чом душу на шмаття роздерла облуда?...

А знаєш, мій Друже, мистецтво велике -
Зцілити байдужість Любов'ю...Ось ліки! shy

Р.s. "Байдужість" легко можна змінити на "ненависть", остання щоправда не римується з "мій Друже"...(читай між рядками!).
avatar
2 Did • 23:08, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Наталю, якби ота байдужість, про яку ти згадуєш, колись відвідала мене:
Невже не відчуваєте між рим
Мінору чи мажору ноти в творі?..
Буваю я веселим і сумним,
Умію бути ніжним і суворим.
Здаюся друзям надто говірким,
А недругам - на нелюдима схожим...
Я можу всім здаватися будь ким, -
Байдужим уявитися не можу!..
Не тобі про себе розповідати, крапка... shy
avatar
Вікторе, байдужість, звісно, не про тебе, а ті слова самі враз прийшли звідкілясь, колись писала щось, де був рядок "Реальність приймати - мистецтво велике...", а далі уже само полинуло після прочитання твого тексту, я ж просто записала те, що в цю мить відчувала... Шкода, що Ти не читаєш між моїми рядками...а там про любов до ближнього... shy
avatar
7 Did • 23:23, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Наталю, мене вже життя навчило читати між буквами і чути без слів, точно...
avatar
Ніхто з нас, живущих на цій землі, не застрахований від помилок... yes
avatar
11 Did • 23:34, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Я теж ніколи не був святим, але мені дуже не подобається, коли мені нагадують інші те, про що я ніколи не забуваю сам...
avatar
3 Did • 23:09, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую вам, пане Іване.
avatar
Ви знаєте, я навіть не знаю що сказати...Ще рік назад у нас був чудовий сайт. Допомагали, радились, підказували,одним словом, творили. Що сталося? Знаєте, як у акторів: якщо артист не навчиться сприймати критику, через деякий час він "штампується" і "вмирає", і для глядача, і для театру. Переважно такі артисти спиваються.Театр і література - це творчість. То якщо хочеш подобатись глядачу, чи читачу, то треба навчитися дослуховуватись до порад. Инша справа, чи ти згоден,чи ні з тими порадами, але навчись вислуховувати і робити висновки...Ну не знаю, це моя позиція. Не люблю я таких речей!!!
avatar
15 Did • 00:01, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Вдячний вам, Алло, за розуміння того, про що веду мову...
Нехай це буде болісна для когось, проте правда...
avatar
Я гадаю, Вікторе,що, у тому випадку, коли не сприймається критика, не варто продовжувати дискусію. Все одно нічого не докажеш, якщо тебе не слухають!!!
avatar
20 Did • 00:32, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Я це давно помітив і неодноразово говорив про те, що завжди потрібно бути готовим(ою) до негативного сприйняття користувачами розміщених на сайті творів, але, але, але...
Тепер, Алло, вам зрозуміло те, чому не побачив світ анумівський колективний збірник?.. shy
Не почули, не захотіли слухати інших, затупцювалися, не зрушили з місця... yes yes
avatar
Овва! За збірник... Мне не було на сайті досить довго, то я геть не на хвилі?
avatar
25 Did • 00:51, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Ми видали збірник, але він називається "Ірпінські поетичні зустрічі", а міг би бути, як і планувався колись, анумівським...
avatar
Піду я від Вас, злі Ви... shy
avatar
10 Did • 23:30, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Земля кругла - не розминемося... tongue
Тим паче, що я знаю де ТЕБЕ шукати... yes yes
Потерпи трошки, в серпні зустрінемось, і я тобі спокійно багато чого розповім, бо телефонні розмови і приватні повідомлення не замінять очного спілкування...
avatar
14 Did • 23:57, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Наталко, - чому?..
Мені, повір, зараз також чомусь невесело...
avatar
Наталочко, не треба цього робити!!!І мені також боляче за сайт, але чого у житті не трапляється. Я помітила, що немає ні Софії Кримовської,ні Тамари Шевченко,ні Катрусі Матвійко - всі вони могли навчити чомусь. Шкода!!!
avatar
18 Did • 00:19, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Шкода, що Тамара від'їзджає сімнадцятого, а моя донька шістнадцятого, а то б ми ще раз могли зустрітися вже не в Умані, а в Борисполі... tongue Світлана Луцкова повинна незабаром має бути їй на зміну, може й з нею побачуся... tongue
Кримовську можна не любити за все, але тільки не за правду... Такою вона була, є і буде...
Катруся найбільше мене критикувала, саме завдяки їй у моєму доробку є багато довершених віршів, які охоче показую людям і за які не соромно перед онукою... tongue
Прикро, Алло, що такі прекрасні автори (і не тільки - порадники, справжні друзі) сьогодні являться окрасою інших сайтів
avatar
17 Oksana • 00:12, 13.07.2012 [Лінк на твір]
я теж відчуваю - прийшла невчасно... просто висловила власну думку - наче і толерантно, а, здається, мене неправильно зрозуміли. Справді, надто рано було в моїй напівгостьовій ситуації висловлюватись) Усіх перепрошую. Успіхів)
avatar
Моя красна, талановита квіточко! Ви прийшли вчасно і нікогісенько, здається, не образили. Хіба може когось образити талант?! yes
avatar
23 Did • 00:43, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Алло, зазвичай талант ображає невиліковну бездарність...
avatar
21 Did • 00:40, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Навіщо?.. Чому?..
Оксано, саме сьогодні твоя поезія, а я про це ніколи не соромлюся говорити, може бути тут взірцем для інших, просто нікому непотрібна та погано прихована чиясь гордість чи заздрість не дозволяє поставити за розміщені тобою на сайті вірші справедливі оцінки, адже це помітно і дуже неприємно, правда... shy shy yes
avatar
9 lirik1205 • 23:29, 12.07.2012 [Лінк на твір]
Можу сказати одне, я ніколи себе не вважав поетом :) Кажуть, як прийшло так і піти зможе. На хліб віршуванням не заробити, хоча кому як повезе. При Союзі були тільки свої і без протеже на вершину олімпу піднятись було неможливо. Це зараз ми маємо змогу показати своє, як кажуть напряму до читача через сайти, а раніше тільки те що друкувалось. Я коли роблю зауваження, то спираюсь на загальні знання з приводу віршування. Раніше я тільки здогадувався, що таке віршування, хоча писав вірші і як раніше ви писали, що як і вам то і мені соромно за невдалі вірші, тому я їх вилучив із інтернету, як кажуть на переробку. І віршик на російській мові :)

Отвыкаю писать, отвыкаю…
Видно сердце устало мечтать.
Лишь грустит по далекому маю,
Где стихами тебя мог обнять.

Нет таланта, лишь только слезинки
Превращаются в ранний туман.
Размываются грустью картинки,
И любовь вытекает из ран.

И умрет сиротливое счастье,
Эхо скажет: "Любви больше нет".
Разлетится былое на части,
Их не склеит словами поэт.

Отвыкаю писать, отвыкаю…

Я ніколи був не проти критики, такої, яка приносить усім користь
:)
avatar
24 Did • 00:46, 13.07.2012 [Лінк на твір]
І я, Миколо, чимало віршів потихеньку "прибрав", бо колись хотілося їх розмістити багато й відразу... shy
Дякую тобі.
avatar
26 virchi • 01:05, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Поки нічого додати, крім того, що однозначно проти "безжалісного просіювання творів". Здається тут і є різниця між користувачами нашого сайту. Тому і виникає багато суперечок.

Добре, що я не можу віршувати, бо ніколи не буду думати, що у мене є майже досконалі вірші. Також спеціально не вдаюсь до глибокого розуміння теорії віршування, будови вірша, не можу написати сильний і стильний коментар (хіба що "зпіонерю" пару "покручених" слівців з нашого чи інших сайтів). Як і спочатку створення сайту, так і досі читаю вірші спочатку душею, іноді "настроєм" і тільки потім розумом (тут трохи схоже на те, що відчував під час написання коменту, але не точно).

Можливо когось обурить "слащавість" сайту, без крутих розбірок творів, без порад, від яких у одних авторів можуть піти сльози, а інші хочуть зі злості викинути з вікна монітор. Такого не повинно бути. Тож пане Вікторе, а також інші користувачі, давайте більш точніше обирати кому і що писати у коментарях. Не хочуть прислухатися, тож і не треба коментувати. Було б добре, якби полеміка була, як Ви казали у попередньому творі, гостра, жвава, але із посмішкою на вустах. А тут, бачимо геть по інакшому.
Хто правий, а хто ні, час розсудить...


Завершу словами lirik1205: Я ніколи не був проти критики, яка приносить усім користь
avatar
27 Did • 01:20, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Мій коментар "Зливи", здається, розміщений під №15, вкажіть мені, пане Василю, на те, в чому ви особисто не погоджуєтеся зі мною, бо не розумію взагалі про що йде мова?..
Я вказав пані Катерині на очевидні(не всі)недоліки, вона, мабуть, судячи з її коментів бажає ще того, щоб я дав їй якісь поради щодо внесення змін у вірші, ось і все, чи, може, не так?..
avatar
28 virchi • 01:34, 13.07.2012 [Лінк на твір]
То вже нехай Катерина скаже сама про це. Я бачив тільки те, що звичайне обговорення вийшло за межі простих порад. Тож і взяв участь.
Принаймні не перший раз після Ваших коментарів сайт трухає як корабель у 9-бальний шторм. Частина анумівців не один тиждень не може прийти до тями.
Тож і заклиаю робити висновки. Не розлютитися і кинути сайт, а як і казав раніше, придивлятися, що, де, кому і як писати. Звичайно, якщо я не відбив у Вас бажання бути тут.
Усе просто, хоч не так просто, як здається на перший погляд.
avatar
33 Did • 13:00, 14.07.2012 [Лінк на твір]
Василю, для того, щоб сказати комусь правду, потрібна мужність, і, повір мені, не кожен, на жаль, здатен на те з тих чи інших причин...
Я просто вказав автору на очевидні помилки в творі, сподівався, що мої зауваження сриймуть із розумінням, а тут - несподіваний перехід теми в інше русло...
avatar
Читала і не втручалася, бо немає про що говорити.. Сто раз переговорено одне й те ж саме.
Скажу правду прямо. Мені дуже прикро, що я втратила автора якого із задоволенням читала.
Дуже прикро, бо незважаючи ні на що я Вас сприймала таким, яким Ви є і цінувала за те, що Ви є.
Але, я маю життя і маю вибір: що їсти, як жити, кого читати.
Я не хочу читати автора, який зверхньо відноситься до своїх читачів (а всі автори сайту не лише автори, але й читачі).
Вибачте, Дідусю.
П.С. Моє серце відкрите, але аргументами можуть бути лише вчинки (слова це інколи просто набір букв... )
Гарного дня і всього найкращого.
З повагою, Наталя Гуркіна.
avatar
29 Medbrat • 08:43, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Правду ти Вітя написав і у коменті на твір, правду написав і тут yes yes yes Питання в тім чи комусь потрібна правда? Бо зважаючи на відповіді автору "Зливи" , "Горобці і ротом при звв"язуючому слові всі" вуха не ріже dry dry dry Цікаво чому ж мені врізало? Але я не про те! Можливо і справді не потрібно їх бити??? Нехай пишуть один одному (Катерина Чумак і Савелюк Валентина) ОДИ і похвали... Адже будуть "ЗАХИЩАТИ" від таких тиранів як ми з тобою... yes yes dry
avatar
34 Did • 13:04, 14.07.2012 [Лінк на твір]
Лежачого ніколи не б'ють, а ось допомогти йому підвестися - свята справа...
Шкода, часом, коли людині буває зручніше в такій позиції, проте, то вже її справа...
avatar
37 oduvan4ik • 15:14, 17.07.2012 [Лінк на твір]
Пане,Medbrat,якщо їм пишуть оди і похвали(як Ви висловились),то значить їхня творчість на це заслуговує.Критика-це не лише акцент на недоліках твору,це в першу чергу розсудливість і толерантність,а не грубий цинізм.Будьмо терплячі одне до одного. yes
avatar
Доброго дня,друзі ! Хай принесе він усім вам приємне спілкування,щиро цього бажаю! Хотіла не писати,але носити свою думку при собі теж не можу.Я не сайті рік (з маленьким ховостиком ),прийшла сюди випадково
і була безміри щаслива тим ,що потрапила в коло людей високої моролі,
Поезія для мене те,що лікує душу,те ,що не дає зламатися .Поеткою високого рівня себе ніколи не вважала ( для цього потрібно спец.заклади
закінчити,а я в житті ,з дуже серйозних причин .,здобути спец .грамоти незмогла ,хоч бажання було і до навчання завжди з радістю),але ,побувши на сайті зрозуміла,що тут "СЛАБОЄ ЗВЕНО" виживають,або ігнорують (це я про себе).Крім П.Наталі Г. , П.Катерини Ч.,п.Василя С. ніхто не протягнув руку підтримки.
І не потрібно кривити душею,ні я ,ні КатеринаЧ.не винні в тому ,що з сайту
пішли сильні автори ,вони пішли,певно ,тому,що гора на гору наїхала.Давайте продовжимо діалог зваєморозуміння,але я категорично
Не сприймаю ПОДАЧУ ЗНАНЬ З ПІД БАТОГА!!!
avatar
31 virchi • 11:55, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Не сприймаю ПОДАЧУ ЗНАНЬ З ПІД БАТОГА!!! - намагався це сказати у перередніх коментарях до цієї та інших публікацій.[b]
avatar
39 Did • 17:18, 21.07.2012 [Лінк на твір]
Батога ніде не було, Василю, - не потрібно говорити про уявне наявно... yes yes
avatar
32 Katya • 15:42, 13.07.2012 [Лінк на твір]
Хулу и похвалу приемли равнодушно
И не оспаривай глупца.
Недаремно колись Пушкін написав ці рядки, значить потрібно до всього ставитися по-філософськи ;)
avatar
40 Did • 17:28, 21.07.2012 [Лінк на твір]
Радий бачити тебе, Катю, знову на сайті. Мені приємно, що оцінювачі коментарів не вникають зовсім у їх суть, ставлять свої оцінки не змісту прочитаного, а своїм уподобанням, а то б "твої сині трійки", повір мені, відразу "почервоніли",... tongue :tongue:
avatar
36 InhearT • 14:43, 17.07.2012 [Лінк на твір]
Передалось Ваше занепокоєння після прочитаного...
Але є одна річ, яку б хотів сказати..критика повинна бути не образливою, конструктивною і "доброю", а то буває напишуть "цей вірш - ніякий" (і таке буває, з власного досвіду знаю) і вбивають бажання писати далі..
Я щиро вдячний тим прекрасним авторам, які допомагали і допомагають робити вірші кращими...Завдяки таким метрам, як Роксолана Вірлан, Наталя Данилюк та інші, я і багато хто такий,як я,стали писати краще...
avatar
41 Did • 17:31, 21.07.2012 [Лінк на твір]
Іване, покажи в моєму коментарі на вірш "Злива" образу...
Вказав на наявні та очевидні всім недоліки...
avatar
38 InhearT • 11:17, 18.07.2012 [Лінк на твір]
а ось ідея щодо спільної збірки авторів "Анумо" - цікава, про це варто подумати, як на мене... yes
avatar
42 Did • 17:35, 21.07.2012 [Лінк на твір]
Мені залишається тільки порадіти за вас...


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
leskiv: Дякую за коментар. Вони не дурні, їх так "оболванила" їхня рашистська пропаганда,що витверезити їх можна лише з допомогою зброї. Інакше не зрозуміють, не дійде. Це як у фашистській Німеччині

kraynyuk46: Так і є, пані Таміло. " В СВО я защищал Родину бурятов" **




     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz