Коментувати також можна з та

Пт, 29.03.2024, 10:12
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1015]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [133]
Аудіовірші [49]
Українцям [2667]
Вірш-пісня [542]
Вірші про Україну [1477]
Вірші про рідний край [805]
Вірші про мову [201]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [22]
Акровірш [31]
Байка [106]
Загадки [15]
Верлібр [143]
Елегія [51]
Історичні вірші [288]
Вірш-усмішка [995]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [661]
Вірші про чоловіків [109]
Вірші про військових, армію [209]
Вірші про Перемогу, війну [408]
Вірші про кохання [3366]
Вірші про друзів [713]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [332]
Вірші про дитинство [321]
Вірші про навчання [58]
Вірші про професію [82]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [705]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1214]
Вірш-тост, вірш-привітання [114]
Для мене поезія - це [191]
Поети [272]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [290]
Щастя - ... [597]
Жінка - ... [260]
Життя... [4418]
Філософам [1292]
Громадянину [861]
Метафізика [153]
Опитування для Вас:
Що є загрозою розвитку української мови?
Всего ответов: 497

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Вірші про Перемогу, війну
 

ПЕРЕМОГА??? - День Пам"яті...

Для двох тиранів - виприсків  із пекла-
війна була забавкою  людьми.
О як лице у Перемоги смеркло.
коли  їі везли до Колими.
О як їй ще в неодболілі рани
засипували  нерозтерту сіль
нових ідеологій...Ветерани,
чи ви знайшли ту повоєнну ціль?!
Чи небо мирним сяяло погіддям?
Чи справді воля розлилась довкіл?
Росли і розросталися угіддя
просатанинські і точився кіл
на тих синиів, що рвали груди білі
на молотильні джугашвільських плес.
О як пекли ті ордени на тілі,
коли зростав нахабночорний плебс.
 О як та перемога голосила,
пропахла димом - сльози на очах,
коли її синів  силенна- сила
скатовано в сибірських таборах.

Тоді скажіть: яка ж це Перемога?!
Зґвалтована і стрижена під скіс
для сильних світу...праведна дорога
поміж фронтами вигіркла від сліз...



Додав: Roksa (09.05.2012) | Автор: © Роксолана Вірлан
 
Розміщено на сторінці: Вірлан Роксолана, Вірші про Перемогу, війну

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 4176 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 28
avatar
1 Koshkina • 17:12, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Це велика трагедія......Гарні і складні, як на мене ,підібрані слова ,п. Роксолано. hands
avatar
4 Roksa • 17:49, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую читали, Ірино! Що саме складно сприймається?
avatar
2 Davudenko • 17:15, 09.05.2012 [Лінк на твір]
п. РОКСОЛАНА ТАК для когось це була звитяга а для когось втіха і забава. hands mellow hands 55555 ВАС зі СВЯТОМ
avatar
3 Roksa • 17:48, 09.05.2012 [Лінк на твір]
п. Іване, для багатьох ветеранів цей день - це тільки День Пам"яті. Якa ж це Перемога, якщо для нашого народу продовжувалася війна, і жорстока війна, ще дуже довгі роки. З одної молотильні потрапили одразу в іншу....
avatar
5!!!!
Війна це завжди горе і біль.
Потрібно багато змінювати в собі, щоб навчитися поважати іншу думку, інший світогляд, інший колір шкіри.
Сьогодні дивилася фільм про осенцім. Страшно і незрозуміло..
Я думаю, що визволення від цього всього пекла це і є перемога.
Бо все, що відбувалося - це трагедія.
Головне - не забувати і старатися змінитися на краще, щоб подібне не повторилося.
avatar
6 Roksa • 17:55, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Наталочко, але освєнціум чекав нас ішний і не менш страшний. До речі перші такі конц. табори на зразок "Освєнціум" були розроблені саме в рад. союзі. Страшна історія...
avatar
Страшна..
І вигадали це все люди для інших людей.
П.С. Пригадала фільм "Список Шиндлера". Дуже сильний фільм, подивіться!
avatar
10 Roksa • 23:03, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую, Наталочко, обовЯзково гляну.
avatar
Багато людських доль покапічила війна (але це зрозуміло,адже війна),та й після війни було багато скалічено (і це є правда,і це ще болісніше) уже у післявоєнні часи.Болюча тема розкрита вами,але давати шану ветеранам
ми зобов"язані - це наш обов"язок!
avatar
9 Roksa • 23:02, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Абсолютно погоджуюся, п. Галинко- трерба пам"ятати все добро, що зробили для нас відважні наші герої! Та варто пам"ятати і про Ветеранів війни, що у міжфронтті воювали і часто стримували просування німців на території України, які у дуже складних умавах, переслідуванниі відразу багатьма сторонами ворога- виборювали волю- це воїни ОУН_УПА. Шана Гароям! (і до речі не піпд червоними прапорами і не з георгієвськими ленточками цей день нам поминати- така моя думка)
avatar
11 укран • 23:40, 09.05.2012 [Лінк на твір]
Я Вас зрозумів, зрозумів Вашу позицію, але не зовсім згодни з Вами.
Дещо я пояснив у своєму вірші, дещо ще тут спробую пояснити... Це моя думка, якщо Ви з нею не згідні - не заплющуйте очі, а доводьте мені мої помилки...
По-перше я вважаю, що це свято Великої Перемоги, тому що це було подолання одного з Тиранів!
Так, багато наших ветеранів воювали на стороні другого Тирана, але воювали вони не за Тирана (уважно вчитуйтесь в слова) Вони воювали за свою землю, за свої сімї, за мирне небо, за Нас з Вами... І вони перемогли...але лише одного противника- Тирана... А другий потім ще довго продовжував свою війну з вчорашніми "побратами"... Але потрібно поважати ветеранів-червоноармійців і давати змогу зустрічати День Перемоги так, як вони хочуть - з червоними прапорами і георгіївськими, чорно-жовтими ленточками. Не потрібно змінювати святкування, треба змінювати ставлення до цього свята. Я дуже хотів би, щоб і ветерани червоноармійці зі своєю символікою і ветерани УПА зі своєю символікою сіли за один стіл святкувати Перемогу над одним із Тиранів.
УПА, як Ви правильно зазначили, воювала відразу проти двох Тиранів, і тому доля її така невтішна. Але вони зробили неоціненний вклад у спільному поваленні - Нациської Німеччини (повторюсь, фашизм і нацизм не одне і теж, вони схожі але не однакові). Тому мені жаль, що в Україні ще досі не визнаються на державному рівні Герої УПА... Ось про це писав у своєму вище опублікованому вірші, як міг написав...
Дякую Вам за працю, за думки і позицію, надіюсь на розуміння.
avatar
14 Roksa • 06:36, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Укране, дякую Тобі за твій поглублений комент і з радостю поговорю з Тобою.
Отже, пишеш ти:
................................................................................. ...............................

По-перше я вважаю, що це свято Великої Перемоги, тому що це було подолання одного з Тиранів!( пише Укран)
................................................................................. ................................
відповідь:

Це і справді була запекла боротьба- я впевнена, що більшість борців сприйняли завершення війни, як дійсне і остоточне завершення зла. (До речі варто згадати, що коли радянські війська увійшли в Берлін, то по тому було згвалтовано тисячі німкень- це не вигадка, а докуметація, яка відповідає дійсності і є подана на шпальти газетні, і міф про встановлення головного прапора на будівлі Рейхстагу...) - але це вже з іншої опери- будемо говорити наскільки цей день є святом для нашого народу.Отже, якщо знищено одного тирана , а іншого - ні- то це ще не перемога, бо неймовірна кількість із тих , що ще вчора б сміливо і відчайдушно віддали своє життя за чисте небо, за свою родину і хатину, котрі були, на жаль , у складі СРСР- сьогодні поїхали на заслання, були замордовані тільки за те, що мали сміливість підняти слово проти режиму. Ось іще: вислів "Велика Вітчизняна" - це чисто сталінська міфологія і наростання тоталітарної істерії Якщо вже говорити про часткову перемогу, то вона виходила далеко за рамки вітчизняної,атже здобута
спільними зусиллями Об"єднаних Націй.
Далі: Укране, не можна червоних прапорів і георгієвських стрічок - категорично!!!! Це злочинна символіка!!! Катерина 2 георгієвськими стрічками нагороджувала тих бояк, котрі винищували нашу січ, що це має для України нести- нічого доброго! Червоні прапори і стрічки підсвідомо відносять нас у час коли ми були під пресом найстрашнішої м"ясорубки - псевдорадянського і псевдосоюзу! Якби ми на той час - час тої війни, були державою- чи воювали би ми під червоними прапорами - НІ!!! Ми би воювали під своїм національним прапором- зрештою, що і робили воіни ОУН-УПА! Чому ж ми відкидаємо ще одне і дуууже вагоме пасмо фронту- українських націоналістів( прошу розуміти значення цього слова правильно, а не викаверкано, як подавали наші великі вчетилі) Пам"ятай, що і прекрасний наш древній символ СВАстику - Гітлер теж покаверкав і випацькав своїми ідеями, але цей символ Сонця- не підповідає його задумам. Те , що Гітлер висиджувався і Гімалаях і брав звідтам знання- це не секрет, так само , як і Сталін ніколи не був байдужий до тих наук, що зберігали Гімалаї. Особисто для мене і на мой розсуд, - то ця війна несла ще і якийсь окультний характер. А люди для них, для "посвячених"- це гарматне м"ясо було.
................................................................................. ......................................
(повторюсь, фашизм і нацизм не одне і теж, вони схожі але не однакові). Тому мені жаль, що в Україні ще досі не визнаються на державному рівні Герої УПА. (пише Укран)
................................................................................. ..............
відповідь:

Укране, але і нацизм і НАЦІОНАЛІЗМ- це теж різні речі, ще є шовінізм, котрий, якраз панує і ментальности тих , хто носить досьогодні червомі прапори, живучи в Україні.
А Героїв УПА - воне не визнають, бо то була армія іншого рівня, бо вона несла національне забарвлення ідей, бо вони не були дикунами, завойовниками- вони захищали свою землю, вони би завзйди зрозуміли інаціоналіста іншої країни, але у них із шовіністами би ніколи не було би домовленостей. Поки при владі ця банда, котра посідає керманичні місця- буде надпис "Україну мають таланти" , а таке бидло наших Героїв не визнає і не треба, бо Герої від того не перестануть ними бути.

Одним словом: боротьба триває! Перемога лише часткова...
avatar
17 укран • 11:27, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Вибачте, майже все з того, що Ви розповіли я знаю...
Для того щоб написати мені відповідь - зрозумійте основну мою думку - це була нехай і маленька, але Перемога. І потрібно шанувати всіх ветеранів - і червоноармійців і ОУН УПА.
P.S.: я не казав, що нацизм (націонал-соціалізм) і націоналізм - одне і теж, я знаю, що є шовінізм, доки Ви не зрозумієте мою позицію, частково висвітлену і під моїм віршем, не поставитесь до неї з повагою (хоча можливо і з незгодою) то нам важко буде знайти спільну мову!!!!!! І річ не у моїй необізнаності!!!!!!!
Вибачте за різкість і прямоту...
avatar
18 Roksa • 15:27, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Укране, те, що у нас із тобою різні поглядні позиції на деякі речі - це нормально і природньо. Пози тим- я поважаю тебе як людину, як товариша, мені є приємними твої творчі сходження і вірші. Я поважаю людей - воїнів, яких і ти поважаєш: за сміливість, за те, що не здавалися у складних хвилинах життя, але поважати тоталітарну символіку, ніхто мене не в силі заставити. Під червоним прапопром скоєно неймовірно багато злочинів. Виставляти цей прапор сьогодні, у незалежній Державі - це плювок у душу нації. Це на підсвідомому рівні, знову визнати себе поневоленим, це комплекс меншовартості. Але не все так одразу...аби нація оздоровилася- потрібен час і нові, відродженні у дусі покоління. А на разі му заслуговуємо і на президента , якого маємо і, на жаль, на той стан країни у якому опинилися. Вірю в майбуття! Хай Бог помагає.
avatar
19 укран • 20:03, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Нація здорова, у ній як були слабкі місця так і залишились...
Я не писав, що треба визнавати і поважати їхню символіку,, я лише прошу - поважати святкування ветеранів-червоноармійців, а за Вашими словами у них потрібно позабирати прапори, медалі і ордени із комуністичною символікою, ще й позривати гвардійські лєнти?, ні, ніколи...
Та будьте уважними і милосердними, я не кажу визнавати тиранічну символіку я прошу поважати вибір ветеранів у їх "правильності святкування", що ще раз повторю - старався передати у своєму вірші, ну хоча б з поваги до мене прочитайте і той коментар, прочитайте, що там пишуть інші, ну...прошу Вас.
А від останніх Ваших слів у мене серце кровю обливається - ніхто, ніколи так не сміє говорити!
Та ну, набридло товкти воду у ступі...Так діло не піде...
avatar
22 Roksa • 02:10, 11.05.2012 [Лінк на твір]
Укране, поважай і мою думку- не заставляй мене поважати символіку під якою було вчинено мілйони вбивств невинних людей. Я можу тобі перелічити, хоча б тих хто дуже близький мені, але не стану, бо не стачить місць. Паминати треба під національною символікою- треба поважати чільне населення цієї держави- України!!!
avatar
12 metman17L • 00:15, 10.05.2012 [Лінк на твір]
І все таки це була перемога... Гірка, болюча, складна ... але була. Тирани - тиранами, але наші діди захищали свою землю, родину, сім'ю і часто ціною власного життя. Навіть важко уявити щоб зараз з нами було (якщо були !), якби не ця перемога.
avatar
15 Roksa • 06:40, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Це було дуже схоже на перемогу, але, на жаль, наш народ потрпив під страшну тоталітарну машину і мільйонами ще був винищений- Боже мій! Мільйонами!!!!Під червоними прапорами! А гнобителів нашого народу нагороджували георгієвськими стрічками з медалями за вправно проведені операціями у особливо важких ділянках України. Що би було, якби не ця " перемога" - а знаєте, що би було: ми би боролися з будь-ким, хто став на заваді нашої державності- от , що би було!
avatar
24 metman17L • 23:18, 12.05.2012 [Лінк на твір]
Ціную Ваше намагання дивитися на історичні події не однобоко, а намагатися розглянути їх з різних точок зору. Але в даному випадку правда у кожного "своя". В будь якому випадку цю перемогу здобували наші діди, а не ми і, гадаю, не нам її перекроювати. Можемо відзначати або не відзначати (це вже на власний розсуд) але нав'язувати своє бачення і робити з цієї історичної події "ні рибу - ні мясо"... Даруйте.

А, взагалі, у кожного покоління достатньо своїх проблем... Подивимося лише на сумну статистику тих процесів, які нині відбуваються в нашій країні.
З 1993 р до 2011 чисельність населення України скоротилися на 7 млн. Україна стає абсолютним лідером у Європі за кількістю розлучень. А що вже казати про "розквіт" алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії. Ось те, що актуальне і вимагає роздумів, пояснень і пошук шляхів вирішення, а не про те, як називати цей день.
avatar
25 Roksa • 06:52, 13.05.2012 [Лінк на твір]
нав'язувати своє бачення і робити з цієї історичної події "ні рибу - ні мясо"... Даруйте.( В. Світлий)
................................................................................. ................................................................................. ......................................
Відповідь:

п.Василю, навіть і не знаю у чому Ви побачили, що я із цієї історичної подіі роблю : "ні рибу - ні м"ясо". Виходить так, що я обстоюючи, поминати загиблих наших дідів під національним прапором, а ні в якому разі не під червоним, роблю, отаку аморфність? Люди потрапили в круговерть подій, вони віддавали свої життя за псевдоперемогу, бо настоюю : одразу, як тільки відгриміли гучномовці про перемогу над нацизмом, одразу, в ту ж мить для України продовжилася війна з комунізмом, що по силі злочину є рівнею нацизму. Тому, наголошую, для нас це ще не була перемога! Я не зневажay ветеранів ЧА, адже серед них наші діди, бабці, сміливі і відчайдушні, але якщо вони є нашими Українськими ветеранами- то безамбітно зрозуміють правду картину, що вималювалася тоді.багато з таких ветеранів вирозуміло ставляться до цієї дати і ясним розумом розрізняють де біле, а де чорне.Зокрема посилання на статтю Дімарова. А Гітлер напав на два тижні раніше, аніж планував зробити це Сталін - сильні світу того ділили землі! Люди опинились пішаками.
Відстоювати правду, Василю, це не нав"язуватися, а зривати штампові пелени з очей сьогодення.
................................................................................. ................................................................................. ..........

А, взагалі, у кожного покоління достатньо своїх проблем... Подивимося лише на сумну статистику тих процесів, які нині відбуваються в нашій країні.
З 1993 р до 2011 чисельність населення України скоротилися на 7 млн.
................................................................................. ................................................................................. ..........
Відповідь:

п.Василю, поки в націо не забарвиться вся керуюча вертикаль та і простий народ- не буде ніяких процесів на краще. В країні, де панує позиція щодо національного питання на зразок " ні риба - ні м"ясо" і буде відбуватися скорочення населення, деморалізація, розлучення, бо немає національного інституту родини, а якщо є то не фінансований і т. д.
................................................................................. ................................................................................. ..........

А що вже казати про "розквіт" алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії. Ось те, що актуальне і вимагає роздумів, пояснень і пошук шляхів вирішення, а не про те, як називати цей день.( в. Світлий)
................................................................................. ........................................................................
Відповідь:
Влучно підмітили п . Василю. А скажіть- но мені: чи бачили ви п"яного бодай одного пластуна чи бандерівця, а якби такий був то є караним строго. Націоналіст ніколи не дозволятиме собі "розслабухи" чи це стосується пиятики, чи інших речей, бо його вишкіл завжди на фони молитви і віри, бо він не дозволить собі зганьбити свою націю найменшим "проколом". Півищіть національну свідомість населення і ви позбудетеся багато з тих, перечислених Вами фактів. А допоки будемо з комлексами меншовастости- будемо такими у всіх ланках життя.

Дякую за діалог.
avatar
26 virchi • 00:35, 14.05.2012 [Лінк на твір]
Погоджуюсь. Сподіваюсь, скільки буду жити, стільки і вважатиму цей день Днем Перемоги. Мій дід пройшов горнило цього страхіття. Він переміг, адже прийшов додому живим. Перемогли усі, хто лишився живий і народив таких прекрасних людей, з якими я маю за честь спілкуватися на цьому сайті.
Щодо Прапора Перемоги, то вважаю, що на цьому святі повиинен бути лише Прапор Перемоги (який вважається Прапором Перемоги), а не прапор СРСР (тут з Вами погоджуюсь, що його якомога рідше треба виставляти, бо це стяг у крові невинних жертв) і тим більше символіка сучасної КПУ.
Щодо УПА... Тут скажу, що поки з обох сторін (про ветеранів) є живі свідки тієї війни, доти і не треба співставляти воїнів УПА та воїнів Червоної Армії, бо неодмінно призведе до конфлікту.
avatar
27 Roksa • 08:17, 14.05.2012 [Лінк на твір]
Погоджуюсь. Сподіваюсь, скільки буду жити, стільки і вважатиму цей день Днем Перемоги. ( В. Гонта)
................................................................................. ................................................................................. .
Відповідь:

Це Ваша думка, п. Василю, і вона не підкріплена нічим окрім емоцій. Та ви маєте право так мислити. Напевно все вище сказане, або погано подане мною, або Ви не читали коментарі.
Таке враженя, що Ви зовсім не володієте інформацією та фактами щодо цієї безславної війни у якій простий люд, простий солдат був лише гарматним м"ясом.
................................................................................. ..................................................

Мій дід пройшов горнило цього страхіття. Він переміг, адже прийшов додому живим. ( В. Гонта)
................................................................................. ................................................................................. .....
Відповідь:
Дякувати Богові, що Він повернувся живим, але це не доказ перемоги. Насправді це була перемога одного монстра над іншим. Чи Ви читали бадай книгу Судоплатова "Криголам Суворов" - це сповідь ґебіста і правда про війну.
................................................................................. ................................................................................

Перемогли усі, хто лишився живий і народив таких прекрасних людей, з якими я маю за честь спілкуватися на цьому сайті. ( В. Гонта)
................................................................................. .........................................................................
Відповідь:
Коли Жукова питали: А як же ми просунемо фронт через Дніпро, адже це не є реальним!!! Він відповів: " пойдьом по хохлам" Найгарячіші фронтові точки, нейзапекліші передові заповнювалися нашим людом і про це має знати світ, але ж ні- у всьому світі, все , що під червоним прапором війни- це рашен.
А що говорити про тих, що повернулися і обстежені службами,за свою довоєнну діяльність,( достатньо тільки було відстоюватюкраїнство) відправилися гнити по Сибірах? Мільйони людей нашого народу не відчули цієї перемоги!!! Дідо мого чоловіка , що перейшов до кінця війни і повернувся з медалями і без ноги, зрозумівши у якій грі брав участь, просто викинув ці всі медалі на гноївку. То може просто варто чесно поминати жертв цієї війни , а не кричати про перемогу.
................................................................................. ..........................................

Щодо Прапора Перемоги, то вважаю, що на цьому святі повиинен бути лише Прапор Перемоги (який вважається Прапором Перемоги), а не прапор СРСР ( В.Гонта)
................................................................................. ...............
Відповідь:

А чим вони, оці прапори відрізнялися? Хіба тільки тим, що на прапорі встановленому на Рейхстазі був надпис дівізії, що першою увійшла в Берлін? Що там була просто інша конфігурація букв і символів на сатанинському полотнищі? Для чого ця гра? Червоний прапор тільки для музею і згадки.
................................................................................. ........................................................................

Щодо УПА... Тут скажу, що поки з обох сторін (про ветеранів) є живі свідки тієї війни, доти і не треба співставляти воїнів УПА та воїнів Червоної Армії, бо неодмінно призведе до конфлікту. ( В. Гонта)
................................................................................. .............................................................................
Тут не треба співставляти, чи не співставляти- треба просто дивитися правдиво на їхні ролі у цьому складному часі. А поки живі - то треба брати свідчення і вивчати з першоджерел цей історичний факт.

А ось із статті Алексея Широпаєва:

http://maysterni.com/publication.php?id=77546 не зневажте цим лінком- ПЕРЕЧИТАЙТЕ !
avatar
13 Abigel • 01:54, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Це була перемога. Але багато правди у Вашому вірші, Роксолано.
avatar
16 Roksa • 06:43, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Марійко, радію, що ти розумієш ту правду- дякую тобі за небайдужість і незаштампованість. У європі цей день відзначають 8 травня, як День Пам"яті загиблих у війні, а у нас ще й досі безсовісно цю війну назувають "Отечетственной"
avatar
20 Pylyp • 20:09, 10.05.2012 [Лінк на твір]
Довгожданна перемога в безглуздій війниі! Мій батько загинув у 1944р. Я памятаю 14 березня 1944р, як звільняли наші війська наше село, як мого дядька, сільського старосту замучили партизани, як його дочку, а мою сестру- партизанку, розстріляли німці... Як бути? Яку позицію займати? Так, для мільйонів радянських людей перемога була святом, яке означало кінець багаторічним стражданням, кінець війні, поверненням синів і батьків додому! Я памятаю, як ми усім класом разом з учителькою плакали коли помер сталін. Ми так виховані. Це наше життя. Тепер, коли пройшли роки і перемога стала історією, а ми інформованішими про справжній перебіг подій, можна не підносити високо слово Перемога, якщо згадати якою ціною вона дісталась, а більше акцентувати на значені як ПАМЯТІ загиблим у цьому страшному безглузді! Памяті загиблих усіх сторін!
avatar
21 Roksa • 02:03, 11.05.2012 [Лінк на твір]
п. Пилипе, з великою повагою до Вас, бо знаючи із Вашої творчості- Ви національно свідома людина, а саме тому подивовуюся, коли чую від Вас питання; Як бути?
у правди немає два кінці і бути просто чесним самим перед собою. Я СПівчуваю глибоко Вам, що на цій безглуздій війні втратили родину. Це лихо торкнулося багатьох родин- не обійшла і моєї. Один мій дід відвоював у складі ЧА, прийшов із покаліченою рукою, інший - у бандерівцях ходив...дядько мого чоловіка втратив на війні ногу, повернувся з орденами і за якийсь час викинув їх на гноївку, про ленточки і казати вже немає що. Так варто акцентувати як ДЕНь ПАМЯТІ за загиблими і ні в якому разі не під червоними прапорами, бо це дає змогу Росії применсгувати роль України в цій війні( а вклад був просто неймовірно великим) Самі розсудіть: під червоними прапорами ми всі злиті в одну націю СРСР. Під національним прапором такий День набирає особливого забарвлення, це говорить про те, що саме ми, Українці< воювали і понесли найбільше втрат. Поминаючи наших світлих предків під національним прапором Росія не скаже: ми моглі обойтіс і без Украіни.
Щодо того. що Вашого дядька замичили саме партизани. то це Ви не можете бути упевнені в цьому. Аби дексредитувати укр. нац. рух існували цілі підпільні віддеіли добре вимуштувані, зналися на місцевій говірці, а ще краще, то вербували до себе слабких духом односельчан, що могли мати колись до партянки відношення і робили набіги. Люди свято вірилю, що робили це партизани наші, адже спец загон нічого не видавало. Тепер ці всі докуманти є розсекреченими і вигорнутими на гору. Під іменем бандерівців КГБ робило страшні речі...! І вони робилю за логікою, бо це був добрий спосіб відвернути людей від партизанки, аби вона була обезкровлена. На цю тему я читала масу літертури. З досвіду мого діда маю неймовірні розповіді. Знання можуть вивести нас із пострадянщини.
avatar
23 укран • 20:36, 12.05.2012 [Лінк на твір]
Дякую за посилання
Вибачте, але ця стаття мені знайома... ну буде час прогляну ще раз... Я під своїм віршем теж залишив посилання, якщо матимете час прогляньте також уважно...


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ivanpetryshyn: А, що ви від них очікували?
Вони ж мусять якось Ванькам і Ксюшам пояснити,
чому вони почали війну з Україною
і чому це- "правильно".

virchi: Зараз російська пропаганда звалює теракт на Україну. І не дивно - в усіх бідах на болотах "винні" українці та американці

virchi: Дякую за розміщення додаткових лінків - і на текст, і на відео в Ютубі, щоб розуміти мелодію!


     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz