Коментувати також можна з та

Чт, 28.03.2024, 17:52
Меню сайту
Категорії каталогу
Проза [1015]
Прозові твори друкуються тільки тут
Відеовірші [133]
Аудіовірші [49]
Українцям [2667]
Вірш-пісня [542]
Вірші про Україну [1477]
Вірші про рідний край [805]
Вірші про мову [201]
Збірки поезії, поеми [112]
Абетка [22]
Акровірш [31]
Байка [106]
Загадки [15]
Верлібр [143]
Елегія [51]
Історичні вірші [288]
Вірш-усмішка [995]
Вірші про сім'ю [402]
Вірші про рідню [152]
Вірші про жінок [661]
Вірші про чоловіків [109]
Вірші про військових, армію [209]
Вірші про Перемогу, війну [408]
Вірші про кохання [3366]
Вірші про друзів [713]
Вірш-казка [132]
Казка (проза) [29]
Проза для та про дітей [19]
Вірші для дітей [332]
Вірші про дитинство [321]
Вірші про навчання [58]
Вірші про професію [82]
Вірші про eмiгрантів [147]
Вірші в перекладі [705]
Вірші про свята [203]
Вірші про спорт [18]
Вірші про природу [1213]
Вірш-тост, вірш-привітання [114]
Для мене поезія - це [191]
Поети [272]
Поетична майстерня [51]
Оповідання, про поетів, творчість [24]
Релігія [290]
Щастя - ... [597]
Жінка - ... [260]
Життя... [4417]
Філософам [1292]
Громадянину [861]
Метафізика [153]
Опитування для Вас:
Як Ви дізнались про сайт?
Всего ответов: 424

ШЛЯХ до ТВОРУ:  

         
Вірші/статті категорії та розділи української поезії, українська проза
    Твори за тематикою категорії та розділи української поезії, українська проза Поети
 

ПОЕТИЧНА ШКОЛА . 2 ЧАСТИНА . МІЙ АНАЛІЗ .

ПОЕТИЧНА ШКОЛА . 2 ЧАСТИНА . МІЙ АНАЛІЗ .
Ще раз повторюю . Це тільки мій аналіз , без професійного рівня  в аматорському підході і розумінні . Такий аналіз , це своєрідна робота над твором , над удосконаленням розуміння іншої і згодом своєї творчості . В мене є свої аргументи для аналізу , у вас можливо інші . Прошу поділитися ними .
Якщ  О    ти      ід  Е  ш      шлях О м      нер О зум І ння                -\--\-\-\-\-             1 - 4
можна ще так прочитати - якщО  ти ід Е ш шляхО м нерОзум І ння      -\--\-\-\-\-       1-2 -1 , ну не можу зрозуміти ...
  ((( відразу поясню . Є трискладові слова і багато складові . Тут багатоскладове слово - НЕРОЗУМІННЯ . Тобто в багатоскладових словах може бути навіть декілька наголосів . Тобто є головний сильний наголос і інші склади із другорядними наголосами . нерозумІння - тут головний наголос на 4 складі . Додатковий наголос на 2 складі . і виходить складне слово із декількома наголосами а саме -     нер  Озум  І  ння -      -\-\-    .  Цілоком нормальне слово для правильного класичного віршування . )))
відразу збивається ритм . Який це ритм - ритм  такий буває   -\--\--\--\--\       чи  такий ---\---\---\  чи простий  -\-\-\-\-\
або
краще б звучало ритмічне , на мою думку доопрацьоване
Якщо ти йдеш шляхом нерозуміння     -  якщ  О   ти   йд Е  ш   шлях О м нер  О зум  І ння                 -\-\-\-\-\-       , а тут звучало б один за одним ! ненаголошений за наголошеним .    Було б логічно в правильному ритмі і вказувало що вірш є правильного наголосу тобто - один наголошений і один не наголошений чи навпаки як в цьому вірші  , просто скажем що автор зробив граматичну помилку , описку і замість слова ЙДЕШ , написав , можливо по лемківськи ІДЕШ . Тому це можна простити і сказати що це така лемківська говірка .
а тут вже слово ідеш змінює на якийсь незрозумілий ритм . Але цей рядок ще якось можна натягнути на ритм . Згідно настрою хочеться щоб 2 рядок був в такому темпі    -      -\-\-\-\-\
або   -\-\-\-\-\-\ , або зберегти все так як в переробленому мною першому рядку - ЯКЩО ТИ ЙДЕШ ШЛЯХОМ НЕРОЗУМІННЯ . Можливо є інша красика із різнобічними метро - ритмічними рядками , хто знає - нехай пояснить докладно .
   2 рядок     -  Якщо ти несеш ворожості булаву          -\--\-\--\-\    ( з натяжкою , якщо слово бУлавУ так акцентувати .
або читання
ЯкщО ти несЕш ворОжості бУлаВУ   правильно чи ні із наголосами   1- 2- 2
слово булава - слово трискладове і ніяк не вписується в загальний ритм вірша - один ненаголошений а другий наголошений без іншого ритму . А слово булавА - має такий наголос --\ , і ніяк по іншому його не прочитаєш . Якщо важко читати так як хочеться тут - бУлавУ
Ця фраза другого рядку мене відразу збила із читання і тому я написав саме такий  коментар  у вірші , далі я вже не особливо заглиблювався в строфіяність ритму і просто читав цікавий і змістовний сюжет і образність твору . Але тепер ви заставили мене попрацювати далі .
3 рядок    -   То пропадеш як той хто взяв терпіння  -\-\-\-\-\-  Можна сказати справжній ритмічний рядок . Все правильно і ритмізовано . Важко тут до чогось придертися і по змісту і по ритму .
4 рядок   -  Якщо за одним подихом прочитати собі перші три рядки будь як , то ще із натяжкою можна промайнути повз усе ... А ось куди вліпити цей рядок , я вже й не розумію .  Життєвий жест стане тобі кривавий   . В зміст вписується і більше нікуди . Цей рядок вибиває із усякого читання . При першому читанні я взагалі не зрозумів закінчення -  другого і червертого рядку  - бУлаВУ -  кривАвий . чи булАву - кривАвий  . , бо хочеться все одно прочитати не БулавУ , а просто булаВУ . Бо це трискладове слово яке дуже важко читати як намагається передати автор . Бо трискладові слова мають не 2 як тут , а лише ОДИН наголос і хочеться читати завжди як булавУ із наголосм на третій склад . Бо читання слова бУлавУ із наголосом на перший і третій слкад нелогчіно . Це ніби для музикантів темп вальсу , Завжди є один головний і два не головні склади . Чи логічно я все кажу ...  І тому не можна збагнути правильність закінчення другого і червертого -  БУЛАВУ - КРИВАВИЙ - вони не ритмічно співставлені слова  .   --\   або з натяжкою  \-\     =  -\-  , здається неспівпадає ...
Життєвий жест стане тобі кривавий  . Мені хочеться зробити такі наголоси щоб підкреслити зміст -\-\\--\-\-  1-2 ( два наголошені підряд  що тут роблять  ) - 1 - 1
тобто по хлопському - житЄвий ЖЕст стАне тобІ кривАвий .  По перше два наголошені склади підряд . адже не прочитаєш по іншому  , бо хочеться при читанні наголосити в слові і жЕст і стАне . чи може я знову помиляюся у прочитанні ... можливо ...
Ідемо далі
5 рядок  -  Не буде слів на життєвих дорогах   . Взагалі , якщо сказати , то кожен рядок це дуже складні для наголосів , тобто для опреділення наголосів слова .  не бУде слІв на життЄвих дорОгах . -\-\--\--\-    2 -1 - 1 . Чи може я і тут помилився ...
давайте далі . як до кінця то до кінця
6 рядок  - Коли твій гнів заговорить гріхами  - колИ твій гнІв заговОрить гріХами .   -\-\--\--\-   2 -1 -1   ритм повністю збігається із попереднім рядком . Цікаво чи не так . Можливо так треба було витримати весь вірш !
7 рядок  - Ворожий спів не промовить до Бога    - воРожий спІв не промОвить до Бога  -\-\--\--\-    2-1-1 . Знову в точку , ритм цікий і зберігає форму попередніх рядків і о УСПІХ , все було б правильно , як би не перші 4 незрозумілі по ритму рядки
8 рядок - До ворогів не промовляє драма    - дО вороГів  нЕ  промовлЯє дрАма         або                \ --\\ --\-\-     ,  але може і вийти -  до вОроГів не прОмовлЯє   -\-\-\-\-\-  Значить цей рядок вписується і не треба змінювати . Скільки не читав , щойно до ума дійшов .  
9 рядок  - Ідеш життям щоб лишень тривати й бути  ідЕш житЯм щоб лишЕнь тривАти й Бути  -\-\--\-\-\-    2-3    знову якийсь новий ритм заблудився . Хоча може я неправильно читаю .
  10 рядок .   Знай ідеш сам втративши азимути  . Тут по наголосах мені хотілося наголосити слово азимути - це мені слово було важко наголосити правильно , по змісту йде азимУти . Хоча я знаю що слово наголошується Азимут . і можливо у відмінювання треба наголошувати так само на перший склад . Бо решта наголосів якісь антиукраїнські . Це я так , по хлопськи розмисляю .
Знай ідеш сам втративши азимути   -   наголосимо склади \-\-\--\-\- я так наголосив рядки , хоч можливо і по іншому тобто 1-2-2- . чи 3 - 2 . Тобто важко робити акценти ... Самі спробуйте .
слово     втративши  досить втримати в правильному ритмі . Бо всі трискладові слова , дуже вже хиткі для римування , а скандування типу  - бУлавУ - втрАтившИ - якось натягнуте в потрібний ритм . Хочеться правильно - булавУ  і втрАтивши .
11 рядок  - Твої сто грам ведуть тебе на скрути - твоЇ сто грАм ведУть тебЕ до скрУти -\-\-\-\-\-  Майже ідеально строфічно , але таке було вже раніше , але ДАВНО ! в якому рядку самі знайдіть
12 рядок . Життєва суть байдужістю співає     - життЄва сУть байдУжістЮ спіВає -   -\-\-\-\-\-  Знову правильно і добре . Але не вписується в попердню концепцію твору .
останні рядки зберігають початкову концепцію виклад якщо змінити правильність першого рядку як я запропонував
тобто останні рядки -\-\-\-\-\-  Можна так спомпонувати .
Не ображайтеся на мене  друзі . Ясно я вам не авторитет для наслідування , я аматор АНАЛІЗАТОР , і тому кожен нехай для себе вирішує що із таким аналізом зробити . Вибачте якщо десь скаламутився , скалабродився в своїх думках і аналізах . Але повірте , самого себе розбирати як кажуть по кісточках також потрібно , щоб інші це не робили ! Мені важко вести аналіз бо це займає дуже багато часу . Але повірте , зробіть хоч би один такий аналіз і можливо ще кращий і відчуєте як ви стали набагато краще розуміти поезію і вам стане легше віршувати .
 2 .  Висновки . Якщо переробити рядки які не збігаються із загальним , тобто в якому є більшість рядків  ритмом  , а саме  -\-\-\-\-\-  . То вірш по змісту був би чудовим . Хто хоче мелодійно прочитати цей вірш нехай кілька раз прочитає , без емоцій , просто так для себе . Справжній критик не має емоцій і прихильності , немає авторитетів чи преклоніння . Як , здається казав якийсь мудрець - ПЛАТОН МЕНІ ДРУГ ТА ІСТИНА ДОРОЖЧА .
3 . Я думаю крутіший і визначніший спеціаліст  по критиці  знайшов ще таке що і я не розумію , бо це був би Спеціаліст -Професіонал  , а я  не спеціаліст, а лише  аматор  .
КОЖЕН МАЄ ПРАВО НА ВЛАСНУ ДУМКУ .
Як захочете я вам ще викладу чорновий варіант свого емоційного першого варіанту критики .
Усім із повагою ваш СТАНІСЛАВ .
ЧЕКАЮ ПОВАЖАНОЇ СЕРЙОЗНОЇ КРИТИКИ !!!


Додав: spydut (15.09.2021) | Автор: © spydut
 
Розміщено на сторінці: Безіменний Станіслав, Поети

Поділіться цією новиною у Фейсбуці або роздрукуйте:

Переглянули твір - 1715 чол.
 
  
  у Вас # закладок

Автору за твір:

 



Автор чекає на Вашу оцінку та коментар
Всього коментарів: 2
avatar
0
1 albert • 16:21, 16.09.2021 [Лінк на твір]
Ясно про оцінку аналізу можна вести дискусії , і на цих саме дискусіях вчитися розумінню . Бажано було б послухати самого автора цього твору який аналізувався . можливо у нього є свої аргументи для дискусії чи може для заперечення деяких моментів аналізу . Було б цікаво .Але бачу уваги до такої теми дуже і дуже мало . yes
avatar
0
2 spydut • 08:20, 20.09.2021 [Лінк на твір]
Правда , істина , аналіз , дискусія чи диспут . Навіщо . Кожен сам за себе як це вже повелося в Україні , а до інших - ЗАСЬ ! Як кажуть - а я тут припхався ще із своїм розумінням у чиюсь авторську душу лізу . А навіщо , нехай кожен свої особисте "Я " пильнує , хоча згодом погіршується через це ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ , бо моє особисте "Я" хоче особистого комфорту і нащо його на Україні будувати коли можна готове за рубежем взяти , хоча треба і добренько попрацювати . А що робити пенсіонерам , інвалідам , тим кому немає куди діватися , куди їхати і як заробляти . А діти і внуки покидають немічних . А можна так багато зробити тут НА РІДНІЙ БЛАГОСЛОВЕННІЙ БОГОМ УКРАЇНІ .


Додати коментар:

Для незареєстрованих користувачів є можливість додавати коментарі до основних, що є на сайті. Для активації форми увійдіть, натиснувши на позначку відповідної соцмережі
ComForm">
avatar


ОСТАННІ 5 КОМЕНТАРІВ до ПОЕЗІЇ та ПРОЗИ і до новин

(50 коментарів Ви можете переглянути на сторінці "НАШ ТОП ++")
ivanpetryshyn: А, що ви від них очікували?
Вони ж мусять якось Ванькам і Ксюшам пояснити,
чому вони почали війну з Україною
і чому це- "правильно".

virchi: Зараз російська пропаганда звалює теракт на Україну. І не дивно - в усіх бідах на болотах "винні" українці та американці

virchi: Дякую за розміщення додаткових лінків - і на текст, і на відео в Ютубі, щоб розуміти мелодію!


     


Форма входуу
Логін:
Пароль:
ОНЛАЙН - РОЗМОВНИК    
    (міні-чат)

    АВТОР-АДМІН САЙТУ:
    Сайт: uid.me/vagonta
    Facebook,
    Instagram,
    Viber: 0680839579
    E-mail: vagonta@gmail.com


НАЙПОШИРЕНІШІ
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz