Коментувати також можна з та

Сб, 04.05.2024, 20:14
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1021]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [133]
Аудіовірші [49]
Українцям [2669]
Вірш-пісня [542]
Вірші про Україну [1478]
Вірші про рідний край [807]
Вірші про мову [215]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [22]
Акровірш [31]
Байка [107]
Загадки [15]
Верлібр [144]
Елегія [51]
Історичні вірші [290]
Вірш-усмішка [997]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [661]
Вірші про чоловіків [110]
Вірші про військових, армію [210]
Вірші про Перемогу, війну [410]
Вірші про кохання [3366]
Вірші про друзів [713]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [333]
Вірші про дитинство [321]
Вірші про навчання [58]
Вірші про професію [82]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [705]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1218]
Вірш-тост, вірш-привітання [114]
Для мене поезія - це [191]
Поети [272]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [291]
Щастя - ... [597]
Жінка - ... [260]
Життя... [4424]
Філософам [1295]
Громадянину [867]
Метафізика [154]
Опитування для Вас:
Дайте оцінку сайту української поезії
Всего ответов: 607

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Українцям
 

По колу



По колу

Кроки по колу

Страждань і зневіри,

А чи відмолим,

Хоч крихітку віри?

Вівці в кошарі,

Безчинство,наруга,

Чвара на чварі –

Часу подруга.

Квіти,як люди,

Їм хочеться жити…

Хто кого судить?..

Порука,бандити.

Кроки по колу –

Боженько,Боже,

А чи в молитві

Ми сили примножим?..


Додав: jakov-buga (25.12.2010) | Автор: © Яків Косенко
 
Розміщено на сторінці: Українцям

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 1553 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 37
avatar
1 metman17L • 15:20, 25.12.2010 [Лінк на твір]
Як не примножим...
То силу знайдемо.
І крізь зневіри стіну пройдемо.

А може, добродію Якове, все таки, це не "кроки по колу", а рух по спіралі розуміння.

avatar
2 jakov-buga • 17:51, 25.12.2010 [Лінк на твір]
Цей рух більше схожий на конвульсії. smile
avatar
3 metman17L • 18:43, 25.12.2010 [Лінк на твір]
І звідкіля така зневіра ?
Невже погасла наша віра ?
avatar
4 jakov-buga • 19:27, 25.12.2010 [Лінк на твір]
Це не зневіра,просто сум,
що піднімають нас на глум.
avatar
6 metman17L • 21:25, 25.12.2010 [Лінк на твір]
Христос терпів і нам велів.
Кожному поколінню, щось доводиться виносити на своїх плечах. Одним - воєнні лихоліття, іншим- сум від бездонних дум. Що тут вдієш ? Коли наше сьогодення завагітніло безчинством, чварами, наругами. Холоне любов до ближнього. Ось і пожинаємо цей додаток до матеріального статку.
avatar
9 jakov-buga • 08:00, 26.12.2010 [Лінк на твір]
А скільком поколінням ще терпіть,пане Василю,ви не підкажете?До чергового пришестя?
avatar
17 metman17L • 22:54, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Невже воно за горами, пане Якове ???
avatar
18 jakov-buga • 23:19, 26.12.2010 [Лінк на твір]
З таким розкладом життя може і ближче... smile
avatar
35 metman17L • 01:21, 28.12.2010 [Лінк на твір]
Тут я з Вами згідний.
avatar
5 ЛюК • 21:21, 25.12.2010 [Лінк на твір]
На те вони і є, молитви, щоб додавати сил та віри!
avatar
7 metman17L • 21:27, 25.12.2010 [Лінк на твір]
Підтримую Вас, Людмило.
avatar
10 jakov-buga • 08:01, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Підтримую і я вас,шановні,але...
avatar
8 jakov-buga • 07:58, 26.12.2010 [Лінк на твір]
*На Бога надійся,а сам не плошай*А в нас, щось не виходить, ні за мудрістю народною, ні за молитвою Божою.Принаймні мені так думається.На жаль.
avatar
11 Pylyp • 20:44, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Даруйте, Якове, але в мене інше бачення:
Вовки в кошарі,
Безчинство, наруга...

Ні квіти, а ні молитва тут не допоможуть.
Українцю треба, щоб копнули, або грім гримнув!
dry

avatar
13 jakov-buga • 21:02, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Можно і так кошара,даруйте,одна. А в ній і хижаки і ягнята...Якого ж грому потрібно ,мабуть,щоб і барабанні перетинки затремтіли?
avatar
12 Shtanko • 20:58, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Рух не по колу, а по спіралі,
тільки здається, не в гору, а до низу, в прірву.
Важкий нарід - будять, будять, а збудити не можуть. Сорочка дуже близько... confu9 smile
avatar
14 jakov-buga • 21:08, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Від поту прикипіла близько до тіла. Спробуй - відірви.
avatar
15 Shtanko • 21:10, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Майбуть не від поту, а від крові та сліз, тому й відірвати не можливо. Кожна душа тремтить від страху, досі... confu9
avatar
16 jakov-buga • 21:16, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Це точно.Страх минулого століття.Бідна України,що такий народ...
avatar
19 metman17L • 23:31, 26.12.2010 [Лінк на твір]
Тут , хлопці, з вами не погоджуся. Можна судити окремих історичних осіб, певні суспільні прошарки, владу, але не народ в цілому.

Як писав Василь Симоненко:
" Народ мій є ! Народ мій завжди буде!
Ніхто не перекреслить мій народ !"

А страх, коли він Божий, є початком всякої премудрості. А ті політикани швидше розпалюють поміж нас ворожнечу і здобувають собі дивіденди, а ніж пробуджують у наших душах щось добре.

avatar
20 jakov-buga • 08:16, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Вони зачищають територію від нас,а ми говоримо про всякі Божі премудрості. smile
avatar
22 virchi • 09:19, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Я розумію, що у багатьох вже "чешуться руки" щоби взяти вила або гвинтівку, але без віри тут нічого не буде. Буде, але таке, як 75 років (вже більше) назад. І що? Замінили зі зброєю владу. Замість Бога дали трупака леніна щоби вірили...
==
Наша проблема в іншому. "Серцевину" нашої нації - віру ПРАВОСЛАВНУ роздирають. А коли у нас буде 3, 5, 10 церков різних конфесій, 10, 20, 30 божків, бо повірте, нас можна брати "голими" руками. Перший хто винен - наш перший президент Кравчук, з підтримки якого і почала ділитись ЄДИНА на той час церква православна, яка ВИСТОЯЛА у часи катів-комуняків. А от у часи демократів (розуміти правильно не "влади народу", а "демон") таки вийшов розкол...
avatar
23 jakov-buga • 09:26, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Процес пішов.Спробуй - зупини,якщо у серці православ*я ніж розбрату...І де вихід?У другому пришесті?Так може його наближать потрібно?
avatar
25 Shtanko • 09:31, 27.12.2010 [Лінк на твір]
А може й треба наближати, а треба зрозуміти, що ми схожі з Богом в творіннях своїх, тому й творити треба красиве, так як велів Він, а ми щось не те робимо, не так живемо. А нам, майбуть, писати про це треба, кричати треба, щоб усі почули, щоб почали...
avatar
27 jakov-buga • 09:40, 27.12.2010 [Лінк на твір]
А ми кожен день і пишемо от тільки чи нащадки схочуть його читати,якщо вони не виродяться.
avatar
28 Shtanko • 09:44, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Тоді жаль, що так, але вішати перо на гвіздок зарано.
Може більше наступати треба, в контакти різні, ловити і лікувати душі в сітях.
avatar
31 jakov-buga • 10:26, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Перо не вішати,а гострити треба.Ловити мух можно.А людям -однодумцям гуртуватися.
avatar
21 Shtanko • 08:54, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Тож весь народ "в цілому" й нищать. Знищують не тільки фізично, а, в першу чергу, духовно. Де вже той нарід, так окремо кожен сам по собі..
Може то філософія буття така - є пророки, є поети, а альтруїстів-керівників кат ма, вони відразу стають керівники-прихопісти. Та й народ такий же - квартирка, машинка... а далі... Матеріалізм живий.
Де ж той образ і подобіє Богу? confu9
avatar
24 jakov-buga • 09:28, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Змели і образ і подобіє.А натомість чорна діра у душі народу,отой матеріалізм.
avatar
26 Shtanko • 09:39, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Згоден, що змели, розчавили, видушили. Треба всім очі відкривати, через мозок заштопувати ту діру, голка - вірші, слова - нитки. Тільки багато треба поетів, і щоб в одну дудку. confu9
avatar
29 jakov-buga • 10:02, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Гарно,але не ре а ліс тич но.Скоріше дудка нам буде,бо голку з ниткою кидають на смітник,а разом і їх господарів. От ,що страшно.Та й зрештою,якщо розчавлені і видушені,їм вже все од но чи розкриті очі чи закриті.Гуртуватись треба отим,що духом моцні,а вже за ними і ниці та знедолені підуть...
avatar
30 Shtanko • 10:08, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Ой важко віриться у це. Хоча і Віри не втрачаю. Дякую Якове за "перестрілку". З Наступаючими святами! up
avatar
37 jakov-buga • 08:36, 28.12.2010 [Лінк на твір]
Мені теж,Ігоре,так само важко,але не втрачаймо надії.І тебе З Новим роком.Творчих злетів і горіння,без всілякого падіння. yes
avatar
32 metman17L • 19:33, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Панове, даруйте, але баба-яга знову проти.
Суть - віра, буття - похідна. Жирує сьогодні цивілізований європеєць, який повільно віддаляє віру через поклоніння матеріальному статку. Ми ж намагаємося зберегти нашу віру(запроваджену Володимиром), бо вона основа. Не потрібно відкривати п'яте колесо, треба берегти від впливів субкультур, те що маємо - свою віру.
Згідний з добродієм Василем в тому, що:
Допоки віра православна є, допоки ми, а далі наш не буде...
avatar
33 jakov-buga • 22:18, 27.12.2010 [Лінк на твір]
Кожна людина -- Всесвіт.У кожної людини своя віра.І добре коли вона є і міцна,мов криця.Для кожного відведена роль у п*єсі *Життя*.Грай та не загравайся,щоб часом не забув про мету, до якої ти повинен прийти.Ім*я котрій --Совість.
avatar
34 metman17L • 01:12, 28.12.2010 [Лінк на твір]
Схоже, добродію Якове, у вас своя філософія мір вір. Та, мабуть, вартісною з них є лише та, яка приносить достойний плід - спасіння. Всі інші- блуд, навіть коли вони з максимальною вірогідністю маскуються під віру. Бо в духовному не додають, а зводять.І, наостанок, термін "совість" - це аналог християнського сумління, перекручений комуністичними ідеологами з метою знищення усього Божого, або витіснення його на периферію другосортного. Так, що на роль Абсолюта вона не тягне, навіть коли її писати з великої літери.

Та здається, що ці дебати починають нагадувати "кроки по колу". Солодких Вам снів. Завжди приємно з Вами поспілкуватися.

avatar
36 jakov-buga • 08:30, 28.12.2010 [Лінк на твір]
Добре,що вона є ота філософія мір вір,а не ,скажімо,*філософія*оковитої.Стосовно християнства і спаіння.Релігію насаджували нашому народу мечем і пряником 400 років...А відголоски дохристиянських наших сят збереглися і досі.Та сама Коляда.(колядки,щедрівки).
Стосовно совісті-сумління.Називайте її як хочте,головне,щоб вона ,як та іскорка,гріла серце і душу людини.


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
leskiv: Дякую за коментар. Вони не дурні, їх так "оболванила" їхня рашистська пропаганда,що витверезити їх можна лише з допомогою зброї. Інакше не зрозуміють, не дійде. Це як у фашистській Німеччині

kraynyuk46: Так і є, пані Таміло. " В СВО я защищал Родину бурятов" **




     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz