Знижки в АТБ - оманливий туман.( Або один кадр реальності)
Сьогодні в супермаркеті АТБ, яке дивне слово, бо супер просто та й усе,- цінові знижки на товари. Людей в приміщенні так багато, що важко людині пройти, треба тільки прориватися до товару через людський бар’єр.
Аліна стояла серед цієї метушні посеред супермаркету і дивувалася: Що це люди, наче здуріли? Понабирали повні кошики товарів, неначе в них три місяці голоду…. Невже вони не розуміють, що це такий психологічний метод впливу на людей. Знижка товару на три або п’ять гривні не означає, що людина дуже зекономить на своєму бюджеті. Навпаки, треба витратити більше, щоб зекономити п’ятдесят гривень. Яка ж людська жадність і дурість,- подумала Аліна і засміялася сама до себе. А коло неї стояла жінка, яка наклала повний кошик різного товару, що підняти не може. Та все ж таки, зібравшись з силами і зробивши глибокий вдих, пішла до каси займати чергу, яка була довжиною через все приміщення АТБ.
- Привіт! – сказала до Аліни її гарна знайома Юлія.
-Привіт! .
- Ти бачиш, скільки людей, що важко дихати?- запитала знервовано Юлія.
-Чудні люди, думають, що ця знижка допоможе стати заможнішими. Вони навіть не розуміють, що їх дурять, - відповіла Аліна і продовжила думку,- Новий рік «отдихає»!
- Я піду звідци,- промовила Аліна,- не можу дивитися на безглуздя людське .
- І я піду з тобою, - сказала Юлія і пішла слідом за нею.
На порозі великого супермаркету молоді жінки розмовляли про своє життя. А люди все йши до АТБ безперевним потоком, думаючи, що зараз схоплять щастя за бороду, яке називаєть «знижки». Але ж через тиждень знову їхні холодильники стануть пустими і ловити свої матеріальні сподівання в супермаркеті не прийдеться. Сучасні технології товарообігу розраховані на те , щоб люди витрачали більше коштів, в туманному й одноденному щасті……
Люди все шукають щастя не там, вони путаються в особистих страстях, а правильних доріг не бачать, - Ірина Пшиченко.
Вересень 2015 рік.
Чому не прийдеться,п.Ірино, прийдеться, але вже в іншому супермаркеті, бо там теж не сплять. Суть не в тому, що людина придбала якийсь продукт по дешевшій ціні, і - це добре, а в тому, що взагалі придбала, завдяки цим технологіям, бо викладаючи дома із сумки покупку, людина сама собі іноді дивується навіщо вона купувала той чи інший товар, а повернути і написати зауваження у книгу скарг ніхто не наважується, бо сприймає як свою помилку, ніхто ж не заставляв... Гарна тема для обговорення.
Спасибі за розгорнутий коментар, пані Катерино... Мені все ніколи....
Додати коментар:
Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до
ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин
(50 коментарів Ви можете переглянути на
сторінці
"НАШ
ТОП ++")