Нд, 22.12.2024, 23:26
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1058]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [134]
Аудіовірші [49]
Українцям [2700]
Вірш-пісня [546]
Вірші про Україну [1482]
Вірші про рідний край [811]
Вірші про мову [282]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [23]
Акровірш [32]
Байка [108]
Загадки [16]
Верлібр [144]
Елегія [51]
Історичні вірші [290]
Вірш-усмішка [1000]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [663]
Вірші про чоловіків [111]
Вірші про військових, армію [211]
Вірші про Перемогу, війну [415]
Вірші про кохання [3397]
Вірші про друзів [715]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [334]
Вірші про дитинство [323]
Вірші про навчання [59]
Вірші про професію [83]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [708]
Вірші про свята [204]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1225]
Вірш-тост, вірш-привітання [121]
Для мене поезія - це [191]
Поети [275]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [320]
Щастя - ... [600]
Жінка - ... [263]
Життя... [4494]
Філософам [1308]
Громадянину [914]
Метафізика [157]
Опитування для Вас:
Що є загрозою розвитку української мови?
Всего ответов: 497

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Життя...
 

Стомився

       

Зазвучала тихо і бездумно

Беззмістовна музика вітрів.

Розпочати радісно чи сумно

Вслід за нею нині мені спів?

Стало менше сили, і бажання

Сподівань співучості пройшло.

Важко бути першим, а останнім

Навкруги згубилося число.

Сумувати я причин не маю,

Та нема й для радощів підстав –

Віднедавна хата моя скраю

Остогидлих ігрищ і забав!..

24.06.12.


Додав: Did (29.06.2012) | Автор: © Кучерук Віктор
 
Розміщено на сторінці: Життя...

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 4498 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 35
avatar
1 Davudenko • 11:13, 29.06.2012 [Лінк на твір]
душевно, щиро і гордливо. hands 55555
avatar
3 Did • 13:35, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Який настрій - такий вірш... yes yes
Дякую вам.
avatar
Вікторе, Ваша хата ніколи не була і не буде скраю, бо вірші Ваші глибокі і торкаються людських сердець!!! Щиро бажаю і надалі бути під захистом легкокрилої чарівниці Музи!!! 55555
avatar
4 Did • 13:38, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Дякую Вам, пані Алло.
Не переймайтеся чимсь миттєвим - воно у всіх нас минається... tongue
avatar
5 Koshkina • 15:49, 29.06.2012 [Лінк на твір]
А чи буває музика беззмістовна? Не розумію....А вірш змістовний.
avatar
8 Did • 18:24, 29.06.2012 [Лінк на твір]
А про що вона - весела та сумна, дзвінка і тиха, - ота музика вітрів, яким змістом наповнена, може ти мені відповіси, Ірино?..
Дякую тобі за коментар.
avatar
Так нагадало:

Не жалею, не зову, не плачу,
Все прошло, как с белых яблонь дым.
Увяданья золотом охваченный,
Я не буду больше молодым.
Я теперь скупее стал в желаньях...

І так далі...

Той, хто когось звинувачував у плагіаті, сам плагіює? Хм... Невже?
avatar
9 taisa75 • 18:25, 29.06.2012 [Лінк на твір]
хм...іронія?...не дуже гарно, як для високого прізвища...(та й, здається, тема була вичерпана)
avatar
11 Did • 18:30, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Не переймайся безпричинно, Таїсо...
avatar
14 taisa75 • 18:35, 29.06.2012 [Лінк на твір]
та я не переймаюся, просто настрій такий inverted
avatar
15 Did • 19:46, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Все минеться, забудеться з часом...
avatar
10 Did • 18:28, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Доводиться, Олександре, так на хліб заробляти... tongue tongue tongue yes yes yes
avatar
7 taisa75 • 18:21, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Буває, Вікторе...Це все скороминуще... yes
avatar
12 Did • 18:33, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Дата написання вірша дає чітку та зрозумілу відповідь на багато можливих запитань...
Назавтра, повір мені, все буде у моїх віршах теплішим і світлішим.
Дякую тобі.
avatar
13 taisa75 • 18:34, 29.06.2012 [Лінк на твір]
А я про це й подумала! :)
avatar
16 Did • 19:47, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Дякую за розуміння. yes yes
avatar
17 Юляся • 20:16, 29.06.2012 [Лінк на твір]
досить гарненько
avatar
19 Did • 22:34, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Не для всіх, Юліє...
Дякую.
avatar
18 Beatus • 21:02, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Зазвучала тихо і бездумно

Беззмістовна музика вітрів.

Розпочати радісно чи сумно

Вслід за нею нині мені спів?

" Зазвучала тихо і бездумно (?)

Беззмістовна (?) музика вітрів"...
Хіба ви самі не розумієте, що це примітив?..
Такі вірші годяться тільки для запису в зошит куми... Кума подякує ше й чарчину наллє...
avatar
20 Did • 22:49, 29.06.2012 [Лінк на твір]
Ну, якщо ви вчуваєте в порухах вітру якісь наповнені змістом думки чи міркування, то розкажіть мені про них, може, справді вони є?..
Вгадали, пане Іване, бо кума багато моїх віршів дійсно занотовує собі в блокнот, і чарку, буває, наливає - подобаються їй мої вірші, ось і все тут... tongue
Дякую вам за відвертість і щирість.
avatar
Пане Іване, чому ви дивуєтесь такому примітиву? Не варто! Адже пан Кучерук "тихо" слямзив розмір, ритм та ідею у Єсеніна. Навіть зробив спробу майже цілі рядки "бездумно" перекласти українською! Що путнього мало вийти з тої тихої бездумщини? tongue
avatar
22 LedyDelfin • 07:53, 30.06.2012 [Лінк на твір]
"Зазвучала тихо і бездумно
Беззмістовна музика вітрів. .." -- ну чому ж "примітивно"? автор цими сумними рядками передає свій стан (состояние) -- чи є смисл і "міркування"в музиці вітрів, чи його немає -- залежить зовсім не од вітрів, і не від музики, а від того, як людина в якийсь момент налаштована...
друге -- чи правильно отак різко і вбивчо робити висновки нам одне стосовно іншого -- примітив... усе дуже відносно... та й примітивізм, як в живописному мистецтві, так і в поетичному -- це сходинка, яка має бути на своєму рівні... це -- простота без вишуканості... це бажання бути... і що ж, така поезія -- має свого читача... це "етап" і для поета і для читача... важливо, щоб не робилося спроб підганяти усе під цей рівень, і все...

гірше інше: "Важко бути першим, а останнім

Навкруги згубилося число..." -- але переживати такі ілюзії і драми -- це також право особи...

і останнє -- ТЕМА закрита, і не варто до неї звертатися -- просто НЕ ВАРТО...
avatar
23 Beatus • 08:02, 30.06.2012 [Лінк на твір]
Ну що ж, насолоджуйтеся... Тема? Тут нею й не пахло...
avatar
24 LedyDelfin • 08:13, 30.06.2012 [Лінк на твір]
ні, я не можу насолоджуватися.... я про інше... можна ж не читати? так? пане Іване, невже Ви сподіваєтеся, що почувши таку Вашу правду (може, я з Вами й згодна по суті...) людина (будь хто) возвисить поетичний голос?... виросте над собою... підказувати і допомагати можна... але не "батогом по литках"... :) не хотіла Вас образити... вибачайте, якщо так випадково вийшло...

а тема -- та я до пана Олександра звертаюся... і до всіх, хто знає про ту "ТЕМУ"...
avatar
Пані Савелюк, чому ви так делікатно обходите тему плагіату? Невже не знаєте цього рядка Єсеніна

"Я теперь скупее стал в желаньях"?

А тепер порівняйте з рядком Кучерука:

"Стало менше сили, і бажання"...

Майже дослівний переклад.

Про яку поезію тут можна казати взагалі? Тут ПЛАГІАТ у чистому вигляді.

І ще питання до автора: пане Вікторе, чому відмовчуєтесь? ;) Ви ж так завзято нападали на інших, коли бачили навіть натяк на плагіат? yes
avatar
26 LedyDelfin • 10:01, 30.06.2012 [Лінк на твір]
любий пане Олександре! знаю цього вірша... і... Ви праві, що це "майже дослівний переклад"... а делітність моя -- тут дві причини: нас з Вами звинуватять у дружбі і змові, бо слово "плагіат" зараз сприймається акцентовано (бачу, Ви в курсі ціломісячних розборок...), ну, і друга: треба всім трохи перепочити.... хоч би на якийсь час... бо почнеться "2-га серія цього марлезонського (так, здається...) балету..." отак-о якось... не ображайтеся, добре?.. :)
avatar
Олександру Високому:
Скажу своє перше враження після прочитання всіх повідомлень.
"Якщо жити по принципу око за око, а зуб за зуб, то скоро всі залишимося каліками..."
________________
Не ображайтеся, що не висловлюю інших думок, їх було багато з вчорашнього вечора.. Але прийшла до висновку, що єдиний шлях - це рухатися далі. Адже коли ми щось робимо, то орієнтуємося на результат. Чи не так?
Я хочу прийти на анумо і почитати гарну поезію, дізнатися новини, по можливості пограти у якісь ігри...
Якщо Ви маєте час і бажання, то могли б взяти якусь ділянку роботи на себе... Наприклад, створити "Буріме", чи (якщо Ви щодня відслідковуєте свіжі новини) ознайомлювати сайтівців з найважливішими і найцікавішими подіями...
Можна багато чого хорошого зробити.
Це стосується абсолютно всіх, а не лише особисто Вас.
Гарного дня.
avatar
Це мине)))))
за вірш 5!
avatar
Про яке "око за око" ви кажете, Наталю? Особисто мені Кучерук не зробив нічого поганого. Скоріше, навпаки. Але в деяких віршах цього року він настільки пройнявся єсенінською манерою письма, що я не стерпів і написав таке маленьке зауваження. Всього-навсього. А ще підкреслив, що людина, яка звинувачує інших у плагіаті, мала б принаймні сама не робити цього. От і все. yes

Я теж "хочу прийти на анумо і почитати гарну поезію", але не можу спокійно дивитись на плагіатство і на те, як цей недолугий вірш майже всі нахвалюють, соромливо не помічаючи очевидного... ;)
avatar
Ви знаєте, я коли маю нагоду почитати щось на сайті (а це останнім часом буває дуууже рідко), то просто отримую заводолення, абстрагуючись від всіх негативних моментів, що тут відбувалися.
avatar
31 Did • 02:56, 05.07.2012 [Лінк на твір]
Дякую тобі, Наталю, за власне сприйняття поезії, за власну думку, за те, що вона в тебе є...
Не лукавлю, правда...
avatar
Щойно натрапила на недавнього вірша Віктора і моєму здивуванню не було меж, коли побачила коментарі під ним. В мене таке враження, що частина анумівців підхопили якусь дивну бацилу - хворобливе бажання постійно шукати ворога "навіть у кущах за хатою" і виплескувати жовч у навколишній простір. Вам що - "пороблЕно" чи що, як кажуть у нас на Галичині? Скажу відверто - ваше взаємопоборювання так негідно і жалюгідно виглядає, що вас після цього"цвітом нації" язик не повертається назвати. Ну де ви берете стільки ненависті і людиноненависництва? Ну де це "добре і світле", яке ви декларуєте на кожному кроці, перехресті і навіть в метро? Краще до церкви сходіть і покайтеся, бо ваша всеохоплююча злоба дошматує цей світ до кінця! Сумно аж до сліз...
avatar
34 LedyDelfin • 12:59, 05.07.2012 [Лінк на твір]
...якщо до церкви -- то не тільки тим, хто чорне називає чорним, але й тим, хто чорне називає білим...
avatar
Пані Валентино, я про тих, що виплескують у світ людиноненависництво і розбрат ( принаймі тут на Анумо), а говорити правду потрібно, якою б гіркою вона не була, але доброзичливо і без огульних образ, тоді вона (правда) буде стимулювати до вдосконалення, а не озлоблювати ще дужче і протиставляти...
avatar
Перш ніж звинуватить когось в плагіаті -
Подивіться Ви на себе уважне'нько, браття,
Не шукайте в закамарках Ви "сніги вторішні",
Зазирніть у свій "колодязь" й пишіть кращі вірші!
yes


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
leskiv: Щиро дякую за коментар s-16

leskiv: Пречудова у вас уява. Сподобався вірш. respect

kraynyuk46: Так, зло і підлість трапляються серед людей. Але, на мою думку добрих, чуйних людей більшість. Вони підтримають і допоможуть. Треба вірити в к

kraynyuk46: Дякую, п. Таміло. table-2       


Форма входуу
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ: Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz