Коментувати також можна з та

Чт, 28.03.2024, 22:33
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1015]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [133]
Аудіовірші [49]
Українцям [2667]
Вірш-пісня [542]
Вірші про Україну [1477]
Вірші про рідний край [805]
Вірші про мову [201]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [22]
Акровірш [31]
Байка [106]
Загадки [15]
Верлібр [143]
Елегія [51]
Історичні вірші [288]
Вірш-усмішка [995]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [661]
Вірші про чоловіків [109]
Вірші про військових, армію [209]
Вірші про Перемогу, війну [408]
Вірші про кохання [3366]
Вірші про друзів [713]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [332]
Вірші про дитинство [321]
Вірші про навчання [58]
Вірші про професію [82]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [705]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1213]
Вірш-тост, вірш-привітання [114]
Для мене поезія - це [191]
Поети [272]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [290]
Щастя - ... [597]
Жінка - ... [260]
Життя... [4418]
Філософам [1292]
Громадянину [861]
Метафізика [153]
Опитування для Вас:
Як Ви дізнались про сайт?
Всего ответов: 424

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Українцям
 

Кремлівські святі



Підняла РПЦ хвоста -
Волає щось там про Христа.
Іде Москва "ходою миру" -
Проплачено відмінно кліру.

Брехня в очах поп'яр з Луб'янки.
Вкраїною крокують зранку.
Трублять у путінський ріжок,
Але всі мріють про Совок.

Панове! Вірні і не дуже!
Упхніть "святих" отих в калюжу!
Бо годі вже давати волю
Холопам сатани й недолі!

Христос - не з ними! Гляньте чітко -
Не щирі ті дядьки і тітки!
ГеБешник - їхній Бог та цар!
Відповідаю за базар!

                26.07.16р.

 

Інформація до теми: серед учасників хресної ходи є 1000 бойовиків, 

котрі планують силове захоплення кількох київських храмів,

з метою висунення політичних вимог щодо виведення частин ЗСУ 

з зони конфлікту на Донбасі:  
http://elise.com.ua/?p=201302 

 














 

Додав: ruhlyvy (27.07.2016) | Автор: © Борис Костинський
 
Розміщено на сторінці: Українцям

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 1628 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 30
avatar
1
1 Asedo1949 • 10:16, 27.07.2016 [Лінк на твір]
Ніяк не хоче Росія відпускати такий ласий кусок "пирога", як не в лоб- то по лобі, а все ж старається вставити свої 5 копійок. Я далеко не політик, але все це і мені здається підозрілим. Київська Русь і свята Русь (в сьогоднішньому розумінні) - різні речі, які Москва хоче об'єднати, ніби благими намірами, несучи камінь за пазухою. Нема вже ніякої віри тим московським посіпакам.
avatar
1
2 ruhlyvy • 11:49, 27.07.2016 [Лінк на твір]
Дякую за відгук, пані Катерина! Руська Православна Церква на теренах України завжди мала тільки одне єдине завдання - допомагати Москві поневолювати українців. Так було при цараті, так само було при комуністах, так є і зараз, при пануванні у Кремлі "нового дворянства"(термін, вигаданий Ігорем Сечіним - КГБешним поплічником Путіна) - вихідців з Луб'янки, що щільно переплелися в Росії з відвертим криміналітетом. РПЦ є реальною "п'ятою колоною" в Україні. Допоки громадяни України ходять до церков, що належать РПЦ, ця інституція буде вагомим важелем імперської політики Москви. Тільки масовий перехід віруючих до лона УКРАЇНСЬКОЇ церкви, може виключити фактор Руської церкви в Україні!
avatar
0
3 Panna • 19:58, 28.07.2016 [Лінк на твір]
.........
avatar
1
4 ruhlyvy • 23:37, 28.07.2016 [Лінк на твір]
Пані Ганно, Ісуса Христа ніхто ніколи не питав, чи він хоче, аби християни виціловували дошки, на котрих вони його малюють(до речі, не як брюнета-єврея, яким він був, а чомусь, як блондина з блакитними очима, що є дика брехня). Так само Христос не давав права попівству торкатися їхніми бруднячими руками його вчення. Це перше. А друге, пані Ганно, раджу Вам шукати собі іншої церкви, ніж Московська. І чим скоріше Ви те зробите, тим більше шансів, що не потрапите у пекло разом з підорюгою та мздоімцем Кирилом та усіма КГБешниками, до котрих він давно належить! Геть від Москви, пані Ганно! ГЕТЬ!!!
Пані Ганно, ось Вам фото для порівняння: 
http://elise.com.ua/?p=201872

Мені здається, що тут і сліпий побачить різницю! Геть від Москви!
avatar
0
5 Panna • 14:22, 29.07.2016 [Лінк на твір]
Ми всеж-таки,якісь напевно дивні,
І віримо в чиїсь іще слова,
Йшли люди молячись у спеку і у зливні,
До чого тут Росія і Москва.???
avatar
0
6 ruhlyvy • 21:03, 29.07.2016 [Лінк на твір]
Щиро дякую Вам, пані Ганно, за добрі побажання! Що ж до Вашої церкви, то вона таки є МОСКОВСЬКОЮ і так і пишеться: Українська Православна Церква Московського Патріархату. МОСКОВСЬКОГО! Ото і все, пані Ганно! Більше мені ця тема не цікава. На все добре!
avatar
1
7 ruhlyvy • 12:07, 01.08.2016 [Лінк на твір]
А от підтирати власні коментарі, пані Ганно, є ВІДВЕРТИМ ЛУКАВСТВОМ! Такі речі говорять про людину абсолютно красномовно! До речі, ЛУКАВСТВО - багатовіковий стиль саме московської церкви! 
avatar
0
9 iakhnevich • 19:11, 09.08.2016 [Лінк на твір]
Любі мої. Навіщовам Патріархати?   Навіщовам чуже – людське? Найкращев Господа спитати:«Твоє ж бо, Господи, яке?» А те Господнє, що у Слові, Що нам дає Господь Ісус. Воно одне - на кожній мові, Бо правда Божа – з Божих вуст. І там нема Патріархатів, І релігійних бунтарів, Нема ікон в руках і в хаті, Йдержавам служачих попів. Там є: люби один одного, Не вбий, на Бога не бреши; Не обкрадай ти брата свого. Ісуса в серце запроси Там вічно жити й царювати, І бути Господом життя. Тоді не будеш воювати –Пізнаєш Боже відкриття. І зрозумієш, що диявол Кругом підсовує своє. І через тих, хто в церкві править, Спокусу людям  піддає. Вони несуть її на плечах. В образі тліють їх серця, Бо вірять їм, як та малеча, ще не бачиться кінця. Та вихід є: повір Ісусу! Покайся, Бога попроси! Спасай заблудшу свою душу, І гріх вже більше не носи!
avatar
0
8 Panna • 14:53, 08.08.2016 [Лінк на твір]
Дякую, пане Борисе,за оцінку моєї особистості,правда,не знаючи людини-яби так не оцінювала її.По перше-це гріх,адже Ви мене не знаєте ні з якої сторони.по-друге обзивати цілу церкву не по-божому,бо не суди і не будеш судимий.А витерла я свої коментарі лише тому,щоб вони Вам не мозолили очі.Ви самі казали що Вам ця тема не цікава.Проте,я бажаю Вам не підливати масла в вогонь,бо він вже й так горитьі скажу Вам так:"Блаженні миротворці-бо вони синами божими назвуться",і аж ніяк не ті- які сіють сварку між людьми. Я прощаю Вас за вислів жирним шрифтом,Хай Бог дарує Вам здоров"я, сили та мудрості.Всього Вам найкращого.
avatar
0
10 iakhnevich • 19:23, 09.08.2016 [Лінк на твір]
Любі мої. Навіщовам Патріархати?   Навіщовам чуже – людське? Найкращев Господа спитати:«Твоє ж бо, Господи, яке?» А те Господнє, що у Слові, Що нам дає Господь Ісус. Воно одне - на кожній мові, Бо правда Божа – з Божих вуст. І там нема Патріархатів, І релігійних бунтарів, Нема ікон в руках і в хаті, Йдержавам служачих попів. Там є: люби один одного, Не вбий, на Бога не бреши; Не обкрадай ти брата свого. Ісуса в серце запроси Там вічно жити й царювати, І бути Господом життя. Тоді не будеш воювати –Пізнаєш Боже відкриття. І зрозумієш, що диявол Кругом підсовує своє. І через тих, хто в церкві править, Спокусу людям  піддає. Вони несуть її на плечах. В образі тліють їх серця, Бо вірять їм, як та малеча, ще не бачиться кінця. Та вихід є: повір Ісусу! Покайся, Бога попроси! Спасай заблудшу свою душу, І гріх вже більше не носи!
avatar
0
11 ruhlyvy • 23:25, 09.08.2016 [Лінк на твір]
Щиро дякую, пані Галино! yes Справа в тім, що все дуже просто - Христос казав, що там,  де кілька людей збереться в ім'я його, там і ХРАМ... Але ж для православних важливо цілувати золото хрестів(знарядь тортури) та називати попів - ОТЦЯМИ! І це при тому, що БАТЬКО у людини - один...
avatar
0
12 iakhnevich • 13:18, 10.08.2016 [Лінк на твір]
Ви абсолютно маєте рацію. Цей ваш твір мене схвилював дуже. Минулого місяця Путін разом із своїм Патріархом їздили до Греції на острів Патмос, щоб відмолити ту кров, що пролили на Україні і в Сірі. Тепер, як ми бачимо, що готуються нові кровопролиття - нові Хрестоносці вже почали свій хід. Дуже жаль мого легковірного народу. Та ж відкрий Слово Боже, Біблію і зрозумій: хто твій Отець, бо сказано: не називай отцем нікого, бо один у вас Отець, що на небі.
Кричімо, гукаймо - хтось та почує.
avatar
1
13 iakhnevich • 17:00, 11.08.2016 [Лінк на твір]
Це зовсім не просто, як здається на перший погляд. Це новийпсихологічний фронт, який відкриває Росія. Мета якого: нищити Україну духовним
шляхом - зсередини. Спочатку вони обробляються їх проповідниками, які всилюють
в них дух бунта і протистояння своїй державі, народу, а найперше – Богу, Духу
Святому. Тоді роби з ними, що хочеш, хоч на убій веди.  А це якраз і є похід на убій – в пекло.
Написано: «Хто друг світу, той ворог Богу» і «Хто Духа Христового не має, той і
не Його». Христос Спаситель один і шлях до Нього один – через віру Йому,
кожному Його Слову, в послушанні кожному Його Слову. Будучи заведені в блуд,
люди не розуміють, що вони в полоні сатани і, не покоряючись правді Божій, таким
чином служать сатані. Сам той факт – демонстрація за кого? За що? Чому? Кому це
потрібно? Віруючим? Віруючим кому? Господь Бог – Бог миру, любові, злагоди,
братерства, щастя, радості, достатку, а, найперше – правди. Написано, що Він не
в рукотворних храмах живе. Його храм – твоє серце, людино. Кому ти його відкриваєш,
той там і живе. Кого ти слухаєш, того ти і є: Господа – на спасіння , чи
чужинських Патріархів на погибіль. Всі щиро віруючі Ісусу – тіло Христа. Рука
не буде виколупувати око, чи виривати печінку, чи шлунок буде бастувати і….Всі,
хто тіло Христа пильнують точного дотримання Слова Божого, а не стають ганебним
політичним знаряддям російського імперіалізму на зруйнування України зсередини.
Спам’ятайтесь, люди, верніться до Господа!
Нехай вас благословить Господь, що ви підняли це питання.Нехай говорять усі, може хоть хтось один прозріє.
avatar
1
14 ruhlyvy • 23:19, 11.08.2016 [Лінк на твір]
Моя НАЙЩИРІША подяка Вам, пані Галино, за таку розкішну проповідь! Раджу Вам видрукувати це все окремо - нехай буде на головній сторінці хоча б кілька днів. На сайт заходить багато читачів, їм Ваше СЛОВО буде корисно прочитати.
 Слава Україні!
 
avatar
15 kraynyuk46 • 13:36, 12.08.2016 [Лінк на твір]
Борю, цілком підтримую відповідь пані Галини. Власне, з такими ж думками я збиралася писати тобі відгук. Та мене попередили. Та й написано дуже добре! Кому не зрозуміло, що то воно за хресні походи і для чого їх організували, нехай прийдуть і почитають ці слова Пані Галини. Саме, розхитати Україну зсередини. Як точно сказано!
Переконана, до цього вірша ще будемо повертатися не раз.
Дякую, Борю! Хай щастить нам усім!
avatar
0
16 ruhlyvy • 22:10, 12.08.2016 [Лінк на твір]
Щиро вдячний тобі, Надя, за підтримку! respect Але, як бачиш, є тут люди, котрі не бачать далі свого носа та вірять московським попам! smile
avatar
0
17 allagrabinska • 16:34, 04.09.2016 [Лінк на твір]
Пане Борисе, не розумію, чому вам поставили таку низьку оцінку? Написано досить професійно,я вже не кажу про думку!!!!
avatar
0
18 ruhlyvy • 21:52, 04.09.2016 [Лінк на твір]
Щиро вдячний Вам, пані Алло, за схвальну оцінку цього громадянського вірша!
Але я не знаю, що Ви маєте на увазі під низькою оцінкою цього мого твору? Якщо оті п'ять червоних сердечок, що знаходяться попід віршем, то там така невдала програма, через котру,  бажаючи висловити своє схвалення, дуже легко можна знизити кількість червоного кольору і, таким чином, продемонструвати своє засудження позиції автора. Пані Алло, те все дурнички, бо ігри у рейтинг є на всіх літсайтах і ці заманочки аж ніяк не говорять про рівень твору. Як правило, на топі рейтингу всюди "висять" найгірші роботи. Скажімо, на російській Стихірі для попадання у першу десятку рейтингу потрібна простенька річ - наявність 20-30 схвальних відгуків на роботу, котру автор хоче побачити на горі популярності. Досягається це ЩОДЕННИМ написанням кількох десятків ОПів("очєнь панравілось") всім, кого даний автор вважає схильними до зворотнього ОПу. Оте і все! ;) Тобто, таким макаром навіть на жахливий китч можна отримати купу шалених оплесків і мати оце гимно на горі десь з тиждень. verysad А, з другого боку, РЕАЛЬНО талановиті твори тихих та скромних поетів можуть отримати лічені відгуки і залишатися у темному сайтівському куті роками.
Пані Алло, як на мене, то єдиною міркою рівня автора є кількість його книг, що куплені читачами у книгарнях. Ну, або кількість читачів, що уважно прочитали або похапцем продивились його твори на літсайті. Скажімо, в мене є віршик "Запах суки", котрий за доволі короткий час з дня його видруку на "Анумо", зібрав рекордну кількість читачів - більше тисячі... Виходить, що пересічні читачі вважають мою суку - шедевром... s-4
avatar
0
19 allagrabinska • 10:34, 05.09.2016 [Лінк на твір]
Знаєте, Борисе, (дозвольте мені так вас називати, бо з висоти.чи ширини моїх років мені так трохи личить)Так от, БОРИСЕ, я звами в усьому згідна, але неприємно бачити, низьку оцінку на хороших творах, так, як і високу оцінку - на поганих, мені це ріже очі. А ось що до кількості книг куплених у книгарнях...у нас не можливо видати навіть тоненьку" книжонку", хоча і у дешевому альманасі. Ті пару шпальтів коштує купу грошей. Що поробиш, це наша дійсність!!!!
avatar
0
20 ruhlyvy • 15:32, 05.09.2016 [Лінк на твір]
Пані Алло, я живу вже 22 роки в США, тому в мене дещо інший погляд на речі(БУТТЯ ВИЗНАЧАЄ СВІТОГЛЯД!) :) Я мав нагоду приймати участь у багатьох дискусіях на багатьох літсайтах стосовного того, що є СПРАВЖНЯ ПОЕЗІЯ. Всюди я проводив СУТО АМЕРИКАНСЬКУ точку зору щодо цього важкого питання. Я вже навів її вище: КІЛЬКІСТЬ ПРОДАНИХ КНИЖОК або КІЛЬКІСТЬ ЧИТАЧІВ У СВІТОВІЙ МЕРЕЖІ є найбільш об'єктивною ознакою рівня автора. Скажімо, є у Великій Британії така письменниця Джоан  Роулінг з її книжками про Гаррі Поттера. Ця авторка має мільярдні статки від продажу її книг. Талановита ця письменниця? Так! Але на якомусь літсайті я читав твердження, що пані Роулінг - типова графоманка... book Особисто я абсолютно схильний до американського бачення: є попит на твої тексти - ти талант. Нема попиту - вибачай! А вже ж, можна піти і сказати, що читач - йолоп і не здатний розгледіти генія, але те все пусте! Реальні генії мали ще при житті славу та матеріальний успіх! Приклади можна наводити і наводити.
Що ж до ситуації з визнанням на "Анумо", то тут, на превелику жаль, поки що дуже НЕактивні ті, хто мав би за їхнім статусом на сайті, надавати талановитим та неординарним авторам активну підтримку в усьому. smile Пані Алло, я бачу, що Ви дуже обдарована та небайдужа людина і сподіваюся, що з Вашою появою на сайті після довгої перерви, ситуація ДОКОРІННО зміниться на краще. Зичу Вам успіхів на цьому напрямку і ГАРАНТУЮ всебічну підтримку! respect
avatar
0
21 allagrabinska • 00:19, 06.09.2016 [Лінк на твір]
Борисе, спершу дякую за підвищення моєї скромної кваліфікації!!! ;) І одразу про реальних геніїв,котрі купаються в славі та різних благах. У наших славних Пенатах і Богом забутих краях доволі часто вмирали вони жебраками незнаними, не потрібними і тільки після смерті їх возводили на п'ядистал.Борю, це наша ментальність, це наша жорстока реальність! Я по-білому заздрю вам. Ви живете вже в іншому світі, у вас інший світогляд, але і шкодую, бо з  таким світосприняттям потрібні люди тут в Україні. Інакше нам прийдеться вибиратися з цього, пробачте,лайна ще довго, а росте нове покоління, треба щоб хоч вони побачили розквіт країни!!!
avatar
0
22 ruhlyvy • 01:05, 06.09.2016 [Лінк на твір]
Пані Алла, мені гірко те казати, але дивлячись на Україну через океан, можу засвідчити, що чекати швидких змін на краще українцям не слід. В Україні й досі не сформована ПОЛІТИЧНА НАЦІЯ, а без цього нічого гарного не буде. Якщо переважну більшість виборців було сформовано в СРСР, то напрямок їхніх думок все ще залишається совковим. Відповідно до цього, ці люди і обирають собі владу, а отже і мають отаке життя, котре мають. Коротше кажучи, все це довгий процес. Гадаю, що йдеться не про одне десятиліття... smile
avatar
0
23 allagrabinska • 01:17, 06.09.2016 [Лінк на твір]
Так, сумно все це!!! smile
avatar
0
24 virchi • 16:12, 06.09.2016 [Лінк на твір]
Публікація відредагована. Фото прибрав. До вірша не треба додавати фото вірян. І особливо зображення Ісуса Христа. Можна багато вести розмов про патріархати та про почитання святих та ікон. Проте це вже релігійні суперечки, які на "Анумо..." не вітаються. Можливо тому, що я теж православний віруючий, і теж ходжу до церкви МП. Проте мені, як і вам, болить за Україну. Те, як її намагається розідрати навпіл Росія.
avatar
0
25 virchi • 16:22, 06.09.2016 [Лінк на твір]
Вірш не оцінював (моя оцінка щодо змісту негативна), бо ж ставлення моє упереджене.
avatar
0
26 ruhlyvy • 01:29, 07.09.2016 [Лінк на твір]
Пане Василю, в Україні, на відміну від РФ, нема закону про заборону критики якоїсь релігійної конфесії, а отже, ні в моєму вірші, ні у фото, котре я узяв з сайту "Радіо Свобода", ніяких порушень нема. Стосовно ж того, що Ви ходите до московської церкви, то це суто Ваші справи, але особисто я вважаю це ганебним для людини, котра позиціонує себе, як українського патріота! Краще, аби Ви оте не говорили... Але слово Вами сказане і, буду повністю відвертим,  моя повага до Вас впала вельми суттєво. Шкода! Дуже шкода, пане Василю!
Гадаю, що нове фото до цього вірша викличе у Вас тільки позитивні емоції! ;) До речі, це фото я випробував колись на Стіхі.ру і навіть там знайшов порозуміння і підтримку. Щоправда, це було до початку Путіним та його КГБешними попами-поплічниками відвертої та зухвалої АНТИукраїнської пропаганди в усіх, без винятку,  рашівських СМІ.
А це Вам, пане Василю, бонус від мене. Так би мовити, ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ РОЗДУМІВ про московську церкву. ;) До речі, пана Нєвзорова я вельми поважаю за його проукраїнську позицію та антипутінське спрямування.

avatar
27 PolEx • 16:24, 09.09.2016 [Лінк на твір]
Можнаобурюватись чи засуджувати, а особисто мені шкода тих малограмотних і задурених
хитрими ділками від релігії адептів гундяєвської секти, саме секти, бо
кількість прихожан РПЦ складає не більше 1 (ОДНОГО!) відсотка людства. Про яки християнські
цінності можуть базікати керівники РПЦ які (по ідеї монахи, чи не так?)
розкошують немовби воротили бізнесу (і чи не є РПЦ саме бізнес-проектом?):
https://openrussia.org/post/view/9693/А чи неповинен священик жити за принципом: «Кто проповедь читать захочет людям,тот жрать не должен слаще, чем они!» ?: (http://e-agranovich.narod.ru/texts/evrey-svyashennik.htm)
avatar
0
28 ruhlyvy • 23:20, 09.09.2016 [Лінк на твір]
Дуже сильно написав, Сашко! ЩИРО ДЯКУЮ! Після прочитання матеріалів, що ти тут навів, ніяких додаткових дебатів вже не потрібно - можна сміливо ставити жирнючу крапку у цій дискусії! Розумні усе зрозуміли, а інші... Ну, то тут вже не наші з тобою проблеми!    ;)
avatar
0
29 yuniks54 • 20:58, 16.09.2016 [Лінк на твір]
Я уражений лицемірству МП, благословляючи силу російської зброї, спрямованої для знищення людства!!! Скажіть мені, в якій, інший, Європейській країні Християнська віра закликає до насильства. Де ще можуть "справи мирські" пропагуватися серед молоді як вбивство слов'ян? Тільки у Росії, та РПЦ (УПЦ) МП - це фашистська секта не інакше!!! 
Дивіться, читайте самі - це не фейк!

http://stax-l.livejournal.com/2415951....=social
avatar
0
30 ruhlyvy • 00:56, 17.09.2016 [Лінк на твір]
Дякую щиро за такий сильний коментар, Юра! respect А те, що ти надав, як ілюстрацію до тезису, що Московська церква - філія злочинної Луб'янки, є просто інформаційною БОМБОЮ!
Якщо вже прихильники Московського патріархату і після прочитання цієї статті не схаменуться та не відсахнуться від бандитів у рясах МП, то тут вже їм ніхто і нічим не допоможе!
 


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ivanpetryshyn: А, що ви від них очікували?
Вони ж мусять якось Ванькам і Ксюшам пояснити,
чому вони почали війну з Україною
і чому це- "правильно".

virchi: Зараз російська пропаганда звалює теракт на Україну. І не дивно - в усіх бідах на болотах "винні" українці та американці

virchi: Дякую за розміщення додаткових лінків - і на текст, і на відео в Ютубі, щоб розуміти мелодію!


     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz